DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages < 1 2 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> incarcare acumulator cum se face?

apollo
post 24 Feb 2008, 22:30
Post #31


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.881
Joined: 20 August 05
From: Focsani




QUOTE(Executron @ 24 Feb 2008, 21:26)
M-am gandit si la asta einstein, dar mi-e cam frica fiindca n-am facut niciodata o pornire din aceasta "fara baterie" ... :-S
*




cauta 2-3 oameni/putere si impinge.


--------------------
Ex - Dacia Nova GT 1.6 L 1997 - VN - ?? - ???
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MIHAI8888
post 24 Feb 2008, 22:33
Post #32


Membru autentic


Group: Members
Posts: 392
Joined: 1 September 07




merge beton !!!!!
ti-o spun din experienta


--------------------
vw golf fost nova 1998 gti
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 25 Feb 2008, 08:20
Post #33


fan Dacia


Group: Members
Posts: 21.484
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




In toate e iun inceput. Si pentru ca e Nova si nu Spupernova nu ai de ce sa-ti faci griji. Dai a 2-a, impingi pana ia un pic de viteza, si eliberezi brusc ambreiajul. Merge si in marchearrierre.


--------------------
daca nu ai o toyota 4X4,ai gresit masina - negru pe alb
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
paulica
post 25 Feb 2008, 18:36
Post #34


Membru autentic


Group: Validating
Posts: 760
Joined: 2 August 05
From: Bucuresti




Bun inspectore dar explica-i omului. Deci pentru ca e Nova si are distributie pe lant, fata de SN care are pe curea se poate porni si impinsa câteodata.


--------------------
Pegas 22 2006 - TL 11 PAA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Executron
post 25 Feb 2008, 23:23
Post #35


Membru fan UAP


Group: Members
Posts: 2.061
Joined: 27 June 07
From: Bucuresti




SUCCES! biggrin.gif

Pana la urma am ales sa pun passatu langa nova pentru a incerca s-o pornesc cu clestisorii pentru ca mi-era foarte greu pe strada mea s-o imping datorita traficului intens si faptul ca nu ma pricep. (si asa mi-a fost greu sa le pun una lipita de alta)


Am pus clestisorii si dupa 5 min a luat-o imediat biggrin.gif

Am mers apoi pe autostrada rapid pentru a incarca-o. Sper sa nu mai fie probleme.

Multumesc forumului! (again) biggrin.gif


P.S. De ce dracu n-or fi facut cablurile alea lungi de macar 3-4 metrii si nu 1-1,5 metrii?! wacko.gif

This post has been edited by Executron: 25 Feb 2008, 23:26


--------------------
VW Passat 1,9TDI/131HP/2002/Highline/Tiptronic /// Dacia 1300 1974 Lux :)

"The law, in its majestic equality, forbids the rich as well as the poor to sleep under bridges, to beg in the streets, and to steal bread."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
paulica
post 16 Mar 2008, 02:41
Post #36


Membru autentic


Group: Validating
Posts: 760
Joined: 2 August 05
From: Bucuresti




Pentru ca R=ro*l/S. Dupa ce ca S este mic asta mai trebuie ca sa iasa si R de 2 ori mai mare.


--------------------
Pegas 22 2006 - TL 11 PAA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gti98
post 17 Apr 2008, 12:41
Post #37


Membru autentic


Group: Members
Posts: 700
Joined: 12 November 05




Nu pricep de ce nu poate fi cumparat un redresor (ieftin) pentru incarcat bateria pesonal? Asta deoarece mi se pare ca a inlocui o baterie "obosita" (dar nu "moarta"!), mai ales la inceputul sezonului cald mi se pare o mica risipa (redresorul se poate folosi si 20 de ani de-acum incolo) (chiar daca e ieftin=de curent mic, iti faci treaba cu el!)

Aparitia unor asemenea probleme e semnal de a verifica si starea instalatiei pe automobil: daca generatorul produce, dar si daca nu ai un dezechilibru intre consum si productia de energie electrica (mers cu turatii joase - economic - dar cu multi consumatori mari: farurile aprinse de-am-boulea ziua, ventilatie si dezaburire luneta, in conditiile unor parcursuri scurte cu porniri frecvente... (patita de subsemnatul!!)

Probabil de asta masinile mai noi au alternatoare de 80-100 de Amperi!

Off topic: nu prea inteleg ambitia unora de a "scoate" dintr-o masina modesta, superperformante!!!
Daca vreti viteza (si va tine portofelu'!) luati-va frate BMW!!

PS Ginere-miu a aparut cu o pereche de cabluri de-astea, rosii si cu firisoare de 1-1,5 mm patrati (nu cm cum am mai vazut scris gresit!) si se mira ca nu se urneste electromotorul... Cum clestii erau valabili, am inlocuit sarmulitele alea cu cate 2 m de cablu de 10mmp... Alta viata!!

This post has been edited by gti98: 17 Apr 2008, 12:45


--------------------
Dacia Nova GTI GTI 98 - IS 57 ENB
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages < 1 2
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

ETask
Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 17th June 2025 - 02:26
Forum Renault