DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

27 Pages « < 5 6 7 8 9 > »  
Reply to this topicStart new topic

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Tico m-ai uimit. Tu Logan???, marfa coreeana

Merced
post 2 Dec 2009, 22:59
Post #181


No fear. No limit. No equal.


Group: Members
Posts: 8.277
Joined: 24 June 07




Daca vrei sa-l vinzi vreodata in viitorul apropiat, sa-mi dai un PM. Despre Ticozaur vorbesc, evident.


--------------------
Ford Ka 2012 1.2 benzina 69 cai Titanium
it's a kind of peace.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BZN
post 2 Dec 2009, 23:10
Post #182


Itan convins


Group: Members
Posts: 3.590
Joined: 29 January 08
From: Rucar / Bucuresti




Nu o sa-l vand ...
Masina asta m-a servit ireprosabil iar pretul pe care l-as obtine pe el (corect) nu ar compensa asta niciodata. Am avut multe satisfactii la volanul lui, daca ii stii posibilitatile reale poate deveni foarte usor o fiara.
Ma batea gandul sa caut unul cu mai putini km dar m-am lasat pagubas, stiu acum sigur ca am avut noroc cand am cumparat ACEST Tico


--------------------
Tico 0,796 6v, 1998 /Logan 1,598 16v, 2009 . - AGXXMAV / AGXXVAB
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andreiutzu
post 17 Dec 2009, 16:44
Post #183


Membru autentic


Group: Members
Posts: 530
Joined: 23 March 07




rezolvata problema sau tot prin "deplasare" esti?


--------------------
Dacia Logan Laureate 2009 - DJ-04-ANN
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BZN
post 20 Dec 2009, 12:10
Post #184


Itan convins


Group: Members
Posts: 3.590
Joined: 29 January 08
From: Rucar / Bucuresti




N-am mai ajuns la service, de fapt nici pe acasa si nici macar pe forum...
Luna asta a fost destul de agitata pt mine. Oricum, o data cu aparitia zapezii zgomotul a disparut. Voi trece totusi pe la service in prima parte a lunii ianuarie, nu las eu treaba neclarificata.

Niste poze de pe unde am fost...
Parang, zona Rusu, Cabana "La Nasu" 05.12.2009
Sus de tot,Parang.jpg ( Size: 204.13k ) Number of downloads: 963

Statia intermediara parang1.jpg ( Size: 214.4k ) Number of downloads: 1003
DSCF8296.JPG ( Size: 129.42k ) Number of downloads: 971

Pe drumDSCF8312.JPG ( Size: 92.15k ) Number of downloads: 948

Si Oltenia,in_Oltenia.jpg ( Size: 181.03k ) Number of downloads: 879


This post has been edited by BZN: 20 Dec 2009, 19:48


--------------------
Tico 0,796 6v, 1998 /Logan 1,598 16v, 2009 . - AGXXMAV / AGXXVAB
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
misu78
post 20 Dec 2009, 20:02
Post #185


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.392
Joined: 19 May 08
From: voluntari




Am fost si eu in Parang in 2003. Frumos. Peste Brasov, Busteni si alte Sinaia..... pacat ca este departe de Bucuresti.


--------------------
Ford Focus 2015 - IF-44-VOI
Membru cu armă!
Sunt inofensiv dar gandul meu e criminal!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BZN
post 20 Dec 2009, 21:28
Post #186


Itan convins


Group: Members
Posts: 3.590
Joined: 29 January 08
From: Rucar / Bucuresti




Corect, insa pt cei care cauta liniste si s-au saturat de aglomeratie este destinatia perfecta.
Preturile decente, amabilitatea cabanierului si libertatea de miscare m-au facut sa-mi fagadui ca cel tarziu in vara o sa mai trag o tura.


--------------------
Tico 0,796 6v, 1998 /Logan 1,598 16v, 2009 . - AGXXMAV / AGXXVAB
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 21 Dec 2009, 08:37
Post #187


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




QUOTE(misu78 @ 20 Dec 2009, 20:02)
..... pacat ca este departe de Bucuresti.
*




asta il face asa frumos, ca daca ar fi aproape ar fi aglomeratie, mizerie si cocalari la tot pasul.


