discuri ventilate, tuning
![]() ![]() ![]() |
discuri ventilate, tuning
AAlpine1 |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Nothing Beats Cubic Inches !!! Group: Members Posts: 833 Joined: 7 February 04 From: Drumul Taberei Customs ![]() |
|
||
--------------------
.
.
. 929y
ma urmareste vis-a-vis :)))) |
|||
dex lada |
![]()
Post
#2
|
Membru autentic Group: Members Posts: 442 Joined: 20 October 04 From: Bucuresti ![]() |
pt ce vrei tu sa gauresti discurile participi la raliu ?
Discurile nu le poti gauri asa pur si simplu cu bormasina dupa o schema, ai luat in calcul echilibrarea lor ? Gaurile date in disc duc la dezechilibrare lor si apar alte probleme, poate duce si la uzarea rulmetilor. Si nu sunt omologate ,daca doamne fereste faci accident si ai discurile gaurite pe masina nu te vad prea bine. |
--------------------
lada
2105
- secret
|
|
morghen |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 17 Joined: 25 October 04 ![]() |
cum sa faci accident cu discuri ventilate ?
![]() |
--------------------
Dacia
1310
- AR-66-SIX
|
|
bogdan3l |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 257 Joined: 4 August 04 From: Bucuresti ![]() |
pai daca respecti intru-totul schema nu ai cum sa le dezechilibrezi
![]() cu omologarea cred ca ar fi o problema ! |
--------------------
Renault
Megane
2007
|
|
Daddy |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru discret Group: Members Posts: 494 Joined: 29 April 04 From: Bacau ![]() |
Eu mai mare prostie ca asta nu am citit pe forum inca !
Cum e posibil sa gauresti discurile ? Pt asta aveti nevoie de urmatoarele; - alte discuri din alt material care sa suporte tensiunile create intre gauri in timpul franarii - alte placute de frana care se preteaza la discuri gaurite ( ventilate ![]() - un desen / soft care specifice exact unde e fiecare gaura - o masina de gaurit in coordonate computerizata Si toata aceasta munca & costuri pt. ce ? Sa fie discurile racite, cred. Pai mai bine confectionezi din tabla 2 difuzoare mici de aer ( unul pt fiecare roata ) si e mult mai eficient si nici nu ai probleme cu legea ca s-au adus modificari la instalatia de franare. |
--------------------
Dacia
1300 F
1972
- BC-93-MAX Daciile sunt ca femeile....cat ai bani sa bagi in ele merg bine...cand nu mai ai bani te lasa cand iti este lumea mai draga...
|
|
dex lada |
![]()
Post
#6
|
Membru autentic Group: Members Posts: 442 Joined: 20 October 04 From: Bucuresti ![]() |
morghen eu nu am zis ca poti sa faci accident din cauza lor. Accident poti sa faci si cu si fara discuri ventilate.
![]() |
--------------------
lada
2105
- secret
|
|
AAlpine1 |
![]()
Post
#7
|
![]() Nothing Beats Cubic Inches !!! Group: Members Posts: 833 Joined: 7 February 04 From: Drumul Taberei Customs ![]() |
QUOTE(Daddy @ 20 Nov 2004, 20:43) Eu mai mare prostie ca asta nu am citit pe forum inca ! Cum e posibil sa gauresti discurile ? Pt asta aveti nevoie de urmatoarele; - alte discuri din alt material care sa suporte tensiunile create intre gauri in timpul franarii - alte placute de frana care se preteaza la discuri gaurite ( ventilate ![]() - un desen / soft care specifice exact unde e fiecare gaura - o masina de gaurit in coordonate computerizata Si toata aceasta munca & costuri pt. ce ? Sa fie discurile racite, cred. Pai mai bine confectionezi din tabla 2 difuzoare mici de aer ( unul pt fiecare roata ) si e mult mai eficient si nici nu ai probleme cu legea ca s-au adus modificari la instalatia de franare. Dar de ce crezi tu asta ???? Nu suntem pe forum de tuning ??????? Lasand la o parte tuning de genul claxon tare, buton