Motor Blocat, Povestea continua
![]() ![]() ![]() |
Motor Blocat, Povestea continua
vallyyy |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Dacia Clubber Group: Members Posts: 2.385 Joined: 13 December 07 From: Pitesti ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
1300
Fost dacist
|
|||
adrianne |
![]()
Post
#2
|
Membru autentic Group: Members Posts: 518 Joined: 9 September 05 From: Bucuresti ![]() |
Cuzinetii se blocheaza ca se dau peste cap, din lipsa de ungere, din slabirea suruburilor de strangere, foarte rar din uzura lor. Problema e rara si grava, iar o cauza poate fi si uleiul prost, filtrul sau pompa de ulei.
Scuze, oboseala... This post has been edited by adrianne: 30 Jan 2008, 17:24 |
--------------------
Dacia
1310 L
1996
- B44UCJ parerea unui amator...
|
|
CriSTI68 |
![]() ![]()
Post
#3
|
Membru Valvos Group: Members Posts: 5.001 Joined: 8 January 07 From: Bucuresti ![]() |
pentru asta nu trebuia deschis inca un topic se putea mentiona pur si simplu in topicul vechi
|
--------------------
Dacia
Logan
2008 Prestige 1.6 16V 105 Ponei Putere
- EDH Renault Clio 3 - 2008 1.5 dci
|
|
driverx |
![]()
Post
#4
|
![]() --- Membru cu ralanti --- Group: Members Posts: 7.656 Joined: 21 November 03 ![]() |
Era foarte suparat...noah...
|
--------------------
Mitsubishi
Lancer
2008 Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
|
|
maseax |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru Group: Members Posts: 178 Joined: 30 September 05 From: Focsani Vrancea ![]() |
Preturi nu pot sati spun dar:
Vezi in daca mai poti scoata macar un R2 la arborele cotit (daca nu a fost la ST nu cred ca mai ai vreo sansa) Pregatestete de un "set" de biele. dar mai bine fati rost de un meserias care sati constate si sati "incheie" motorul la loc si de ceva banuti ( peste 4 mil ) Evital pe nea vasile din deal. |
--------------------
Renault
Megane2
2005
- VN
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#6
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
Nu biela se blocheaza pe arbore ci cuzinetii, deci bielele nu prea are de ce sa le schimbe. Sau, daca te refereai la "set cuzineti", trebuia sa-i scrii explicit, baiatul ai dedus ca nu-i mecanic. Trebuie verificate la singe pompa, canalele de ungere, arborele, pinionul delco, uleiul care a fost in masina.
Si cum spuneai, mai bine un "stiutor" sa-i controleze si sa-i faca motorul, in timp ce el priveste, baga la cap, "fura meserie". |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
vallyyy |
![]()
Post
#7
|
![]() Dacia Clubber Group: Members Posts: 2.385 Joined: 13 December 07 From: Pitesti ![]() |
deci am cuzinetii blocati ...ce e mai nasol e ca sunt ultimii 2 dinspre cutie .......ma intereseaza cum procedez sa-i dau jos...........trebuie sa dau arborele jos sau merge si asa ???
|
--------------------
Dacia
1300
Fost dacist
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#8
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
Adica la 1 si 2.. adica cel mai lung traseu de ungere de pe arbore. Ori pompa proasta, ori filtru cu scapari (defiletat), ori pinion aiurea ori joc IMENS la 3 si 4.. sau gunoaie prin canalele arbore. Verifici tot.
Evident ca demontezi arborele, trebuie MACAR rectificat si inspectat. |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
vallyyy |
![]()
Post
#9
|
![]() Dacia Clubber Group: Members Posts: 2.385 Joined: 13 December 07 From: Pitesti ![]() |
inca o intrebare : se poate da arborele jos fara sa desprinzi blocul motor de cutia de viteze???
|
--------------------
Dacia
1300
Fost dacist
|
|
adrianne |
![]()
Post
#10
|
Membru autentic Group: Members Posts: 518 Joined: 9 September 05 From: Bucuresti ![]() |
Eu unul nu as face asa, ci as distanta macar blocul de cutie.
|
--------------------
Dacia
1310 L
1996
- B44UCJ parerea unui amator...
|
|
maseax |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru Group: Members Posts: 178 Joined: 30 September 05 From: Focsani Vrancea ![]() |
QUOTE(diaconuliviu @ 30 Jan 2008, 10:55) Nu biela se blocheaza pe arbore ci cuzinetii, deci bielele nu prea are de ce sa le schimbe. Sau, daca te refereai la "set cuzineti", trebuia sa-i scrii explicit, baiatul ai dedus ca nu-i mecanic. Trebuie verificate la singe pompa, canalele de ungere, arborele, pinionul delco, uleiul care a fost in masina. Si cum spuneai, mai bine un "stiutor" sa-i controleze si sa-i faca motorul, in timp ce el priveste, baga la cap, "fura meserie". Din cate stiam se blocheaza cuzinetii, "patineaza" in capacul de la biele se inchinge si se deformeaza biela. Asta stiu ca se intampla in majoritatea cazurilor, asta am patito si eu, si am si desfacut cateva motoare cu "problema" asta. Stiu ca semicuzinetiii au acei "pinteni"(parca asa le zice) pt a nu se invarti cuzinetul in biela, dar in lipsa de ungere ... This post has been edited by maseax: 30 Jan 2008, 21:28 |
--------------------
Renault
Megane2
2005
- VN
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#12
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
QUOTE(vallyyy @ 30 Jan 2008, 16:37) inca o intrebare : se poate da arborele jos fara sa desprinzi blocul motor de cutia de viteze??? Cum demontezi volanta? Deci, NU, nu se poate. @maseax: daca ajunge sa se intimple asa, motorul ala a functionat timp lung fara ulei. La 1-2 km, uneori si mai mult, (cum ti-o fi norocul) apare numai bataie de lagar fara blocarea motorului. De fapt, din lipsa uleiului aliajul se topeste sau se inmoaie, raminind in stare pastoasa. Abia dupa oprirea motorului aliajul se raceste blocind arborele. La o tentativa de pornire poate apare si fenomenul de rotire a cuzinetului in pofida acelor pinteni. |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 14th May 2025 - 03:52 |