probleme
probleme
theoss |
22 Jan 2008, 18:10
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 12 Joined: 22 July 07 |
|
||
--------------------
dacia
1310
1999
- bt03hiu
|
|||
ceaki |
22 Jan 2008, 18:22
Post
#2
|
Membru autentic Group: Members Posts: 301 Joined: 7 January 07 From: cluj-napoca |
ti s-o incalzit prea tare apa si de aceea o tasnit pe langa capac. poate ca ti-o ramas blocat pe inchis termostatul, sau daca ai electroventilator de racire pe radiator ,atunci poate ca acesta nu o pornit ca sa-ti faca racirea.
|
--------------------
dacia
berlina
1999
|
|
iuly82 |
22 Jan 2008, 18:27
Post
#3
|
Membru Group: Members Posts: 167 Joined: 17 July 07 From: Pitesti |
hmmm, in 200 de m nu prea are cum sa ajunga apa la temp de fierbere....
|
--------------------
Dacia
1300
1982
- AG
|
|
PaulT |
22 Jan 2008, 18:28
Post
#4
|
Membru autentic Group: Members Posts: 3.294 Joined: 23 June 06 From: Bucuresti |
Sau poate aveai carton in fata radiatorului?Ca nu prea mai e frig afara.
|
--------------------
Dacia/Mitsubishi
Logan 1.6 mpi/Berlina 1300/Lancer Clasic
2006 Laureate/1973/2008
- B-00-xxx
|
|
virusssp |
22 Jan 2008, 18:28
Post
#5
|
Membru incepator Group: Members Posts: 99 Joined: 31 October 07 |
sau poate ai avut carton pe 70% din radiator, pe partea cu elicea ... ca mine )
|
--------------------
DACIA
1310L
1997 TO LIVE IS TO DIE!
|
|
theoss |
22 Jan 2008, 18:33
Post
#6
|
Membru incepator Group: Members Posts: 12 Joined: 22 July 07 |
adevarul e ca am carton pe jumatate de radiator...dar cu fumul mult cum ramane?
de electroventilator nu stiu nimik cand e dusa garnitura de chiuloasa care sunt simptomele? |
--------------------
dacia
1310
1999
- bt03hiu
|
|
cosmin_bojin |
22 Jan 2008, 18:34
Post
#7
|
the Group: Members Posts: 340 Joined: 24 February 06 From: Bucuresti |
Daca ti-a iesit fum alb pe esapament e clar ca ai ars garnitura de chiulasa.Probabil nu a deschis termostatul.
|
--------------------
Dacia
1300
1979-Berlina
- B-29-XLJ RACING WILL NEVER DIE!!!
|
|
CriSTI68 |
22 Jan 2008, 18:45
Post
#8
|
Membru Valvos Group: Members Posts: 5.001 Joined: 8 January 07 From: Bucuresti |
mult mult mult fum alb la garnitura (cunascator )
|
--------------------
Dacia
Logan
2008 Prestige 1.6 16V 105 Ponei Putere
- EDH Renault Clio 3 - 2008 1.5 dci
|
|
theoss |
22 Jan 2008, 18:50
Post
#9
|
Membru incepator Group: Members Posts: 12 Joined: 22 July 07 |
stie cineva cam ce e de facut si cam la ce suma sa ma pregatesc?
|
--------------------
dacia
1310
1999
- bt03hiu
|
|
CriSTI68 |
22 Jan 2008, 18:53
Post
#10
|
Membru Valvos Group: Members Posts: 5.001 Joined: 8 January 07 From: Bucuresti |
eu unul (dar am avut ghinion ca sa fisurat si blocul) am schimbat garnitura, am segmentat motorul, acum motorul dupa ce am depistat fisura la bloc este in reparatie capitala
|
--------------------
Dacia
Logan
2008 Prestige 1.6 16V 105 Ponei Putere
- EDH Renault Clio 3 - 2008 1.5 dci
|
|
mad toz |
22 Jan 2008, 18:54
Post
#11
|
fan dacia-reno Group: Members Posts: 1.334 Joined: 26 January 07 From: Bucuresti |
20 ron garnitura si vreo 50 de ron schimbatul.Asta daca nu sa mai dus nimic.Dar verifica termostatul sau alta cauza care a provocat supraincalzirea motorului.
|
--------------------
Dacia
1310
1998-Berlina Motor 1,6 8v ,72 HP , 125 Nm 2004 Renault 1.9 8v , 120 HP , 300 Nm
|
|
PaulT |
22 Jan 2008, 19:07
Post
#12
|
Membru autentic Group: Members Posts: 3.294 Joined: 23 June 06 From: Bucuresti |
Ce alta cauza?A avut carton pe radiator.Asta e cauza.Sa nu ii mai pui asa ceva in fata radiatorului.Mai ales cand circuli in oras si temperatura e cu +.Porneste-o din nou.Daca nu ai mers mult asa poate ai scapat fara efecte secundare.
