SOLUTII ANTIDERAPANTE, sunt corozive?
![]() ![]() ![]() |
SOLUTII ANTIDERAPANTE, sunt corozive?
angheloaia |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru Group: Members Posts: 123 Joined: 2 October 07 ![]() |
|
||
--------------------
dacia
1410
2000
- tr 17 evy
|
|||
klaus |
![]()
Post
#2
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(GIC @ 9 Feb 2006, 16:05) CaCl2 se comporta cam la fel cu tabla ca si NaCl (ambii sunt electroliti puternici deci favorizeaza eventualele pile galvanice). Este mai eficient CaCl2 fiindca are o caldura de dizolvare mai mare ca NaCl si o afinitate mai mare pentru apa. In plus cred ca e si mai "environment frendly". In schimb e urita ca ![]() 23 Jan 2008, 18:01: QUOTE(vladimir @ 14 Feb 2006, 12:00) Este acelasi lucru ca si cu sarea, numai ca oxidul de calciu nu ataca amestecul asfaltic. Ca exemplu : 2NaCl + H2O = Na2O + 2HCl (sarea obisnuita) Dupa cum se vede, acidul clorhidric este produs de reactie, secundar, dar este. Asa ca trebuie spalate masinile si intr-ul caz si altul, nociva nu este substanta ci produsul de reactie. daca luam in considerarea ca nu numai apa participa la reactie, ci si metalele grele (ex. Pb) care sunt pe carosabil, datorate poluarii, obtinem alte "bucurii", adica nocivitatea se amplifica. Tabla este protejata de vopsea, care la randul ei este protejata de un strat superficial de asa zis "lac", substanta organica inerta (aici nu stiu multe). Dar din pacate, puncte in care lacul si vopseaua sunt "sarite" sunt cu duiumul, nu le vedem cu ochiul liber dar ele sunt. Ganditi-va la pietricele (multe nici nu le auzim cand lovesc caroseria), particule de praf mai mari (care sunt in suspensie in aer sau la nivelul asfaltului) care produc zilnic "puncte de rugina"nedetectabile" (dureaza doi - trei ani pana se vad cu ochiul liber). Pe aici actioneaza acidul si patrunde la tabla ducand la asa zisa "rugina". This post has been edited by klaus: 23 Jan 2008, 18:01 |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
dragos.a |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru Group: Members Posts: 138 Joined: 9 November 04 ![]() |
Sa vezi cum mi-a ajuns mie masina dupa perioada asta de zapezi de mi s-a blocat pistonu de pe fata dreapta si mi-a mancat si garnitura de protectie .Cand am dat roata jos pe langa ca sarea era si pe placute pistonul meu era cu depunere pe el(nu ruginit)si se blocase.Am avut un spray degripannt am pulverizat am dat la pedala si l-am scos cam 3 sferturi afara si cu un patent am inceput sa-l rotesc dreapta-stanga pana a inceput sa mearga usor.Mentionez ca acum un an si jumatate mi-am facut franele pe masina schimbat etrieri spate noi,iar fata schimbat garnituri,placute noi si lichid de frana nou.
|
--------------------
dacia 1310
berlina injectie
2000 4x4 dacia papuc injectie 2002
|
|
han_1.6 mpi |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.273 Joined: 8 May 06 From: bucuresti ![]() |
deci dupa niste multumiri lui klaus va spun si eu : spalati masina de cate ori este necesar. eventual ceva mai des iarna.
|
--------------------
dacia,ford,
logan,mondeo
- B-00-000 protejati biciclistii in trafic!
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 14th July 2025 - 03:45 |