avarii, schimbare tapiterie plafon Dacia, cu ce se poate vopsi capacul de la chiulasa , etc ce ti se pare asa o prostie ???? Ai facut u asaceva si nu ai avut rezultate bune ????? Te pricepi la discuri de frana sa le modifici sau la sistemul de franare de pe berlina ca vorbesti ???? Eu am o cunostinta care a gaurit discurile de dacie berlina dupa o schema si le are pe masina de vreo 2 ani si vreo 30000 km si nu are nici o problema si bineinteles franeaza mai bine fata si mai are frana si dupa ce a pus cateva frane la o viteza de 150 km/h !!! (este o schema dezvoltata de niste ingineri francezi);(si franeaza masina lui mai bine pentru ca are servofrana de papuc care este mai mare, punte spate de renault 18 care are tamburii mai mari, si nu are repartiror de frana pe spate si pneuri de 185/50/13). SI PENTRU ACEASTA TREABA ITI TREBUIE SCHEMA, BORMASINA, MEGHINA SI DUPAIA SA II DAI O FATA DREAPTA LA DISC MARE MUNCA SI CHELTUIALA DE BANI DAR SUNT MAI BUNE 2 DIFUZOARE DIN TABLA DUPA PAREREA TA !!! Si daca e sa ne luam dupa tine de ce sa mai usuram bielele, vibrochenu sau volanta care tot asa se modifica dupa o schema facuta de alti care a dat rezultate bune si nu au cedat piesele modificate ?????? |
--------------------
.
.
. 929y
ma urmareste vis-a-vis :)))) |
|
EvilOne |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 325 Joined: 23 December 03 From: Bucuresti/Alexandria ![]() |
AAlpine, infinit mai eficient si mai simplu si sigur e sa iei 2 furtune (ca de aspirator) si sa le ghidezi din fata de la o admisie de aer spre etriere. Exact ca la curse.
![]() Si gauritul discurilor este viabil insa risti sa iti crape discurile, eficienta e clar mai redusa decit in cazu conductelor care racesc ETRIERUL (care sta pe loc) si nu discul (care invirtindu-se isi asigura o oarecare racire). ![]() |
--------------------
Reno
Megan Sedan (coaja) 1.6
2008 156
|
|
dex lada |
![]()
Post
#9
|
Membru autentic Group: Members Posts: 442 Joined: 20 October 04 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(AAlpine1 @ 21 Nov 2004, 09:44) AI CUNOSTINTE DE SIGURANTA CIRCULATIEI, DINAMICA ACCIDENTULUI SAU OMOLOGARI DE PIESE AVIZ SI ALTORA CARE VORBESC DESPRE ASACEVA ????? MODIFICARI NEOMOLOGATE SUNT CERCETATE DE POLITIE NUMAI IN CAZUL ACCIDENTELOR CU VATAMARI DE PERSOANE IN SENSUL DACA ACELE MODIFICARI AU INFLUENTAT NEGATIV ACCIDENTUL ADICA DACA DIN CAUZA MODIFICARILOR SA PRODUS ACCIDENTUL !!!!!!!!!!!!!!!!!! IN CAZUL IN CARE MODIFICAREA NU A INFLUENTAT DELOC ACCIDENTUL NU SE INTAMPLA NIMIC CHIAR DACA PERSOANA CU MODIFICARI ARE VREO VINA SAU NU !!!!! SA LUAM UN BANAL CAZ DE ACCIDENT RUTIER : AM DISCURI MODIFICATE PE FATA, PNEURI PESTE LIMITA DIN TALON SI 4 PREZOANE PE BERLINA; SUNT LA SEMAFOR SI ASTEPT SA SE FACA VERDE SA PLEC, INTRA UNU IN MINE CA NU IAU TINUT FRANELE SUNT EU DE VINA PENTRU CA AM MODIFICARI PE MASINA ???? DUPA CUM SPUI TU CHIAR DACA AS AVEA FOLIE NEAGRA PE GEAMURI NEOMOLOGATA SUNT VINOVAT LA UN ACCIDENT !!!! SI DISCURILE SE GAURESC DUPA O SCHEMA TESTATA NU DUPA CAPUL CUIVA !!!! Daca nu sti cu toate ca s-a mai scris pe forum Nu ai voie sa aduci modificari la sistemul de franare, daca nu ai omologare, chiar daca modificarile aduc inbunatatirii la sistemul de franare. Accidentul pe care l-ai descris tu este banal, dar de ce nu te gandesti daca accidenul se lasa cu vatamarea unei persoane sau si mai rau cu decesul ei ? Sa vedem atunci !!! Exista o fisa de omologare internationala data de producator pt fiecare tip de masina/model. Unde este specificata suprafata de franare pe disc,tambur, diametrul discului, materialul din care este facut discul,tamburul