DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Tremura tare la relanti

bomba_11980
post 16 Jan 2008, 10:39
Post #1


Membru


Group: Members
Posts: 184
Joined: 29 October 07
From: Iasi




Sal,

Am si eu o problema...pana acum 1 saptamana totul a decurs normal: consum optim, masina torcea bine, pornit dimineatza (cu soc - aproape jumate tras ) fara probleme (adevarat la a doua cheie) 4-5 minute se incalzea apoi plecam.

Acum o saptamana am schimbat uleiu, 2 zile a mers perfect pana cand mi-a murit bateria (prea frig intr-o dimineatza si i-am dat cheie de am omorat bateria). Incercat sa o pornesc impinsa dar nimik.

Scos bateria pusa pe redresor, iar a doua zi dimineatza a venit mecanicul meu - bujiile moarte - atat probleme. Mecanicul a reglat motorul sa toarca in continuare cum a facut si pana acum dar.... a doua zi dimineatza masina de abia mai porneste cu socul tras (nici un sfert, nici la jumate, nici tot tras), trebuie sa o tin si din pedala ca sa pot mentine 1000 - 1100 turatii. Dar asta nu ar fi problema mare - masina tremura ca dracu si rateuri (scurte) pana cand se incalzeste si asta nu ca m-ar deranja...dar dupa ce se incalzeste din cand in cand (sa zicem o data la 5 - 10 secunde) urca si coboara turatia = turatie 1000 apoi deodata 1200 ..revine la 1000..si tot asa

Mecanicul meu nu a reusit sa ii dea de cap deoarece el imi regleaza motorul cald si zice ca e normal - si merge bine pana dimineatza...apoi la fel aceleasi probleme..

De la ce sa fie oare -

Apropo - jiglori curatati, carburator curatat, benzina folosita (eco premium 95), filtre - schimbate, furtunele verificate (curatate), presiune ulei normala, apa temperatura normala.

This post has been edited by bomba_11980: 16 Jan 2008, 10:54


--------------------
Dacia 1310 L 1999 - IS-**-***
Stima si respect detinatorilor de masini marca - DACIA -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ionut.tanase
post 16 Jan 2008, 10:40
Post #2


Can't Stop Me!


Group: Members
Posts: 1.283
Joined: 8 September 06
From: PITESTI




ai aprindere electronica montata pe masina?


--------------------
FORD FOCUS 2003
DACIA 1310 .... first LOVE :-)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bomba_11980
post 16 Jan 2008, 10:48
Post #3


Membru


Group: Members
Posts: 184
Joined: 29 October 07
From: Iasi




Nu am aprindere electronica -

Masina e din 1999 Dacia 1310 L - cum a fost data din fabrica asa a ramas - nimic schimbat la ea decat consumabilele - totul e original


--------------------
Dacia 1310 L 1999 - IS-**-***
Stima si respect detinatorilor de masini marca - DACIA -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ionut.tanase
post 16 Jan 2008, 10:54
Post #4


Can't Stop Me!


Group: Members
Posts: 1.283
Joined: 8 September 06
From: PITESTI




Atunci incearca sa faci urmatoarele:
- inteleg din postul tau ca ai gasit
QUOTE
bujiile moarte
==> le-ai schimbat cu unele noi sau doar le-ai curatat si le-ai pus la loc?
- la platini te-ai uitat? sunt impuscate? sunt reglate la 0.4?
- nu strica sa verifici si bobina de inductie.... (exista topicuri despre verificarea bobinei);
- fisele sunt bune? iti fura curent?

Oricum, problema ta pare mai mult de natura electrica si mai putin de alimentare wink.gif
Incearca cele de mai sus si tine-ne la curent!


--------------------
FORD FOCUS 2003
DACIA 1310 .... first LOVE :-)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tabek
post 16 Jan 2008, 10:55
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 305
Joined: 23 June 05
From: Cluj Napoca




verifica platina si regleaza avansul


--------------------
Dacia/Peugeot 1310L/307 1996/2006 - MM05HVM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bomba_11980
post 16 Jan 2008, 11:00
Post #6


Membru


Group: Members
Posts: 184
Joined: 29 October 07
From: Iasi




.....Fisele verificate (de mecanic - 3 din ele sunt noi)
..... Bujiile am cumparat noi -
......platinile noi (verificate/reglate de mecanicul meu)
......avansul e reglat de mecanic -

si cum am zis sus merge pana dimineatza cand ii dau din nou cheie

.... bobina de inductie asta nu am verificat-o....dar am sa o verific


--------------------
Dacia 1310 L 1999 - IS-**-***
Stima si respect detinatorilor de masini marca - DACIA -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ionut.tanase
post 16 Jan 2008, 11:27
Post #7


Can't Stop Me!


