reglare tacheti
![]() ![]() ![]() |
reglare tacheti
mmi&g |
![]()
Post
#1
|
||
mmi&g Group: Members Posts: 290 Joined: 4 October 07 From: buc ![]() |
|
||
--------------------
dacia
nova gt
1999 gt
- b 08 mmj
|
|||
C a t a l i n |
![]()
Post
#2
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
|
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
mmi&g |
![]()
Post
#3
|
mmi&g Group: Members Posts: 290 Joined: 4 October 07 From: buc ![]() |
Multam
Am rezolvato si pe asta.3 supape nu aveau joc deloc Nici acolo nu e o discutie prea clara despre rolul lor,ci doar despre reglaj |
--------------------
dacia
nova gt
1999 gt
- b 08 mmj
|
|
C a t a l i n |
![]()
Post
#4
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
Ce rol să aibă? Dacă sunt dereglați, supapele nu se deschid sau nu se închid suficient. Rezultă admisie, evacuare și compresie proaste.
This post has been edited by MAERSK: 3 Feb 2008, 18:34 |
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
gti98 |
![]()
Post
#5
|
Membru autentic Group: Members Posts: 700 Joined: 12 November 05 ![]() |
Lipsa joc=neinchidere supapa.
Pentru admisie: rateuri in carburator (sau galerie admisie pt injectie), risc de incendiu. Pentru evacuare: rateu in esapament, ARDERE supapa!!! (Regimul termic al acestei supape e MULT mai dur si nu se raceste!!!) General: compromitere compresie. Concluzie: joc mic, eventual nul, mult mai grav decat joc marit. S-au descris si problemele jocurilor mari: reducerea umplerii cilindrului cu amestec, functionare zgomotoasa, uzuri la zonele de contact (coada supapei, culbutor) Personal refac acest reglaj la 5-max10k km. Valoare utilizata: 0,2- admisie, 0,2+evacuare (adica lera de 0,2 e stransa cu 1/4 tura de surub din punctul in care nu se mai misca iar cea de evacuare e reglata cu surubul pana la 1/4 tura mai larg. Recomandare: verificati reglajul dupa efectuare si rotirea motorului; stiu ca e cam laborios, dar e posibil sa aveti surprize!!! Unde (si daca) apar diferente mari, corectati si reluati verificarea. Daca si la a doua verificare (dupa rotirea motorului, adica dati sa-l porniti, dar taiati imediat contactul. Atentie, culbutorii arunca ulei daca functioneaza fara capac!); deci, daca apar si a doua oara diferente mari, sunt probleme: tija incovoiata, uzura in culbutor de la coada supapei, jocuri anormale. Spor la lucrari si nu va fie frica de ulei: face pielea moale!! |
--------------------
Dacia Nova GTI
GTI 98
- IS 57 ENB
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 9th May 2025 - 14:05 |