DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

8 Pages « < 3 4 5 6 7 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Motorina mai scumpa ca benzina, in principal din cauza majorarii accizei

dack
post 27 Mar 2008, 13:04
Post #121


Membru cu atitudine


Group: Members
Posts: 607
Joined: 1 September 06
From: Bucuresti




QUOTE(BlaueCorsa @ 27 Mar 2008, 13:59)
Daca-mi amintesc bine, un diesel are emisii de monoxid semnificativ mai mici decat un motor pe benzina. Emisiile de particule reprezinta problema reala.
*



Asa este! Primul polueaza cu praful pe care il emite in aer, cel de-al doilea cu gazul in cauza (CO).
De aceea unii producatori au inceput sa se monteze filtre de particule pe diesel.
Ar trebui sa devina obligatoriu pentru toti.

This post has been edited by dack: 27 Mar 2008, 13:09


--------------------
Renault Megane Sedan 1.5dCI 126CP Privilege, martie 2007
Fiat Stilo Dynamic, 1.9 MJT 148CP, 2006
Riding on the wind.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BlaueCorsa
post 27 Mar 2008, 13:08
Post #122


Membru cu Prafuitor


Group: Members
Posts: 1.097
Joined: 6 October 03
From: Socola Tower, Iasi




Perfect de acord cu obligativitatea DPF.
Eu as fi de acord cu interzicerea traficului in centru, mai ales pentru masinile poluante. La noi se inchide unul dintre bulevardele centrale in weekend.


--------------------
Dacia / Renault Duster / Captur 2018 Confort / 2015 Authentique
Mon amour, tu es la lumière de mes jours...
sans numéro! sans numéro! sans numéro!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IsNa
post 27 Mar 2008, 13:09
Post #123


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.147
Joined: 11 July 02
From: Timisoara




Nu prea incape discutie ca motoarele diesel inca polueaza mai mult ca si cele pe benzina, la aceeasi norma.
DAR: deja gradul de poluare al motoarelor E4-E5 de oricare e extrem de redus, comparativ cu motarele mai vechi, si comparativ cu alte surse de poluare.

Problema aerului nostru nu sunt motoarele diesel E4-E5 ci motarele vechi de toate felurile care inca sunt preponderente in trafic.

Intr-un oras puternic poluat, agentii toxici din gazele de easpament ale unui motor E5 (chiar si Diesel) pot fi mai putine decat in aerul inconjurator (datorita filtrelor de particule, si catalizatoarelor).

Daca am inlocui toate motoarele mai vechi de (sa zicem) E3 cu motoare diesel E5 de putere echivalenta, aerul nostru ar fi mult mai curat. Si in plus, am importa mai putin petrol de la seici.


--------------------
Skoda Fabia Combi + Citigo ASG 2007 / 2013
Forta sa fie cu voi !!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dantes
post 27 Mar 2008, 13:10
Post #124


Membru


Group: Members
Posts: 3.312
Joined: 12 December 03
From: Tzaranoaia




...si mai sunt... NOx, HC....cititi linkul din postul #76, ca vad ca nu se uita lumea...
Exact ce zicea Argon...CO e mai mic la diesel tocmai de la consum...
Filtrele sunt obligatorii, dar tot nu fac fata ca la benzina.... oricum fac ele ceva pe acolo...


@IsNa..CORECT !!!

This post has been edited by dantes: 27 Mar 2008, 13:11


--------------------
O masina oarecare . - .
Old school
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BlaueCorsa
post 27 Mar 2008, 13:12
Post #125


Membru cu Prafuitor


Group: Members
Posts: 1.097
Joined: 6 October 03
From: Socola Tower, Iasi




Fac, si inca fac bine:

A diesel particulate filter, sometimes called a DPF, is a device designed to remove diesel particulate matter or soot from the exhaust gas of a diesel engine. Wall-flow diesel particulate filters usually remove 85% or more of the soot, and can at times (heavily loaded condition) attain soot removal efficiencies of close to 100%. A diesel-powered vehicle equipped with functioning filter will emit no visible smoke from its exhaust pipe.
sursa: http://en.wikipedia.org/wiki/Diesel_particulate_filter

Acum, cu riscul de a-mi face "prieteni", stiati ca o masina de F1 scoate in decursul unei curse o tona de monoxid? Cam cat scoate un autoturism obisnuit in 4000-5000 de kilometri!


