redresorul, curiozitate
![]() ![]() ![]() |
redresorul, curiozitate
krapcarasu |
![]()
Post
#31
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.912 Joined: 25 November 08 From: Suceava ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Megane 1.4 16 v
1999
- sv
|
|||
argon |
![]()
Post
#32
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
Dar nu are electronica in el, are traful, o punte cu 4 diode cu radiatoare, si un indicator cu 3 leduri si cateva rezistente sa arate nivelul de incarcare.
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
krapcarasu |
![]()
Post
#33
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.912 Joined: 25 November 08 From: Suceava ![]() |
atunci verifica cat scoate alternativ(inainte de punte) si masoara diodele
|
--------------------
Renault
Megane 1.4 16 v
1999
- sv
|
|
argon |
![]()
Post
#34
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
O sa masor, cat ar trebui sa dea pe secundar alternativ?
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
krapcarasu |
![]()
Post
#35
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.912 Joined: 25 November 08 From: Suceava ![]() |
macar 13 V
|
--------------------
Renault
Megane 1.4 16 v
1999
- sv
|
|
PH-06-BOA |
![]()
Post
#36
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.731 Joined: 28 April 07 ![]() |
Chiar si 11 e bine, daca e secundarul destul de bun pentru a asigura 6-7A, adica o sarma de 1,5mm diametru. Si sectiunea miezului sa fie corespunzatoare, deci 7A X 15V= 100W . Patratul sectiunii da puterea transformatorului deci, sunt necesari 10 cm patrati. De aici afli adevarul despre redresor, partea ce se vede. Primarul sa aiba si el o sarma cu diametrul ce suporta un curent ce inmultit cu 230-250V, sa dea 100W, deci 4A.
|
--------------------
Dacia
1310
1988
- ph-99-aob
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#37
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.177 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
daca curentul este de 0,X atunci ori bateria posibil nasoala , in mod normal ar trebui sa ia peste 1A daca ai zis ca fusese pusa de 20 min si in general la sfirsitul incarcarii intre 0,7-2A
calculul tensiunii la iesirea redresorului se se face in felul urmator : tensiunea livrata de traf pe alternativ se scade caderea de tensiune pe 2 diode daca e dubla alternanta in punte si rezultatul se inmulteste cu 1,41 (radical 2) sau se pune un condesator de 1000 micro si se masoara tensiunea (bateria este asemenea unui condesator de valoare mare) te-ai luat de masina mea ![]() This post has been edited by bygy007: 27 Mar 2011, 22:46 |
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
argon |
![]()
Post
#38
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
M-am luat de gpl-ul tau
![]() Bateria nu e nasoala, e pe masina, si merge, doar am probat redresorul, mai am un redresor de 16A, pentru baterii de la 45 la 200Ah, dar cand il pun pe baterii de capacitate mica, imi e sa nu le scurteze viata, incarca in prea putin timp, si fierbe bateria, de aia am facut rost de asta de de 3a. EDIT Am masurat secundarul, da cat se vede in poza, iar dupa puntea de doide arata 9.5, in gol 28032011188.jpg ( Size: 642.81k ) Number of downloads: 783 Am masurat si cele 4 diode, pe un sens nu da nimic, pe celalalt 5-6 arata multimetrul, deci e bun redresorul, sau care e buba? This post has been edited by argon: 28 Mar 2011, 11:36 |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#39
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.177 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
deci vad ca pe alternativ da 12V aproape 11,7 , - 1,2 => 10,5 X 1,14= 14,8
cam atit ar trebui sa dea pe baterie deci un 14 da sigur |
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
argon |
![]()
Post
#40
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
Deci sa-l testez pe o baterie mai goala, si atunci o sa dea cat trebuie?
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#41
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.177 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
pune pe iesire un C ce cel putin 1000 micro si spune-mi tensiunea
28 Mar 2011, 14:14: am recitit posturile de la inceput si merge , la o baterie de masina conteaza foate mult tensiunea maxima , sa nu depaseasca 15V merge cu orice redresor This post has been edited by bygy007: 28 Mar 2011, 13:14 |
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
dikka |
![]()
Post
#42
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 4 Joined: 16 March 08 ![]() |
Va salut, a testat cineva redresorul asta, face fata la un acumulator de 55A ?
Attached thumbnail(s) redresor.jpeg ( Size: 80.25k ) Number of downloads: 754 |
--------------------
vw
golf 2
1991
- b-28-slf
|
|
nikuniku |
![]()
Post
#43
|
![]() Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe Group: Members Posts: 2.862 Joined: 14 January 11 From: bucuresti ![]() |
REDRESOR BATERII BT-BC 4 P
Mains voltage: 230 V ~ 50 Hz Charging voltage: 12 V Charging rate: 2.8 A arithm. / 4 A eff. For lead batteries from: min. 12 Ah up to max. 60 Ah Net weight: 1.4 kg Gross weight: 1.7 kg Packing dimensions: 195 x 120 x 196 mm deci face fata sa incarce o baterie de 55 Ah |
--------------------
opel zafira
f75
1.6-16valve
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#44
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.177 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
pe el scrie 4 amperi in mod teoretic 44A , daca bateria este mai mare de 60Ah si e descarcata complet posibil sa nu faca fata , dar asa merge acum depinde cit de bine estte facut transformatorul si puntea redresoare ce curent maxim admisibil are
|
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
krapcarasu |
![]()
Post
#45
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.912 Joined: 25 November 08 From: Suceava ![]() |
merge sa incarci cu el si baterii mai mari, dar daca sunt foarte descarcate, la inceput inseriezi un bec de far
|
--------------------
Renault
Megane 1.4 16 v
1999
- sv
|
|
dikka |
![]()
Post
#46
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 4 Joined: 16 March 08 ![]() |
Pana la urma m-am riscat si l-am cumparat ,arata bine are si doi ani garantie, sper sa ma ajute la nevoie.
Attached thumbnail(s) redresor.jpeg ( Size: 80.25k ) Number of downloads: 560 |
--------------------
vw
golf 2
1991
- b-28-slf
|
|
Florin Berdila |
![]()
Post
#47
|
Membru incepator Group: Members Posts: 3 Joined: 16 February 15 ![]() |
Cati volti ar trebui sa scoata un redresor la clesti in gol? Si cum as putea sa limiyez amperi pentru fiecare acumulator ?
|
--------------------
Dacie
Dacie
2001
- ct 01 fab
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#48
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.177 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
in mod normal maxim 15V cu rezistenta de putere , bec de far.....
|
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
Florin Berdila |
![]()
Post
#49
|
Membru incepator Group: Members Posts: 3 Joined: 16 February 15 ![]() |
Pai 15 vcc adica la clesti in gol nui cam mult cineva imi spunea ca tensiunea la clesti redresorului in gol se inmulteste cu 1.41 si aia este tensiunea la care ajunge inn final acumulatoru este ada sau nu?
|
--------------------
Dacie
Dacie
2001
- ct 01 fab
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#50
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.177 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
aia cu 1,41 este vorba de tensiunea alternativa si valoarea ei dupa redresare si filtrare
|
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 6th May 2025 - 14:27 |