nr de etriere pe fiecare roata, diametrul diametrul cilindrului din etrier, etc De crezi ca se specifica toate astea ? Ca sa ne apucam noi sa modificam . Am observat eu aciditate in mesajele tale sau mi-se pare . QUOTE AI CUNOSTINTE DE SIGURANTA CIRCULATIEI, DINAMICA ACCIDENTULUI SAU OMOLOGARI DE PIESE AVIZ SI ALTORA CARE VORBESC DESPRE ASACEVA ????? Te pricepi la discuri de frana sa le modifici sau la sistemul de franare de pe berlina ca vorbesti ???? [QUOTE] Fiecare si-a exprimat parerea lui. Daca tii cont sau nu de parerile noastre te priveste fiecare face ce vrea. |
--------------------
lada
2105
- secret
|
|
Daddy |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru discret Group: Members Posts: 494 Joined: 29 April 04 From: Bacau ![]() |
Eu am exprimat opinia mea vizavi de acest fapt.
Daca e sa discutam despre tuning eu inteleg ca intai de toate primeaza siguranta si legalitatea faptelor si abia dupa performantele tehnice ale automobilelor, daca toata lumea ar gandi asa nu am avea pe strazi "masini catastrofa" Ideia postarii topicului meu era ca sa nu se apuce careva, fara cunostiinte de mecanica, sa gaureasca discurile, deaorece cum s-a descris mai sus pare o operatie foarte simpla care poate sa o faca fiecare individ la el in garaj. Operatia aceasta este cu mult mai complexa decat pare, acesta este mesajul pe care vreau sa transmit. Deci ca atare nu tot ce zboara e de mancare si nici tot ce citim prin reviste nu se poate aplica la Dacie. |
--------------------
Dacia
1300 F
1972
- BC-93-MAX Daciile sunt ca femeile....cat ai bani sa bagi in ele merg bine...cand nu mai ai bani te lasa cand iti este lumea mai draga...
|
|
AAlpine1 |
![]()
Post
#11
|
![]() Nothing Beats Cubic Inches !!! Group: Members Posts: 833 Joined: 7 February 04 From: Drumul Taberei Customs ![]() |
omologarile se fac pe proprie raspundere la politia rutiera (sunt ingineri auto care au facut facultatea de inginerie auto nu liceu sau alte cursuri de inginerie) care fac aceste omologari si in caz de accident cu vatamari de persoane care se rezulta chiar si cu moartea persoanei trebuie mai intai sa se afle cauza accidentului; de ce soferul nu a putut evita o asemenea tragedie si !!!!!!!! daca masina a fost de vina !!!!!!!! ; in cazul in care masina nu a fost de vina (in cazul de fata nu au cedat discurile) masina nu te poate invinovatii de accident !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! O omologare poate fi acceptata sau NU totul depinde de politie !!!!!! EU SINGURUL LUCRU CARE LAM INTREBAT DACA CINEVA ARE SCHEMA IAR DISCURILE REZISTA PENTRU CA SUNT GROASE IAR GAURILE SE DAU CU UN SPIRAL MIC !!!! IAR FIECARE MODIFICARE SE FACE PE RASPUNDEREA SA NU PE RASPUNDEREA CELUI CARE A SCRISO !!!!!!!! ASTA AR TREBUI SA FIE MENTIONATA CAND SE INTRA PE ACEST TOPIC !!!!!!
|
--------------------
.
.
. 929y
ma urmareste vis-a-vis :)))) |
|
GeorgeB |
![]()
Post
#12
|
![]() the 7 stars of Pleiades constellation Group: Members Posts: 1.870 Joined: 7 January 03 From: Bucuresti ![]() |
DE CE TREBUIE SA TIPI ???
modifica-ti postul urgent , te rog ! |
--------------------
SUBARU
Legacy 2.5
- --- L7 2.5 all in black - edition -
|
|
AAlpine1 |
![]()
Post
#13
|
![]() Nothing Beats Cubic Inches !!! Group: Members Posts: 833 Joined: 7 February 04 From: Drumul Taberei Customs ![]() |
AVIZ AMATORILOR : NU GAURITI DISCURILE DE DACIE BERLINA LA INTAMPLARE PENTRU CA SE POT SPARGE TREBUIE SA AVETI O SCHEMA TESTA DE ALTI MAI INTAI !!!!!! cand o sa fac rost de acea schema o sa o pun pe net sau cel mai bine o sa pun niste poze cu discuri gaurite !!!!!
|
--------------------
.
