caut un alternator >80 Amperi, ce alternator se potriveste pe dacie
![]() ![]() ![]() |
caut un alternator >80 Amperi, ce alternator se potriveste pe dacie
sebymesteru |
![]()
Post
#121
|
||
![]() Membru rigid Group: Members Posts: 782 Joined: 31 May 09 From: Sfantu Gheorghe-Covasna ![]() |
|
||
--------------------
Dacia/Mazda
1310/1410 M6
1988/1996/1999, 2007
- CV 15 REA Mecanica e la fel ca muzica. Muzicanti sunt multi,artisti...mai putini.
|
|||
Raelpilotu |
![]()
Post
#122
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 52 Joined: 3 April 11 ![]() |
QUOTE(bv-08-fgm @ 21 Apr 2011, 19:12) Nici eu nu vad rostul (sa zicem ca merge 1 pana la 60-65A) dar mai mult nu e necesar.Mai repede as opta pentru o baterie mai mare,aia de 55 pentru mine cam lasa de dorit.Am vazut la masina la un var(are un ford,dar e aceeasi problema la consumatori),are alternator de 55A si faceam proba cu bateria ema care e de 55A si cea care o are el(mai exact una Varta Ultra Dynamic)sper sa nu zica cineva ca fac reclama.Care e de 95A si se simte o diferenta destul de mare atat pe consumatori cat si pe alternator care nu este forjat asa tare cum e cu cele de 55A.Dupa care am testat la mine pe dacie aceasi treaba si fireste ca se simtea o diferenta ![]() si ce sa faca ala de 50 de ampei???? canda ajungi la bloc sa mai stai cel putin cu motorul; pornit inca cel putin 5 minute sa ti incarce ditai mai bateria.....nu??? cam asta ai vrut sa spui. ca bateria este mare si are putere. Dar,pe ea cine o incarca??? |
--------------------
Dacia
Nova
1998
- fara numar . . .
|
|
raku18 |
![]()
Post
#123
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 37 Joined: 10 January 11 ![]() |
oricum se strang A destui ca si eu,uite daca stai sa te gandesti 2 becuri pozitie,2de fazascurta si lunga,2 becuri pozitie spate+ca mai am un cd player ala ia 10 A+4 difuzoare care trag folosesc cam mult curent si un amplificator imi trebuie un alternator k-lumea, numai ca nu prea stiu daca pun mai mare alternator de putere sa nu-mi afecteze pompa de injectie si calculatorul, si care ar fi cel mai bun alternator care sa potriveasca de pe ce masina si sa se gaseasca usor?
|
--------------------
dacia
1310 li
2000 li
- cj 25 mod
|
|
argon |
![]()
Post
#124
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
QUOTE(iuliano_smile @ 21 Apr 2011, 23:11) Dezaburire:10amperi Faruri + Pozitii 10 amperi Baterie 6 amperi Bobina 4 amperi Aeroterma 10-15 amperi Mp3player 15 amperi. Se strang in jur de 55-60 amperi. Ma taie. Dezaburirea nu ia 140 w, bateria ia cat spui daca e goala, cand circuli cu ea goala?, si ce mp3player ai tu care s aia 210 w? |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
bv-08-fgm |
![]()
Post
#125
|
![]() Old School Mother Fucker Group: Members Posts: 1.214 Joined: 11 May 10 From: Brasov ![]() |
Nu stai deloc cu motorul pornit,eu obs si la varumiu care are xenoane pe masina + statie 1000w si sobwoofer de 1200w si alternatorul face fata binisor,singura problema este cureaua de la el care se duce cam 1 pe an din cauza efortului care il depune alternatorul,dar in rest alternatorul merge ok fara sa fi avut probleme cu el pana acuma.
