pedala de frina anormal de tare
![]() ![]() ![]() |
pedala de frina anormal de tare
eurocristi |
![]()
Post
#1
|
||
Membru autentic Group: Members Posts: 243 Joined: 16 May 07 From: Oradea ![]() |
|
||
--------------------
logan
ambition
2005 membru proaspat dar experimentat in auto
|
|||
liviu2004 |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.184 Joined: 21 November 05 ![]() |
Totusi intarirea pedalei inseamna ca servo nu-si mai face bine treaba. Nu imi pot da seama daca ABS-ul are vreo treaba aici, desi n-ar fi exclus.
|
--------------------
Opel
Tigra Twintop
2005
|
|
klaus |
![]()
Post
#3
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Intarirea pedalei e data, in general, de pierderea de vacuum.
verifica supapa, furtunul si prinderile circuitului de vacuum dintre amplificatorul de frana si galeria de admisie |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
AL |
![]()
Post
#4
|
![]() Member Group: Members Posts: 2.495 Joined: 8 July 02 From: Bucuresti ![]() |
mai degraba omul descrie simptomul de "pedala elastica"... adica trebuie sa apese mai tare pe ea pentru a fi eficienta... de aici si senzatia de "pedala tare"... eu recomand un test de franare la un service sau banc de probe ITP
fiind ambition, deci cu ABS, cred ca ar fi cazul si de o verificare a sistemului ABS... cu testerul... poate ofera ceva indicii |
--------------------
Skoda
KAROQ
2019
- B-21-NEW
|
|
eurocristi |
![]()
Post
#5
|
Membru autentic Group: Members Posts: 243 Joined: 16 May 07 From: Oradea ![]() |
Primo,va multumesc foarte mult pentru raspunsuri!
Secundo,masina e in garantie pina in luna Mai asa ca nu am sa surubaresc la ea,cel putin nu deocamdata.Eram curios daca a mai patit cineva chestia asta ca sa stiu la ce sa ma astept. Referitor la raspunsurile voastre: -pedala e beton armat acum.Inainte avea o oarecare elasticitate dar functiona perfect fara sa fie necesar sa apas pe ea foarte tare pot sa spun ca era mai promta decit la multe alte masini pe care le-am condus. -ABS-ul isi faca treaba ,la-am testat live pe sosea uda de la 100km/h la 0 si nu am ce sa-i reprosez. Faptul ca intra mai des in functie se datoreste,probabil,faptului ca nu mai reusesc sa dozez forta de frinare la fel ca inainte. Inclin sa-i dau dreptate domnului Klaus,mai ales ca, la testele facute pe loc se pare ca pompa de servofrina functioneaza. Inca o data multumesc si astept opinii de la cei patiti. ![]() |
--------------------
logan
ambition
2005 membru proaspat dar experimentat in auto
|
|
șoferistul |
![]()
Post
#6
|
![]() excesul de combustibil dăunează grav sănătății Group: Members Posts: 370 Joined: 19 June 06 From: București ![]() |
Mi s-a întărit și mie pedala de frînă (a crescut forța de apasare pentru frînare).
|
--------------------
Dacia
Logan
Prestige
|
|
klaus |
![]()
Post
#7
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Este diferenta intre a crescut forta necesara franarii si s-a intarit pedala.
Pedala intarita = cum e pedala cu motorul oprit. Crescut forta necesara franarii poate insemna ca pedala nu s-a intarit, ci ca e nevoie de apasat mai mult pe ea (cu forta mai multa) pentru a frana (pedala tare, cu deplasare, dar ineficienta). Asta se poate datora si aerului din circuit, scurgerilor de lichid din circuit, placutelor uzate/sparte/uleioase, discului cu adancituri, pierderilor de vacuum |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 10th May 2025 - 06:06 |