intrebare bujii
![]() ![]() ![]() |
intrebare bujii
tuneam |
![]()
Post
#1201
|
||
Membru autentic Group: Members Posts: 865 Joined: 1 March 04 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Renault/Ford
Clio IV
2014
- bucuresti
|
|||
bogdan_dsn |
![]()
Post
#1202
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 730 Joined: 14 September 07 From: Cluj-Napoca ![]() |
Ideea e ca dupa ce am pus denso-urile masina a mers prost. Pana atunci nu a avut nimic si acum dupa ce am pus iara eyquem cu 2 electrozi masina merge cum trebuie.
|
--------------------
Kia
Ceed SW 1.4 TGDI
2020
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#1203
|
![]() - Group: Members Posts: 22.542 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
|
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
dutzu |
![]()
Post
#1204
|
Membru incepator Group: Members Posts: 29 Joined: 1 May 07 ![]() |
salut
a venit vremea sa schimb si eu bujiile (nu-mi sariti in cap stiu ca trebuia mai devreme dar...) le am inca pe cele originale , masina are 41.000 logan 1.4 din mai 2007 1. poate e o intrebare stupida dar bujiile influenteaza consumul? mi se pare ca papa cam muult 2. am tot citit ce ati pus fiecare si am cam ramas la 2 optiuni -ngk v-line 28 -denso twin tip ce mi-ati recomanda intre astea 2 ? multam |
--------------------
dacia
logan
abs plus/2007 abs plus 1.4 mpi, 2007
|
|
RenaultR27 |
![]()
Post
#1205
|
Membru Group: Members Posts: 157 Joined: 27 February 09 From: Timisoara ![]() |
Da, influenteaza consumul. Folosesc si recomand Ngk v-line 28.
This post has been edited by RenaultR27: 23 Mar 2013, 20:01 |
--------------------
Ex Dacia
Logan 1.6 8v Ambition
2005 Renault Megane 4 GT 1.6 TCe 2018
|
|
Bobo1973 |
![]()
Post
#1206
|
Membru Group: Members Posts: 121 Joined: 22 July 05 ![]() |
Salutare! Am schimbat bujiile originale dupa 40000 km cu bujii DENSO model K20PR-U (pentru motoarele K4M pe benzina) cu distanta dintre electrozi de 0.8 mm, asa au venit din fabrica - le-am verificat si cu lera suplimentar.
Am o nelamurire si anume distanta este corecta? sau trebuie sa o majorez la 0.9 mm? Masina este Logan Prestige 1.6 16v 105cp. |
--------------------
Renault
Megane 1.3 TCE 140CP
2019
|
|
dutzu |
![]()
Post
#1207
|
Membru incepator Group: Members Posts: 29 Joined: 1 May 07 ![]() |
pana la urma am luat denso
acu inac o intrebare capcana ![]() vreau sa schimb singur bujiile pentru prima data in viata mea ![]() e vreo smecherie la fise sau doar trag mai tare de ele ...am tras asa un pic dar nu a iesit am citit in alte posturi ca e bine sa suflu aspir zona pentru a nu intra praf acolo cand scot bujiile mai trebuie faut si altceva? citisem ceva de o pasta nu stiu de care...? multumesc |
--------------------
dacia
logan
abs plus/2007 abs plus 1.4 mpi, 2007
|
|
DR.M |
![]()
Post
#1208
|
Membru Group: Members Posts: 110 Joined: 14 August 10 ![]() |
Trebuie suflat cu aer comprimat, in timp se acumuleaza multa mizerie, nu numai praf. Ai nevoie de o cheie de 16 pt. bujii. Merge si fara pasta. Daca distanta dintre electrozi e alta decat 0,9mm (vezi ce scrie pe ambalaj), mai bine mergi la un electrician auto si face el totul ca la carte.
|
--------------------
Dacia
Logan Ambiance
2005/1.4MPI
|
|
shurda |
![]()
Post
#1209
|
Membru incepator Group: Members Posts: 4 Joined: 27 March 13 ![]() |
Am si eu un Logan 1.6 8v care se apropie de care se apropie de 30 000 km.
