DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> SPALARE COMPARTIMENT MOTOR

cretu
post 19 Oct 2004, 13:25
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 14
Joined: 27 March 04




Salut
Desi am incercat sa gasesc in forum ceva pe aceasta tema ma vad nevoit sa lansez un topic in sensul acesta.Scuze daca exista un astfel de topic si eu nu l-am gasit.
Problema mea este urmatoarea:In urma unor completari cu apa disitilata a lichidului din baterie,au existat unele scurgeri din baterie (probabil datorita incalzirii acesteia).In plus sub capota exista o gramada de praf depus pe capacul filtrului de aer,furtune,chestii,etc. Vreau sa spal tot ce se afla sub capota.Din cate stiu,Dacia recomanda cu insistenta a nu se spala respectiva zona deoarece exista posibilitatea defectarii UCE.
Intrebarea este urmatoarea:A spalat cineva zona si daca da ce masuri de protectia a UCE se pot lua?
Va multumesc


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Liviu
post 19 Oct 2004, 14:26
Post #2


expat naiv


Group: Banned
Posts: 3.526
Joined: 5 July 02
From: Peste gard




Da, am spalat eu motorul acum mai bine cu un an in urma smile.gif.

Singura masura de precautie a fost ca am pus o punga peste computerul masinii (cel din compartimentul motor).
Apoi tot compartimentul motorului a fost stropit cu sampon special pentru spalat motor (nu stiu ce inseamna asta) si apoi spalat bine de tot cu jetul cu apa calda.

Imediat dupa spalarea motorului am pornit masina si am lasat-o cu motorul pornit mai bine de o ora (ca sa se incalzeazca motorul si sa se evapore toata apa de acolo).

Cam asta a fost tot.

Bafta!

P.S.: Masina inca merge!


--------------------
. . .
-= age is just a number =-
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RIon
post 20 Oct 2004, 09:16
Post #3


pasionat


Group: Members
Posts: 2.835
Joined: 22 May 04
From: CJ




cateva chestii utile:
ori il speli singur - exista niste substante (2+2 parca) care il curata si apoi dai jet de apa sa il limpezesti - dezavantaj ca e cam scump, si nu vei fu multumit.
te duci la o spalatorie (cam 50-60 000), ai grija sa iti puna punga de nylon peste calculator (carburator, delcou) si sa iti deconecteze BATERIA!!!!!
Ca sa nu lasi motorul la relanti o ora:) ei au jet de aer cu care o usca urgent. Faci proba, sa pornesti (daca nu merge trebuie uscate fisele de la bujii, bobina).
Nu uita de borna!


--------------------
Skoda Octavia 2 2005, TDI 160CP 2008, Ford Focus 115 CP - de CJ
www.raresion.ro
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Robert SLZ
post 21 Oct 2004, 13:23
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 218
Joined: 25 May 04
From: Bucuresti




NU O FA !!

Plus ca scrie si la carte sa nu se spele motorul.

Caz real, o cunstiinta, acum 2 ani, nova GTI, spalat motorul, ca la carte, cu deconectat baterie, astupat calculator si tot tacamul, uscat cu aer, iar dupa plecare de la spalatorie la 5-10 minute a luat foc instalatia.

Asa ca, o parere personala, nu-l spala.


--------------------
Volkswagen Passat 2001 - B-XX-YYY
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RIon
post 21 Oct 2004, 13:48
Post #5


pasionat


Group: Members
Posts: 2.835
Joined: 22 May 04
From: CJ




Pai daca avea probleme la instalatie...ce legatura are cu spalarea?
Nu am auzit inca.


--------------------
Skoda Octavia 2 2005, TDI 160CP 2008, Ford Focus 115 CP - de CJ
www.raresion.ro
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Robert SLZ
post 21 Oct 2004, 15:14
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 218
Joined: 25 May 04
From: Bucuresti




Masina nu avea probleme cu instalatia, probabil de la spalatul motorului, cine stie pe unde a luat apa si ce scurt a facut in momentul in care i-a dat curent din nou. Habar n-am, dar e caz real, am vazut masina.

Si repet, in carte scrie ca motorul sa nu se spele cu jet.

Iar eu cand am pus intrebarea asta la 2 spalatorii, au zis ca fac, dar e preferabil sa nu.

