Scartait tamburi spate
![]() ![]() ![]() |
Scartait tamburi spate
galeo |
![]()
Post
#1
|
||
Membru Group: Members Posts: 160 Joined: 2 September 06 ![]() |
|
||
--------------------
dacia
1310
1984
|
|||
einstein1984 |
![]()
Post
#2
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.355 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Producatorul zice ca la 60k km se dau jos tamburii si se desparfuiesc sabotii se ung etc. La tine nu a fost cazul.
Cel mai probabil ai tamburi spate de 9 inch. Dureaza max 30 minute daca aicheia potrivita sa ai jos u tambur sa vez ce e in spate |
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
b34uen |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 788 Joined: 12 February 07 ![]() |
1. probabil ca e mizerie, nu uzura
3. da, mecanicul poate comanda dupa talonul masinii |
--------------------
dacia
logan
2008 ambition 1,5dci
- B 92 ELL 1) Esti pe daciaclub
2) Imi citesti semnatura 4) Nu ai observat ca lipseste pct. 3 5) Tocmai ai verificat daca exista pct. 3 sau nu 6) Zambesti. |
|
Agrig |
![]()
Post
#4
|
Membru autentic Group: Members Posts: 3.056 Joined: 13 February 04 From: Jimbolia/Timisoara mai rar. ![]() |
La 150kkm fara a da jos tamburii o sa fie o mare distractie, se face grad pe exterior, sabotii se extind si cind e de scos tamburul e festival.
Ca sa-i scoti elegant trebuie 2 oameni, unu care apasa frina si unu care prin gaura de bulon de roata stringe sistemul de autoreglare... trebuie lanterna si miini dibace. Cel mai probabil gradul freaca pe sabot pe partea metalica. Sa nu uit, bineinteles ala trebuie dat jos, normal se face pe strung dar daca nu exista ... merge si cu flexul. Lucrarea se face la fiecare desfacere a tamburului, la 60kkm trebuia facuta si asta ca sa nu ai surprize ca nu il poti scoate la urmatoarea revizie mare. Daca nu, use the force Luke. This post has been edited by Agrig: 21 Jan 2023, 13:45 |
--------------------
Renault
Megane IV 1,33Tce
2021 Life "Proștii se înmulțesc cînd cei înțelepți aleg să tacă"
Nelson Mandela |
|
galeo |
![]()
Post
#5
|
Membru Group: Members Posts: 160 Joined: 2 September 06 ![]() |
Am dat jos si grosime la ferodou inca este destul de mare, cred ca mai tine destul.
Am vazut ca scrie Bosch pe saboti. Era foarte multa mizerie, poate asta era cauza zgomotului. 4 Mar 2023, 18:53: QUOTE(Agrig @ 21 Jan 2023, 14:17) La 150kkm fara a da jos tamburii o sa fie o mare distractie, se face grad pe exterior, sabotii se extind si cind e de scos tamburul e festival. Ca sa-i scoti elegant trebuie 2 oameni, unu care apasa frina si unu care prin gaura de bulon de roata stringe sistemul de autoreglare... trebuie lanterna si miini dibace. Cel mai probabil gradul freaca pe sabot pe partea metalica. Sa nu uit, bineinteles ala trebuie dat jos, normal se face pe strung dar daca nu exista ... merge si cu flexul. Lucrarea se face la fiecare desfacere a tamburului, la 60kkm trebuia facuta si asta ca sa nu ai surprize ca nu il poti scoate la urmatoarea revizie mare. Daca nu, use the force Luke. Intradevar nu vroiau sa iasa, dar am fost la un prieten mecanic ce avea o presa smecheracu care a iesit usor. This post has been edited by galeo: 4 Mar 2023, 17:53 |
--------------------
dacia
1310
1984
|
|
Agrig |
![]()
Post
#6
|
Membru autentic Group: Members Posts: 3.056 Joined: 13 February 04 From: Jimbolia/Timisoara mai rar. ![]() |
Mda. presa pentru asta e un cornier cu 3 gauri, in aia centrala de baga un surub de 10-12mm cu piulita si in celelalte "prezoanele" de la roti. 2 chie si gata presa sau piulita sudata de cornier si doar o cheie, asta daca nu se incearca dezarmarea reglajului sabotilor sau ala e blocat.
Bine ca ai iesit totul intreg fara sa rupa in ferodou mai ales daca ati folosit presa. This post has been edited by Agrig: 4 Mar 2023, 18:46 |
--------------------
Renault
Megane IV 1,33Tce
2021 Life "Proștii se înmulțesc cînd cei înțelepți aleg să tacă"
Nelson Mandela |
|
galeo |
![]()
Post
#7
|
Membru Group: Members Posts: 160 Joined: 2 September 06 ![]() |
As vrea sa atasez o poza cu sabotii sa imi spuneti si voi daca mai merg, dar din pacate nu pot atasa poze, nu ma lasa forumul, da eroare
5 Mar 2023, 10:10: QUOTE(Agrig @ 4 Mar 2023, 19:43) Mda. presa pentru asta e un cornier cu 3 gauri, in aia centrala de baga un surub de 10-12mm cu piulita si in celelalte "prezoanele" de la roti. 2 chie si gata presa sau piulita sudata de cornier si doar o cheie, asta daca nu se incearca dezarmarea reglajului sabotilor sau ala e blocat. Bine ca ai iesit totul intreg fara sa rupa in ferodou mai ales daca ati folosit presa. Da, ceva similar era acula, dar mi se pare destul de utila, nu te mai chinui sa tragi de tambur. Era o platbanda cu 3 gauri cu filet in care erau 3 suruburi, 2 intrau in gaurile pentru prezoanele rotii iar al treilea surub mai mare era pe centru si presa pe axul rotii cand il strangeai. 5 Mar 2023, 12:11: Vad ca zgomotul nu se mai aude, probabil era multa mizerie This post has been edited by galeo: 5 Mar 2023, 11:11 |
--------------------
dacia
1310
1984
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 2nd May 2025 - 05:21 |