DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Dezaburirea

liviu_blm
post 12 Nov 2007, 07:58
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 29
Joined: 24 October 06




Am o dacie 1300 din 81. Cand ploua afara cu toate ca dau drumul la caldura nu se face dezaburirea. Nu am dezaburitor pe luneta. Incerc sa sterg aburii cu o carpa curata si tot raman geamurile aburite, neputand fi sterse, apar ca niste pete de abur si nu se ia deloc.


--------------------
Dacia 1300 1981
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ceaki
post 12 Nov 2007, 08:09
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 301
Joined: 7 January 07
From: cluj-napoca




poate ca ai sters geamulcu o carpa unsuroasa inainte, eu zic sa-l stergi bine cu detergent si sa ai o carpa care absoarbe apa atunci cand stergi geamurile.


--------------------
dacia berlina 1999
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
liviu_blm
post 12 Nov 2007, 08:31
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 29
Joined: 24 October 06




Dar cum pot face sa dezabureasca fara sa fie nevoie sa sterg? Tin aeroterma pe dezaburire si tot degeaba. Parca nu are putere sa bage caldura.
Am porni aeroterma cu acele doua comutatoare din bord spre dreapta, am ridicat butoanele de la grilajul de linga parbriz si parca vine mai mult aer rece decat cald. Caloriferul nu este infundat, robinetul este bun nu stiu ce problema ar mai putea fi sau unde. V-as ruga mult daca exista alternative sa m-i le spuneti si mie.


--------------------
Dacia 1300 1981
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tatuci
post 12 Nov 2007, 09:17
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 206
Joined: 19 February 04
From: Bucuresti




Si eu am dat de aceelas necaz dupa ce un "ajutor binevoitor" mi-a sters parbrizul prin interior cu carpa pe care o foloseam sa sterg bordul cu silicon. Am inteles ca si de la vaporii de antigel s-ar face cam la fel.

Cum zice colegul mai sus...sters trainic cu apa cu detergent si apoi cu alcool industrial (sa nu te puna careva sa dai cu diluant sau alte substante asemanatoare ca te faci de parbriz pe urma...dar macar scapi sigur de pete tongue.gif )


--------------------
Dacia 1310 TLX, SupeRNova, Logan MCV (2014) 1991/ 2001/ 2014 - B 84 TCI, B 47 BWU
Nu-i nimic mai frumos pe lumea asta decat puritatea conceptiei inventatorului.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
florinutzu
post 12 Nov 2007, 09:19
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 290
Joined: 6 July 05
From: Piatra Neamt




In cazul aburirii geamurilor e vorba de umezeala din aer care condenseaza pe parbriz pe interior.
Vezi daca ai cum sa schimbi, ca aerul care trece pe la caloriferul cald, sa fie luat de afara. Eu cred ca in acest moment pe la aeroterma trece aerul din habitaclu care este umezit de respiratie. Nu stiu ce posibilitati are modelul asta da trebuie sa se poata. Cred ca poti recircula aerul in habitaclu (ceea ce face aburi si condens pe) si poti folosi aer praspat de afara.
Daca in momentul in care ai cndens - abur pe geam si lasi geamul de la sofer deschis nu dispare in 20-30 secunde? E demonstratia cu aerul umed si inlocuirea lui cu un aer proaspat cu mai putina umiditate.
Bafta!


--------------------
DACIA BERLINA 1310L - NT 05 XXX
Cel ce pune o intrebare e prost pana afla raspunsul.
Cel ce nu intreaba e prost pentru todeauna!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
liviu_blm
post 12 Nov 2007, 10:05
Post #6


Membru incepator


Group: Members
Posts: 29
Joined: 24 October 06




Nu dispare nici daca tin geamul deschis


--------------------
Dacia 1300 1981
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
floryyn
post 12 Nov 2007, 10:48
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 251
Joined: 19 November 06
From: Targu Jiu




Eu am acelasi model de Dacie ca si tine, 81'nista smile.gif ...
Si la mine era la fel. Ce-am facut:am pus la loc termostatul si am verificat ca-si face treaba; am inlocuit robinetul caloriferului ca era blocat si nu-l puteam deschide la maxim, de fapt era complet intepenit; am scos grila aia dintre capota si parbriz si am izolat bine compartimentul ala cu purfix, la musamale n-am umblat ca erau relativ ok; am montat doua captatoare din alea de plastic pe grila; in fine, dar nu in ultimul rand, am dat jos vechea aeroterma care era arsa si am montat una noua, izoland-o bine la punctul de prindere pe caroserie cu mastic.

