incalzire dacia 1300, montarea unei aeroterme...sau ceva
![]() ![]() ![]() |
incalzire dacia 1300, montarea unei aeroterme...sau ceva
incubus |
![]()
Post
#31
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 96 Joined: 12 March 05 From: Medgidia-Constanta ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
Logan
1,4 mpi
- CT-07-NYO
|
|||
Bujor Stefan |
![]()
Post
#32
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 713 Joined: 17 March 06 From: Bucuresti ![]() |
Deci:
- daca pui aerisitor automat, iti trebuie presiune in circuit. - daca iti intra aer in instalatia de racire inseamna ca nu e etansa - daca nu e etansa si tu vrei sa faci presiune in ea stii ce se intampla mai departe... ![]() Solutia e sa vezi pe unde ai pierderi si sa le remediezi. Poti sa mergi apoi cu sistemul nepresurizat Eu asa merg si nu am avut probleme cu supraincalzirea sau lipsa caldurii inauntru. |
--------------------
Dacia
Logan
2006 Ambition 1,6
- B
|
|
vyrrutzu |
![]()
Post
#33
|
![]() Membru Group: Members Posts: 106 Joined: 21 March 07 From: Timisoara ![]() |
eu am la masina D 1310 TLX '89 un astfel de "incalzitor". este superb, ca performantza si nu ca aspect ... nu stiu de pe ce masina este sau de unde este , dar este amplasat sub bord in dreptul schimbatorului si aerul este directionat spre picioare in ambele parti. are si ventilator in spate, deci masina se incalzeste cam in 4-5 minute de la pornire. pentru Dacie este foarte bun.
dar totusi incearca sa refaci incalzirea ta. eu am ajuns la asta pentru ca ce aveam pe masina nu ma multumea deloc... abia dupa juma de ora incepeam sa simt ceva ... asa ca a trebuit sa umblu la asta... bafta... |
--------------------
Dacia
1310 TLX
'89
- B 70 GHK
|
|
CriSTI68 |
![]()
Post
#34
|
Membru Valvos Group: Members Posts: 5.001 Joined: 8 January 07 From: Bucuresti ![]() |
eu as vrea sa aflu ce a facut mecanicul lui Kruger la masina ca rupe caldura
![]() |
--------------------
Dacia
Logan
2008 Prestige 1.6 16V 105 Ponei Putere
- EDH Renault Clio 3 - 2008 1.5 dci
|
|
draken187 |
![]()
Post
#35
|
Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 14 December 10 ![]() |
mi-am montat la o dacia 1310 model scoica un calorifer dreptunghiular cu tzevile in sus si in spatele lui un ventilator micut. L-am montat in continuarea caloriferului original existent pe masina, astfel , un furtun de la iesirea caloriferului de afara l-am tras in masina l-am cuplat la calariferul dreptunghiular si inca un furtun din masina afara spre furtunul acela unde se afla si acea gura de aerisire. faza este urmatoarea motorul se incalzeste ,ambele calorifere se incalzesc si ele
dar dupa ceva timp dupa ce actionez ventilatorul pentru cel din masina parca il raceste si nu se mai incalzeste la fel de bn , am incercat chiar si fara sa mai dau drumu la ventilator. imi incalzeste ambele calorifere dar dupa ce merg cativa km sau chiar si pe loc daca stau se racesc ambele undeva la 20 de grade.mentionez ca temperatura apei este la jumatate in motor.inca ceva vasul de expansiune este din acela de tip mai nou adica nu este din sticla si furtunul nu intra pe deasupra ci prin fundul sau .mentionez ca am si gpl pe masina. e posibil sa nu fie instalatia etansa si sa traga aer , sau pe la capacul vasului de expansiune sa traga aer si sa nu faca presiune ? multumesc pt orice ajutor ![]() ![]() |
--------------------
dacia1310
berlina
1996
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 16th May 2025 - 01:32 |