DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

3 Pages < 1 2 3 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Eliminare catalizator Dacia Berlina 1.4i

Paulorossi
post 12 Aug 2010, 18:09
Post #61


Ing. electro-automatist BEIUS-STEI


Group: Members
Posts: 1.133
Joined: 27 January 10
From: Bihor-Stei




QUOTE(danciusergiu84 @ 12 Aug 2010, 13:35)
pe tine cat te tin tobele de fier? tin macar de la un itp la urmatorul?
eu am scapat ca prin urechile acului la ultimul itp din 2008 cu tobele schimbate in 2007 finala nici macar n-o mai am din iarna, iar intermediara e coapta buna de aruncat poate se vede gaura deja, cat despre catalizator mi se pare ca la mine e cel original adica are 10 ani si nu vad motive sa-l schimb,

acuma tu decizi daca preferi fierul in loc de inox

L.E. - acum am obs. ca nu ai injectie deci vb in necunostiinta de cauza, ce vreau sa-ti spun e ca diferenta intre masina ta si a mea e ca daca ma tin tobele macar jumate cat tin la tine eu ma bucur, la mine se degaja mult mai multi vapori pe evacure, atat de multi incat unii dau gaura in tobe sa se scurga condensul
*


Iar te agiti.Citeste atent,faceam referire doar la catalizator.E bun cel cu inox dar nu o sa apuce el sa se gaureasca din cauza ruginii si sa se defecteze.
Povesteam pe un topic,parca cel cu schimbatul bujiilor ca mi-am schimbat masina si mi-am luat injectie,unii stiu probabil wink.gif
Prietene,catalizatorul e una,tobele sunt alta.Tobele cred ca le schimbi aproape in fiecare an ca sunt ordinare rau si se gauresc,mie personal mi-au cazut jos acum 1 luna plimbandu-ma cu masina prin oras,se rupsesera nu pe la imbinare,toba finala de cea intermediara .Gasisem prin garaj tobe de pe 1300 aproape impecabile,culmea ironiei tot conex(aveau eticheta pe toba finala),le-am schimbat cu acelea.
Personal nu cunosc pe nimeni sa fi schimbat catalizatorul ca e gaurit de rugina,mai degraba ca a fost lovit si s-a dus ceramica.Crezi ca catalizatorul o sa te tina atat si sa mai functioneze corespunzator si sa se defecteze din cauza ruginii?
Data viitoare incearca sa nu mai faci afirmatii fara sa citesti tot!
Oricum nu ai cum sa compari catalizatorul original al masinii care costa ceva cu unul chiar daca e de inox la un sfert de pret,iuliano_smile stie asta si probabil noi toti care nu ne incumetam sa luam unu original in caz de defect.

This post has been edited by Paulorossi: 12 Aug 2010, 18:17


--------------------
dacia 1310Li 2002
Ing. electro-automatist BEIUS-STEI
Instalatii electrice si automatizari de calitate/service/modificari/reparatii
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vali09
post 12 Aug 2010, 18:28
Post #62


Membru incepator


Group: Members
Posts: 58
Joined: 7 August 10




in orice caz saxofonul cu catalizator e mult,mult mai rezistent(mai gros) decat restul tobelor
cel putin asa e la mine


--------------------
dacia logan 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danciusergiu84
post 12 Aug 2010, 22:16
Post #63


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.738
Joined: 25 February 08




QUOTE(Paulorossi @ 12 Aug 2010, 19:09)
Iar te agiti.
*



Domnule Paulorossi,

va rog prin prezenta a ma ierta daca mi-am permis sa cred ca aveti carburator si nu injectie, probabil n-aveam ochelarii pe nas cand am citit semnatura dvs.

deasemeni imi cer public scuze cu angajament ca nu se repeta, ca v-am contrat in chestiunea catalizatorului care credeam eu in naivitatea mea ca e bine sa fie de inox, daca pe rabla mea nu s-a infundat in 10 ani

Numai bine!


--------------------
ex Dacia ex Nova GTi 2000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Paulorossi
post 12 Aug 2010, 23:57
Post #64


Ing. electro-automatist BEIUS-STEI


Group: Members
Posts: 1.133
Joined: 27 January 10
From: Bihor-Stei




Nu e cazul sa fii rau wink.gif
Toata lumea stie ca catalizatorul se infunda doar din doua motive:
- il lovesti,se sparge ceramica si se infunda
- se conduce anemic,subturat,drumuri scurte


--------------------
dacia 1310Li 2002
Ing. electro-automatist BEIUS-STEI
Instalatii electrice si automatizari de calitate/service/modificari/reparatii
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danciusergiu84
post 13 Aug 2010, 00:16
Post #65


