incarcare acumulator cum se face?
![]() ![]() ![]() |
incarcare acumulator cum se face?
apollo |
![]()
Post
#31
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.881 Joined: 20 August 05 From: Focsani ![]() |
|
--------------------
Ex - Dacia
Nova GT 1.6 L
1997
- VN - ?? - ???
|
|
MIHAI8888 |
![]()
Post
#32
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 392 Joined: 1 September 07 ![]() |
merge beton !!!!!
ti-o spun din experienta |
--------------------
vw golf
fost nova
1998 gti
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#33
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.484 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
In toate e iun inceput. Si pentru ca e Nova si nu Spupernova nu ai de ce sa-ti faci griji. Dai a 2-a, impingi pana ia un pic de viteza, si eliberezi brusc ambreiajul. Merge si in marchearrierre.
|
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
paulica |
![]()
Post
#34
|
![]() Membru autentic Group: Validating Posts: 760 Joined: 2 August 05 From: Bucuresti ![]() |
Bun inspectore dar explica-i omului. Deci pentru ca e Nova si are distributie pe lant, fata de SN care are pe curea se poate porni si impinsa câteodata.
|
--------------------
Pegas
22
2006
- TL 11 PAA
|
|
Executron |
![]()
Post
#35
|
![]() Membru fan UAP Group: Members Posts: 2.061 Joined: 27 June 07 From: Bucuresti ![]() |
SUCCES!
![]() Pana la urma am ales sa pun passatu langa nova pentru a incerca s-o pornesc cu clestisorii pentru ca mi-era foarte greu pe strada mea s-o imping datorita traficului intens si faptul ca nu ma pricep. (si asa mi-a fost greu sa le pun una lipita de alta) Am pus clestisorii si dupa 5 min a luat-o imediat ![]() Am mers apoi pe autostrada rapid pentru a incarca-o. Sper sa nu mai fie probleme. Multumesc forumului! (again) ![]() P.S. De ce dracu n-or fi facut cablurile alea lungi de macar 3-4 metrii si nu 1-1,5 metrii?! ![]() This post has been edited by Executron: 25 Feb 2008, 23:26 |
--------------------
VW Passat
1,9TDI/131HP/2002/Highline/Tiptronic ///
Dacia 1300 1974 Lux :) "The law, in its majestic equality, forbids the rich as well as the poor to sleep under bridges, to beg in the streets, and to steal bread." |
|
paulica |
![]()
Post
#36
|
![]() Membru autentic Group: Validating Posts: 760 Joined: 2 August 05 From: Bucuresti ![]() |
Pentru ca R=ro*l/S. Dupa ce ca S este mic asta mai trebuie ca sa iasa si R de 2 ori mai mare.
|
--------------------
Pegas
22
2006
- TL 11 PAA
|
|
gti98 |
![]()
Post
#37
|
Membru autentic Group: Members Posts: 700 Joined: 12 November 05 ![]() |
Nu pricep de ce nu poate fi cumparat un redresor (ieftin) pentru incarcat bateria pesonal? Asta deoarece mi se pare ca a inlocui o baterie "obosita" (dar nu "moarta"!), mai ales la inceputul sezonului cald mi se pare o mica risipa (redresorul se poate folosi si 20 de ani de-acum incolo) (chiar daca e ieftin=de curent mic, iti faci treaba cu el!)
Aparitia unor asemenea probleme e semnal de a verifica si starea instalatiei pe automobil: daca generatorul produce, dar si daca nu ai un dezechilibru intre consum si productia de energie electrica (mers cu turatii joase - economic - dar cu multi consumatori mari: farurile aprinse de-am-boulea ziua, ventilatie si dezaburire luneta, in conditiile unor parcursuri scurte cu porniri frecvente... (patita de subsemnatul!!) Probabil de asta masinile mai noi au alternatoare de 80-100 de Amperi! Off topic: nu prea inteleg ambitia unora de a "scoate" dintr-o masina modesta, superperformante!!! Daca vreti viteza (si va tine portofelu'!) luati-va frate BMW!! PS Ginere-miu a aparut cu o pereche de cabluri de-astea, rosii si cu firisoare de 1-1,5 mm patrati (nu cm cum am mai vazut scris gresit!) si se mira ca nu se urneste electromotorul... Cum clestii erau valabili, am inlocuit sarmulitele alea cu cate 2 m de cablu de 10mmp... Alta viata!! This post has been edited by gti98: 17 Apr 2008, 12:45 |
--------------------
Dacia Nova GTI
GTI 98
- IS 57 ENB
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 17th June 2025 - 02:26 |