.
. 929y
ma urmareste vis-a-vis :)))) |
|
AAlpine1 |
![]()
Post
#14
|
![]() Nothing Beats Cubic Inches !!! Group: Members Posts: 833 Joined: 7 February 04 From: Drumul Taberei Customs ![]() |
nu am tipat am vrut sa subliniez ce era mai important !
|
--------------------
.
.
. 929y
ma urmareste vis-a-vis :)))) |
|
Daddy |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru discret Group: Members Posts: 494 Joined: 29 April 04 From: Bacau ![]() |
"omologarile se fac pe proprie raspundere"
ASTA DA ! ![]() |
--------------------
Dacia
1300 F
1972
- BC-93-MAX Daciile sunt ca femeile....cat ai bani sa bagi in ele merg bine...cand nu mai ai bani te lasa cand iti este lumea mai draga...
|
|
george_d |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 343 Joined: 10 February 04 From: Bucuresti ![]() |
Tu faci o mica confuzie de termeni:
disc ventilat (a doua poza): sunt pe DSN, unii papuci, unele 1300 (nu stiu pe SLZ) disc perforat: ce vrei tu sa faci (in prima poza e un disc ventilat si perforat) Sper sa vedeti si voi pozele in aceeasi ordine cum apar la mine dar oricum diferentele sunt clare. This post has been edited by george_d: 23 Nov 2004, 12:58 Attached thumbnail(s) brakes.gif ( Size: 24.69k ) Number of downloads: 4376 brake1.gif ( Size: 41.8k ) Number of downloads: 4412 |
--------------------
Dacia
1210
|
|
fred |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 69 Joined: 26 September 02 From: Los Angeles ![]() |
Parerea mea e ca decat sa dai gauri in disc, mai bine-i faci striatii asa ca in pozele atasate, atat discului cat si tamburului
solutie de genul acesta (cu striatii mai putine) am vazut-o pe nova acum vreo 2 ani si a fost facuta in atelierele Politehnicii Cluj Attached thumbnail(s) Tarox1.jpg ( Size: 58.66k ) Number of downloads: 4313 tarox3.jpg ( Size: 52.91k ) Number of downloads: 4285 |
--------------------
Subaru
Impreza WRX Wagon
2002 ..:: Novatech tuning ::..
|
|
AAlpine1 |
![]()
Post
#18
|
![]() Nothing Beats Cubic Inches !!! Group: Members Posts: 833 Joined: 7 February 04 From: Drumul Taberei Customs ![]() |
Imag012.jpg ( Size: 42.85k )
Number of downloads: 5198
asa arata niste discuri "gaurite" pt berlina si au 30000 de km ! This post has been edited by AAlpine1: 26 Apr 2005, 02:15 |
--------------------
.
.
. 929y
ma urmareste vis-a-vis :)))) |
|
valisupernova |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru Group: Members Posts: 126 Joined: 20 October 04 ![]() |
QUOTE(AAlpine1 @ 26 Apr 2005, 02:13) Imag012.jpg ( Size: 42.85k )
Number of downloads: 5198 asa arata niste discuri "gaurite" pt berlina si au 30000 de km ! Da... serios v-a mai imbrobodit " meseriasul" cu Dacia Berlina...am auzit-o si pe asta: schema este de la un ing francez...mai ramane sa aud ca el a proiectat motorul de R5 Alpine. Si cred ca nu mai e mult pana acolo. In alta ordine de idei intr-adevar acele difuzoare de racire pt discuri sunt o solutie f buna, folosindu-se de f mult timp in sfera competitionala inclusiv F1. |
--------------------
dacia
supernova
- B 24 MWO
|
|
cosmin_m |
![]()
Post
#20
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 407 Joined: 27 October 04 From: Bucuresti ![]() |
Ma uimeste faptul ca admiri ca tipul respectiv a parcurs 30.000Km cu acele discuri. Problemele cam de acum incolo ar trebui sa apara.