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BZN
post 22 Dec 2009, 19:24
Post #188


Itan convins


Group: Members
Posts: 3.590
Joined: 29 January 08
From: Rucar / Bucuresti




Pentru potentialii amatori de Tico... Eu nu il vand!!! biggrin.gif

In primul rand trebuie verificat daca usile si capotele se inchid usor, la linie.
Daca in zonele incercuite apar fisuri, cel mai bine e sa abandonezi ideea de a cumpara masina.
Imag034.jpg ( Size: 248.24k ) Number of downloads: 439

Pozitia rotilor, iar un indiciu important. Sunt o gramada de masini ale caror roti din fata (mai ales) stau precum cele din spate de la Dacia 1100, semn clar ca sasiul e mai mult decat obosit.
Un punct slab e armatura scaunului, dar asta se poate rezolva usor. Nu trebuie luat in serios kilometrajul afisat, se poate modifica foarte usor chiar si cu o scobitoare.
Sunt o gramada de lucruri pe care nu ai de ce sa le schimbi pana pe la 130-150.000km uneori chiar mai mult. Daca sunt inlocuite, (unii se lauda cu asta) clar masina are bordul manarit.
Un motor bun nu scoate fum nici dupa 250.000km, bujiile sunt curate, sunetul produs de el fiind unul infundat. Carburatorul nu se infunda niciodata, nu trebuie reglat, la fel aprinderea.
Cutia de viteze, fara zgomote. Poate prezenta, ( doar la schimbarea vitezelor, tr. 4->3 foarte rapid!) un usor hop si asta numai dupa vreo 200.000 km rulati fara reparatii. La fel, pot aparea relativ devreme pierderi de ulei prin zona timoneriei.
Planetarele. Partea dinspre cutie garantata pe viata, inclusiv burduful. La roata apare bataia pe la vreo 60000 km, numai la plecarea de pe loc cu rotile virate, niciodata in rest!
Instalatia electrica. Se pot oxida pana la rupere cablurile ce alimenteaza lampile de la numarul de inmatriculare, ceata si mers inapoi. In rest, fara probleme, inclusiv becuri bord, demaror, alternator, relee.
Incalzire in habitaclu, fara probleme.
Frane. Posibil o scadere a eficientei franarii la rotile spate datorate uzurii pistonaselor. Atentie, acestea se blocheaza, niciodata nu curg! In rest, pompa fara probleme, la fel etrierii si discurile.
Directie. Pe la 200.000 trebuie inlocuita caseta de directie. De obicei, problemele debuteaza cu un zgomot la virarea rotilor pe loc, fara a prezenta la inceput joc. O data cu ea, primele capete de bara.
Suspensie. Arcuri rezistente (pt clasa ei), amortizoarele spate cedeaza dupa vreo 60.000. Cele pe gaz au viata mult mai lunga…
Brate fata (bucsa e nemuritoare, pivotul tine si el peste 200.000.) In spate cedeaza pe la vreo 140-150.000km. Bucsele de la bara antiruliu, wink.gif , tin cam 60-70.000
Greieri in habilaclu. Niciodata!

Atentie! Valorile de mai sus sunt valabile doar in cazul pieselor originale, de prim montaj!

This post has been edited by BZN: 22 Dec 2009, 19:28


--------------------
Tico 0,796 6v, 1998 /Logan 1,598 16v, 2009 . - AGXXMAV / AGXXVAB
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 22 Dec 2009, 19:26
Post #189


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




Foarte la obiect, mersi! wub.gif


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BZN
post 25 Dec 2009, 10:04
Post #190


Itan convins


Group: Members
Posts: 3.590
Joined: 29 January 08
From: Rucar / Bucuresti




Imag081.jpg ( Size: 138.06k ) Number of downloads: 453

Imag082.jpg ( Size: 204.94k ) Number of downloads: 381


--------------------
Tico 0,796 6v, 1998 /Logan 1,598 16v, 2009 . - AGXXMAV / AGXXVAB
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BZN
post 27 Jan 2010, 17:28
Post #191