|
--------------------
Dacia
1310
1996
- BV-91-FGM,1.4 VW Vento 1992 - BV-22-MKR,1.8
Toyota MR2 1992 - K626 YMO, 2.0 16v TSI |
|
stc_ctln |
![]()
Post
#126
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 288 Joined: 27 December 08 From: Bucuresti ![]() |
Salut,
Xenoanele consuma mai putin decat becurile normale,chiar la jumatate unele. eu am alternator de 115amperi.Nu mi se pare ca am omorat masina cu el.dar oricum,decat sa stau cu masina accelerata iarna sa imi mearga si aeroterma si farurile mai bine asa. La consum nu am observat diferenta. In schimb nu imi mai palpaie luminile prin bord,aeroterma nu isi mai schimba viteza cand franez sau la relanti. Parerea mea e un schimb in bine. This post has been edited by stc_ctln: 22 Apr 2011, 20:26 |
--------------------
Dacia
1310 LI
2000
- B-21-AIR Dacia 1310 LI 1397cmc 2000
Cu turometru,geamuri electrice,inchidere si aeroterma functionala. Cred ca e Full:D |
|
sebymesteru |
![]()
Post
#127
|
![]() Membru rigid Group: Members Posts: 782 Joined: 31 May 09 From: Sfantu Gheorghe-Covasna ![]() |
O parere personala finala de la mine: reparativa alternatorul stock de pe dacie,cel de 50 A si o sa fiti multumiti. Cum spuneam mai sus si pe mine ma batea gandul sa-l schimb cu unul mai mare ca deh, e mai mare...vroiam sa pun un Valeo de 80A de pe Solnitza dar costa cam multisor chiar si de la dezmembrari,totusi am zis ca il fac pe al meu odata si vad ce poate,reparatia m-a costat fix 38 lei puntea+rulmentii,carbunii erau in stare buna. Si merge brici,si am o baterie Caranda veche de vre-o 4 anisori de 55A care mai e si sparta sus langa polul de plus intr-o parte si merge de rupe.... Iar cu cd-player-ul ala care ia 15A...chiar nu stiu de unde fratilor,daca el scoate cam la majoritatea 2X25W maxim ca aia 50W pe canal sunt abureli de marketing chiar nu stiu de unde sa traga el 15A....Iar pt cine vrea consum redus: puneti-va becuri cu LED si ati scapat de grija....
![]() Asfalt uscat! This post has been edited by sebymesteru: 23 Apr 2011, 09:07 |
--------------------
Dacia/Mazda
1310/1410 M6
1988/1996/1999, 2007
- CV 15 REA Mecanica e la fel ca muzica. Muzicanti sunt multi,artisti...mai putini.
|
|
nikuniku |
![]()
Post
#128
|
![]() Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe Group: Members Posts: 2.862 Joined: 14 January 11 From: bucuresti ![]() |
alternatoru de matiz merge perfect pe prinderea la dacie,este de 80 amp(de la unu care era full) si culmea nu franeaza motoru cu toti cunsumatorii porniti
|
--------------------
opel zafira
f75
1.6-16valve
|
|
ghitza |
![]()
Post
#129
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
am tras niste poze cu alternatoru de R25 care vreau sa il pun pe dacie (am scris mai sus problemele cu el) ,am masurat punte a si e buna ,adica arata numai int-run sens valori de 4,8.Rotoru am masurat pe inele si arata aproape 4 ,acuma mai ramane releu dar asta cum se verifica?si ce pret ara avea unu nou daca stiti
3 May 2011, 20:31: am dat el pe o pagina http://www.priceminister.com/offer/buy/103...-detachees.html This post has been edited by ghitza: 3 May 2011, 19:31 Attached thumbnail(s) SDC13889.JPG ( Size: 462.11k ) Number of downloads: 1366 SDC13890.JPG ( Size: 471.27k ) Number of downloads: 1452 SDC13891.JPG ( Size: 496.93k ) Number of downloads: 1411 SDC13892.JPG ( Size: 447.78k ) Number of downloads: 1423 SDC13893.JPG ( Size: 452.63k ) Number of downloads: 1400 SDC13894.JPG ( Size: 466.99k ) Number of downloads: 361 SDC13895.JPG ( Size: 447.31k ) Number of downloads: 347 |
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
argon |
![]()
Post
#130
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
QUOTE(nikuniku @ 23 Apr 2011, 11:30) alternatoru de matiz merge perfect pe prinderea la dacie,este de 80 amp(de la unu care era full) si culmea nu franeaza motoru cu toti cunsumatorii porniti Eu am matiz cu aer conditionat si e de 65 A, mai mare nu am vazut, in nici un caz 80. Dar de potrivit se potrive, inclusiv la fulie. |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
iuliano_smile |
![]()
Post
#131
|
![]() Dependent de D1300 Group: Members Posts: 1.217 Joined: 5 November 08 From: Ploiesti ![]() |
Poze.