Ei bine, dupa toate manevrele astea, dimineata, dupa ce se incalzeste motorul 2-3 minute, plec, cu geamul din dreptul meu un pic intredeschis - aici ajuta si deflectoarele alea de plexiglas sau cum le-o zice, ca nu-mi intra prea tare curentul si nici ploaia - dau drumul la aeroterma si in jumatate de minut parbrizul e complet dezaburit si apoi geamurile laterale. Mai greu e cu geamurile din spate si luneta...


--------------------
Dacia Logan 1.4 Laureate 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DoubleG
post 12 Nov 2007, 11:19
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 407
Joined: 6 August 07
From: Rosiori De Vede (TR)




Aceasta problema o am si eu. Am facut tot se putea face pentru imbunatarire...
La inceput ca sa evit aburirea parbrizului, geamurilor si lunetei mergem cu caldura inchisa si geamul de la sofer deschis jumatate dar face foarte rau la sanatate...
Eu am dacia 1300... ca sa stim despre ce vorbim...
Am desfacut grila de la calorifer, am izolat intrarea de aer rece in aeroterma cu un capac din carton gros si o carpa din material de blugi... am montat un captator de aer pe grila si am pus grila inapoi... Se face si o aerisire a intalatiei...
Mentionez ca la mine aeroterma cu pare sa circule aerul absolut deloc si nici nu cred ca am ce sa ii fac pentru a ajunge la un rezultat multumitor... Mi se pare doar un consum de curent si implicit de carburant in plus... Asa ca am ales varianta cu captatorul de aer (11 RON m-a costat in magazin de piese auto) si are doua dezavantaje:
1. Camera de sus e prevazuta in stanga si in dreapta cu doua gauri pentru scurgerea apei in aparatori si pe acolo se pierde majoritatea volumului de aer care nu mai ajunge sa treaca prin calorifer si apoi in habitaclu.
2. La viteze sub 40-50 Km/h nu baga mai nimic...
Acum merg cu geamurile inchise caldura pornita non-stop. Se mai abureste si acum dar mai decent. Ziua se poate circula fara probleme. Secretul e sa ai geamurile foarte curate (eu am sters cu clean) si cand se mai abureste imi desfac centura la semafor si sterg cu o "perna" special pentru asa ceva, facuta din piele de caprioara si care dupa stergere iti lasa geamul uscat, nu doar sterge aburul depus. Alt secret ar fi sa nu respiri spre parbriz sau spre geamuri, conteaza mult.
Cu luneta nu am ce sa fac pentru ca nu e prevazuta cu rezistenta de dezaburire, dar ma descurc foarte bine cu oglinzile laterale inclusiv la parcari...
Daca e noapte, ceata, ploaie sau mai multe in acelasi timp, atunci situatia devine grava si la mine... adica se abureste de nu mai vad sa circul...

Modelul meu de dacie a fost tare prost conceputa din doua motive:
1. Aeroterma nu circula aerul.
2. Sistemul de incalzire nu recircula aerul din habitaclu. Era mult mai simplu si mai eficient ca aerul din habitaclu sa fie recirculat, dar la dacie tot timpul aerul vine rece, de afara. Nu exista nici posibilitatea reala de a dirija aerul catre geamurile laterale, ci numai catre parbriz, dar aici intervine iar problema cu aeroterma care nu baga nimic si atunci degeaba tii deschise caile de acces.

Daca a gasit cineva solutii concrete e rugat sa posteze aici... poate reusim si noi...
Multa bafta!

This post has been edited by DoubleG: 12 Nov 2007, 11:24


--------------------
Dacia Solenza Confort 1.4 MPI 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tgg2k
post 12 Nov 2007, 12:21
Post #9


fara carnet de membru


Group: Members
Posts: 677
Joined: 24 July 06
From: Metropola Cluj-Napoca City




QUOTE(DoubleG @ 12 Nov 2007, 11:19)
[..]Am desfacut grila de la calorifer, am izolat intrarea de aer rece in aeroterma cu un capac din carton gros si o carpa din material de blugi...[...]