Group: Members
Posts: 1.283
Joined: 8 September 06
From: PITESTI




Sa inteleg ca si cu bujiile vechi si cu cele noi masina se comporta la fel?


--------------------
FORD FOCUS 2003
DACIA 1310 .... first LOVE :-)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Minel
post 16 Jan 2008, 12:15
Post #8


Pauard bai Remat Nord


Group: Members
Posts: 4.043
Joined: 4 April 07
From: Cluj .......Resita ,C-S




@bomba

Te citez ""Mecanicul meu nu a reusit sa ii dea de cap deoarece el imi regleaza motorul cald si zice ca e normal - si merge bine pana dimineatza...apoi la fel aceleasi probleme"""
Mecanicul tau a verificat vreodata culbutorii ??? si daca nu, iti spun din proprie experienta sa ii regleze 0,20 A si 0,22-0,23 E


--------------------
Dacia 1310-L /VW Passat 1995/1397cmc - CS-01-TMS
Mandru posesor de Dacia
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bomba_11980
post 16 Jan 2008, 12:55
Post #9


Membru


Group: Members
Posts: 184
Joined: 29 October 07
From: Iasi




Bujiile vechi nu le-am mai pus (ca le am pe astea noi) - cu alea vechi atunci nu putea sa pornesc... (cand bujiile vechi erau bune...motorul meu mergea perfect)

"Culbutorii" -- nu stiu ce si unde sunt - dar maine cand ma duc la mecanic am sa ii pomenesc de ei


--------------------
Dacia 1310 L 1999 - IS-**-***
Stima si respect detinatorilor de masini marca - DACIA -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bomba_11980
post 22 Jan 2008, 16:24
Post #10


Membru


Group: Members
Posts: 184
Joined: 29 October 07
From: Iasi




mda....nici un sfat...mersi baieti

mecanicu a verificat tot - bujii (masurate cu "lera"), fise, delcou, platina (tot la fel masurata), carburatorul, toate furtunasele posibile

Culbutorii - reglati cu "lera"...

si tot nu am scapat de tremurat la relanti .. : sad.gif

This post has been edited by bomba_11980: 22 Jan 2008, 16:28


--------------------
Dacia 1310 L 1999 - IS-**-***
Stima si respect detinatorilor de masini marca - DACIA -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
masalko
post 25 Jan 2008, 12:27
Post #11


Membru incepator


Group: Members
Posts: 65
Joined: 25 January 08
From: SIBIU




bai fratilor referitor la lasatu prietenilor sa-ti umble in masina m-am lamurit si eu ca nu e o treaba buna am masina doar de vreo 3 luni cand am cumparat-o a mers brici-evident ca am cosmetizat-o am inlocuit cam ce e de inlocuit-nu am avut probleme.Asta pana dupa revelion cand a inceput masina sa faca figuri-pornea foarte greu,nu statea la relanti,consum exagerat
evident s-au oferit multi sa ma ajute-socru,colegii de serviciu,mi-am mai bagat si eu mana-cert e ca in 2 saptamani masina a fost praf
m-am enervat si m-am dus la un vecin are vreo 75 de ani(mi l-a recomandatun 'prieten').mosulica mi-a rezolvat masina in 1/2 ora:
-curatat bujii si fise
-reglat distanta bujii
-curatat si reglat distanta platina
-reglat avansu
-mi-a facut o gaura in filtru de aer-ca cica era infundat
-curatat carburator
-verificare jigloare
MASINA MERGE PERFECT!Doar ca acum mi se aprind tot timpul becurile de semnalizare a presiunii de ulei si de temperatura a apei.oare o fi de rau?'prietenii' zic ca da as merge la mosu dar e plecat de acasa
cert e ca masina face un zgomot ciudat la pornire ca si caind s-ar freca fier pe fier si pana se incalzeste motoru merge cu intreruperi ca si cand nu ar avea benzina
trebuie oare sa schimb uleiul?
MULTA STIMA SI RESPECT PTR DETINATORII DE DACIA!


--------------------
dacia 1310 1310 tx -1987
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ov
post 25 Jan 2008, 14:20
Post #12


Academician doctor inginer, savant de renume mondial


Group: Moderatori
Posts: 7.522
Joined: 11 November 03
From: Bucuresti




cred ca trebuie sa-l verifici, pt ca probabil nu mai ai deloc.

In cazul in care nu vine prea tarziu raspunsul meu, NU MAI PORNI MASINA si roaga-te sa nu fi facut deja muci motorul smile.gif


--------------------
Dacia 1300 1972
when life gives you lemon, make lemonade
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kalyyyyyy
post 25 Jan 2008, 18:49
Post #13


Membru autentic


Group: Members
Posts: 739
Joined: 1 November 06
From: Bucuresti




pentru initiatorul topicului:
Vad ca ti la mecanicul tau,totusi,daca el zice ca la relanti ,motoul cald trebuie sa aibe fluctuatii de turatie de 200 de ture,eu zic sa ceri si parerea unui al doilea mecanic.