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.738
Joined: 25 February 08




QUOTE(Paulorossi @ 12 Aug 2010, 19:09)
Iar te agiti.
*




QUOTE(Paulorossi @ 13 Aug 2010, 00:57)
Nu e cazul sa fii rau  wink.gif
*



ti-as recomanda ca parerile personale despre anumiti useri si caracterizarile acestora sa nu le mai expui in contextul ariilor tehnice, nu se face asa ceva desi poate ai invatat de la alti useri care mai practica acest comportament neadecvat, exista aria cafena pentru asa ceva, daca doresti te servesc si cu o tigara


--------------------
ex Dacia ex Nova GTi 2000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Paulorossi
post 13 Aug 2010, 08:35
Post #66


Ing. electro-automatist BEIUS-STEI


Group: Members
Posts: 1.133
Joined: 27 January 10
From: Bihor-Stei




QUOTE(danciusergiu84 @ 12 Aug 2010, 13:35)
L.E. - acum am obs. ca nu ai injectie deci vb in necunostiinta de cauza
*



QUOTE(danciusergiu84 @ 12 Aug 2010, 22:16)
Domnule Paulorossi,
va rog prin prezenta a ma ierta daca mi-am permis sa cred ca aveti carburator si nu injectie, probabil n-aveam ochelarii pe nas cand am citit semnatura dvs.
*



danciusergiu84,consider ca am fost politicos.Discutiile noastre au fost pe margina unor probleme tehnice,eu nu am pareri despre nimeni si nu caracterizez pe nimeni.
Daca te deranjeaza faptul ca ne-am contrazis asupra unor proobleme stric tehnice,personal o sa evit discutiile contradictorii

PS: probabil crezi ca doar tu ai dreptate,in consecinta parerile mele sunt inutile


--------------------
dacia 1310Li 2002
Ing. electro-automatist BEIUS-STEI
Instalatii electrice si automatizari de calitate/service/modificari/reparatii
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danciusergiu84
post 13 Aug 2010, 09:06
Post #67


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.738
Joined: 25 February 08




nu ma deranjat faptul ca ne-am contrat ci alte chestii care au devenit deja off-topic, si chiar ce ai zis despre mine in mai multe randuri chiar si ultimul post in p.s. mi s-a parut mie ca asa procedezi tu, deci sa lasam deoparte totul ca e o nepotrivire de caracter ma gandesc eu...


--------------------
ex Dacia ex Nova GTi 2000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ov
post 13 Aug 2010, 11:09
Post #68


Academician doctor inginer, savant de renume mondial


Group: Moderatori
Posts: 7.526
Joined: 11 November 03
From: Bucuresti




ce-ar fi sa reveniti voi la topic?


--------------------
Dacia 1300 1972
when life gives you lemon, make lemonade
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
caphonne
post 18 Aug 2010, 13:28
Post #69


Membru autentic


Group: Members
Posts: 968
Joined: 22 August 06
From: Buc. Drumul taberei si Berceni




Da inapoi la ontopic ca eu chiar as vrea sa-l scot pe domnul catalizator doar ca am citit toate postarile si nu prea am inteles mare lucru.Al meu este sigur dus chiar aia de la ITP mi-au zis si sigur l-am si lovit de cateva ori..
Deci in concluzie:
-se lasa sonda lamda la locul ei
-se taie catalizatorul si se inlocuieste bucata lipsa cu o teava (metoda 1)
-se taia catalizatorul ca pe conserva se scoate ce este in el se sudeaza si se monteaza la loc (metoda 2) mi se pare cam complicat.
-se pune unul din asta de se gaseste pe net (metoda 3)
- se pune unul nou care costa o gramada de bani (metoda 4 nerecomandata) o parte din banii aia se da spaga la ITP biggrin.gif si iesi mai ieftin.

Alte completari??


--------------------
Dacia Supernova 2003 Rapsodie rosu imperial
Skoda Octavia Facelift 1.6 MPI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Paulorossi
post 19 Aug 2010, 07:13
Post #70


Ing. electro-automatist BEIUS-STEI


Group: Members
Posts: 1.133
Joined: 27 January 10
From: Bihor-Stei




Ce-ti mai pasa tie de mediu... yupy.gif


--------------------
dacia 1310Li 2002
Ing. electro-automatist BEIUS-STEI
Instalatii electrice si automatizari de calitate/service/modificari/reparatii
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 19 Aug 2010, 08:22
Post #71


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




o picatura in ocean e ce polueaza el fara catalizator pentru poluarea mondiala.


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
caphonne
post 19 Aug 2010, 09:54
Post #72


Membru autentic


Group: Members
Posts: 968
Joined: 22 August 06
From: Buc. Drumul taberei si Berceni




Imi pasa de mediu sunt unul dintre cei putini care nu aruncam uleiul ars la chiuveta biggrin.gif .Catalizatorul meu este deja praf deci cu el fara el tot poluez dar nu mai rau ca basculantele alea din anii 60 sau BMW-urile aduse din Germania cu 300 de euro.Iar la cat merg eu doar in weekend si odata pe saptamana este egal cu 0.Nu are rost sa dau 10 mil pe un catalizator nou avand in vedere ca cei de la service nu garantau pentru el si nu erau siguri ca voi lua ITP_ul pe bune cu el.