|
--------------------
Dacia/Mitsubishi
Logan 1.6 mpi/Berlina 1300/Lancer Clasic
2006 Laureate/1973/2008
- B-00-xxx
|
|
ZTV |
22 Jan 2008, 19:24
Post
#13
|
fost membru activ pe Daciaclub Group: Members Posts: 1.674 Joined: 14 December 07 |
totusi, eu cred ca este aproape imposibil sa se incalzeasca asa apa, dupa 200 de metri de mers, acolo poate fi alta problema
|
--------------------
-------
xxx
xxx
- xxx xxx
|
|
theoss |
22 Jan 2008, 21:30
Post
#14
|
Membru incepator Group: Members Posts: 12 Joined: 22 July 07 |
am sa vad maine pe lumina poate vad ce e cu ea...
|
--------------------
dacia
1310
1999
- bt03hiu
|
|
kalyyyyyy |
22 Jan 2008, 22:11
Post
#15
|
Membru autentic Group: Members Posts: 739 Joined: 1 November 06 From: Bucuresti |
Daca masina era cu motorul rece inainte de a parcurge cei 200 de m ,stai calm ca nu e nici cartonul din fata adiatorului nici electroventilatorul.Problema ta este acum in a depista cauza nu efectele,ia un mecanic cu tine,este mult mai sigur daca nu te pricepi.Cel mai probabil ai ramas cu termostratul blocat sau pompa de apa moarta de tot,oricum ceva ce nu a permis apei sa isi faca circuitul si sa se incinga foarte tare intr-un anumit loc,o portiune foarte mica.Ca efecte probabil ti-ai ars garnitura,in cel mai fericit caz.Parerea mea este sa nu dai vina pe tine,nu aveai cum sa prevezi asta.Succes!
|
--------------------
Clio
3
2007, dci 70cp
|
|
razvanarghius |
22 Jan 2008, 22:36
Post
#16
|
satanic dacia Group: Members Posts: 150 Joined: 25 August 07 |
in 200 de metri apa poate fiebe daca tii motorul turat tare din proprie experienta spun
|
--------------------
dacie
dacia 1310
1987 tx
|
|
bebe_cj |
22 Jan 2008, 22:58
Post
#17
|
membru Group: Members Posts: 38 Joined: 12 January 08 |
(caz feritit) si mie mi-a fiert motoru acuma de ceva timp , sa rupt cureau de arternator si am venit cam tot asa 200 de meti si a fiert motoru si sa terminat si bateria , partea frumoasa e ca motoru nu a patit nimic , am avut si noroc ca la 30 de metri era si un magazin de piese auto, 13 lei cureaua si o cheie de 17 din porbagaj , motoru dupa ce sa racit si-a revenit nu am probleme cu el, toate ca toate da bine ca sa oprit masina in 200 de meti ca nu am mai avut baterie au mers bujiile pe baterie si sa oprit ca nu stiu cat as fi mai mers pana sa obser ca fierbe apa (aveam dacie doar de 3 zile )
|
--------------------
Dacia
1310 L
1998 , 1.6
- Cj .... ARS
|
|
ag02cws |
22 Jan 2008, 23:12
Post
#18
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.443 Joined: 2 December 06 From: Bucuresti / Pitesti |
Eu inca merg cu carton la radiator prin Bucuresti fara probleme. E pus pe toata partea din dreapta a radiatorului. Rar ajunge pe la 70-75 de grade.
|
--------------------
Dacia 1310 L 1994 /
Dacia Sandero 1.4 MPI 2008 / Kia Cee'd
2008
|
|
kyvacka |
22 Jan 2008, 23:14
Post
#19
|
Membru incepator Group: Members Posts: 28 Joined: 28 September 07 |
QUOTE(bebe_cj @ 22 Jan 2008, 22:58) (caz feritit) si mie mi-a fiert motoru acuma de ceva timp , sa rupt cureau de arternator si am venit cam tot asa 200 de meti si a fiert motoru si sa terminat si bateria , partea frumoasa e ca motoru nu a patit nimic , am avut si noroc ca la 30 de metri era si un magazin de piese auto, 13 lei cureaua si o cheie de 17 din porbagaj , motoru dupa ce sa racit si-a revenit nu am probleme cu el, toate ca toate da bine ca sa oprit masina in 200 de meti ca nu am mai avut baterie au mers bujiile pe baterie si sa oprit ca nu stiu cat as fi mai mers pana sa obser ca fierbe apa (aveam dacie doar de 3 zile ) in 200 m ti-a murit bateria doar cu consumul de la aprindere?dar ce baterie ai?de lanterna? |
--------------------
dacia
1310 L
1984
- ms-05-hpn
|
|
razvanarghius |
22 Jan 2008, 23:46
Post
#20
|
satanic dacia Group: Members Posts: 150 Joined: 25 August 07 |
pai poate ca a avut si farurile si aeroterma aprinse si nu a fost atent la indicatorul de bord, a turato tare si poate ca nici bateria nu e noua 'ca a ta' dar nici de lanterna nu e
|
--------------------
dacie
dacia 1310
1987 tx
|
|
unikat45 |
23 Jan 2008, 00:24
Post
#21
|
Membru autentic Group: Members Posts: 375 Joined: 4 May 06 |
eu am mers vreo 2-3 km poate mai mult.. eram iesit din Roman cand mi-am dat seama ca s-a rupt cureaua, pe drumul de la iasi la bacau.nu s-a ars garnitura desi mai avusesem o fierbere de motor anterior...daca s-a ars totusi garnitura din asa mica distanta fie era proata fie ai mai avut evenimente...
