Am o problema grava cu frana, problema la frana
![]() ![]() ![]() |
Am o problema grava cu frana, problema la frana
zgaiba |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 3 Joined: 29 December 07 ![]() |
|
||
--------------------
dacia
1310
1998
- b11bos Dacia 1310 , 1998 , Gpl + benzina,
|
|||
Merced |
![]()
Post
#2
|
![]() No fear. No limit. No equal. Group: Members Posts: 8.277 Joined: 24 June 07 ![]() |
Tie iti intra pe undeva aer in circuit, trebuie sa depistezi pe unde, pana sa faci ceva cu adevarat util masinii. E posibil sa fi bagat o grama' de bani in ea de pomana...
![]() |
--------------------
Ford
Ka
2012 1.2 benzina 69 cai Titanium it's a kind of peace.
|
|
kalyyyyyy |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 739 Joined: 1 November 06 From: Bucuresti ![]() |
si mai verifica si repartitorul si pistonasele din spate.Deasemenea si servofrina,daca zici ceva de un fisait,dar asta e o problemema separata de cum tine frina.Desigur daca este reglata calumea distanta de la servo la pompa de frina(a tijei).Daca nu e reglata poti pati tot felul:sa se intareasca pedala si blocheze frinele,sa fie pedala pra moale dintr-o data,etc.Asta am patit eu.Totusi ia in considerare ca sunt 2 probleme distincte.
|
--------------------
Clio
3
2007, dci 70cp
|
|
zgaiba |
![]()
Post
#4
|
Membru incepator Group: Members Posts: 3 Joined: 29 December 07 ![]() |
da se poate sa fie vrun furtun ceva.......dar nu pierd nici o picatura de lichid de frana si de aceea cred ca nu nici un furtun spart.
Un prieten de aici de la mine de la bloc are un ford sierra si a avut cam aceeasi problema.......prima oara tot la fel nu ii mai tine frana deloc a schimbat pompa de frana si pe urma a mers vro 2-3 zile si a cazut iar frana si a inceput sa se auda un fasait pe la servo........si a schimbat si tot servo si gata problema a lui a fost rezolvata .....pedala frana era super tare si era de ajuns sa o apese putin ca se blocau rotile eram de fata acolo cand a testat-o Chiar nu stiu ce sa mai ma fac |
--------------------
dacia
1310
1998
- b11bos Dacia 1310 , 1998 , Gpl + benzina,
|
|
apollo |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.881 Joined: 20 August 05 From: Focsani ![]() |
din cate stiu, daca e membrana la servo, cand ai motorul pornit, pedala trebuie sa fie foarte tare.
plus ca nici relantiul nu mai e stabil(aer fals). aceeasi problema am si eu si am gasit cat de cat problema.garniturile din pompa nu-s bune.nu se mai fabrica asa cum ar trebui. doar 4 zile m-au tinut si au cedat. Un prieten a avut probleme cu franele si a schimbat absolut tot si pana la urma era de la repartitor. |
--------------------
Ex - Dacia
Nova GT 1.6 L
1997
- VN - ?? - ???
|
|
zgaiba |
![]()
Post
#6
|
Membru incepator Group: Members Posts: 3 Joined: 29 December 07 ![]() |
eu am pompa de frana noua originala dacia ca am zis ca dak tot o cumpar macar sa ma tina........si degeaba ca franele tot nu tin..........deci urmeaza sa schimb repartitorul ca cred ca de aici e
|
--------------------
dacia
1310
1998
- b11bos Dacia 1310 , 1998 , Gpl + benzina,
|
|
cosminus |
![]()
Post
#7
|
Membru Group: Members Posts: 149 Joined: 18 September 07 ![]() |
Aeriseste pe rand fiecare roata si vezi unde iese aer ca acolo e problema
|
--------------------
Dacia
Berlina
2004i
|
|
costy_DST |
![]()
Post
#8
|
Membru incepator Group: Members Posts: 15 Joined: 23 January 08 ![]() |
daca pedala e tare si nu tine frina verifica furtunul care vine din motor la servo .intre furtun si servo e o supapa vezi sa nu fie sparta(eventual schimb-o ca e ieftina 3lei)si verifica acel furtunas care pleaca in masina pt caldura ca sar putea sa fie spat si sa prinda aer pe acolo (pt bord cn)
|
--------------------
dacia
1310L
1997
|
|
tatuci |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 206 Joined: 19 February 04 From: Bucuresti ![]() |
Am avut o problema similara acum ceva vreme. Verifica furtunul care aduce aer in pompa de frana de pe langa carburator. Daca e fisurat, in functie de cat aer scape e posibil sa nu mai lucreze servo-frana si ramai la puterea piciorului.