--------------------
Dacia Supernova 2003 Rapsodie rosu imperial
Skoda Octavia Facelift 1.6 MPI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vali09
post 19 Aug 2010, 13:10
Post #73


Membru incepator


Group: Members
Posts: 58
Joined: 7 August 10




Caphonne incearca totusi sa-l spargi cu un fier prin teava fara sa tai nimic ,asa am facut eu.chiar daca a ramas ceramica pe pereti gaura din mijloc e de marimea tevii.e ca si cum as si pus o teava in locul lui.cu putina munca se rezolva wink.gif


--------------------
dacia logan 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Paulorossi
post 19 Aug 2010, 20:14
Post #74


Ing. electro-automatist BEIUS-STEI


Group: Members
Posts: 1.133
Joined: 27 January 10
From: Bihor-Stei




QUOTE(argon @ 19 Aug 2010, 08:22)
o picatura in ocean e ce polueaza el fara catalizator pentru poluarea mondiala.
*


Oare noi n-avem dreptul sa gandim asa? nedumerire.gif .Hai sa facem toti la fel.
Un amarat de catlizator care nu e original costa aprox 300 mil.Nu o consider o investitie majora.
Daca RAR,ARR si politia ar fi fost cinstiti, am fi fost noi "premiati"cu bonusuri substantiale.Atunci nimeni nu si-ar fi pus problema sa circule fara el.

This post has been edited by Paulorossi: 19 Aug 2010, 20:18


--------------------
dacia 1310Li 2002
Ing. electro-automatist BEIUS-STEI
Instalatii electrice si automatizari de calitate/service/modificari/reparatii
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
caphonne
post 19 Aug 2010, 21:16
Post #75


Membru autentic


Group: Members
Posts: 968
Joined: 22 August 06
From: Buc. Drumul taberei si Berceni




Paul acum sincer tu chiar crezi ca ,catalizatorul ala chiar isi face treaba?Pana mea toate masinile dupa un anumit numar de km dau noxe.Ti-am zis am facut itp la service autorizat cu gandul ca ,daca ma pica cu ceva sa schimb repede la ei.Am facut itp si m-a picat la noxe.M-am dus la ei si le-am zis de catalizator.Au dat din colt in colt ca sa vedem daca avem etc.Dupa 10 minute a vorbit mecanicul cu ala de la itp si mi-a dat itp-ul.
De ce ?Pentru ca nu erau siguri ca cu catalizator nou de la ei original de fabrica voi lua itp-ul.Daca il picam iar se faceau de cenzurat.


--------------------
Dacia Supernova 2003 Rapsodie rosu imperial
Skoda Octavia Facelift 1.6 MPI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mariusduma95
post 7 Jan 2011, 20:58
Post #76


Membru incepator


Group: Members
Posts: 6
Joined: 28 January 10




salutare..eu am gasit sonda lambda cu 2 fire rupte,am fost la tester si imi arata ca sonda nu lucreaza si mi-au zis ca imi da asa din cauza catalizatorului...dar nu e asa...sonda mea nu e buna...atentie,,,masina consuma in acest moment 10-11 l%...eu tai catalizatorul...este si catalizatorul de vina pt consumul marit dar am inteles de la un mecanic ca si sonda lambda este...
masina are motor 1.4 benzina si e din 2006

This post has been edited by mariusduma95: 7 Jan 2011, 21:01


--------------------
dacia logan 2005 dec - bc 05 wej
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Paulorossi
post 7 Jan 2011, 22:55
Post #77


Ing. electro-automatist BEIUS-STEI


Group: Members
Posts: 1.133
Joined: 27 January 10
From: Bihor-Stei




Prietene,renunta la ideile tale tampite.Iti explic de ce.Catalizatorul poate sa fie infundat,moment in care daca accelerezi masina observi ca nu mai poate motorul sa se ridice in turatie.Practic gazele arse nu se pot evacua.Ai tu aceasta problema?
Testerul nu-ti spune nimic de sonda.Ea are 4 fire:2 se folosesc pt rezistenta interioara de incalzire si celelalte 2 sunt semnale folosite de ECU ca sa ajusteze amestecul.Sonda se poate verifica,trebuie doar sa fie cine.
In momentul de fata,in cazul tau daca nu schimbi sonda sau o repari nu scade consumul indiferent daca schimbi catalizatorul sau il dai jos.In plus daca renunti la catalizator si te opreste AAR risti sa ramai in fundu gol+bonus substantial.