--------------------
Dacia / Renault Duster / Captur 2018 Confort / 2015 Authentique
Mon amour, tu es la lumière de mes jours...
sans numéro! sans numéro! sans numéro!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dantes
post 27 Mar 2008, 13:18
Post #126


Membru


Group: Members
Posts: 3.312
Joined: 12 December 03
From: Tzaranoaia




Stiam si tocmai d-aia astept reglementarile cu surse regenerabile si altele... Diferenta e ca F1 reprezinta o picatura infima fata de miliardele de masini de pe strada...

Da...este corect....dar tinde catre 100% curatare in regim normal, nu forja unde curata cam 85%... Si "no visible smoke" nu este echivalent cu "no smoke"...deci e un progres real dar mai e pana la ajunge la benzina, insa in situatia de acum, masinile peste euro 4 deja emit destul de putin...noi discutam de fineturi, care si ele conteaza f. mult per ansamblu.


--------------------
O masina oarecare . - .
Old school
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ahernar
post 27 Mar 2008, 13:30
Post #127


Membru incepator


Group: Members
Posts: 26
Joined: 22 July 05
From: Bucuresti




QUOTE(raqzvan @ 27 Mar 2008, 02:16)

In Qatar, de exemplu, litrul de benzina costa echivalentul a 0.6RON (da, 6000lei vechi). Dar acolo nu exista accize, TVA, taxa de drum etc. Plus ca stau pe o punga de hidrocarburi (in special gaze) din care se estimeaza ca vor extrage inca vreo 100 de ani. Chiar le e taema ca nu vor apuca sa extraga tot pana apar tehnologiile alternative  smile.gif  (asta apropo de cei ce se sperie ca resursele de hidrocarburi - petrol si gaze - sunt pe sfatsite).



E funny cum ai dat ca exemplu Qatar. Campul lor petrolifer principal este printre cele mai vechi din zona . Cauta informatii despre Yibal Cantarell si Burgan ca sa vezi ce se intampla cu un camp petrolier dupa ce extragi petrolul biggrin.gif .Anglia importa din nou petrol dupa ce a fost exportator atatia ani . Este ciudat sa crezi in halul asta in abundenta petrolului cand locuiesti intr-o tara care a fost candva un producator important pe harta lumii .


--------------------
DACIA Logan EASY 1.4 2007 - B-yy-HWP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ryk
post 27 Mar 2008, 14:12
Post #128


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.563
Joined: 14 February 08
From: Bucuresti / Ploiesti




Mie unul mi se pare si normal sa se scumpeasca motorina din moment ce sunt foarte multi care au masini diesel. Si eu daca as vinde un produs x mai bine decat un produs y, la produsul x i-as creste pretul. Si aici intervine altceva pt. care e gandita scumpirea motorinei. Cei cu diesel acum sigur nu o sa se apuce sa vanda peste noapte masinile diesel si sa-si cumpere pe benzina doar pt. ca s-a scumpiti motorina si automat vor fi nevoiti sa se supuna noului pret al motorinei.
Daca tot se pune accent pe poluarea mediului, atunci ar trebuii sa faca si la noi cum a facut guvernul din Canada. Cei care isi cumpara SUV-uri platesc taxe de mii de $ nu mai stiu exact suma iar cei care isi iau hybride platesc pana in 500$.
Si se face mai multa benzina din petrol decat motorina si nu invers.

This post has been edited by Ryk: 27 Mar 2008, 14:13


--------------------
Renault Megane III 2014 hatchback / 1.5 dCI 110CP EDC - N-am...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
OAP
post 27 Mar 2008, 14:24
Post #129


Membru autentic


Group: Members
Posts: 808
Joined: 7 November 06
From: Bucuresti




QUOTE(Ahernar @ 27 Mar 2008, 14:30)
Cauta informatii despre Yibal Cantarell si Burgan ca sa vezi ce se intampla cu un camp petrolier dupa ce extragi petrolul  biggrin.gif  .

Ce se intampla? unsure.gif


--------------------
. . .
Pus astfel în luminã, ancorat în sinergia faptelor, recursul la universalitate nu eludeazã meandrele concretului.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 27 Mar 2008, 15:09
Post #130


fan Dacia


Group: Members
Posts: 21.481
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




Pe langa ca a crescut numarul de autoturisme diesel, as pune pariu ca din ce vad pe strada a crescut si numarul de autoutilitare si camioane. Care sunt.... tot diesel.