Am auzit si eu de bujiile cu iridium de la denso si pentru ca a cam inceput sa consume mai mult si sa tremure la acceleratie pana aproape de 2200 de ture, am hotarat ca e timpul sa iau si eu un set. Cer la un magazin si primesc pe cele cu codul IK20 5304 identice cu cele de aici http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopic=38791&st=1020# Am cateva intrebari pentru cei care au folosit acest tip strict cu acest cod. A verificat cineva inainte de montaj gap-ul ? Intreb acest lucu deoarece di specificatiile producatorului acesta este de 1.1 lucru confirmat si de lera. A modificat cineva aceasta cota tinand cont de recomandarile Dacia pt. bujii sunt de 0.95 + - 0.05 ? Intreb acest lucru deoarece eu as incerca sa modific aceasta cota la 0.90 tinand cont ca uzura va pleca de la 0.90 catre 1.20 pe durata ei de viata si nu de la 0.1 catre 1.4. Stiu din experienta ca de la 1.2 in sus alte bujii incep sa se balbaie. [/QUOTE] user123 post 27 Nov 2012, 10:31 Post #1171 Un update: am schimbat in weekend bujiile Denso, dupa aproape 87000 km facuti...nu pot sa adaug nimic la ce am spus pana acum despre ele, sunt aproape perfecte; zic aproape dintrun singur motiv- desi nu sa schimbat absolut nimic in mersul motorului de cand leam inlocuit (functioneaza impecabil), in timp ( si in km facuti) distanta intre electrozi tinde sa se mareasca cum se observa si in poze....din cauza ca, desi electrodul central este de iridium, celalalt este din nickel si se "mananca"....un salt calitativ ar fi bujiile Denso VK20Y ( cu un electrod de iridium si celalalt-lateral- de platina) ... @ user 123 Mi-ar fi tare de folos daca mai ai bujiile vechi si la care banuiesc ca nu le-ai modificat gap-ul sa le faci o masuratoare sa vedem cat il au acum la capatul celor aproape 87000, si asta din cauza faptului ca am vazut ca au strict acelasi cod cu cele pe care le-am primit si eu. Mentionez ca mai sunt si alte gap-uri la IK20 dar astea cu 5304 au 1.1 dat de producator celelalte avand alt cod pe coada. Cu respect si multumiri anticipate. This post has been edited by shurda: 3 Apr 2013, 13:12 |
--------------------
dacia
logan
1.6 mpi 2006
|
|
corbex |
![]()
Post
#1210
|
![]() Desi nu pare, ma plimb cu Dacia Group: Members Posts: 8.198 Joined: 11 July 06 From: bucuresti ![]() |
Distanta dintre electrozi o stabileste producatorul motorului, nu producatorul bujiilor. Acesta din urma n-are cum sa stie pe ce motor vor fi montate. Distanta initiala de 1,1 pe care ai masurat-o sugereaza ca fabricantul bujiilor n-a prea avut in vedere motoarele reno, cu virful lor de lance 1,6 8v.
This post has been edited by corbex: 3 Apr 2013, 14:30 |
--------------------
dacia
solenza
2005, cheala
|
|
Leo0608 |
![]()
Post
#1211
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.108 Joined: 13 September 08 ![]() |
de obicei bujiile se pun asa cum vin de noi
dat fiind ca electrodul central e de iridium, e cam greu de calibrat la 0,9 cat zice dacia ... da io stiu? adica sa nu cumva sa risti mai tare sa strici ceva pe acolo ... lasa-i un PM lui dsign sau lui user123 cu aceasta intrebare ![]() |
--------------------
logan
pentru?
