probleme ambreiaj nova gti, probleme ambreiaj nova gti
![]() ![]() ![]() |
probleme ambreiaj nova gti, probleme ambreiaj nova gti
BLUE R 19 |
![]()
Post
#31
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.244 Joined: 12 August 10 From: Pitesti ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
1310
/1900
|
|||
MADendY |
![]()
Post
#32
|
Membru incepator Group: Members Posts: 57 Joined: 9 December 10 ![]() |
@ BLUE R 19 mersi mult am sa vad ce fac si eu. ma gandeam sa fac sambata asta dar am de facut si un drum si mai ca nul mai pun la loc asa cal aman pana saptamana ce vine. eu ma gandeam daca desfac suruburile de la cadru motor si incep sa ridic masian cate putin pana pot trage afara langa roata din stanga cutia cred ca ar mere cu un ajutor. ideia e cam la fel ca a ta oricum e mult mai simplu decat sa scot motorul care din cate am inteles trebuie sa desfac si pompa de apa care se loveste de oala din dreapta si asta near incurca la demontare iar sa dau jos cu tot cu cutie care e si plin de ulei fara o macara e cam un mare nu. deci tot prin demontarea cadrului motor ajung si eu sper sami iasa din prima
![]() |
--------------------
DACIA
NOVA GTI
2000
- NR de sibiu
|
|
BLUE R 19 |
![]()
Post
#33
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.244 Joined: 12 August 10 From: Pitesti ![]() |
Nu-ti curge uleiul din cutie, stai linistit doar prin stutul de aerisire daca o intorci invers si o ti asa, insa cantitati mici
|
--------------------
Dacia
1310
/1900
|
|
x.fun |
![]()
Post
#34
|
Membru autentic Group: Members Posts: 401 Joined: 26 October 10 ![]() |
Eu am dat motorul jos fara sa scot pompa de apa.Julesti putin acea oala daca nu esti atent.Asa am schimbat si discul...
Sunt de parere ca e mai usor ca sa dai motorul jos. Cel putin, stiu ca un prieten care a vrut sa scoata cutia, a desfacut cadrul si cand l-a lasat jos, a pocnit in partea opusa sub podul pedalier. |
--------------------
Fiat
Stilo SW
2006 , 1.9 MJT
- VN - ?? - ???
|
|
eustefan88 |
![]()
Post
#35
|
Membru incepator Group: Members Posts: 57 Joined: 25 May 10 ![]() |
Discurile de ambreiaj pt nova sunt de proasta calitate, si mai exact arcurile de pe disc, discul are 6 arcuri 2 albe, 2 negre si 2 rosii, cele de aceeasi culoare ar trebui sa aibe aceeasi duritate, iar cele de culori diferite duritati diferite. Daca nu sunt indeplinite aceste cerinte masina trepideaza la plecarea de pe loc, spre exemplu la mine trepideaza doar cand este foarte cald afara si mototul este foarte cald.
Attached thumbnail(s) 676317942052001858568834_4102573_700_700.jpg ( Size: 62.39k ) Number of downloads: 234 |
--------------------
Dacia
Nova
2000 Gt
- B111XXX
|
|
Club12TRS |
![]()
Post
#36
|
![]() Coupe Maniac Group: Members Posts: 300 Joined: 14 February 09 From: Bucuresti ![]() |
Fals. Trepidatia e de la uzura bucsei din capul arborelui, in care intra priza cutiei. Din pacate, bucsa aia nu se gaseste...
|
--------------------
Alfa 145T.Spark /
Citroen Saxo /
Fiat Punto2B / Ex Oltcit 12TRS
- B xx xxx
|
|
BLUE R 19 |
![]()
Post
#37
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.244 Joined: 12 August 10 From: Pitesti ![]() |
QUOTE(Club12TRS @ 14 Dec 2010, 04:41) Fals. Trepidatia e de la uzura bucsei din capul arborelui, in care intra priza cutiei. Din pacate, bucsa aia nu se gaseste... Din pacate sa sti ca la Nova nu exista respectiva bucsa in capatul arborelui cotit, ea se gaseste in schimb la Daciile din seria 1300. Astfel arborele primar al cutiei de viteze se sprijina doar pe proprii rulmenti si este dintr-o bucata, indeplinind si rol de arbore ambreiaj, nu doua ca la 13xx (aici fiind arborele primar + cel al ambreiajului (priza aia) in continuarea sa |
--------------------
Dacia
1310
/1900
|
|
Club12TRS |
![]()
Post
#38
|
![]() Coupe Maniac Group: Members Posts: 300 Joined: 14 February 09 From: Bucuresti ![]() |
Fara bucsa? Atunci... uzura prizei sau a locasului din vibrochen. Uzura nu tre' sa fie mare ca sa trepideze, nu va asteptati sa gasiti prizele cu 2-3 zecimi mai subtiri.