Itan convins


Group: Members
Posts: 3.590
Joined: 29 January 08
From: Rucar / Bucuresti




Azi am trecut iar la Tico, in sfarsit s-au gandit baietii sa ridice mormanele de zapada din fata lui. E mult mai bine cu el, gasesc repede un loc unde sa-l parchez in caz de necesitate si sunt mai putin stresat. Loganul consuma enorm in aceste conditii de trafic infect din Bucuresti, si in plus, sigur se face mai repede cald in "cea mica". biggrin.gif
N-am apucat sa-i schimb kit-ul de distibutie si asta din cel putin doua motive, frigul si criza de timp, dar cu prima ocazie o sa rezolv aceasta problema. Nici macar radiatorul nu l-am mai schimbat, daca tot umblu pe acolo (poate schimb totusi si pompa de apa) happy.gif ...


--------------------
Tico 0,796 6v, 1998 /Logan 1,598 16v, 2009 . - AGXXMAV / AGXXVAB
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dacus_Malus
post 27 Jan 2010, 22:01
Post #192


OM


Group: Members
Posts: 757
Joined: 24 July 07
From: Brasov / Rasnov




si eu am un tico, seamana cu al tau si la culoare si la fiabilitate..
al meu e din 1996, e coreean 100%, inca are tot original pe el, merge brici..
l-a atacat un pic rugina, dar tinand cont ca are 14 ani....nu am pretentii.
sotia umbla cu el si e foarte incantata!
daca ai aflat, da preturi pentru piesele de la distributie!


--------------------
Toyota Prius 2 2006
Toyota Prius 1 - 2002
Autorulota Citroen C25 SanRemo - 1990
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BZN
post 28 Jan 2010, 08:53
Post #193


Itan convins


Group: Members
Posts: 3.590
Joined: 29 January 08
From: Rucar / Bucuresti




Am vorbit cu cineva din Craiova pentru o curea Gates , in Bucuresti n-am gasit. Preturile sunt cam astea:
1. Curea: Conti - 43, Dayco - 47, Febi - 77
2. Rola intindere: Ruville - 73, Ina -78
3. Pompa de apa: SKF -190, Daewoo -100.
Preturile sunt in lei, TVA inclus.


--------------------
Tico 0,796 6v, 1998 /Logan 1,598 16v, 2009 . - AGXXMAV / AGXXVAB
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dacus_Malus
post 28 Jan 2010, 15:26
Post #194


OM


Group: Members
Posts: 757
Joined: 24 July 07
From: Brasov / Rasnov




doar atatea piese trebuie?
adica kitul de distributie e format din 3 piese?
multumesc si bafta!
cu putin noroc si ticorezu meu intra intr-o rk a tablei vara asta!


--------------------
Toyota Prius 2 2006
Toyota Prius 1 - 2002
Autorulota Citroen C25 SanRemo - 1990
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BZN
post 28 Jan 2010, 19:28
Post #195


Itan convins


Group: Members
Posts: 3.590
Joined: 29 January 08
From: Rucar / Bucuresti




Cel mult trei icon_mrgreen.gif , eu pompa n-am schimbat-o niciodata. In schimb, poate sa fie nevoie sa inlocuiesti si simeringurile, dar astea sunt ieftine, nu le-am mai mentionat.


--------------------
Tico 0,796 6v, 1998 /Logan 1,598 16v, 2009 . - AGXXMAV / AGXXVAB
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dacus_Malus
post 29 Jan 2010, 08:00
Post #196


OM


Group: Members
Posts: 757
Joined: 24 July 07
From: Brasov / Rasnov




simeringurile pompei de apa?
sau alte simeringuri?
eu as schimba pompa de apa cu totul +distributia, ptr. ca masina are 14 ani (dar doar 90 000km), dar nu a fost schimbata niciodata distributia si pompa de apa..
ma gandesc ca e uzata "moral"...