Mentionez ca la mine aeroterma cu pare sa circule aerul absolut deloc si nici nu cred ca am ce sa ii fac pentru a ajunge la un rezultat multumitor...[...]
*


cum naiba sa bage aeroterma aer daca tu ii inchizi caile de captare blink.gif ?!?!

QUOTE(DoubleG @ 12 Nov 2007, 11:19)
[...] Mi se pare doar un consum de curent si implicit de carburant in plus... Asa ca am ales varianta cu captatorul de aer (11 RON m-a costat in magazin de piese auto) si are doua dezavantaje[...]
*


a, pai tu ai ales varianta ideala... iti strici masina tu cu mana ta si apoi alegi solutia de compromis care are totusi 2 dezavantaje!

QUOTE(DoubleG @ 12 Nov 2007, 11:19)
[...] Secretul e sa ai geamurile foarte curate [...] Alt secret ar fi sa nu respiri spre parbriz sau spre geamuri[...]
Cu luneta nu am ce sa fac pentru ca nu e prevazuta cu rezistenta de dezaburire[...]
*


blink.gif blink.gif blink.gif (daca tot nu are luneta dezaburire, cred ca mai bine respiri spre ea)

QUOTE(DoubleG @ 12 Nov 2007, 11:19)
Modelul meu de dacie a fost tare prost conceputa din doua motive:
1. Aeroterma nu circula aerul.
2. Sistemul de incalzire nu recircula aerul din habitaclu. Era mult mai simplu si mai eficient ca aerul din habitaclu sa fie recirculat, dar la dacie tot timpul aerul vine rece, de afara. Nu exista nici posibilitatea reala de a dirija aerul catre geamurile laterale, ci numai catre parbriz, dar aici intervine iar problema cu aeroterma care nu baga nimic si atunci degeaba tii deschise caile de acces.[...]
*


te contrazici si nu e bine... in concluzie, solutia ta e urmataorea:

- blocheaza intrarea cu aer a aerotermei dar totusi, cumpara un captator sa ai debit marit de aer
- inchide robinetul de caldura (mai sus am evidentiat cu bold)
- NU respira spre geamuri si parbriz ca inrautatesti situatia

in rest... @liviu, fa ce a zis floryyn ca va functiona


--------------------
Dacia 1300/SupeRNova 1979 berlina/2003 Confort - CJ-06-TXR/CJ-XX-XXX
... la tăți ni greu...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DoubleG
post 12 Nov 2007, 12:53
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 407
Joined: 6 August 07
From: Rosiori De Vede (TR)




Mosule, io zic sa nu mai postezi mesaje rautacioase la misto ca pierzi vremea de pomana.
1. Aeroterma are o intrare de aer rece (din camera de sus) si una de aer cald din camera de jos. Eu am astupat intrarea de aer RECE.
2. Nu am intalnit de cand ma stiu pe lume o aeroterma de Dacia 1300 care sa sufle aer in adevaratul sens al cuvantului. In cel mai fericit caz se simte un curent de aer neglijabil de mic. De aceea afirm ca consuma curent electric de pomana. Poate cand a fost masina noua cu toate garniturile si toate compomentele noi, probabil ca a functionat dar sistemul nu a rezistat in timp datorita prostei proiectari. Reparatia sau imbunatatirea concreta si indiscutabila consta in introducerea caloriferului si aerotermei in tuburi prin care aerul sa fie dirijat si distribuit dupa nevoi si dupa cum vrea fiecare. Lucrul asta nu il face nimeni pentru ca e doar o bataie de cap si mult de munca, ca sa nu zic ca e aproape imposibil.
3. Intreaba pe cine vrei sau observa la masina ta ca atunci cand e rece inauntru se abureste parbrizul imediat in locul in care sufli aerul expirat.
4. Nu am scris nimic de robinetul de caldura.
5. Ce a a facut florin am facut si eu si nu pot sa zic ceva de rezultate extraordinare. Pot sa zic o imbunatarire relativ mica dar e tot ce se poate obtine cu minim de efort si cheltuieli si se poate face in parcare sau in spatele blocului. La garaj dotat sunt sigur ca as fi reusit rezultate si mai bune.