|
--------------------
Alfa 145T.Spark /
Citroen Saxo /
Fiat Punto2B / Ex Oltcit 12TRS
- B xx xxx
|
|
BLUE R 19 |
![]()
Post
#39
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.244 Joined: 12 August 10 From: Pitesti ![]() |
eustefan88
Cand se schimba numai discul si pastrezi placa daca este buna, trebuie ca inaintea demontarii sa fie facute marcaje pe volant si placa pt ca la montaj acestea sa fie in aceasi pozitie(printr-o zgarietura care sa le atinga pe amandoua). De multe ori daca placa e buna sau bunicica chiar recomand pastrarea ei pt ca atunci cand se schimba pot aparea trepidatii si din cauza uzurii de pe volant(chiar daca nu prea pare) pt. ca nu mai exista o uzura simetrica pe placa. Dincolo de astea chiar mi se pare foarte dubioasa calitatea la discuri si placi de presiune...trebuie cumparate cu mare atentie This post has been edited by BLUE R 19: 15 Dec 2010, 19:12 |
--------------------
Dacia
1310
/1900
|
|
MADendY |
![]()
Post
#40
|
Membru incepator Group: Members Posts: 57 Joined: 9 December 10 ![]() |
mda...
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
--------------------
DACIA
NOVA GTI
2000
- NR de sibiu
|
|
x.fun |
![]()
Post
#41
|
Membru autentic Group: Members Posts: 401 Joined: 26 October 10 ![]() |
nu am nimic cu firma pentru care ai optat...dar cred ca vei schimba discul de 2 ori si vei reveni la cel original.
Sa-ti dau un exemplu...pivoti de la acea firma care m-au tinut 1000km,discurile tot de la ei gata ovalizate...aveau bataie...rulment nou cumparat tot de la aceeasi firma a pocnit in 400 km... m-am lamurit cu ei..si cu inca o firma asemanatoare... |
--------------------
Fiat
Stilo SW
2006 , 1.9 MJT
- VN - ?? - ???
|
|
MADendY |
![]()
Post
#42
|
Membru incepator Group: Members Posts: 57 Joined: 9 December 10 ![]() |
deci sa inteleg ca firma x e un fel de ASAM undercover
![]() ![]() |
--------------------
DACIA
NOVA GTI
2000
- NR de sibiu
|
|
x.fun |
![]()
Post
#43
|
Membru autentic Group: Members Posts: 401 Joined: 26 October 10 ![]() |
cred ca da.eu nu sunt multumit de cele doua firme...prefer de origine
![]() n-ar fi mai usor sa dai jos motorul?se da repede jos.Asa trebuie sa dai cutia jos,cadrul,bieletele,planetarele,mai ai ceva la cadru de desfacut,risti sa pocneasca tabla de care se prinde cadrul in partea opusa,tamponul la cutie,amortizor...mai zic? asa deconectezi motorul(ai mufe), 2 sau 3 tampoane si furtunul de apa. |
--------------------
Fiat
Stilo SW
2006 , 1.9 MJT
- VN - ?? - ???
|
|
MADendY |
![]()
Post
#44
|
Membru incepator Group: Members Posts: 57 Joined: 9 December 10 ![]() |
faza e ca am arcul din stanga fata rupt si amortizoarele duse rau de zici ca nici nu am
![]() ![]() |
--------------------
DACIA
NOVA GTI
2000
- NR de sibiu
|
|
x.fun |
![]()
Post
#45
|
Membru autentic Group: Members Posts: 401 Joined: 26 October 10 ![]() |
Nu iti trebuie macara, ci doar inca o persoana.In 2 merge dat motorul jos.faci cum crezi
![]() |
--------------------
Fiat
Stilo SW
2006 , 1.9 MJT
- VN - ?? - ???
|
|
MADendY |
![]()
Post
#46
|
Membru incepator Group: Members Posts: 57 Joined: 9 December 10 ![]() |
nu stiu ce sa zic am doar 1.70 si 65 kg si singurul prieten ce mar ajuta are tot pe acolo deci nu stiu cum am reusi
![]() |
--------------------
DACIA
NOVA GTI
2000
- NR de sibiu
|
|
x.fun |
![]()
Post
#47
|
Membru autentic Group: Members Posts: 401 Joined: 26 October 10 ![]() |
eu zic ca vei putea...in 2 persoane sa ridicati 50-60kg
This post has been edited by x.fun: 20 Dec 2010, 07:45 |
--------------------
Fiat
Stilo SW
2006 , 1.9 MJT
- VN - ?? - ???
|
|
MADendY |
![]()
Post
#48
|
Membru incepator Group: Members Posts: 57 Joined: 9 December 10 ![]() |
povestea mea de astea 2 zile. am fost sa scumpar discul de uzina si stupoare la un magazin imi cere fabuloasa suma de 180 de ron
![]() ![]() ![]() This post has been edited by MADendY: 22 Dec 2010, 20:19 |
--------------------
DACIA
NOVA GTI
2000
- NR de sibiu
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 15th May 2025 - 09:33 |