DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Dacia, 1310

1marianx
post 20 Jan 2008, 12:45
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 16
Joined: 20 January 08




Salut-poate sa-mi spuna cineva de ce mi se afuma bujiile la Dacia si de iese fum din carburator dupa ce opresc motorul?


--------------------
Dacia 1310 brek 1999 - DB-10MAT
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ceaki
post 20 Jan 2008, 12:59
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 301
Joined: 7 January 07
From: cluj-napoca




de obicei bujiile se afuma din cauza reglarii aprinderii sau a carburatiei sau cand nu e destul de cald motorul. cu iesitul fumului din carburator se mai intampla, fiindca dupa ce opresti motorul iti mai iese fum inca ori pe esapament ori in carburator, depide de supapele care raman deschise.


--------------------
dacia berlina 1999
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
1marianx
post 20 Jan 2008, 13:11
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 16
Joined: 20 January 08




Poate sa-mi spuna cineva de ce a iesit foc pe carburator, in momentul in care am incercat sa pornesc motorul?


--------------------
Dacia 1310 brek 1999 - DB-10MAT
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AR-18-MOS
post 20 Jan 2008, 16:05
Post #4


( -_・) ︻デ═一


Group: Members
Posts: 6.616
Joined: 19 August 07
From: Niedersachsen




O data am patit si eu asta ... Sunt tare curios care e cauza.


--------------------
BMW 730Ld '07 High Executive - AR - -
M-Benz C350CDI 7G-Tronic '12 Avantgarde
M-Benz E350CDI 9G-Tronic+ 4Matic & Airmatic
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
seby9966
post 20 Jan 2008, 17:00
Post #5


Membru incepator


Group: Members
Posts: 55
Joined: 26 December 07
From: IASI




Daca iese fum pe la carburator ar trebui sa te gandesti serios la o segmentare a motorului.Asteptam si alte pareri.In legatuta cu flacarile:s-o fi acumulat benzina?


--------------------
Dacia 1310 Dacia 1310 TX 1989 - IS-01-XMD
Proietare si executie intalatii electrice, termice, sanitare.Case inteligente-0744996602,0731760222
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ceaki
post 20 Jan 2008, 19:17
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 301
Joined: 7 January 07
From: cluj-napoca




iese foc pe carburator adica ti-o dat rateu, din cauza ca ti-e prea mare avansul la aprindere sau nu-ti inchide bine vreo supapa de admisie. sau poate fi si acumulare de benzina naprinsa.


--------------------
dacia berlina 1999
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
brigada_diverse
post 20 Jan 2008, 19:35
Post #7


Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D


Group: Members
Posts: 2.505
Joined: 12 July 07
From: Constanta




daca iese fum pe carburator la oprirea motorului e un fenomen normal....vezi si la alte masini(eu la toate care le-am vazut scoteau fum)......
cati km are motorul? tachetii i-a mai reglat cineva? aprinderea?
cumpara o lera si regleaza tachetii...chiar daca dai 8 lei pe lera, o sa iti fie de mare ajutor(eu cu ea am aflat azi ca aveam o bujie reglata la 1 mm.....fata de 0,6 valoarea prescrisa)

.....partea ca a scos foc e problema.....ti-a dat un rateu, sa fii atent sa nu iti dea vreunul in fata....ca atunci e rau de tot...... , regleaza aprinderea si tachetii, sa ai niste bujii bune, carbu reglat bine(si curat), si sa ai toate garniturile pentru carburator si cel mai important, alea care trebuie


--------------------
Dacia ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI
Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
1marianx
post 21 Jan 2008, 18:55
Post #8


Membru incepator


Group: Members
Posts: 16
Joined: 20 January 08




Masina are 29.000 km, este tinuta in garaj. Cred a luat foc carburatorul de la acumulare de carburant nears, dincauza unui dop de gheata in carburator-- de de la apa in benzina--. azi am fost la service cu ea- mersul neregulat al motorului era din cauza aerului in motor- s-a facut aerisirea la motor si acu merge ceas. Multumesc.


--------------------
Dacia 1310 brek 1999 - DB-10MAT
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alinushy
post 22 Jan 2008, 09:48
Post #9


modeLator


Group: Members
Posts: 2.622
Joined: 9 January 07
From: Pitesti - Mioveni




QUOTE(1marianx @ 21 Jan 2008, 19:55)
... mersul neregulat al motorului era din cauza aerului in motor- s-a facut aerisirea la motor si acu merge ceas. Multumesc.
*



????????


--------------------
Audi A4 ... 1.8T...quattro ;)
frunza verde solz de peste, uite ..... altu` ca citeste
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
msanyix
post 22 Jan 2008, 11:32
Post #10


Membru


Group: Members
Posts: 170
Joined: 9 November 07
From: Livezeni, Mures




Flacara in carburator = fise puse aiurea ( am patito ) asta se intampla dupa reparatie, curatare bujii...

In legatura cu fumul cum s-a zis si mai inainte pb trebuie sa vina de la supape sau ai gazele de la ulei (carter) foarte mare, asta in cazul unui motor foarte uzat.


--------------------
VW Passat B5.5 Variant 1.9 TDI - MS 08 PNK
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
brigada_diverse
post 22 Jan 2008, 21:16
Post #11


Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D


Group: Members
Posts: 2.505
Joined: 12 July 07
From: Constanta




de la gaze de carter nu prea....am fost atent la opririle motorului la mine..aceeasi cantitate de fum, cu sau fara furtunul de la recircularea gazului de carter...problema tine de supape....oricum, nu-ti bate capul cu asta, am vazut motoare noi, care tot asa faceau blush.gif


--------------------
Dacia ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI
Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
maseax
post 22 Jan 2008, 22:50
Post #12


Membru


Group: Members
Posts: 178
Joined: 30 September 05
From: Focsani Vrancea




QUOTE(1marianx @ 21 Jan 2008, 18:55)
[...]azi am fost la service cu ea- mersul neregulat al motorului era din cauza aerului in motor- s-a facut aerisirea la motor si acu merge ceas. Multumesc.
*



Cine a constatat asta ? Tu sau mecanicul de la service ?


--------------------
Renault Megane2 2005 - VN
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 6th May 2025 - 07:33
Forum Renault