Firul galben +contact. Firul mov becul din bord. This post has been edited by iuliano_smile: 3 May 2011, 20:09 Attached thumbnail(s) DSC00330.JPG ( Size: 738.25k ) Number of downloads: 554 DSC00331.JPG ( Size: 651.28k ) Number of downloads: 616 DSC00332.JPG ( Size: 542k ) Number of downloads: 522 DSC00333.JPG ( Size: 561.67k ) Number of downloads: 423 DSC00334.JPG ( Size: 477.09k ) Number of downloads: 403 DSC00335.JPG ( Size: 510.09k ) Number of downloads: 369 |
--------------------
Dacia
Solenza si o Berlina Furioasa
2004 Scala cu 1980 editia de Lux Schimb iluminarea la masini:tablouri de bord, plafoniere.
|
|
ghitza |
![]()
Post
#132
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
IULIANO:alternatoru seamana cu al meu din cate vad,ai o poza din spate sa se vada clar legaturile
|
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
iuliano_smile |
![]()
Post
#133
|
![]() Dependent de D1300 Group: Members Posts: 1.217 Joined: 5 November 08 From: Ploiesti ![]() |
|
--------------------
Dacia
Solenza si o Berlina Furioasa
2004 Scala cu 1980 editia de Lux Schimb iluminarea la masini:tablouri de bord, plafoniere.
|
|
ghitza |
![]()
Post
#134
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
mss frumos iuliano,astazi am dat comanda la regulatoru de tensiune si maine ajunge si il plantez sus
|
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
iuliano_smile |
![]()
Post
#135
|
![]() Dependent de D1300 Group: Members Posts: 1.217 Joined: 5 November 08 From: Ploiesti ![]() |
QUOTE(ghitza @ 5 May 2011, 10:27) mss frumos iuliano,astazi am dat comanda la regulatoru de tensiune si maine ajunge si il plantez sus Astept poze cu el urcat pe masina. Vezi ca suportul de dacie e prea "larg" trb sa ii pui cu saibe. Plus ca bucsa aia de la fulie trb sa o muti in fata, dupa fulie. Atentie ca la acest tip de alternator se potriveste suportul de renault 5. Posibil si restul suportilor, dar nu bag mana in foc. Coarba acea de venea dupa blocul motor(pe alternatoul vechi) se va anula de tot, adik se arunca:)). Se ia o bucata de cornier se taie. Se dau 3 gauri. Doua pentru suruburile din chiuloasa, iar unu pentru coarba de renault. Daca nu se taie coarba de dacie si se monteaza aceea. Acum nu mai aveti decat sa puneti alternatorul si gata. Eu asa mi lam facut si imi incarca perfect oricati consumatori ias pune ![]() Sper sa fie de folos acest mic "tutorial" ![]() |