In cazul meu se fisurase dopul de plastic care intra in pompa de frana si pe care se prinde furtunul care aduce aer. PS scuze pt limbajul plin de termeni tehnici |
--------------------
Dacia
1310 TLX, SupeRNova, Logan MCV (2014)
1991/ 2001/ 2014
- B 84 TCI, B 47 BWU Nu-i nimic mai frumos pe lumea asta decat puritatea conceptiei inventatorului.
|
|
alinushy |
![]()
Post
#10
|
![]() modeLator Group: Members Posts: 2.622 Joined: 9 January 07 From: Pitesti - Mioveni ![]() |
QUOTE(tatuci @ 29 Jan 2008, 12:26) Am avut o problema similara acum ceva vreme. Verifica furtunul care aduce aer in pompa de frana de pe langa carburator. Daca e fisurat, in functie de cat aer scape e posibil sa nu mai lucreze servo-frana si ramai la puterea piciorului. In cazul meu se fisurase dopul de plastic care intra in pompa de frana si pe care se prinde furtunul care aduce aer. PS scuze pt limbajul plin de termeni tehnici furtunul ala "trage aeru" ca daca ar aduce nu ai mai apasa frana ...... |
--------------------
Audi
A4
... 1.8T...quattro ;) frunza verde solz de peste, uite ..... altu` ca citeste
|
|
Muratu |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 505 Joined: 25 June 06 ![]() |
Am si eu o problema cu franele si m-am gandit sa folosesc tpicul asta ca tot destre frane e vorba, dar cu alta cauza probabil.
Dupa ce se incalzeste motorul(socul impins pana la capat) si apas frana, motorul tinde sa moara(ajunge pe la 0 ture/min dar nu se opreste) iar franele i-si pierd din putere. Daca mai sunt si farurile pornite se amplifica situatia iar motorul se loveste de ceva? Daca scot teava aia care duce la sevofrana si o astup, motorul merge de parca ar fi nou. Ce poate sa mai fie? Iar in egatura cu motorul care se loveste singur de durere pot sa-i fac ceva? ![]() |
--------------------
Daewoo Hyundai
Tico Accent
0.8SX 1998 2007 1.5 CRDI
- B-##-JSP B-##-SAK
|
|
Minel |
![]()
Post
#12
|
![]() Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S ![]() |
Ai probleme cu "tulumba " de servo ,sau in cel mai bun caz ai supapa de la servo fisurata, cu 2 lei o rezolvi .
|
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
1995/1397cmc
- CS-01-TMS Mandru posesor de Dacia
|
|
Muratu |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 505 Joined: 25 June 06 ![]() |
Sti cumva daca se poate schimba garnitura de servo fara sa scot tevile de pe piston?
Ca e cam greu sa aerisesc franele! This post has been edited by Muratu: 1 Feb 2008, 11:55 |
--------------------
Daewoo Hyundai
Tico Accent
0.8SX 1998 2007 1.5 CRDI
- B-##-JSP B-##-SAK
|
|
Minel |
![]()
Post
#14
|
![]() Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S ![]() |
Supapa de la servo este alba si face legatura intre furtunul care vine de la galerie si "tulumba" ,(se gaseste pe tulumba in partea stanga a sa ) ce legatura are asta cu tevile din piston ,de fapt care piston ???
![]() |
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
1995/1397cmc
- CS-01-TMS Mandru posesor de Dacia
|
|
Muratu |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 505 Joined: 25 June 06 ![]() |
Pai ma gandeam ca ie chiar in tulumba supapa respectiva.
Daca aia e supapa de servo pot spunne ca ie noua(e schombata de anu trecut in toamna), probabil e garnitura care tine supapa prinsa de tulunba(e cam vechie si crapata). |
--------------------
Daewoo Hyundai
Tico Accent
0.8SX 1998 2007 1.5 CRDI
- B-##-JSP B-##-SAK
|
|
Minel |
![]()
Post
#16
|
![]() Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S ![]() |
Si atunci cine te opreste sa o schimbi ???
Si de fapt ,tot nu mai lamurit ,care piston ??? ![]() |
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
1995/1397cmc
- CS-01-TMS Mandru posesor de Dacia
|
|
Muratu |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 505 Joined: 25 June 06 ![]() |
Teava aia groasa in care intra furtunelele de frana si pe care sta rezervorul pt lichidul de frana, nu mai stiu cum ii zice in romana dar in engleza parca ii zice master cilinder.
