DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> "HEELP" probleme GPL

moro_mu
post 27 Jan 2008, 10:39
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 10
Joined: 17 October 07
From: Călărași




Vreau daca se poate o poza sau o schema cu circuitul apei la instalatia Gpl pentru berlina carburatie.
Plamanul ramane rece pana ce deschide termostatul si in consecinta imi ingheta gazul,face si gheta pe plaman .Sunt nevoit sa merg pe benzina aproximativ 10 -15 minute pana ajunge apa la 80grade si apoi sa comut pe gaz ,nemai avand probleme dupa aceia.
Problema asta o am de cand am pus gpl pe ea,mentionez ca e pus la un service autorizat.Am fost de cateva ori la ei si nu au rezolvat nimic inafara de a-mi schimba membrana de la plaman cica era ciupita.
Parerea mea e ca nu e bine montat circuitil de apa la plaman.
MUltumesc.


--------------------
Dacia Logan 1.4 MPI 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alinushy
post 27 Jan 2008, 11:04
Post #2


modeLator


Group: Members
Posts: 2.622
Joined: 9 January 07
From: Pitesti - Mioveni




vine un furtun din chiulasa, trece prin plaman si se duce in pata calda la carb?


--------------------
Audi A4 ... 1.8T...quattro ;)
frunza verde solz de peste, uite ..... altu` ca citeste
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
moro_mu
post 27 Jan 2008, 11:14
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 10
Joined: 17 October 07
From: Călărași




Vine furtun din chiulasa adica teu bagat pe furtunul care nerge spre robinetul de la calorifer, intra in plaman si din plaman in furtunul care iese de la calorifer.As putea sa fac un desen daca vrei?

27 Jan 2008, 11:27:
Am incercat sa schitez daca intelegeticircuit.JPG ( Size: 17.13k ) Number of downloads: 194


This post has been edited by moro_mu: 27 Jan 2008, 11:27


--------------------
Dacia Logan 1.4 MPI 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alinushy
post 27 Jan 2008, 13:00
Post #4


modeLator


Group: Members
Posts: 2.622
Joined: 9 January 07
From: Pitesti - Mioveni




pai schimba termostatul cu unul care deschide mai devreme sau fa cum ti-am zis eu, din chiulasa in plaman si in pata calda

This post has been edited by alinushy: 27 Jan 2008, 13:04

Attached thumbnail(s)
circuit.JPG ( Size: 20.12k ) Number of downloads: 171


--------------------
Audi A4 ... 1.8T...quattro ;)
frunza verde solz de peste, uite ..... altu` ca citeste
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
autom
post 27 Jan 2008, 13:45
Post #5


membru pompier


Group: Members
Posts: 1.198
Joined: 8 January 05
From: Bucuresti-sa traiesti!!!!




Are debit mic asa! Circuitul calorferului nu trece prin cotul termostatului! Pune elemente de aersire! Aeriseste!

This post has been edited by autom: 27 Jan 2008, 13:46


--------------------
Dacia 1100 Berlineza 1971
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
iulian.bisty
post 27 Jan 2008, 13:50
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 382
Joined: 24 March 07
From: Braila




vai ce tragedie tb sa consumam si benzina
defapt asa sunt majoritatea gpl-isti god_hand.gif


--------------------
Renault Megane 3 2015 Kadjar 2017
zxcxzcz
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nicolson
post 28 Jan 2008, 03:53
Post #7


Membru incepator


Group: Members
Posts: 40
Joined: 21 December 07
From: Brasov-Constanta




aeriseste instalatia de racire


--------------------
dacia,mazda 1310,323f 1988 berlina,1995 - ct 19 ani
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
emircea
post 28 Jan 2008, 17:54
Post #8


membru cu Te-FiSI


Group: Members
Posts: 756
Joined: 14 June 04
From: Timisoara




Eu am modificat circuitul ca in foto atasata.

Vara: 'Robinet A' deschis, 'Robinet' inchis,
Iarna: 'Robinet A' inchis, 'Robinet' deschis.

'Robinet A' este unul din comert, avea un niplu pe corpul lui, am adaugat pe cel de-al doilea si am strans furtunele cu coliere.

Cu instalatia bine aerisita, in 5 minute de functionare imi baga caldura. Am si aeroterma in cockpit, inseriata cu caloriferul, a.i. iarna circuitul de apa se face prin plaman, aeroterma, caloriferul de sub parbriz, apoi restul, conform desen.

Cu instalatia aerisita si cu termostat care inchide si deschide bine, nu am probleme.

Attached thumbnail(s)
circuit.JPG ( Size: 18.49k ) Number of downloads: 157


--------------------
Dacia 1300, 1981; Opel Manta B, 1977;Octy 1.8T, 2009; 1981 / 1977 / 2009 - MH / TM / B
Daca nu poti sa-i lamuresti, zapaceste-i! (Murphy)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
M.I
post 28 Jan 2008, 18:06
Post #9


Membru incepator


Group: Members
Posts: 55
Joined: 19 June 06




Sau se mai poate intampla ca la mine radmasa.gif , au gresit cei la service cand mi-au montat instalatia gpl si ai inversat intre ele turul cu returul de apa calda care se leaga la plamanul de gaz, si tot asa se incalzea greu dupa minute bune.
Noroc cu cineva care s-a uitat la masina mea intamplator si s-a dat seama de legaturile gresite la furtune. La reductorul de gaz ( plaman ) ai doua legaturi unde vin furtunurile cu apa, inverseazale intre ele poate cine stie se repeta povestea. icon_mrgreen.gif


--------------------
Dacia, 1310, LGN 1.5Dci, 1987, 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
iuly82
post 28 Jan 2008, 21:34
Post #10


Membru


Group: Members
Posts: 167
Joined: 17 July 07
From: Pitesti




M.I. turul vine la stutul de sus si returul la cel de jos sau invers?....


--------------------
Dacia 1300 1982 - AG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bobytzul
post 29 Jan 2008, 12:46
Post #11


Membru incepator


Group: Members
Posts: 74
Joined: 14 April 06




La mine este legat cam asa :Teu de plastic cu coliere pus pe tur=inainte de intrare apa in rob caloriferului din burta Teului>la "plamin" iesirea din plamin la iesirea din calorifer tot prin sect furtunului si introd unui teu si in burta lui intra iesirea din "plamin" .Indiferent de pozitia rob de calorifer nu inf cu nimic incalzirea plaminului .La -6 C a pornit cam in sictir dar o data pornita nu mai am proleme cu ea


--------------------
Dacia 1310 Breack 1986 TX - B-27-TJE
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 10th May 2025 - 11:47
Forum Renault