--------------------
Dacia
Solenza si o Berlina Furioasa
2004 Scala cu 1980 editia de Lux Schimb iluminarea la masini:tablouri de bord, plafoniere.
|
|
ghitza |
![]()
Post
#136
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
am revenit dupa ce am montat regulatoru de tendiune comandata ,si l-am plantat pe masina ,am incarcare fratilor ,la relanti cu consumatori am 14,2 si nu scade sub 13,9cu tot ce poate fi consumator si asta la relanti cum accelerez sare la 14,3,eu ma declar super multumit,si acuma poze cu el montat pe suportu de prindere si ancorare de dacie This post has been edited by ghitza: 6 May 2011, 15:14 Attached thumbnail(s) SDC13900.JPG ( Size: 450.07k ) Number of downloads: 592 SDC13901.JPG ( Size: 462.85k ) Number of downloads: 591 SDC13903.JPG ( Size: 470.35k ) Number of downloads: 507 SDC13904.JPG ( Size: 464.04k ) Number of downloads: 499 SDC13903.JPG ( Size: 470.35k ) Number of downloads: 482 |
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
silvyu_92 |
![]()
Post
#137
|
![]() Membru Group: Members Posts: 181 Joined: 9 November 09 ![]() |
Am vazut pe aici ca au pus colegii forumisti si fulii mai mici pe alternatoarele de dacie , ce intrebare am eu , ce dezavantaje ar aparea daca as monta si eu una si cat de mica sa fie fata de ce-a cu care sunt dotate alternatoarele ? . Multumesc anticipat!
|
--------------------
DACIA
1310
1999
- AG 05 ZIY Pasionat de "fiare vechi" care merg mai spectaculos decat "plasticele" de ultima generatie
|
|
ghitza |
![]()
Post
#138
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
Rotatii mai mjulte la acceasi turatie de ex:relantiu,alternatoru face rotatii mai ulte decat cu o fuie mai mare,e valabil si la pompa de apa,dezavantaje nu vad nici unu,cum am eu in poze e numa buna zic eu mai mica nici nu este cred
|
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
Mr_Devil83 |
![]()
Post
#139
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.254 Joined: 14 June 08 ![]() |
1. schimbi cureaua mai des si in special daca mai si turezi motorul ala putin.
2. nu mai reglezi relanti-ul corect la masina asta. 3. o sa iti scada fantastic de sesizabil turatia la relanti, in special daca ai bateria moarta o sa te trezesti ca iti poate muri motorul. 4. presupun o uzura mai rapida a rulmentilor alternatorului si a periilor. primele 3 le-am constatat pe dacia personala. al 4-lea il presupun si daca e sa fiu paranoic as zice si o uzura mai rapida a pompei de apa pentru ca vei tensiona mai mult cureaua din cauza fuliei mici. Eu problema cu incarcarea am rezolvat-o simplu la dacia mea, am pus alternatorul si releul de incarcare la punct. |
--------------------
Dacia
1300 / SUPERNOVA EUROPA
1984 / 2002
|
|
maho |
![]()
Post
#140
|
![]() Membru rigido-flexibil Group: Members Posts: 5.219 Joined: 7 April 10 From: Brașov, orașul olimpic ![]() |
@ Mr_Devil83:
Diametru mai mic al fuliei = curea mai lejera, nu mai tensionata. Oricum, intinderea curelei (daca e necesara) se face din suportul (sector de cerc) alternatorului. |
--------------------
Dacia
1310
1983 "Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't." |
|
sebymesteru |
![]()
Post
#141
|
![]() Membru rigid Group: Members Posts: 782 Joined: 31 May 09 From: Sfantu Gheorghe-Covasna ![]() |
io stau si ma gandesc cum scade relantiul cu fulie mica pe alternator
![]() This post has been edited by sebymesteru: 19 Dec 2011, 09:48 |
--------------------
Dacia/Mazda
1310/1410 M6
1988/1996/1999, 2007
- CV 15 REA Mecanica e la fel ca muzica. Muzicanti sunt multi,artisti...mai putini.
|
|
Mr_Devil83 |
![]()
Post
#142
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.254 Joined: 14 June 08 ![]() |
seby tu cred ca ai lucrat putin la masina ta si ai incercat sa rezolvi intai cauza problemei.
Eu ma declar multumit de serviciile alternatorului de 50a si cu puntea de pe cel de 36a montata pe el chiar daca se incalzea de o lua naiba, n-a cedat niciodata. |
--------------------
Dacia
1300 / SUPERNOVA EUROPA
1984 / 2002
|
|
alinworm |
![]()
Post
#143
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 844 Joined: 27 December 09 From: Bucuresti/Buzau ![]() |
am gasit un alternator de 75 A (de pe o solenza). Se poate monta pe dacia 1310? pot sa schimb fulia cu cea de pe alternatorul meu clasic?
