DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> vechile probleme ale pornirii

Gulli
post 21 Jan 2008, 17:48
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 17
Joined: 18 January 08




am o mica mare problema ...ma seaca masina asta ...nu mai vrea sa porneasca deloc acuma..am schimbat capac delcou,platina(dar nush sigur daca am puso bine,eu asa zic,si alti prieteni sunt de acord cu mine,acuma nu bag mana in foc),fise,bujii,filtru aer...pana acuma cand era frig bateria era pe negru la ochiul magic,astazi mam dus la masina si era pe verde,un verde ce nu lam mai vazut de muticel..aseara am incercat sa o pornesc cu cabluri de la un baiat ..dadeam la automat si nik ..iar astazi am zis sa incerc din nou avand in vdr starea bateriei ..dau de cheie,incearca sa porneasca,adica se roteste putin paleta din fata radiatorului si nik ...dau la automat,si tot ce se intampla este electromotorul care face clant de multe ori,repetat..atat se intampla..misc paleta cu mana,o pozitionez intro parte mai usoara si ii mai dau o cheie,vrea sa o ia si se opreste paleta cu tot cu volanta si singurul sunet ce se mai aude este electromotorul..farurile imi merg,claxonul da,ochiul magic verde,iar ea parca nar avea destula forta sau parca nu iar da scanteie ca sa o ia ...nush nu prea pot sa imi explic de ce anume..
ma gandeam ca poate o sa aveti voi niste sugestii idei ceva.....astept si va multumesc anticipat..


--------------------
Dacia berlina 1997 versiunea 1310 - B 87 GUL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AR-18-MOS
post 21 Jan 2008, 18:44
Post #2


( -_・) ︻デ═一


Group: Members
Posts: 6.616
Joined: 19 August 07
From: Niedersachsen




Posibil sa ai niste probleme la electromotor.
Da un Search ... ca s-a mai discutat.


--------------------
BMW 730Ld '07 High Executive - AR - -
M-Benz C350CDI 7G-Tronic '12 Avantgarde
M-Benz E350CDI 9G-Tronic+ 4Matic & Airmatic
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vallyyy
post 21 Jan 2008, 18:47
Post #3


Dacia Clubber


Group: Members
Posts: 2.385
Joined: 13 December 07
From: Pitesti




eu unu iti recomand asa .......incearca sa o pornesti impinsa ...daca nu o ia impinsa e clar ca nu ai scantei ......asigura-te ca ai reglat distantele bine la platina ,verifica bujiile .....daca nu te pricepi cheama un mecanic garantez eu ca nu te mananca de mai mult de 2-3 beri pentru ce ai tu acolo....am patit-o si eu da nevoia l-a desteptat pe om, asa ca am invatat mecanica .....iti urez bafta sa ne spui ce ai facut cool.gif

21 Jan 2008, 18:50:
mai adaug ceva ca acum am observat zici ca elctromotorul zice Clanc si tu ai baterie ? pai atunci e clar ai carbunii si bucsele electromotorului duse .....da-l jos si schimbai carbunii si bucsele.....vezi ca s-a mai discutat pe forum ...acum cateva zile am patit-o si eu sad.gif

This post has been edited by vallyyy: 21 Jan 2008, 18:50


--------------------
Dacia 1300 Fost dacist
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Gulli
post 21 Jan 2008, 18:58
Post #4


Membru incepator


Group: Members
Posts: 17
Joined: 18 January 08




in primul rand multumesc ptr posturile voastre ...faza cu electromotorul e in felul urmator..am pus pe cineva sa dea la automat si tot ce face este clant in continuu si cand mam dus sa ma uit la el,surubelul din capat se misca inainte-inapoi foarte repede ...nu prea stiu daca trebuie sa faca asa ...bateria o am de aproape un an,am avut probleme cu ea iarna asta,nu ii dadea destula putere ca sa porneasca chiar daca ochiul magic era pe verde ..o sa mai incerc diseara sa ii dau la cheie,sa vad cu fisele,bujiile i platina daca sunt bune ..si sa vdm ...inca ceva...am scos capacul delcou si am ajuns la platina,am dat la cheie si nu se misca nik ..nam vazut daca scoate scanteie ptr ca era zi afara ...e normal sa nu se miste nik ?si cand se vorbeste despre distanta la platina despre ce este vorba ?poate imi poate arata cineva intr-o poza sau macar ceva explicatii ...cand dau la cheie,motorul parca ar vrea sa porneasca,volanta se misca un pic si apoi se opreste..apoi cand dau din nou la cheie tot ce se mai aude si se misca e surubelul din capatul electromoturului ..foarte rapid ...nush ce sa mai inteleg ... sad.gif