--------------------
daca nu ai o toyota 4X4,ai gresit masina - negru pe alb
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ahernar
post 27 Mar 2008, 15:29
Post #131


Membru incepator


Group: Members
Posts: 26
Joined: 22 July 05
From: Bucuresti




QUOTE(OAP @ 27 Mar 2008, 14:24)
Ce se intampla?  unsure.gif
*



Productia scade - in cazul unora (Yibal , Cantarell , Marea Nordului ) foarte rapid -chiar si cu 10-20% pe an . Burgan in schimb nu are cine stie ce declin dar NU poate produce mai mult . Noi scadem usor an de an. Pretul petrolului va scade doar daca intram cu toti intr-o recesiune economica. In conditiile astea este stimulat consumul tuturor formelor de combustibil (adica tot ce se poate folosi se va folosi).Benzina , motorina, GPL, vor fi cam la fel de rentabile .Cum va creste consumul unei forme de combustibil in detrimentul alteia ,prin taxe , penurie (adica $) se va regla automat problema.


--------------------
DACIA Logan EASY 1.4 2007 - B-yy-HWP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
OAP
post 28 Mar 2008, 11:36
Post #132


Membru autentic


Group: Members
Posts: 808
Joined: 7 November 06
From: Bucuresti




QUOTE(Ahernar @ 27 Mar 2008, 16:29)
Burgan in schimb nu are cine stie ce declin dar NU poate produce mai mult .

Pai e normal. Declinul e in relatie directa cu productia. Imagineza-ti un recipient cu un lichid in el. cu cat scoti mai mult si mai repede lichidul de acolo cu atat declinul este mai accelerat. Si invers


--------------------
. . .
Pus astfel în luminã, ancorat în sinergia faptelor, recursul la universalitate nu eludeazã meandrele concretului.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Andy_ACS
post 28 Mar 2008, 12:57
Post #133


Yes, I'm not!


Group: Members
Posts: 6.304
Joined: 19 July 04
From: Craiova




Pana la urma care e diferenta de pret la momentul actual dintre benzina de 95fpb si motorina? (motorina normala, nu aia cu nu stiu ce aditivi, etc).

Bafta!


--------------------
- - -
"Be the change you want to see in the world"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sltraian
post 29 Mar 2008, 14:44
Post #134


Membru incepator


Group: Members
Posts: 29
Joined: 11 December 07




Vad ca se discuta deja alte subiecte ca poluare, consum etc.

Pretul motorinei este acum in medie cu 2000lei mai mare la pompa.
Cine zicea ca daca se cumpara mai multa motorina este normal sa ii creasca pretul: asta este legea economiei de piata numai ca in acest domeniu preturile nu sunt decat pe jumatate libere. Statul a vazut si el ca se cumpara mai multa motorina asa ca s-a gandit sa-si creasca si el veniturile marind acciza pe motorina.

Pana la urma, tot la echilibru se va ajunge pentru ca economia este un sistem si ca orice sistem isi cauta echilibrul: ceea ce inseamna vanzari mai mici de motoare diesel (deja in februarie ponderea a scazut fata de ianuarie (http://www.apia.ro/date/2008-02-Analize.pdf) => vanzari mai mici de motorina.

Exista totusi aspecte negative importante ca:
- vehiculele comerciale sunt diesel, iar asta influenteaza pretul tutror celorlalte produse
- calculele facute de cumparatorul de autoturism diesel nu se mai potrivesc odata cu cresterea pretului la motorina (desi raportat la consum, diferenta absoluta in banii economisiti la 100km este cam aceiasi)
- cresterea consumului de benzina inseamna consumarea unei cantitati mai mari de produs rafinat din petrol, implicit mai mult consum de petrol, ce accelereaza cresterea pretului petrolului. La asta nu se gandeste nimeni ?


--------------------
Dacia Logan 2007 / 1.5 dCi Ambiance - TM 012345
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Smiley
post 30 Mar 2008, 19:49
Post #135


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.138
Joined: 12 August 04
From: Bucuresti




QUOTE(sltraian @ 29 Mar 2008, 15:44)
........ Statul a vazut si el ca se cumpara mai multa motorina asa ca s-a gandit sa-si creasca si el veniturile marind acciza pe motorina.
..........
*



din ce stiu eu, acciza pe motorina a crescut de la 307,59 euro/ tonã la 325 euro / tonã. asta in conditiile in care in 2007 s-a folosit un curs de ~3.53 RON/euro iar in 2008 se foloseste un curs de ~3.35 RON/Euro. adica, in lei, acciza a crescut de la ~1085 RON/tona la ~1088 RON/tona.

deci, diferenta de pret (acum 6 luni OMV Sprint era ~3.2 RON, acum e 4.1) nu vine de la stat, ci de la cresterea pretului petrolului si de la cresterea profitului producatorilor si distribuitorilor de combustibil.


