DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Turatie si ambreiaj, ...ce legatura are una si cu alta...

ROMIAU59
post 22 Oct 2007, 22:09
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 72
Joined: 5 October 07
From: Iasi




Salut.
Am si eu o problema la care nu ai gasesc o explicatie logica.
Mai ales cand e cald motorul (atunci cand e rece diferenta e aproape insesizabila), daca stationez, cu schimbatorul in pozitie neutra, daca apas ambreiajul motorul merge fain-frumos si cu un sunet rotund, dar daca am pedala ridicata, scoate un sunet ciudat, ca de diesel. Se aude ca si cum mi-ar bate tachetii sau ceva de genul (am mai citit pe'aici de sunete asemanatoare).
Are cineva o explicatie ?
Nu am masurat niciodata cursa ambreiajului dar pina acum nici nu mi-a facut vreo problema si cutia pare in regula. (intra in vit. 1 numai de pe loc sau la maxim 10 km/h, vit. 2, la fel, cupleaza bine numai la o viteza corespunzatoare si masina trage bine, nu cred ca patineaza ambreiajul).
Intr-adevar, am impresia ca punctul mort al ambreiajului e destul de sus, cam la max. 10 cm de capatul superior al cursei pedalei. (dintr-o cursa totala de aprox 30 cm)
Sper ca am reusit sa ma fac inteles si am sa rog adminii sa ma scuze daca deschid un topic nou si nu e nevoie, dar nu am gasit cu search nimic...pot sa il stearga sau sa il mute dar as dorii un raspuns daca se poate.
Mersi si drumuri bune...


--------------------
Dacia Solenza Clima 2004 1,4Mpi - B 88 ZUA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sefu_alx
post 22 Oct 2007, 22:20
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 878
Joined: 2 February 06




"asa face toate" la prima problema


--------------------
x y 2009
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ROMIAU59
post 23 Oct 2007, 08:04
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 72
Joined: 5 October 07
From: Iasi




Bine, bine....da care o sa fie prima problema sa stiu cam pentru ce sa incep sa strang bani si la ce sa ma astept...


--------------------
Dacia Solenza Clima 2004 1,4Mpi - B 88 ZUA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marius80_eugen
post 23 Oct 2007, 11:40
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.978
Joined: 9 December 05
From: Bucuresti




Problema este ambreiajul , mai precis rulmentul de presiune . La mine facea asa de mult timp . Sper sa trec de iarna si ma apuc sa schimb tot kitul , impreuna cu distributia . Daca e doar acel zgomot .. stai linistit si eventual inceaqrca sa mai reglezi putin pedala .


--------------------
Reno / de toate Reno 2003 - 2017
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ROMIAU59
post 23 Oct 2007, 16:05
Post #5


Membru incepator


Group: Members
Posts: 72
Joined: 5 October 07
From: Iasi




Nu prea inteleg mare lucru. Are cineva o schema sa vad si eu cum arata ambreiajul asta si cum functioneaza in detaliu ? Sa ma dumiresc si eu ce face cand apas pedala si ce face cand cupleaza, si ce pe ce se freaca acolo....poate asta ma ajut sa ami explic multe din neclaritati.

Am vazut oricum pe forum, ca multi au avut aceeasi problema inca de la primii 500 km facuti cu masina noua....


--------------------
Dacia Solenza Clima 2004 1,4Mpi - B 88 ZUA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nh1980ro
post 23 Oct 2007, 17:04
Post #6


Membru


Group: Members
Posts: 3.612
Joined: 7 February 07
From: Togo-Togo.




Las-o asa ca problema asta se perpetueaza de la Dacia berlina pana la Logan (ala pe benzina tongue.gif).

Ambreiajul in principiu decupleaza arborele primar din CV de arborele cotit din motor.(parca).
Si in princippiu sunt 2 discuri (discul de ambreiaj si placa de presiune) care se lipesc sau se departeaza in functie de apasarea pedalei de ambreiaj.


--------------------
Kona/Renault Lana'i/Clio 3 2007/2009
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
eugeniuz2004
post 23 Oct 2007, 18:23
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.004
Joined: 13 August 04
From: Iasi




si desi masina e pe benzina zgomotul e de diesel. Dar daca asta e singura ta problema (cu masina) atunci nu te mai stressa ca e bine.


--------------------
Kia Cee'd 2008 SW BEST - IS-96-AEU
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SuntZmeu
post 30 Oct 2007, 22:45
Post #8


Membru incepator


Group: Members
Posts: 74
Joined: 31 May 07




Tu ai cursa la ambreaj de 30 cm?nu de alta dar ma intreb cum de nu dai cu genunchiul in plafon cand schimbi treptele:D


--------------------
dacia DSN 2001 clima 1,4MPI - B 69 K T A
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
corbex
post 14 Jan 2008, 16:53
Post #9


Desi nu pare, ma plimb cu Dacia


Group: Members
Posts: 8.198
Joined: 11 July 06
From: bucuresti




Asculta-i pe baieti si lasa-l asa ! Am mers 80000 cu un astfel de ambreiaj si,
in afara de zgomot, nu mi-a facut altceva.
Din motive de uzura disc, daca tot am dat bani pe manopera, am schimbat si placa de presiune. N-a mai facut nici un zgomot.
Zgomotul poate proveni de la arcurile de amortizare a socului (cele incluse in disc, care se decalibreaza si incep sa joace in lacasul lor, izbind marginile.
Sau de la altceva. Nu merita sa-ti bati capul.


--------------------
dacia solenza 2005, cheala
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AR-18-MOS
post 14 Jan 2008, 17:19
Post #10


( -_・) ︻デ═一


Group: Members
Posts: 6.616
Joined: 19 August 07
From: Niedersachsen




Dupa cum s-a mai spus ... ASA FACE TOATE.


--------------------
BMW 730Ld '07 High Executive - AR - -
M-Benz C350CDI 7G-Tronic '12 Avantgarde
M-Benz E350CDI 9G-Tronic+ 4Matic & Airmatic
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 20th May 2025 - 08:11
Forum Renault