--------------------
Dacia berlina 1997 versiunea 1310 - B 87 GUL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vallyyy
post 21 Jan 2008, 19:19
Post #5


Dacia Clubber


Group: Members
Posts: 2.385
Joined: 13 December 07
From: Pitesti




surubelul ala de zici tu ca se misca usor inainte si inapoi e de la starter ...poate fi dus si asta ......cat despre platina se regleaza distantele cu o lera daca nu ai lera si sunt sigur ca nu ai, regleaza distantele cu un carton de la un pachet de tigari .......fa tu o treaba ia o baterie buna si da la automat daca electromotorul da clanc inseamna ca are carbunii dusi si bucsele.......daca invarte inseamna ca nu e de la el ci din platina sau bujii, nu ai scanteie


--------------------
Dacia 1300 Fost dacist
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Gulli
post 21 Jan 2008, 19:25
Post #6


Membru incepator


Group: Members
Posts: 17
Joined: 18 January 08




pai tocmai ca asta ar fi problema..merci mult ptr raspunsul prompt..problema e ca starterul acela nu se misca usor...ci foarte repede inainte-inapoi...foooarte repede ..cat despre distanta la platina..asta e problema..nush despre ce distanta e vorba..unde ar trebui sa masor cu lera..?multumesc anticipipat..wink.gif


--------------------
Dacia berlina 1997 versiunea 1310 - B 87 GUL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vallyyy
post 21 Jan 2008, 19:47
Post #7


Dacia Clubber


Group: Members
Posts: 2.385
Joined: 13 December 07
From: Pitesti




distanta e intre platina si contact ....nu stiu cum sa-ti explic imi era mai usor sa-ti arat .......daca nu te pricepi cheama un ajutor deci iti garantez eu un mecanic nu-ti ia mai mult de 20 -30 Ron pe toata treaba asta ........crede-ma or fi ele chichite mici da din cauza lor stai in drum si-ti faci nervi


--------------------
Dacia 1300 Fost dacist
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
7blue7boy7
post 21 Jan 2008, 19:58
Post #8


Membru incepator


Group: Members
Posts: 3
Joined: 16 January 08




In legatura cu electromotorul (e o rezolvare temporara, o sa poti vace asta de vreo 15-20 ori) daca sunt duse bucsele si periile poti pune pe cineva sa dea cheie iar tu cu un ciocan impingi bendixu inauntru manual.si eu am pornit masina cu ciocanul vreo o sapt pana sa ajung la mecanic.Daca reusesti faza asta si tot nu porneste inseamana ca problema e teoretic de la delcou & compania (palatini ,fise ,bujii)


--------------------
dacia 1310 1990 - AR 06 VZI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ceaki
post 21 Jan 2008, 20:04
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 301
Joined: 7 January 07
From: cluj-napoca




io zic sa pui o baterie buna si sa vezi cum invarte atunci. cand cupleaza si decupleaza repede electromotorul atunci de obicei ii descarcata bateria.


--------------------
dacia berlina 1999
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tgg2k
post 22 Jan 2008, 11:50
Post #10


fara carnet de membru


Group: Members
Posts: 677
Joined: 24 July 06
From: Metropola Cluj-Napoca City




pai daca zici ca face clanc... e clar ca electromotorul se alimenteaza.

daca porneste impinsa, distanta la platina e reglata bine, daca nu porneste impinsa, refa reglajele. ai cateva indicatii aici mai spre sfarsitul postului

de aici ai doua posibilitati:

1. daca se misca surubelul ala fara niciun alt "simptom", carbunii sunt dusi. ia electromotorul, ia un set de carbuni (undeva intre 5-15 RON) si mergi la un electrician sa tii-i schimbe.

2. daca se misca surubelul si pare ca se si invarte electromotorul, atunci eu zic sa suspectezi furca si/sau dintii de pe bendix si coroana duse

oricum, daca nu desfaci electromotorul nu stii ce e acolo. in schimb, daca nu porneste impinsa, verifica aprinderea (fisele sa fie puse cum trebuie, ordinea de aprindere corecta:1-3-4-2, distanta bujii (0.6-0.7) si platina(0.4), avansul initial(metoda cu becul!), platina sa nu fie impuscata, condensatorul sa fie legat cum trebuie, capacul de la ruptor sa nu fie crapat, cu toate ca e nou, macar uita-te la el, firul de la bobina la condensator sa fie pus)

bafta


--------------------
Dacia 1300/SupeRNova 1979 berlina/2003 Confort - CJ-06-TXR/CJ-XX-XXX
... la tăți ni greu...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 14th July 2025 - 11:23
Forum Renault