Si iarasi ma repet : PARERE PERSONALA


--------------------
Volkswagen Passat 2001 - B-XX-YYY
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
GolfIII
post 22 Oct 2004, 22:50
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 506
Joined: 5 April 04




Exista un mare risc la aceasta operatiune pe care am facut-o si eu acum cateva zile. Va inchipuiti prin ce am trecut daca va spun ca dupa spalare am dat la automat de vreo 5-6 ori si nu-mi mai pornea (niciodata pana acum n-am fost nevoit sa dau de 2 ori). Dupa care pentru urmatoarele 5-10 minute, daca luam piciorul de pe acceleratie, murea motorul. Dar si-a revenit complet.Acum sunt multumit wub.gif


--------------------
Volkswagen Golf III 1995
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RIon
post 22 Oct 2004, 23:08
Post #8


pasionat


Group: Members
Posts: 2.835
Joined: 22 May 04
From: CJ




In CJ exist o firma mare de taxi - au SN si N si SLZ galbene, sunt obligati sa spele 1/spat. autoturismul national - le spala si la motor, am vazut eu. Si fac Taxi in continuare.


--------------------
Skoda Octavia 2 2005, TDI 160CP 2008, Ford Focus 115 CP - de CJ
www.raresion.ro
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
clr
post 25 Oct 2004, 08:08
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.729
Joined: 24 February 03
From: Bucuresti




Nu a spus nimeni ca este interzis sa speli motorul. Trebuie doar sa - ti iei cateva masuri de precautie. In primul rand trebuie sa protejezi calculatorul. Pe urma mai exista riscul sa "prinda" apa vreunul din senzori. In cel mai rau caz va trebui sa depistezi senzorul cu pricina si sa - l usuci.


--------------------
Ex Renault Megane 2003
Cand ai încercat totul si nimic nu a mers, citeste instructiunile de folosire

User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Marius81
post 9 Dec 2004, 09:34
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 244
Joined: 30 June 04
From: -




SAU puteati sa faceti cum am facut eu .............O data pe saptamana iau frumos o carpa cu detergent 2+2 pentru motor ,stergeti tot cat se poate de bine, apoi dati cu o carpa uscata si treaba e rezolvata. Eventual daca va chinuie talentul ca pe mine puteti sa dati si cu un gram de silicon pe toate furtunele de prin motor sa arate mai frumos.
Motorul meu este si acum la fel de curat ca atunci cand am cumparat masina si credeti-ma ca nu ocolesc baltiile si noroaiele cool.gif


--------------------
- - - - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
urduban
post 9 Dec 2004, 09:53
Post #11


Membru


Group: Members
Posts: 120
Joined: 21 April 03
From: Bucuresti-Sebastian






ARe foarte multa dreptate !!! de ce trebuie sa umezesti tot ca sa-l cureti??
E foarte simplu inmoi o carpa in apa cu detergent,si il iei la curatat pe bucatele ,daca faci chestia asta odata la mai mult timp(adica nu saptamanal) poti scoate si cutia cu filtrul de aer pentru mai mare accesibilitate . Pentru a arata mai bine poti da silicon din acela la sticluta mica e vreo 40 de mii si arata ca nou.

( este doar parerea mea: daca scoti calculatorul de pe masina se intampla ceva ??? ca pare usor de scos!!! )Asta in cazul sa nu se reseteze niste setari...sad.gif
eu cred ca daca calculatorul este scos numai este nici o problema ,bateria se scoate usor,filtrul de aer la fel si se poate acoperi cu celofan corpul de la acceleratie.cutia cu relee la fel trebuie protejata!!!


--------------------
Dacia Supernova ,Matiz - B-28-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
GolfIII
post 9 Dec 2004, 13:03
Post #12


Membru autentic


Group: Members
Posts: 506
Joined: 5 April 04




Nu are ce sa se intample daca scoti calculatorul. Setarile nu se pierd, daca ti s-ar consuma bateria cum ar fi? ATENTIE!!!! Nu deconectati mufa calculatorului fara sa deconectati, mai intai, bateria.
Cred c-ar trebui protejat si distribuitorul.

This post has been edited by GolfIII: 9 Dec 2004, 13:03


--------------------
Volkswagen Golf III 1995
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
urduban
post 9 Dec 2004, 18:05
Post #13


Membru


Group: Members
Posts: 120
Joined: 21 April 03
From: Bucuresti-Sebastian




daca nu se pierde nici o setare atunci scoate calculatorul fara grija ca este si simplu de scos,si spala motorul fara grija!!!!


--------------------
Dacia Supernova ,Matiz - B-28-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dudy
post 9 Dec 2004, 19:56
Post #14


Membru incepator


Group: Members
Posts: 68
Joined: 21 November 04
From: Pitesti




e personal am spalat-o de multe ori si nu am astupat nimik. dar am suflat cu aer dupa pana s-a uscat. apoi am pornit-o. si nu a patit nimik


--------------------
cp...urmeaza super nova - AG 99 DUD
dupa 2 blituri,daca nu sunt in spate sunt in dreapta
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 15th May 2025 - 08:40
Forum Renault