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
paulica
post 31 Mar 2008, 15:00
Post #136


Membru autentic


Group: Validating
Posts: 760
Joined: 2 August 05
From: Bucuresti




QUOTE(OAP @ 27 Mar 2008, 12:40)
Sa indrazensc sa afirm ca si la noi ar fi bine venita legea sa nu mai intrii in centrul marilor orase fara E3, nu conteaza benzina sau motorina?
*


Stimate colega, când am cumparat eu masina din Germanica, tipul are showroom intr-un sat, curat, superb. Masina era spalata de 1 luna si abia avea un fir de praf pe ea. Am mai fost cu cineva care a luat o masina din Frankfurt, la fel cam "nespalata" de 1 luna. Diferenta dintre cele 2 era neglijabila. Dupa 3 spatamâni de Românica imi vine sa plâng cât praf e prin ea si am aspirat-o o data.
Deci??????????
Si iti raspund tot eu, intâi sa facem curat la propriu in tara, sa iasa draq rablele astea de rabe, inclusiv autobuzele vechi care scot un fum de-ti scupi plamânii si mai vorbim.

This post has been edited by paulica: 31 Mar 2008, 18:33


--------------------
Pegas 22 2006 - TL 11 PAA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 31 Mar 2008, 15:52
Post #137


fan Dacia


Group: Members
Posts: 21.481
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




Avantajul la masina diesel: poti sa o alimentezi direct di TIR/Autobuz/autocar/incarcator frontal la 20-25 de lei litrul.


--------------------
daca nu ai o toyota 4X4,ai gresit masina - negru pe alb
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
LC_TM
post 31 Mar 2008, 16:03
Post #138


Membru autentic


Group: Members
Posts: 269
Joined: 27 September 06




Si dupa aceea mergi in garantie sa iti schimbe baietii injectoarele la dci-ul tau nou. icon_mrgreen.gif


--------------------
Nissan/ex. Dacia Terrano II 2.7TDi/Logan 2004/2005 Ambition 1.6MPI - TM-XX-XXX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bulan
post 31 Mar 2008, 21:54
Post #139


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.040
Joined: 20 March 06




QUOTE(einstein1984 @ 31 Mar 2008, 15:52)
Avantajul la masina diesel: poti sa o alimentezi direct di TIR/Autobuz/autocar/incarcator frontal la 20-25 de lei  litrul.
*


Pai poti sa alimentezi chiar la omv din pompa cu 2,5 lei/litru si baiatul cu camionul plateste cu cardul la casa ca de are balta peste iar seful lui nu poate sa fie decat un capitalist veros care suge si sangele salariatilor.


--------------------
a b c
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
J o h n n y
post 31 Mar 2008, 22:23
Post #140


Membru autentic


Group: Members
Posts: 538
Joined: 12 April 05
From: Cluj




Pretul e cam pe la 3 lei/litru....
E discutabila chestiunea cu motorina de contrabanda, eu am pus odata la masina mea si nu i=a placut, de atunci am zis ca iau numai de la pompa din OMV, PetromV sau Rompetrol.... exclus lukoil 243.gif

In general tiristii nu se inghesuie la benzinarile care au motorina de calitate, pun de la lukoil sau ceva no-name si atunci nu merita sa te risti ca s-ar putea sa pierzi pe o parte chiar daca castigi pe alta; un lucru e cert, de cate ori am alimentat prin Austria si Germania masina a mers f bine, nu stiu ce naiba de motorina au acolo, cu ce aditivi ca nu se compara nu a noastra

This post has been edited by Johnny_Bravo: 31 Mar 2008, 22:24


--------------------
Ford Focus 2 TDCI 2005 Ghia 109 CP
Simplicity is the ultimate sophistication!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AMW
post 31 Mar 2008, 23:19
Post #141


Membru autentic


Group: Members
Posts: 779
Joined: 7 March 06
From: Bucuresti




Undeva prin toamna iarna o sa inceapa sa isi revina treptat pretul la motorina...

Mai apare si Patriciu pe la TV si zice ca atata timp cat cererea de motorina va depasi productia pretul motorinei o sa ramana mai sus decat cel al benzinei...

P.S. 5 puncte de reputatie negativa la postul meu in care am zis ca motorina o sa ajunga 5 lei??? ...frate n-am zis-o eu...ci alti abilitati...macar bagati si voi un comment ceva...asa anonim date miroase a lasitate...pe bune..

This post has been edited by AMW: 31 Mar 2008, 23:24


--------------------
Volkswagen Passat Highline 2.0 TDI 4MOTION B6
Renault Megane III 1.5 dCI - 90 cp - 2012
Renault Scenic II Dynamique 1.6 16v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Andy_ACS
post 1 Apr 2008, 14:23
Post #142


Yes, I'm not!