This post has been edited by "BandiT": 29 Jan 2010, 08:01


--------------------
Toyota Prius 2 2006
Toyota Prius 1 - 2002
Autorulota Citroen C25 SanRemo - 1990
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 29 Jan 2010, 08:04
Post #197


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




daca e buna nu schimbi, ca nu e renault, uzata moral nu e, ca e identica cu ce iei nou din magazin, iar distributia, cunosc persoane care nu au schimbat-o deloc la daewoo-uri de 14 ani, ca si tine de altfel, si n-au avut nici o treaba. La a mea personala, distributia(fara pompa) a fost schimbata prima si singura data la 11 ani, cand s-au implinit km.


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BZN
post 29 Jan 2010, 08:46
Post #198


Itan convins


Group: Members
Posts: 3.590
Joined: 29 January 08
From: Rucar / Bucuresti




Simeringurile arborelui cu came si al celui cotit...
@argon, daca schimbam pompa de apa originala, sigur o inlocuiam de fiecare data. Ce zici tu acolo (am zis si eu la fel) e valabil in cazul in care masina are componentele originale.
Piesele montate ulterior (marea lor majoritate) nu mai au aceeasi calitate, ca sa nu mai vorbesc de factorul om.


--------------------
Tico 0,796 6v, 1998 /Logan 1,598 16v, 2009 . - AGXXMAV / AGXXVAB
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 29 Jan 2010, 08:55
Post #199


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




sa inteleg ca daca prima distributie a tinut 11 ani fara probleme, a doua(contitech) sa o schimb la termen?



BZN
Scuze, n-am modificat nimic...
Am apasat gresit. biggrin.gif

This post has been edited by BZN: 29 Jan 2010, 09:05


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BZN
post 29 Jan 2010, 09:04
Post #200


Itan convins


Group: Members
Posts: 3.590
Joined: 29 January 08
From: Rucar / Bucuresti




Cam da... S-ar putea sa fiu prost informat dar mecanicul meu (cel ce mi-a schimbat distributia acum cinci ani si ceva) mi-a zis sa ma feresc de Conti.
Nu sunt snob dar e si cea mai ieftina curea pe care am gasit-o... Daca nu reusesc sa gasesc Gates, cred ca o sa merg pe Dayco , am inteles ca are ceva in comun cu Pirelli.

This post has been edited by BZN: 31 Jan 2010, 09:45


--------------------
Tico 0,796 6v, 1998 /Logan 1,598 16v, 2009 . - AGXXMAV / AGXXVAB
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 29 Jan 2010, 09:05
Post #201


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




in 2007 cand a fost schimbata era printre cele scumpe si laudate, acu' cine mai stie.


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Merced
post 29 Jan 2010, 09:37
Post #202


No fear. No limit. No equal.


Group: Members
Posts: 8.277
Joined: 24 June 07




Eu zic sa luati lejer si fara frica Conti. Sunt foarte multi clienti multimiti. Nici pe forumu' Woo, cat m-am uitat eu, nu s-a vaitat lumea de curele de distributie Conti, s-au vaitat in schimb unii useri de curele de accesorii Conti, care suprinzator sau nu, sunt facute in Romania. dry.gif La alternator am o Gates la Cielo si e foarte posibil sa fie aia originala, are si sigla Daewoo stantata langa producator.
Daca e sa gasesti Gates, ia Gates, nu zic nu, daca nu, ia Conti.


--------------------
Ford Ka 2012 1.2 benzina 69 cai Titanium
it's a kind of peace.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dacus_Malus
post 29 Jan 2010, 10:59
Post #203


OM


Group: Members
Posts: 757
Joined: 24 July 07
From: Brasov / Rasnov




simeringurile alea se schimba greu?
ce trebe desfacut acolo?
se gasesc separat simeringurile?


--------------------
Toyota Prius 2 2006
Toyota Prius 1 - 2002
Autorulota Citroen C25 SanRemo - 1990
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Andy_ACS
post 29 Jan 2010, 11:08
Post #204


Yes, I'm not!


Group: Members
Posts: 6.304
Joined: 19 July 04
From: Craiova




QUOTE(BZN @ 29 Jan 2010, 09:04)
Cam da... S-ar putea sa fiu prost informat dar mecanicul meu (cel ce mi-a schimbat distributia acum cinci ani si ceva) mi-a zis sa ma feresc de Conti.

