injectia, probleme la demaraj
injectia, probleme la demaraj
ionas31 |
17 Apr 2010, 17:10
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 58 Joined: 4 January 10 |
|
||
--------------------
dacia
berlina
2004
|
|||
pirvumark |
17 Apr 2010, 19:39
Post
#2
|
Membru autentic Group: Members Posts: 472 Joined: 30 September 09 |
eu as inclina spre motorasul pas cu pas. am mai avut un prieten cu asemenea probleme. cand accelera nu pleca de pe loc, iar cand iti era lumea mai draga pleca de nebuna, trebuind sa stai cu piciorul pe frana sa o opresti.
|
--------------------
dacia
1310
1987/tx/1289cc
- GL-03-ZVI
|
|
ionas31 |
17 Apr 2010, 22:02
Post
#3
|
Membru incepator Group: Members Posts: 58 Joined: 4 January 10 |
mi-e rusine sa o spun,dar care e motorasul pas cu pas si ce face el anume?
Daciuta mea e controlabila,numai ca accelereaza intarziat. Ceva de genul asta. Reactioneaza cu intarziere,iar in momentul acela mort se si infraneaza putin. poate intelegi ce vreau sa spun,mi-e cam greu sa explic exact ce se intampla. Mersi frumos |
--------------------
dacia
berlina
2004
|
|
cristianrobert |
18 Apr 2010, 14:24
Post
#4
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.146 Joined: 12 February 09 From: bucuresti-berceni |
motorasul pas cu pas este numai sa regleze relantiul adica socul automat nu are nici o legatura cu acceleratia poate sa fie din potentiometrul de de pe corpul injectiei de la pompa de benzina sa nu bage destula benzina repede ,filtrul de benzina infundat culbutorii dereglati ,etc.
|
--------------------
dacia
solenza scala
2004
- b
|
|
ionas31 |
18 Apr 2010, 23:06
Post
#5
|
Membru incepator Group: Members Posts: 58 Joined: 4 January 10 |
...asta inseamna ca nu prea am ce-i face eu. Trebuie sa ma duc la un service cu ea. Speram sa scap mai usor.
Multumesc frumos pt sfaturi si informatii! |
--------------------
dacia
berlina
2004
|
|
panter1 |
19 Apr 2010, 11:32
Post
#6
|
Membru autentic Group: Members Posts: 792 Joined: 26 February 09 From: Bucuresti |
cred ca pana acum 12 luni nu ai bagat tu de seama problema asta si nu mergeai asa sportiv. Timpul acela deparca vrea sa se inece nu este implator si se numeste "delay" si asta este pentru a proteja motorul.. sa nu poti accelera brusc atunci cand el este subtrurat(sub2500 rotatii).. Cand ai 1400 de ture spre exemplu si bagi deodata piciorul in ea sa maresti viteza motorul s-ar forta.. de asta exista delay-ul asta sa te determine ca atunci cand vrei sa prinzi viteza trebuie sa mai si turezi.. asa este normal. Aceias chestie exista si la supernova, are un vecin de al meu si tot asa ii face
Daca treci de 2500 de ture poti sa ii dai blana ca nu se mai ineaca nu mai face nimic.. pur si simplu se accelereaza, problema ar fi daca s-ar ineca si dupa acea turatie.. sau nu ar avea forta.. atunci poate fi de la culbutori, fise, bujii, potentiometru etc.. Nu degeaba motoarele pe injectie tin ceva mai mult decat pe carburatie avand acelas motor.. Problema expusa de tine mai sus este normala.. mai ales la motor rece.. cand motorul este rece nu trebuie fortat.. efectul de deley se simte cel mai tare atunci, spune singura ca nu trebuie fortata, ci luata cu incetu... Schimba treptele de la 2500 de turatii in sus si n-ai sa mai ai probleme abia atunci motorul isi arata "muschii". Iar pentru cei care vor sa ma contrazica.. l-e raspund de pe acum.. la injectie avansul aprinderii este variabil.. cat si injectarea benzinei difera fata de carburatie. La carburator benzina pica, iar la injectie este "improscata" timpi scurti sau lungi.. depinde cum decide calculatorul. La turatii mici avansul este mare alaturide timpi scurti de injecare a benzinei, pentru economie de benzina la relanti si la mers incet fara sa forjezi.. iar in turatie avansul se micsoreaza crescand eficienta si rezistenta in timp a motorului.. Una e cand pistoanele primesc scanteie mai in cap la turatii mici si alta ar fi la turatii mari cand fortele sunt mult mai mari iar un avans fix ar da mai mult decat trebuie in capul pistonului.. Asadar injectia il micsoreaza.. un maxim de eficienta este asa avans mare in turatii mici si micsorat treptat in turatii mai mari.. Asta este si pentru cei care nu stiu de ce tine de 2x mai mult un injectabil fata de carburatie cu aceias segmenti, pistoane, arbore cotit etc.. Si a.. era sa uit.. aerul nu se regleaza ca la carburator.. si el este tot electronic, in functie de oxigenul din gazele de esapament masurate cu sonda Lambda.. Si bine inteles..mai sunt si alte lucruri aparent marunte dar importante, cum ar fi socul automat.. care evita inecarea la pornire si faca ca niciodata sa nu ajunga benzina in ulei.. dar deja sunt off-topic This post has been edited by panter1: 19 Apr 2010, 11:55 |
--------------------
Dacia
1310
2002
|
|
ionas31 |
19 Apr 2010, 12:48
Post
#7
|
Membru incepator Group: Members Posts: 58 Joined: 4 January 10 |
Mersi mult,panter! Se pare ca am scapat de "impartit" niste bani pe la mecanici. Am inteles cum sta treaba. Mai am de rezolvat problema uleiului sa pot sa dorm linistit si eu.
Inca odata,multumesc frumos pt explicatia detaliata,panter. Bafta multa! |
--------------------
dacia
berlina
2004
|
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 25th September 2024 - 01:52 |