Acum revenind la sfaturi despre problema:Ori ai probleme de aprindere,ori de aer fals.

La aprindere zici ca ai verificat aproape tot.Totusi pune si bujiile vechi pe masina si incearca,e posibil ca astea noi sa nu fie bune sau chiar incorect alese(multi pun bujii de 1.4 pe motor de 1.3 ca exemplu).Cu bobina nu ai treaba,aia daca se strica ori nu merge deloc,ori iti intrerupe scanteia.

Cu vacuumul vezi ca am postat recent pe un topic tot ce poate sa fie,desi daca nu ai ghinionul sa nu fie legate intimplarile tale,nu are ce sa fie la vacuum,ci din aprindere,din efectele nepornirii si datului la cheie fara sa porneasca masina.


--------------------
Clio 3 2007, dci 70cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
brigada_diverse
post 25 Jan 2008, 19:07
Post #14


Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D


Group: Members
Posts: 2.505
Joined: 12 July 07
From: Constanta




avansul mic sau avansul mare afecteaza motorul la viteze reduse pt o distanta de 10km?
motorul sta la ralanti..merge din cand in cand in suturi(dau vina pe bujii, dar e posibil si avansul)

ma refer la avans modificat putin, nu sa dau ca nesimtitu delcoul mult in dreapta/stanga


--------------------
Dacia ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI
Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
masalko
post 25 Jan 2008, 21:09
Post #15


Membru incepator


Group: Members
Posts: 65
Joined: 25 January 08
From: SIBIU




eu m-am gandit ca as putea sa completez ca mai am in sticla din care vechii proprietari au facut schimbul asadar credeti ca e normal sa se aprinda cele 2 becuri de avertizare?sigur e de la ulei?


This post has been edited by masalko: 25 Jan 2008, 21:12


--------------------
dacia 1310 1310 tx -1987
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kalyyyyyy
post 25 Jan 2008, 22:05
Post #16


Membru autentic


Group: Members
Posts: 739
Joined: 1 November 06
From: Bucuresti




becurile de avertizare sunt becuri de urgenta,daca ti se aprind amindoua e ceva grav,si ar trebui sa ti se aprinda si ala de alerta.El e se aprind amindoua daca:
-temperatura apei e prea mare(nu e cazul sper)
-presiunea de ulei e prea mica - asta se poate datora pompei defecte sau lipsei de ulei.Cum verificatul nivelului de ulei dureaza 5 secunde,nu ai multe optiuni.


--------------------
Clio 3 2007, dci 70cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
masalko
post 26 Jan 2008, 19:26
Post #17


Membru incepator


Group: Members
Posts: 65
Joined: 25 January 08
From: SIBIU




am verificat uleiul dupa aprox 2ore dupa ce am oprit masina si surpriza:uleiul era prezent pe joja doar 8 mm adica cu mult sub nivelul minim
am mai completat cu uleiul care mi-a ramas de la fostii iar lini dupa ce vin de la serviciu o sa ii fac schimbul
p.s. am observat ca cele 2 becuri se aprind mai des cand franez in rest se aprind cam rar
iar apa nu mi-a urcat niciodata peste 80 de grade la indicatorul din bord


--------------------
dacia 1310 1310 tx -1987
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Luucian
post 28 Jan 2008, 11:53
Post #18


Membru incepator


Group: Members
Posts: 14
Joined: 16 June 07




Referitor la problema ownerului acestui post , cred ca si eu am patit aceeasi problema. Avea variatii la relanti , la un moment dat m`am suparat si mi`am bagat eu nasu la motor si am descoperit urmatoarele probleme.
1: Bujia 4 , avea perioade cand lucra, si perioade cand nu lucra , de aici fluctuatie a relantiuli
2: Furtunu care pleaca din carburator sub el, la galeria de avacuare, care are si o diuza in el era spart si la fel urmarile au fost , cred eu cresteri anormale si scaderi ale turatiei
Rezolvare:
Schimbat capac delcou, care a fost cam oxidat (5 lei)
Am schimbat si fisele desi nu ar fi fost cazul...dar am zis ca daca tot sunt cu bani la mine sa le schimb pentru ca erau cam vechi (10 lei)
Schimbat furtun cu diuza ( 3 lei )
Acum merge brici, fara fluctuatii si alea alea. Vezi si tu de ce am scris aici, poate e aceeasi problema si la tine, dar nu neaparat cu Bujia 4. Si mai verifica toate furtunele pe unde ar putea scapa aer.


--------------------
Dacia 1410 1993
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 7th June 2025 - 12:09
Forum Renault