Daca tot sunt luat peste picior, promit sa nu mai postez mesaje pe acest forum, e plin internetul de mistocari si de oameni care posteaza doua randuri in fuga din lipsa de interes. Din raspunsul tau nu dai de inteles decat nu ai nici cea mai mica idee despre functionarea instalatiei de incalzire si nici notiuni elementare de fizica. Mai sus am explicat cu decenta de amanunte ceea ce am facut eu si rezultatele pe care le-am avut. Sfaturi concrete evit sa dau mai ales pentru ca reparatiile nu se fac pe forum cu click de mouse. Se fac la fata locului si constatand pentru fiecare masina defectele sau neajunsurile.

This post has been edited by DoubleG: 12 Nov 2007, 12:59


--------------------
Dacia Solenza Confort 1.4 MPI 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tgg2k
post 12 Nov 2007, 13:13
Post #11


fara carnet de membru


Group: Members
Posts: 677
Joined: 24 July 06
From: Metropola Cluj-Napoca City




nu plange console.gif (ce ma deranjeaza e avatarul tau... arata ca ai avut o dacie foarte buna si ai facut-o un kitsch). si... "Mosule"?! n-oi fi eu chiar asa batran asa ca o sa o iau ca pe un compliment. din partea mea daca nu postezi nimic pe forum, nu ma deranjeaza, asta inseamna ca imi dai dreptate.

ideea de baza: curata si ingrijeste-ti masina. eu de ce am reusit sa o fac sa mearga cum trebuie?! instalatia de racire e buna, componentele sunt de uzina si au maxim cateva luni (in afara de radiator si borcan). aerisirea e facuta cum trebuie, izolarea la fel, carpeli nu are si totusi mie imi functioneaza... oare de ce?!

PS: nu e vorba de respiratia de pe parbriz, aerul rece sau aeroterma!


--------------------
Dacia 1300/SupeRNova 1979 berlina/2003 Confort - CJ-06-TXR/CJ-XX-XXX
... la tăți ni greu...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DoubleG
post 12 Nov 2007, 13:29
Post #12


Membru autentic


Group: Members
Posts: 407
Joined: 6 August 07
From: Rosiori De Vede (TR)




OFFTOPIC !!!
Am mai raspuns la cineva care zicea ca arata naspa. Nu zic ca arata prea grozav. Personal preferam barile cromate care ii dau un oarecare aspect de clasic, preferam sa nu am eleronul de care se tin toate babele cand traverseaza strada prin spatele meu, preferam sa nu am spoilerele care sunt destul de joase, mai ales cel flontal care imi da batai de cap daca vreau sa parchez rotile pana langa bordura si cu botul pe trotuar, preferam sa nu am pragurile false care imi dau batai de cap atunci cand trebuie sa ridic masina pe elevator.
NU EU am adus-o in starea asta... asa am cumparat-o de la un prieten si am vrut-o neaaparat pe asta pentru ca a fost intretinuta din punct de vedere tehnic, interiorul curat si intretinut, bordul in stare foarte buna (nu e cojit sau zgariat), nu prezinta rugina alarmant de multa, si altele care mi-au convenit, inclusiv pretul, inclusiv GPL omologat. Si culoarea si tot ce vezi sunt omologate si ele asa ca ma multumesc cu ideea ca macar cu Politia nu am probleme... La capitolul intretinere si imbunatatire am lucrat 1 an aproape si m-a costat in jur de 20 de mil. In principiu imi intretin masina cat pot de bine. Cu aspectul estetic... unii zic ca e "misto" si altii ca e "naspa". Eu personal m-am obisnuit cu ea asa... pot sa ma declar multumit dupa toate drumurile facute in tara fara nici o problema.


--------------------
Dacia Solenza Confort 1.4 MPI 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tgg2k
post 12 Nov 2007, 13:50
Post #13


fara carnet de membru


Group: Members
Posts: 677
Joined: 24 July 06
From: Metropola Cluj-Napoca City




atunci imi cer scuze. nu am stiut ca asa ai luat-o. bari cromate, daca tot vrei, gasesti la dezmembrari.