*



I-ai destramat visul lui argon, el care credea ca masina lui e super intretinuta, piese numai de calitate, si s-a dovedit ca proprietarul era zgarcit si indolent, a schimbat distributia dupa 11 ani, si a luat si cea mai ieftina piesa...
Asa o fi facut si cu uleiul? Nici nu ma mira ca ii consuma ulei la nici 100.000km
Asta ca sa fiu si eu rautacios cum e argon fata de Loagnuri tongue.gif
P.S. intr-adevar rezistent espero, si asa cu piese schimbate din joi in pasti se tine inca.

Bafta!

This post has been edited by BZN: 3 Feb 2010, 13:52


--------------------
- - -
"Be the change you want to see in the world"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 29 Jan 2010, 11:10
Post #205


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




toate motoarele Opel in 16v chiar si noi consuma ulei la forja. Nu asa mult ca TDI-ul oricum.


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Andy_ACS
post 29 Jan 2010, 11:12
Post #206


Yes, I'm not!


Group: Members
Posts: 6.304
Joined: 19 July 04
From: Craiova




Stiu, incercam doar sa te tachinez smile.gif

Bafta!


--------------------
- - -
"Be the change you want to see in the world"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C@talin
post 29 Jan 2010, 12:03
Post #207


Dealer autorizat droguri/Stil romantic: Sef.


Group: Members
Posts: 5.405
Joined: 5 December 05
From: cucu




QUOTE(BZN @ 28 Jan 2010, 20:28)
Cel mult trei icon_mrgreen.gif , eu pompa n-am schimbat-o niciodata. In schimb, poate sa fie nevoie sa inlocuiesti si simeringurile, dar astea sunt ieftine, nu le-am mai mentionat.
*



nustu de ce da si io cred ca e popa de apa originala pe tico.
Deci la urmatoarea revizie o las acolo smile.gif daca nu curge ceva ?

Chiar sa te intreb si pe tine mellow.gif ticolino meu face ceva ciudat.dispare antigel din borcanu de plastic wtf ? de mancat nul manaca ca nu scoate decat abur deh e frig.vara nu scoate fum alb gen abur.unde dracu dispare ? ud sub masina nui.
Io is in dilema unsure.gif so evapora el da in halu asta?


--------------------
Range Rover V8 5.0 Vogue SE - B 666 IAD
Sold my soul to the devil for the Range.
Ladies if you wanna hang with me, you need a good rope .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Andy_ACS
post 29 Jan 2010, 12:15
Post #208


Yes, I'm not!


Group: Members
Posts: 6.304
Joined: 19 July 04
From: Craiova




Poate are vreun por pe undeva (radiator, calorifer) sau poate scapa pe la pompa de apa smile.gif
Probabil daca vrei sa scapi ieftin bagi o doza de solutie 2+2 de astupare a porilor.

Bafta!


--------------------
- - -
"Be the change you want to see in the world"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 29 Jan 2010, 12:15
Post #209


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




daca verifici odata la rece si altadata la cald, normal ca nu bate nivelul.


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C@talin
post 29 Jan 2010, 12:33
Post #210


Dealer autorizat droguri/Stil romantic: Sef.


Group: Members
Posts: 5.405
Joined: 5 December 05
From: cucu




stiu bre ce zic argon,da nu asa,si nu repede,ci in timp de ex.io nu mai verificamsem nivelu de antigel din noiembrie 2009 si acum 2 zile am zis sa ma uit ce mai e pacolo.mai era pe fund asa o chestie.nici nu mai ajungea furtunu ala la el.
Am luta 1 l de antigel si lam turnat .

ptr cine nu stie tico nu are vas de expansiune sub presiune,e direct radiatoru. :Psi inca un vas asa in care se mai plimba antigelu.

This post has been edited by C@talin: 29 Jan 2010, 12:36


--------------------
Range Rover V8 5.0 Vogue SE - B 666 IAD
Sold my soul to the devil for the Range.
Ladies if you wanna hang with me, you need a good rope .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
27 Pages « < 5 6 7 8 9 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

ETask
Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 11th May 2025 - 05:46
Forum Renault