Orice material "oboseste" in timp, mai ales datorita tensiunilor care apar in el. Cum ma indoiesc ca cineva isi da gauri in discuri pentru a frana batraneste, presupun ca acele discuri suporta in mod repetat tensiuni si temperaturi mari. Acele gaurele nu cred ca scad foarte mult temperatura discului, cred ca au rolul de a permite dilatarea materialului intr-o maniera, sa zicem, controlata, in felul aceasta suprafata de contact a discului ramanand plana. Personal consider ca acest artificiu nu duce la scurtarea distantei de franare in mod spectaculos, dar daca totusi te hotarasti sa continui cu ideea asta , ar fi bine sa schimbi discurile cam la jumatatea intervalului normal de schimbare. This post has been edited by cosmin_m: 26 Apr 2005, 11:11 |
--------------------
Lada / Logan
1200 / 1.6 8v ABS
- B-NN-MMM
|
|
ROBY 06-TFA |
![]()
Post
#21
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 652 Joined: 9 April 05 From: BRASOV ![]() |
QUOTE(AAlpine1 @ 26 Apr 2005, 02:13) Imag012.jpg ( Size: 42.85k )
Number of downloads: 5198 asa arata niste discuri "gaurite" pt berlina si au 30000 de km ! AAlpine 1 imi poti da mai multe amanunte despre forma butucului si modificarile aduse discului(eventual o schita in sectiune)?Discul de frana pare a fi original(mai putin gaurile). |
--------------------
dacia
1310tlx/Logan1.6mpi/Sport 2000
1988/2007/1986
- bv 06 tfa/bv xx ara/
|
|
B-34-SGM |
![]()
Post
#22
|
![]() Membru de partid Group: Members Posts: 1.397 Joined: 16 February 04 From: Drumul Taberei Customs ![]() |
QUOTE(ROBY 06-TFA @ 26 Apr 2005, 14:34) AAlpine 1 imi poti da mai multe amanunte despre forma butucului si modificarile aduse discului(eventual o schita in sectiune)?Discul de frana pare a fi original(mai putin gaurile). Discul este de serie, numai ca a fost gaurit, fuzeta a fost modificata pentru a trece la prindere in 4 prezoane. |
--------------------
Dacia
1310 RACING
1991 full fara piele
- B 34 SGM www.prelucrariSIRA2000.ro
|
|
AAlpine1 |
![]()
Post
#23
|
![]() Nothing Beats Cubic Inches !!! Group: Members Posts: 833 Joined: 7 February 04 From: Drumul Taberei Customs ![]() |
Imag005.jpg ( Size: 52.91k )
Number of downloads: 1868
Imag004.jpg ( Size: 73.13k ) Number of downloads: 3934 |
--------------------
.
.
. 929y
ma urmareste vis-a-vis :)))) |
|
Muttley |
![]()
Post
#24
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
AAlpine1, discurile din poza sunt cumva discurile ventilate de papuc? Daca da, explica-mi te rog (detaliat daca se poate), ce modificari implica aceasta adaptare, multumesc.
Offtopic: bieletele antiruliu din poza sunt home-made sau se gasesc de vanzare pe undeva? |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
AAlpine1 |
![]()
Post
#25
|
![]() Nothing Beats Cubic Inches !!! Group: Members Posts: 833 Joined: 7 February 04 From: Drumul Taberei Customs ![]() |
discurile din poza sunt ale lui B-34-SGM si crd ca sunt de renault ! el lea gasit la unu intr-un maldar de piese vechi ! discurile "gaurite" sunt ale unui prieten care a gasit pe net o schema de gaurire a discurilor ; nu lea gaurit dupa ureche sau se lauda ca lea inventat el !!! ca sa pui discuri ventilate de papuc pe dacie trb sa schimbi o gramada de piese : fuzeta fata de papuc 4x4 , portfuzeta fata de papuc 4x4 , etrier de nova , jug de etrier de nova , discul ventilat , rulmentii de papuc fata = 10.000.000 lei (per roata) ; prob e ca treci la 5 prezoane de la 3 iar pe spate nu ai cum sa adaptezi tambur de papuc de 5 sau 3 prezoane cu tractiune fata pt ca e mai mare ! pe spate singura modificare care se poate face e sa pui tambur de renault 18 (2 tipuri de tamburi cu 3 sau 4 prezoane) care e de aceeasi dimensiune cu tamburul de berlina mai noua care are pe spate tambur de break sau sa iei toata puntea de spate de renault 18 si sa o pui pe dacie fara nici o modificare daca ai tambur mic pe spate la berlina ; poate ai noroc si gasesti o punte de renault 18 turbo cu discuri pe spate si o pui pe masina fara nici o modificare = peste 6.000.000 lei ! la dacie berlina poti sa pui servo de papuc si pompa de frana de papuc ca sa ai frane mai bune ; se monteaza fara nici o modificare .