PS. eu am bagat vreo 70 de milioane intr-un an de zile si tot nu sunt multumit 100% de ea biggrin.gif


--------------------
Dacia 1300/SupeRNova 1979 berlina/2003 Confort - CJ-06-TXR/CJ-XX-XXX
... la tăți ni greu...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dacia_gpg
post 12 Nov 2007, 18:12
Post #14


Membru autentic


Group: Members
Posts: 473
Joined: 2 November 07
From: POCREACA




Solutii simple:
1.spray antiaburire-8Ron
2.luneta cu rezistenta dezaburire de la dezmembrari(max 20-30Ron).


--------------------
dacia DACIA 2000 , 2000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Rover
post 15 Nov 2007, 08:58
Post #15


Membru incepator


Group: Members
Posts: 72
Joined: 26 August 07




intrebare: luneta mea are rezistenta dezaburire, dar nu merg decat vreo 2 firicele din ea. Mai pot sa repar ceva la ea sau nu merge decat schimbata integral?


--------------------
Dacia 1310 1997
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DoubleG
post 15 Nov 2007, 09:31
Post #16


Membru autentic


Group: Members
Posts: 407
Joined: 6 August 07
From: Rosiori De Vede (TR)




Te uiti unde e intrerupta fiecare rezistenta si incerci sa cositoresti. Nu stiu cat te tine dar parerea mea e ca merita incercat. Eu n-am deloc asa ca stau fara grija... sad.gif
Ca sa cumperi luneta cu dezaburire e usor de zis si greu de facut. Nu costa o avere dar e crima atunci cand trebuie montata pentru ca rama e mancata de rugina si te chinui pana amintesti de toti sfintii, iar cei care sunt mai nepriceputi au sanse mari sa sparga luneta... Cu sfoara nu prea merge daca rama e mancata rau. Merge facuta lucrarea la dacii mai noi care au rama inca buna dar astea au rezistenta montata din fabrica... Plus ca nu stiu cati ar da banii pe alta luneta doar pentru rezistenta aia. Sa fim seriosi ca daca am fi plini de bani nu stiu cati dintre noi ar mai tine o dacia...

This post has been edited by DoubleG: 15 Nov 2007, 09:39


--------------------
Dacia Solenza Confort 1.4 MPI 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 15 Nov 2007, 10:42
Post #17


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




Imi cositoresti si mie? Daca reusesti, iti dau eu bani de o luneta noua, daca nu, imi cumperi tu una si mi-o montezi. La cit e de subtire pelicula aia, in afara de acel Ag coloidal / puta de sticluta nu vad alta solutie.


--------------------
Opel Corsa 2001 - xx
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Rover
post 15 Nov 2007, 11:13
Post #18


Membru incepator


Group: Members
Posts: 72
Joined: 26 August 07




bun, deci inteleg ca e nasol cu schimbarea lunetei...sad.gif
diaconuliviu, poti sa-mi explici ce inseamna:
QUOTE
La cit e de subtire pelicula aia, in afara de acel Ag coloidal / puta de sticluta nu vad alta solutie.


adica ce si cum sa pun?

PS. Eu am 2 maini stangi, chiar daca am dacie smile.gif


--------------------
Dacia 1310 1997
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tgg2k
post 15 Nov 2007, 12:19
Post #19


fara carnet de membru


Group: Members
Posts: 677
Joined: 24 July 06
From: Metropola Cluj-Napoca City




pelicula aia e de 0.1 mm grosime... ca sa repari luneta (fara sa o dai jos sau sa o schimbi) ai nevoie de un apart special sau de cineva care stie cum sa traseze rezistenta aia.

nu poti sa o cositoresti ca se va topi luneta. daca nu cand cositoresti, atunci se poate topi cand pornesti dezaburirea (nu instant dar treptat, in timp).

LE: am uitat de topicul asta

spor!

This post has been edited by tgg2k: 15 Nov 2007, 12:36


--------------------
Dacia 1300/SupeRNova 1979 berlina/2003 Confort - CJ-06-TXR/CJ-XX-XXX
... la tăți ni greu...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DoubleG
post 16 Nov 2007, 08:39
Post #20


Membru autentic


Group: Members
Posts: 407
Joined: 6 August 07
From: Rosiori De Vede (TR)




Nu dati cu parul ca incercam sa ajut. Eu am vazut reparata. Parea ca este cositorita sau cel putin asa am avut impresia... E adevarat si ca se poate topi ca la mine parbrizul e albit si are "bule" in colturile de jos... cred ca a sudat vre-un meserias pe acolo...

