SPALARE COMPARTIMENT MOTOR
![]() ![]() ![]() |
SPALARE COMPARTIMENT MOTOR
cretu |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 14 Joined: 27 March 04 ![]() |
|
||
-------------------- |
|||
Liviu |
![]()
Post
#2
|
![]() expat naiv Group: Banned Posts: 3.526 Joined: 5 July 02 From: Peste gard ![]() |
Da, am spalat eu motorul acum mai bine cu un an in urma
![]() Singura masura de precautie a fost ca am pus o punga peste computerul masinii (cel din compartimentul motor). Apoi tot compartimentul motorului a fost stropit cu sampon special pentru spalat motor (nu stiu ce inseamna asta) si apoi spalat bine de tot cu jetul cu apa calda. Imediat dupa spalarea motorului am pornit masina si am lasat-o cu motorul pornit mai bine de o ora (ca sa se incalzeazca motorul si sa se evapore toata apa de acolo). Cam asta a fost tot. Bafta! P.S.: Masina inca merge! |
--------------------
.
.
. -= age is just a number =-
|
|
RIon |
![]()
Post
#3
|
![]() pasionat Group: Members Posts: 2.835 Joined: 22 May 04 From: CJ ![]() |
cateva chestii utile:
ori il speli singur - exista niste substante (2+2 parca) care il curata si apoi dai jet de apa sa il limpezesti - dezavantaj ca e cam scump, si nu vei fu multumit. te duci la o spalatorie (cam 50-60 000), ai grija sa iti puna punga de nylon peste calculator (carburator, delcou) si sa iti deconecteze BATERIA!!!!! Ca sa nu lasi motorul la relanti o ora:) ei au jet de aer cu care o usca urgent. Faci proba, sa pornesti (daca nu merge trebuie uscate fisele de la bujii, bobina). Nu uita de borna! |
--------------------
Skoda
Octavia 2
2005, TDI 160CP 2008, Ford Focus 115 CP
- de CJ www.raresion.ro
|
|
Robert SLZ |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 218 Joined: 25 May 04 From: Bucuresti ![]() |
NU O FA !!
Plus ca scrie si la carte sa nu se spele motorul. Caz real, o cunstiinta, acum 2 ani, nova GTI, spalat motorul, ca la carte, cu deconectat baterie, astupat calculator si tot tacamul, uscat cu aer, iar dupa plecare de la spalatorie la 5-10 minute a luat foc instalatia. Asa ca, o parere personala, nu-l spala. |
--------------------
Volkswagen
Passat
2001
- B-XX-YYY
|
|
RIon |
![]()
Post
#5
|
![]() pasionat Group: Members Posts: 2.835 Joined: 22 May 04 From: CJ ![]() |
Pai daca avea probleme la instalatie...ce legatura are cu spalarea?
Nu am auzit inca. |
--------------------
Skoda
Octavia 2
2005, TDI 160CP 2008, Ford Focus 115 CP
- de CJ www.raresion.ro
|
|
Robert SLZ |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 218 Joined: 25 May 04 From: Bucuresti ![]() |
Masina nu avea probleme cu instalatia, probabil de la spalatul motorului, cine stie pe unde a luat apa si ce scurt a facut in momentul in care i-a dat curent din nou. Habar n-am, dar e caz real, am vazut masina.
Si repet, in carte scrie ca motorul sa nu se spele cu jet. Iar eu cand am pus intrebarea asta la 2 spalatorii, au zis ca fac, dar e preferabil sa nu. Si iarasi ma repet : PARERE PERSONALA |
--------------------
Volkswagen
Passat
2001
- B-XX-YYY
|
|
GolfIII |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 506 Joined: 5 April 04 ![]() |
Exista un mare risc la aceasta operatiune pe care am facut-o si eu acum cateva zile. Va inchipuiti prin ce am trecut daca va spun ca dupa spalare am dat la automat de vreo 5-6 ori si nu-mi mai pornea (niciodata pana acum n-am fost nevoit sa dau de 2 ori). Dupa care pentru urmatoarele 5-10 minute, daca luam piciorul de pe acceleratie, murea motorul. Dar si-a revenit complet.Acum sunt multumit
![]() |
--------------------
Volkswagen
Golf III
1995
|
|
RIon |
![]()
Post
#8
|
![]() pasionat Group: Members Posts: 2.835 Joined: 22 May 04 From: CJ ![]() |
In CJ exist o firma mare de taxi - au SN si N si SLZ galbene, sunt obligati sa spele 1/spat. autoturismul national - le spala si la motor, am vazut eu. Si fac Taxi in continuare.
