DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

3 Pages < 1 2 3 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Chiulasa obosita, Merge chiulasa de 1100 pe bloc de 1400?

argon
post 14 Feb 2008, 14:57
Post #61


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




Cate minute are filmul? presupun ca se mai poate comprima, si poti sa-l atasezi aici, daca nu, upladeaza-l pe un server oarecare, gen rapidshare, chiar si youtube, si pui legatura pe forum.


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 14 Feb 2008, 16:27
Post #62


fan Dacia


Group: Members
Posts: 21.623
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




QUOTE(ydaniel @ 7 Feb 2008, 13:16)
sad.gif E super aparatul de sablat bujii:) dar nu stium cum arata,am citit numai in carti nedumerire.gif o poza se poate?
*


L-ai vazut in laboratorul de EEEA in spate! Avea si camera de incercat bujia, unde puteai vedea scanteia in mediul sub presiune de 10 bar! deh, marfa ruseasca dar cam inutil in ziua de azi.
Nici un dinamometru din lume nu va masura puterea. El va masura intotdeauna cuplul motor la roata (pur si simplu aplicand un cuplu rezistent pana cand nu mai avem acceleratie unghiulara). Stiind cuplul rezistent care e egal cu cel motor, stiind turatia masurata precis la roata rezulta o putere.
Si ce are asta de a face cu chiulasa de 1100?

This post has been edited by einstein1984: 15 Feb 2008, 09:32


--------------------
daca nu ai o toyota 4X4,ai gresit masina - negru pe alb
User is online!Galerie FotoPM
Go to the top of the page
+
emircea
post 14 Feb 2008, 17:46
Post #63


membru cu Te-FiSI


Group: Members
Posts: 756
Joined: 14 June 04
From: Timisoara




Recunosc, eu sunt vinovatul, exprimandu-mi curiozitatea pentru mecanismul acela.
De fapt, eram curios si de pozele si explicatiile cu dispozitivele acelea de prelucrat chiuloasa, de aici a plecat totul, dar asta cu masuratul puterii a venit mai repede ca restul. Imi pare rau...


--------------------
Dacia 1300, 1981; Opel Manta B, 1977;Octy 1.8T, 2009; 1981 / 1977 / 2009 - MH / TM / B
Daca nu poti sa-i lamuresti, zapaceste-i! (Murphy)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
autom
post 15 Feb 2008, 09:12
Post #64


membru pompier


Group: Members
Posts: 1.198
Joined: 8 January 05
From: Bucuresti-sa traiesti!!!!




Mai, lasati ca e bine sa mai afle lumea de ce nazdravani facem. Pana la urma divagatiile astea nu fac rau la nimeni. Trebuie dezvoltat subiectul. Eventual un topic nou.

Ps. am uitat sa fac poza la aparatul de sablat
ps2. am si un aparat de facut apa distilata , inca nu l-am folosit........


--------------------
Dacia 1100 Berlineza 1971
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
emircea
post 2 Apr 2008, 15:52
Post #65


membru cu Te-FiSI


Group: Members
Posts: 756
Joined: 14 June 04
From: Timisoara




Aici, intr-un final, am dat drumul la motor. Comprimarea este intre 10,2 si 10,5, nu stiu cat s-a presat garnitura de chiuloasa. Nu am probleme nici cu detonatiile, nici cu cresterea necontrolata a temperaturii pe moment, inca nu m-am dat la ea, ca n-am finalizat rodajul. Lucrurile stau foarte bine; spor la citit.


--------------------
Dacia 1300, 1981; Opel Manta B, 1977;Octy 1.8T, 2009; 1981 / 1977 / 2009 - MH / TM / B
Daca nu poti sa-i lamuresti, zapaceste-i! (Murphy)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
3 Pages < 1 2 3
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 17th July 2025 - 14:20
Forum Renault