1 Feb 2008, 13:29: Mi-am adus aminte ii zice pompa de frana! This post has been edited by Muratu: 1 Feb 2008, 12:29 |
--------------------
Daewoo Hyundai
Tico Accent
0.8SX 1998 2007 1.5 CRDI
- B-##-JSP B-##-SAK
|
|
Minel |
![]()
Post
#18
|
![]() Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S ![]() |
Vezi ca se poate !!!
![]() |
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
1995/1397cmc
- CS-01-TMS Mandru posesor de Dacia
|
|
B31AYZ |
![]()
Post
#19
|
Membru autentic Group: Members Posts: 647 Joined: 1 April 04 ![]() |
Salut ,
Verifica repartitorul de pe spate .Si eu am patit la fel .Pe acolo intra aer . Bafta! |
--------------------
DACIA
1300 din 1980
- B31AYZ
|
|
Muratu |
![]()
Post
#20
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 505 Joined: 25 June 06 ![]() |
Am schimbat si garnitura amintita in postul 15 dar nu sa imbunatatit cu nimic problema!
Cu tulumba cum o rezolv(exista chituri de garnituri pt "tulumba") This post has been edited by Muratu: 1 Feb 2008, 20:59 |
--------------------
Daewoo Hyundai
Tico Accent
0.8SX 1998 2007 1.5 CRDI
- B-##-JSP B-##-SAK
|
|
$$ilvviu |
![]()
Post
#21
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.882 Joined: 6 January 07 From: Roman/NT ![]() |
Pe furtunul care vine de la motor si intra in servo ai o supapa de sens pe la mijlocul lui si o mufa cu care se fixeaza in servo.
Verifica-le pe amandoua, dar sa incepi cu mufa. |
--------------------
Renault
Laguna
Initiale 2002
- NT-97-SLR Suzuki Samurai 1983 NT-99-SZK
VW Golf 1.9TDI 2001 NT-99-FIX |
|
Bullix |
![]()
Post
#22
|
![]() Solnitzar fidel Group: Members Posts: 655 Joined: 21 June 07 From: Bucuresti ![]() |
Ca sa nu deschid at topic, imi expun problema aici, si anume:
aerisitor bulit, pierde lichid pe la gura, chiar si cu capacelul pus, dar foarte putin (trebuie sa completez cam la 3-4 zile intre doua alarme (!beculet!) succesive). Intrebarea mea este: pana remediez problema, merg asa, completand cat mai prompt. Se poate degrada SINGUR, DINTR-O DATA, mai mult decat este, aerisitoul incat sa raman brusc fara frane? Mentionez: aerisitor etrier stanga. Numai bine! |
--------------------
Dacia / Dacia
1310 TLX 1.4 / Solenza Rapsodie 1.4MPI
1989 / 2004 Exista doua categorii de oameni: oameni inteligenti si oameni puternici.
|
|
Muratu |
![]()
Post
#23
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 505 Joined: 25 June 06 ![]() |
QUOTE($$ilvviu @ 1 Feb 2008, 22:35) Pe furtunul care vine de la motor si intra in servo ai o supapa de sens pe la mijlocul lui si o mufa cu care se fixeaza in servo. Verifica-le pe amandoua, dar sa incepi cu mufa. Am schimbat si furtunul si garnitura de la mufa si supapa dar tot nici o schimbare. Daca astup supapa cu degetul ma musca de el iar motorul merge mult mai bine, ce mai pot sa-i fac, "tulumba" aia ce are in ea? |
--------------------
Daewoo Hyundai
Tico Accent
0.8SX 1998 2007 1.5 CRDI
- B-##-JSP B-##-SAK
|
|
Muratu |
![]()
Post
#24
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 505 Joined: 25 June 06 ![]() |
Am reusit sa scot de pe masina tulumba aia amarata din care a curs cred ca juma de litru de lichid de frana de la fosta pompa de frana, iar maine o sa merg la un mecanic sa schimbe garniturile din ea.
Setul de garnituri m-a costat 70 000 lei vechi iar demontatul a durat 2 ore cu tot cu rectificarea uneltelor. |
--------------------
Daewoo Hyundai
Tico Accent
0.8SX 1998 2007 1.5 CRDI
- B-##-JSP B-##-SAK
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 16th May 2025 - 01:02 |