|
--------------------
Skoda
Octavia 2
2005, TDI 160CP 2008, Ford Focus 115 CP
- de CJ www.raresion.ro
|
|
clr |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.729 Joined: 24 February 03 From: Bucuresti ![]() |
Nu a spus nimeni ca este interzis sa speli motorul. Trebuie doar sa - ti iei cateva masuri de precautie. In primul rand trebuie sa protejezi calculatorul. Pe urma mai exista riscul sa "prinda" apa vreunul din senzori. In cel mai rau caz va trebui sa depistezi senzorul cu pricina si sa - l usuci.
|
--------------------
Ex Renault
Megane
2003 Cand ai încercat totul si nimic nu a mers, citeste instructiunile de folosire
|
|
Marius81 |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 244 Joined: 30 June 04 From: - ![]() |
SAU puteati sa faceti cum am facut eu .............O data pe saptamana iau frumos o carpa cu detergent 2+2 pentru motor ,stergeti tot cat se poate de bine, apoi dati cu o carpa uscata si treaba e rezolvata. Eventual daca va chinuie talentul ca pe mine puteti sa dati si cu un gram de silicon pe toate furtunele de prin motor sa arate mai frumos.
Motorul meu este si acum la fel de curat ca atunci cand am cumparat masina si credeti-ma ca nu ocolesc baltiile si noroaiele ![]() |
--------------------
-
-
-
- -
|
|
urduban |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru Group: Members Posts: 120 Joined: 21 April 03 From: Bucuresti-Sebastian ![]() |
ARe foarte multa dreptate !!! de ce trebuie sa umezesti tot ca sa-l cureti?? E foarte simplu inmoi o carpa in apa cu detergent,si il iei la curatat pe bucatele ,daca faci chestia asta odata la mai mult timp(adica nu saptamanal) poti scoate si cutia cu filtrul de aer pentru mai mare accesibilitate . Pentru a arata mai bine poti da silicon din acela la sticluta mica e vreo 40 de mii si arata ca nou. ( este doar parerea mea: daca scoti calculatorul de pe masina se intampla ceva ??? ca pare usor de scos!!! )Asta in cazul sa nu se reseteze niste setari... ![]() eu cred ca daca calculatorul este scos numai este nici o problema ,bateria se scoate usor,filtrul de aer la fel si se poate acoperi cu celofan corpul de la acceleratie.cutia cu relee la fel trebuie protejata!!! |
--------------------
Dacia
Supernova ,Matiz
- B-28-xxx
|
|
GolfIII |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 506 Joined: 5 April 04 ![]() |
Nu are ce sa se intample daca scoti calculatorul. Setarile nu se pierd, daca ti s-ar consuma bateria cum ar fi? ATENTIE!!!! Nu deconectati mufa calculatorului fara sa deconectati, mai intai, bateria.
Cred c-ar trebui protejat si distribuitorul. This post has been edited by GolfIII: 9 Dec 2004, 13:03 |
--------------------
Volkswagen
Golf III
1995
|
|
urduban |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru Group: Members Posts: 120 Joined: 21 April 03 From: Bucuresti-Sebastian ![]() |
daca nu se pierde nici o setare atunci scoate calculatorul fara grija ca este si simplu de scos,si spala motorul fara grija!!!!
|
--------------------
Dacia
Supernova ,Matiz
- B-28-xxx
|
|
dudy |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 68 Joined: 21 November 04 From: Pitesti ![]() |
e personal am spalat-o de multe ori si nu am astupat nimik. dar am suflat cu aer dupa pana s-a uscat. apoi am pornit-o. si nu a patit nimik
|
--------------------
cp...urmeaza
super nova
- AG 99 DUD dupa 2 blituri,daca nu sunt in spate sunt in dreapta
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 15th May 2025 - 08:40 |