bieletele antirului sunt facute home-made pt ca cele de dacie se rupeau cu 2 bari stabilizatoare ! |
--------------------
.
.
. 929y
ma urmareste vis-a-vis :)))) |
|
Ciumonk |
![]()
Post
#26
|
![]() EPURUL UCIGAS Group: Members Posts: 429 Joined: 10 April 04 From: Oradea ![]() |
Scuzati-ma ca va intrerup,dar cum isi scoate prietenul lui AAlpine1,cel cu discurile gaurite,suruburile de prindere a flansei?Pentru ca nu mai are loc sa bage nici tubulara,nici teava facuta special pentru asa ceva...
This post has been edited by Ciumonk: 28 Apr 2005, 23:36 |
--------------------
Fiat 500,Fiat 600
`64 Fiat 600 VTM,
`65 VW 1200
- BH-xx-xxx;BH-xx-xxx
|
|
B-34-SGM |
![]()
Post
#27
|
![]() Membru de partid Group: Members Posts: 1.397 Joined: 16 February 04 From: Drumul Taberei Customs ![]() |
Suburuburile alea nu prind flansa, prind doar fuzeta.Rolul al flansei este acela de a acoperii acele suruburi, si de a se putea centra janta pe guler. Prezoanele se infileteaza in fuzeta originala,care a fost modificata.
|
--------------------
Dacia
1310 RACING
1991 full fara piele
- B 34 SGM www.prelucrariSIRA2000.ro
|
|
ROBY 06-TFA |
![]()
Post
#28
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 652 Joined: 9 April 05 From: BRASOV ![]() |
QUOTE(B-34-SGM @ 29 Apr 2005, 07:41) Suburuburile alea nu prind flansa, prind doar fuzeta.Rolul al flansei este acela de a acoperii acele suruburi, si de a se putea centra janta pe guler. Prezoanele se infileteaza in fuzeta originala,care a fost modificata. Robert,fara suparare cred ca ai confundat butucul rotii cu fuzeta! ![]() |
--------------------
dacia
1310tlx/Logan1.6mpi/Sport 2000
1988/2007/1986
- bv 06 tfa/bv xx ara/
|
|
B-34-SGM |
![]()
Post
#29
|
![]() Membru de partid Group: Members Posts: 1.397 Joined: 16 February 04 From: Drumul Taberei Customs ![]() |
Vin perfect, doar ii dai pe ai tai jos, si ii pui pe cei de R 18 in 4 prezoane. Imbunataseste franarea, materialul e mult mai bun.
Cand esti obosit faci si confuzii. Discurile mele sunt de R20 cred,etrieri sunt de Nova. Am montat port fuzetele cu totul, nu am oprit nimic de la Dacie. Partea interesanta este ca nu s-au potrivit unghiurile la fix. Partea rotii care sta in contact cu asfaltul, este un pic iesita pre exterior decat cea opusa la 180 grade. Lucru bun la stabilitate. |
--------------------
Dacia
1310 RACING
1991 full fara piele
- B 34 SGM www.prelucrariSIRA2000.ro
|
|
ROBY 06-TFA |
![]()
Post
#30
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 652 Joined: 9 April 05 From: BRASOV ![]() |
Chiar nu inteleg de ce!!!!Oricum,te avantajeaza.
|
--------------------
dacia
1310tlx/Logan1.6mpi/Sport 2000
1988/2007/1986
- bv 06 tfa/bv xx ara/
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 2nd May 2025 - 03:44 |