|
--------------------
Dacia 1310
Dacia 1310
1999
- IS 01882
|
|
ag02cws |
23 Jan 2008, 10:40
Post
#22
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.443 Joined: 2 December 06 From: Bucuresti / Pitesti |
Vara, cand merg mai mult prin oras, imi ajunge apa pe la 90 de grade (normal as zice eu). Daca opresc motorul si il las 10 min, porneste foarte greu si scoate si un fum inchis la culoare. O fi de la garnitura de chiuloasa?
|
--------------------
Dacia 1310 L 1994 /
Dacia Sandero 1.4 MPI 2008 / Kia Cee'd
2008
|
|
theoss |
23 Jan 2008, 10:41
Post
#23
|
Membru incepator Group: Members Posts: 12 Joined: 22 July 07 |
e garnitura de chiuloasa, mi-a spus un mecanic.
Acu va intreb eu, pot sa merg cu ea vreo 2 km pana la un service asa? adica cu acul de temp pe rosu si cu tot fumul ala? fara sa o forjez si sa ma mai opresc cate un pic sa o las sa se mai raceasca? |
--------------------
dacia
1310
1999
- bt03hiu
|
|
andreiutzu |
23 Jan 2008, 13:28
Post
#24
|
Membru autentic Group: Members Posts: 530 Joined: 23 March 07 |
nu mai porni masina deloc. ia un prieten sa te tracteze pana la service in nici un caz nu mai porni motorul!
|
--------------------
Dacia Logan
Laureate
2009
- DJ-04-ANN
|
|
theoss |
23 Jan 2008, 14:46
Post
#25
|
Membru incepator Group: Members Posts: 12 Joined: 22 July 07 |
am ajuns la service.
Garnitura de chiulasa era, o gaura cu diametru cat un creion. Dar cica totul a pornit de la cureaua care era slabita si patina, nu a mai pus in functiune pompa de apa. In rest la motor nu a gasit nimic suspect. Trebuie de schimbat uleiul, antigelul, garnitura, cureaua aia si imi curata cu decarbusol daca tot a desfacut si ce mai e pe acolo. Acu asatept factura.... Garnitura cred ca avea mai demult probleme pt ca a zis ala ca imi baga antigel in ulei si facea pasta din aia alba pe capac si pe T de la carb. |
--------------------
dacia
1310
1999
- bt03hiu
|
|
bebe_cj |
23 Jan 2008, 18:01
Post
#26
|
membru Group: Members Posts: 38 Joined: 12 January 08 |
am baterie buna , nu am probleme cu ea da aveam mai multi consumatori porniti (aeroterma , farurile , muzica) si am stat si la stopuri si poate a fost umpic mai mult de 200 de m
|
--------------------
Dacia
1310 L
1998 , 1.6
- Cj .... ARS
|
|
theoss |
24 Jan 2008, 13:37
Post
#27
|
Membru incepator Group: Members Posts: 12 Joined: 22 July 07 |
Am scos masina din service, oricum nu merge cum mergea inainte de a se duce garnitura; adica motorul nu mai merge asa rotund, mai smunceste, dar banuiesc ca dupa ce fac ceva km o sa mearga mai bine.
Ce s'a facut: inlocuit garnitura chiuloasa, rodat supape, inlocuit ulei si filtru, aerisit circuitul de franare (nu stiu de ce..), inlocuit bujii, inlocuit curea alternator spalat + curatat alte piese, inlocuit antigel. TOTAL: 360 ROn.. Tre sa merg dupa 500km sa-i mai stranga chiuloasa si sa verifice culbutorii, cam asta a fost povestea... This post has been edited by theoss: 24 Jan 2008, 13:38 |
--------------------
dacia
1310
1999
- bt03hiu
|
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 22nd September 2024 - 22:58 |