Poza1 poza2 Mai am o varianta cu un alternator de TICo de 50 A This post has been edited by alinworm: 15 Feb 2012, 08:52 Attached thumbnail(s) SDC10597.JPG ( Size: 1.95mb ) Number of downloads: 569 |
--------------------
Dacia/Skoda
1300/Octavia
1977/2004
- BZ77UAP DACIOARA 1310
|
|
alinworm |
![]()
Post
#144
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 844 Joined: 27 December 09 From: Bucuresti/Buzau ![]() |
stie cineva ceva date tehnice despre alternatorul de mai jos....am tot cautat pe net si nu am gasit
Attached thumbnail(s) japan1.jpg ( Size: 84.73k ) Number of downloads: 294 japan2.jpg ( Size: 131.91k ) Number of downloads: 249 |
--------------------
Dacia/Skoda
1300/Octavia
1977/2004
- BZ77UAP DACIOARA 1310
|
|
nikuniku |
![]()
Post
#145
|
![]() Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe Group: Members Posts: 2.862 Joined: 14 January 11 From: bucuresti ![]() |
alinworm sunt scrise pe eticheta lui,dar nu se vede ca poza este facuta cu lumina puternica
pe asta de unde-l ai,mai inebunit cu alternatoarele tale,mai ai multe,mai vinde si tu din ele |
--------------------
opel zafira
f75
1.6-16valve
|
|
panteragaby |
![]()
Post
#146
|
Membru incepator Group: Members Posts: 25 Joined: 5 February 12 ![]() |
Salut, am achizitionat si eu un alternator Bosch de 55-->100 A de pe un volvo pentru dacia 1310 injectie din 2000.
Am si eu o nelamurire,ce conectez la papucul D+ ? 35b758w.jpg ev0rgg.jpg 2dgqby8.jpg 2mx20au.jpg Fulia o sa-i fie schimbata cu una de VW golf 1 care este mai mica decat cea de dacie, prinderea e rezolvata,mai ramane sa aflu ce este cu papucul D+ Precizez ca borna D+ are legatura cu releul de incarcare ca in imaginea de mai jos,dar nu stiu daca mai are si alte legaturi ca nu prea se observa. 23vjh94.jpg This post has been edited by panteragaby: 27 Jun 2012, 22:52 |
--------------------
Dacia
1310 berlina
2000
- B 16 LAR
|
|
iuliano_smile |
![]()
Post
#147
|
![]() Dependent de D1300 Group: Members Posts: 1.217 Joined: 5 November 08 From: Ploiesti ![]() |
La surubul ala gros legi firele de plus. La d+ legi un bec la +contact:p.
|
--------------------
Dacia
Solenza si o Berlina Furioasa
2004 Scala cu 1980 editia de Lux Schimb iluminarea la masini:tablouri de bord, plafoniere.
|
|
alinworm |
![]()
Post
#148
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 844 Joined: 27 December 09 From: Bucuresti/Buzau ![]() |
ai grija ca alternatorul e de 14 V.
|
--------------------
Dacia/Skoda
1300/Octavia
1977/2004
- BZ77UAP DACIOARA 1310
|
|
tatabobu |
![]()
Post
#149
|
![]() membru Group: Members Posts: 4.674 Joined: 14 September 04 From: Bucuresti ![]() |
Si cam in ce fel ai vrea sa aibe grija?
|
--------------------
DACIA
1300
1995 Scurgere de ulei? Care scurgere de ulei??? Balta aia de sub masina e sudoarea hergheliei de cai putere...
|
|
alinworm |
![]()
Post
#150
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 844 Joined: 27 December 09 From: Bucuresti/Buzau ![]() |
adevarat ca tensiunea de incarcare la cel de 12 V este undeva pe la 14 V. Dar asta de 14 V nu incarca cumva la o tensiunea mai mare? Am si eu unul de precizia de 14 V nou, dar nu l am montat.
This post has been edited by alinworm: 28 Jun 2012, 10:21 |
--------------------
Dacia/Skoda
1300/Octavia
1977/2004
- BZ77UAP DACIOARA 1310
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 12th May 2025 - 03:32 |