"HEELP" probleme GPL
![]() ![]() ![]() |
"HEELP" probleme GPL
moro_mu |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 10 Joined: 17 October 07 From: Călărași ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
Logan 1.4 MPI
2007
|
|||
alinushy |
![]()
Post
#2
|
![]() modeLator Group: Members Posts: 2.622 Joined: 9 January 07 From: Pitesti - Mioveni ![]() |
vine un furtun din chiulasa, trece prin plaman si se duce in pata calda la carb?
|
--------------------
Audi
A4
... 1.8T...quattro ;) frunza verde solz de peste, uite ..... altu` ca citeste
|
|
moro_mu |
![]()
Post
#3
|
Membru incepator Group: Members Posts: 10 Joined: 17 October 07 From: Călărași ![]() |
Vine furtun din chiulasa adica teu bagat pe furtunul care nerge spre robinetul de la calorifer, intra in plaman si din plaman in furtunul care iese de la calorifer.As putea sa fac un desen daca vrei?
27 Jan 2008, 11:27: Am incercat sa schitez daca intelegeticircuit.JPG ( Size: 17.13k ) Number of downloads: 194 This post has been edited by moro_mu: 27 Jan 2008, 11:27 |
--------------------
Dacia
Logan 1.4 MPI
2007
|
|
alinushy |
![]()
Post
#4
|
![]() modeLator Group: Members Posts: 2.622 Joined: 9 January 07 From: Pitesti - Mioveni ![]() |
pai schimba termostatul cu unul care deschide mai devreme sau fa cum ti-am zis eu, din chiulasa in plaman si in pata calda
This post has been edited by alinushy: 27 Jan 2008, 13:04 Attached thumbnail(s) circuit.JPG ( Size: 20.12k ) Number of downloads: 171 |
--------------------
Audi
A4
... 1.8T...quattro ;) frunza verde solz de peste, uite ..... altu` ca citeste
|
|
autom |
![]()
Post
#5
|
![]() membru pompier Group: Members Posts: 1.198 Joined: 8 January 05 From: Bucuresti-sa traiesti!!!! ![]() |
Are debit mic asa! Circuitul calorferului nu trece prin cotul termostatului! Pune elemente de aersire! Aeriseste!
This post has been edited by autom: 27 Jan 2008, 13:46 |
--------------------
Dacia 1100
Berlineza
1971
|
|
iulian.bisty |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 382 Joined: 24 March 07 From: Braila ![]() |
vai ce tragedie tb sa consumam si benzina
defapt asa sunt majoritatea gpl-isti ![]() |
--------------------
Renault
Megane 3 2015
Kadjar 2017 zxcxzcz
|
|
nicolson |
![]()
Post
#7
|
Membru incepator Group: Members Posts: 40 Joined: 21 December 07 From: Brasov-Constanta ![]() |
aeriseste instalatia de racire
|
--------------------
dacia,mazda
1310,323f
1988 berlina,1995
- ct 19 ani
|
|
emircea |
![]()
Post
#8
|
![]() membru cu Te-FiSI Group: Members Posts: 756 Joined: 14 June 04 From: Timisoara ![]() |
Eu am modificat circuitul ca in foto atasata.
Vara: 'Robinet A' deschis, 'Robinet' inchis, Iarna: 'Robinet A' inchis, 'Robinet' deschis. 'Robinet A' este unul din comert, avea un niplu pe corpul lui, am adaugat pe cel de-al doilea si am strans furtunele cu coliere. Cu instalatia bine aerisita, in 5 minute de functionare imi baga caldura. Am si aeroterma in cockpit, inseriata cu caloriferul, a.i. iarna circuitul de apa se face prin plaman, aeroterma, caloriferul de sub parbriz, apoi restul, conform desen. Cu instalatia aerisita si cu termostat care inchide si deschide bine, nu am probleme. Attached thumbnail(s) circuit.JPG ( Size: 18.49k ) Number of downloads: 157 |
--------------------
Dacia 1300, 1981;
Opel Manta B, 1977;Octy 1.8T, 2009;
1981 / 1977 / 2009
- MH / TM / B Daca nu poti sa-i lamuresti, zapaceste-i! (Murphy)
|
|
M.I |
![]()
Post
#9
|
Membru incepator Group: Members Posts: 55 Joined: 19 June 06 ![]() |
Sau se mai poate intampla ca la mine
![]() Noroc cu cineva care s-a uitat la masina mea intamplator si s-a dat seama de legaturile gresite la furtune. La reductorul de gaz ( plaman ) ai doua legaturi unde vin furtunurile cu apa, inverseazale intre ele poate cine stie se repeta povestea. ![]() |
--------------------
Dacia,
1310, LGN 1.5Dci,
1987, 2007
|
|
iuly82 |
![]()
Post
#10
|
Membru Group: Members Posts: 167 Joined: 17 July 07 From: Pitesti ![]() |
M.I. turul vine la stutul de sus si returul la cel de jos sau invers?....
|
--------------------
Dacia
1300
1982
- AG
|
|
Bobytzul |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 74 Joined: 14 April 06 ![]() |
La mine este legat cam asa :Teu de plastic cu coliere pus pe tur=inainte de intrare apa in rob caloriferului din burta Teului>la "plamin" iesirea din plamin la iesirea din calorifer tot prin sect furtunului si introd unui teu si in burta lui intra iesirea din "plamin" .Indiferent de pozitia rob de calorifer nu inf cu nimic incalzirea plaminului .La -6 C a pornit cam in sictir dar o data pornita nu mai am proleme cu ea
|
--------------------
Dacia 1310
Breack
1986 TX
- B-27-TJE
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 10th May 2025 - 11:47 |