This post has been edited by DoubleG: 16 Nov 2007, 08:42


--------------------
Dacia Solenza Confort 1.4 MPI 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 17 Nov 2007, 21:13
Post #21


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.177
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




QUOTE(tgg2k @ 15 Nov 2007, 13:19)
pelicula aia e de 0.1 mm grosime... ca sa repari luneta (fara sa o dai jos sau sa o schimbi) ai nevoie de un apart special sau de cineva care stie cum sa traseze rezistenta aia.

nu poti sa o cositoresti ca se va topi luneta. daca nu cand cositoresti, atunci se poate topi cand pornesti dezaburirea (nu instant dar treptat, in timp).

LE: am uitat de topicul asta

spor!
*


stai linistit se poate cositori fara probleme temoeratura lunetei (a rezistentei) nu ajunge sa topeasca cositorul de acolo este mult mai mica problema apare cinnd nu prea de ce sa te prinzi acolo daca nu este suprafata mare de contact este posibil sa se rupa cu totul

This post has been edited by bygy007: 17 Nov 2007, 21:15


--------------------
RENAULT CAPTUR E-Tech full hybrid 145 2024 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tgg2k
post 19 Nov 2007, 12:20
Post #22


fara carnet de membru


Group: Members
Posts: 677
Joined: 24 July 06
From: Metropola Cluj-Napoca City




QUOTE(tgg2k @ 15 Nov 2007, 12:19)
[...]cineva care stie cum sa traseze rezistenta aia.[...] daca nu cand cositoresti[...]
*



QUOTE(bygy007 @ 17 Nov 2007, 21:13)
stai linistit se poate cositori fara probleme[...]
*



bygy, tu esti exceptia care intareste regula biggrin.gif (vezi extrasul din postul meu). la dezaburire nu prea dar la cositorire... e foarte nasol daca nu stii cum se face. si la cositorire de obicei il "rezolva" meseriasii (iti zic din experienta).

This post has been edited by tgg2k: 19 Nov 2007, 12:21


--------------------
Dacia 1300/SupeRNova 1979 berlina/2003 Confort - CJ-06-TXR/CJ-XX-XXX
... la tăți ni greu...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 19 Nov 2007, 12:38
Post #23


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.177
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




ideea este sa cositoresti bornele daca sint deslipite nu ramurile rezistentei pentru ca alea sigur nu se pot cositori si nici nu recomand

eu am experienta wink.gif am mai facut cel putin 3 pina acum lucrez de ceva ani buni in bransa cu letcoane si pistoale de lipit cositor etc si daca nu se putea face nu mai scriam tongue.gif

This post has been edited by bygy007: 19 Nov 2007, 12:53


--------------------
RENAULT CAPTUR E-Tech full hybrid 145 2024 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tgg2k
post 19 Nov 2007, 13:09
Post #24


fara carnet de membru


Group: Members
Posts: 677
Joined: 24 July 06
From: Metropola Cluj-Napoca City




eu am inteles ca e vorba de ramurile efective... cele care merg pe orizontala pe toata luneta, nu de borne


--------------------
Dacia 1300/SupeRNova 1979 berlina/2003 Confort - CJ-06-TXR/CJ-XX-XXX
... la tăți ni greu...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andreiutzu
post 20 Nov 2007, 22:35
Post #25


Membru autentic


Group: Members
Posts: 530
Joined: 23 March 07




vor pe cineva sa puna aici linkul unde s-a discutat despre acea solutie pt instalatia de dezaburire a lunetei!
multumesc anticipat!


--------------------
Dacia Logan Laureate 2009 - DJ-04-ANN
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 21 Nov 2007, 10:56
Post #26


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




L-a pus tgg2k la postul #19.


--------------------
Opel Corsa 2001 - xx
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Clark
post 30 Jan 2008, 20:33
Post #27


Membru incepator


Group: Members
Posts: 12
Joined: 5 December 07
From: Satu Mare




Bygy007 zici ca nu e pericol sa crap luneta aca incerc sa cositoresc inapoi borna pe luneta?


--------------------
Dacia 1310 1998/Berlina
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 10th May 2025 - 23:06
Forum Renault