--------------------
dacia 1310Li 2002
Ing. electro-automatist BEIUS-STEI
Instalatii electrice si automatizari de calitate/service/modificari/reparatii
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
florinel_lva
post 28 Apr 2011, 12:32
Post #78


membru interesat


Group: Members
Posts: 295
Joined: 28 March 06
From: Piatra Neamt




eu am spart ceramica din catalizator(am bagat un levier in el si am scos toata ceramica din el), insa am ramas cu un zgomot ca de toba sparta ( ca o imbinare de tobe care sufla). acum imi pare rau ca l-am spart pentru ca nu era infundat , dar il lovisem de cateva ori si mi-a recomandat cineva sa dam din el afara ca sa nu ma lase in drum.
la cei care ati scos ceramica din el v-a aparut acest zgomot ca de toba sparta?


--------------------
RENAULT Koleos 2018 - nt05***
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 28 Apr 2011, 14:03
Post #79


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




Presupunand ca ITP-ul il iei ca-n Romania, daca te opreste RAR-ul sigur ramai fara talon si o amenda.


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
florinel_lva
post 29 Apr 2011, 10:00
Post #80


membru interesat


Group: Members
Posts: 295
Joined: 28 March 06
From: Piatra Neamt




eu am intrebat ceva
ceea ce imi spui tu stiam deja si oricine cred ca stie


--------------------
RENAULT Koleos 2018 - nt05***
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
iuliano_smile
post 29 Apr 2011, 10:16
Post #81


Dependent de D1300


Group: Members
Posts: 1.217
Joined: 5 November 08
From: Ploiesti




QUOTE(florinel_lva @ 28 Apr 2011, 12:32)
eu am spart ceramica din catalizator(am bagat un levier in el si am scos toata ceramica din el), insa am ramas cu un zgomot ca de toba sparta ( ca o imbinare de tobe care sufla). acum imi pare rau ca l-am spart pentru ca nu era infundat , dar il lovisem de cateva ori si mi-a recomandat cineva sa dam din el afara ca sa nu ma lase in drum.
la cei care ati scos ceramica din el v-a aparut acest zgomot ca de toba sparta?
*


Da. Mi sa intamplat mie la solenza si mai am un prieten cu break. Eu miam cumparat un catalizator universal undeva la 350 ron. Mult mai convenabil decat cel original chiar si mai bun. Miau iesit noxele cu muuuult mai putin decat cele standard de euro2.

Trebuia sa lasi ceramica. Nu se itampla nimica grav. Daca era infundat partial efectele erau de creste a consumului. Atunci simteai ca e infundat. Daca era total nu mai puteai sa mergi cu masina in sensul ca mergea foarte gatuit(mai mult de ~3000rpm nu puteai sa treci si de 80-90kmh....fenomen intamplat la solenza).


--------------------
Dacia Solenza si o Berlina Furioasa 2004 Scala cu 1980 editia de Lux
Schimb iluminarea la masini:tablouri de bord, plafoniere.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 1 May 2011, 07:32
Post #82


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




pentru a elimina zbomotul din fostul catalizator la care s-a scos ceramica se va suda o teava de laun cap la altu , oricum la itp trebuie schimbat cu unul nou.
Se mai poate face si o chichita mica pentru a reduce noxele fara catalizator pentru a pacali raru mobil.

This post has been edited by djasu82: 1 May 2011, 07:35


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
iuliano_smile
post 1 May 2011, 11:06
Post #83


Dependent de D1300


Group: Members
Posts: 1.217
Joined: 5 November 08
From: Ploiesti




QUOTE(djasu82 @ 1 May 2011, 07:32)
pentru a elimina zbomotul din fostul catalizator la care s-a scos ceramica se va suda o teava de laun cap la altu , oricum la itp trebuie schimbat cu unul nou.
Se mai poate face si o chichita mica pentru a reduce noxele fara catalizator pentru a pacali raru mobil.
*


Mda...facem montajul ala prezentat de tine pentru a pacali ecu ca merge cu multa benzina tongue.gif .


--------------------
Dacia Solenza si o Berlina Furioasa 2004 Scala cu 1980 editia de Lux
Schimb iluminarea la masini:tablouri de bord, plafoniere.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
scorpion
post 13 May 2011, 15:10
Post #84


Membru autentic


Group: Members
Posts: 239
Joined: 3 January 08
From: Bucuresti




QUOTE
Se mai poate face si o chichita mica pentru a reduce noxele fara catalizator pentru a pacali raru mobil



Djasu82 , spune-mi te rog : te referi la montajul electronic care "manareste" semnalul sondei lambda si ECU considera ca merge "bogat" ?


--------------------
. Citroen Xantia 2.0i
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
3 Pages < 1 2 3
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 20th July 2025 - 13:52
Forum Renault