Group: Members
Posts: 6.304
Joined: 19 July 04
From: Craiova




Sa vedem cum evolueaza lucrurile, dar accizele cresc, barilul de titei creste, cererea de motorina e mare....

Mai nou vad ca a crescut si gpl-ul, de la 2.1 la 2.3 lei in numai o zi...


Bafta!


--------------------
- - -
"Be the change you want to see in the world"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
paulica
post 20 Apr 2008, 18:57
Post #143


Membru autentic


Group: Validating
Posts: 760
Joined: 2 August 05
From: Bucuresti




Aham dom' Andy dar Euro si $ scad. Per total ar trebui sa se echilibreze. Dar nu in Romania.


--------------------
Pegas 22 2006 - TL 11 PAA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
padre
post 20 Apr 2008, 19:13
Post #144


Il padrino


Group: Members
Posts: 1.890
Joined: 20 December 04
From: Bucuresti




Am facut plinul ieri la OMV - 4.26 RON / litru motorina Euro 4 ohmy.gif
Frate, asta inseamna 1.18 euro / litru, pana unde o merge nesimtirea in tara asta??


--------------------
Ford Mondeo 2.5T
ex Renault Megane 2.1 1.5 dCi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BAC
post 20 Apr 2008, 20:12
Post #145


Membru autentic


Group: Members
Posts: 450
Joined: 1 September 04
From: Reghin




Cresterea accizelor la motorina este cu doua taisuri: creste venitul la buget dar creste si costul transportului, implicit sursa de inflatie. Sa nu uitam ca benzina este folosita aproape in exclusivitate pt autoturisme(mai este sportul cu motor si avioanele care folosesc motoare cu piston) . Transportul comercial, camioane, trenuri(nu sunt toate linile electrificate, vapoare, folosesc motorina.


--------------------
ex. Opel ex.Vectra C 2007 OPC line - MS
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 20 Apr 2008, 20:15
Post #146


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




nu e totuna, aia de CFR si transporturi navale nu e accizata la fel.


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
god
post 20 Apr 2008, 20:37
Post #147


wizard


Group: Members
Posts: 328
Joined: 15 November 04
From: Bucuresti




QUOTE(padre @ 20 Apr 2008, 19:13)
Am facut plinul ieri la OMV - 4.26 RON / litru motorina Euro 4  ohmy.gif
Frate, asta inseamna 1.18 euro / litru, pana unde o merge nesimtirea in tara asta??
*


Sprint Diesel era 4.28 RON/L la OMV acum 3 zile cand am alimentat, Aplin Diesel 4.4 RON/L tot la OMV acum o saptamana cand spre marea mea bucurie nu aveau decat d'asta. wacko.gif
Sa nu mai vb-im de Euro5 care este 5-5.1 RON/L deja.
Daca in vara-toamna faceam plinul cu 170 lei, acum ajunge la 220 lei acelasi plin, aceasi motorina... trist


--------------------
Dacia Duster 1.5 dci 4X4 Iunie 2010 / Prestige
It's time to burn™
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 20 Apr 2008, 20:48
Post #148


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




Asta n'ar fi nimic, dar din aia 220 ron, 120 ajung la stat, noi ne rupem masinile in continuare pe hartoapele numite drumuri, dar bine ca au marit pensiile...doar pensionarii sunt majoritatea electoratului in Romania.


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Executron
post 20 Apr 2008, 21:23
Post #149


Membru fan UAP


Group: Members
Posts: 2.061
Joined: 27 June 07
From: Bucuresti




Azi era sa fac atac de panica la pompa... 260 RON plinul de motorina Efix Euro4.

Nu se mai poate... 022.gif 022.gif gun3.gif


--------------------
VW Passat 1,9TDI/131HP/2002/Highline/Tiptronic /// Dacia 1300 1974 Lux :)

"The law, in its majestic equality, forbids the rich as well as the poor to sleep under bridges, to beg in the streets, and to steal bread."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mutzunache
post 20 Apr 2008, 21:34
Post #150


Milk my sheep, bitch!


Group: Members
Posts: 1.571
Joined: 22 May 06
From: Bucuresti




Lasa, ca la englezi este benzina 5.3 ron (1.15 lire) si motorina 5.6 ron (1.20 lire)..ma rog au si salarii pe masura...

This post has been edited by Mutzunache: 20 Apr 2008, 21:35


--------------------
M. Outlander 2019 Honda Civic 2021 Cadillac Eldorado 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
8 Pages « < 3 4 5 6 7 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 13th June 2025 - 21:31
Forum Renault