200x
- X XX XXX
|
|
shurda |
![]()
Post
#1212
|
Membru incepator Group: Members Posts: 4 Joined: 27 March 13 ![]() |
Multam fain pt. raspunsuri.
![]() Nu pot da PM-uri ca abia m-am inscris si nu am numarul de postari necesar pt. asta. Am mai facut sapaturi pe forumuri de pe afara si parerile sunt impartite. Adica ceva de genul : - Trebie sa refaci gap-ul la o.8 dar atentie sa nu atingi varful de iridiu. Exista scule speciale pt.asta. Se numesc "gapping tools" ,dar nu am gasit pe nimeni care sa o fi facut-o. Acesta fiind un sfat dat de cineva care folosea bujiile de la concurenta adica NGK IX. Cei care le-au folosit le-au lasat asa cum sunt si au fost foarte multumiti. Le-au pus asa cum sunt din teama de a nu deteriora bujia initial si vazand ca merge mult mai ok decat cele stock le-au lasat asa. Oricum pe acolo curentul este de a schimba si aceste bujii evoluate la aprox. 30 000 mile adica aprox. 50 000 km. De nene are lumea bani. Si a mai fost o expicatie care ce e drept imi trecuse si mie prin cap dar nu eram sigur ca e corecta. Datorita varfului ascutit oarecum de doar 0.4 mm cresc valorile de camp electric in preajma acestia prin urmare amperajul descarcarii este similar gap-ului de 0.8 mm. Daca se micsoreaza distanta poate creste amperajul si curentii parazitii capacitivi indusi de descarcarea electrica in conductorii din vecinatate astel cauzand incalzirea mai accentuata a bobinelor si existand posibilitatea de a zapaci un pic si ECU. Daca se lasa asa adica 1.1 bobina este silita sa ridice in volti mai multi asta insemnand bobine mai reci dar si necesitatea de a avea fise de calitate pt a se evita strapungerea izolatiei (vezi fisele vechi sau slabe calitativ). Mentionez ca explicatia nu imi apartine dar este pusa cap la cap de mine din discutia a doi user de pe un forum strain. Pare pertinenta explicatia ? Intuitia imi spune ca da. Deci deocamdata am luat hotaratea sa montez asa cum sunt, sa pun si niste fise noi ca se evit eventuale pierderi si sa vad cum functioneaza. Experimentele cu micsorarea gapului le voi face dupa amortizare E ![]() Oricum gap un pic mai mare egal cu raspuns bun la forja, ramane de vazut cum va fi pe turatii mici in jur de 1 500 si pe consum. Scuze de postul kilometric, voi reveni cu parerea mea despre aceste bujii pe care sincer le-am cumparat pt. ca am avut un moment cand ma mancat rau. ![]() This post has been edited by shurda: 3 Apr 2013, 17:15 |
--------------------
dacia
logan
1.6 mpi 2006
|
|
Leo0608 |
![]()
Post
#1213
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.108 Joined: 13 September 08 ![]() |
nu e kilometric postu
wow, trebuie si fise de bujii bune? vezi ca e magnecor de competitii http://www.daciashop.ro/aprindere/aprinder...ecor-motorsport astept un raspuns pertinent de la cei care au folosit user123 vreo parere in acest sens? |
--------------------
logan
pentru?
200x
- X XX XXX
|
|
shurda |
![]()
Post
#1214
|
Membru incepator Group: Members Posts: 4 Joined: 27 March 13 ![]() |
In principiu daca sunt ok nu trebuiasc altele. Eu le schimb si pentru ca sunt vechi si e posibil sa le fi crescut rezistenta interna. Vreau sa inlatur ori ce neajuns al aprinderii pentru ca in ultimii in ultimii 6-7mii de km mersul masinii a inceput sa se degradeze lent si aproape imperceptibil eu punand pe seama gumelor de iarna. Am schimbat gumele dar situatia sa pastrat. Atunci mi-am adus aminte de cum facea masina de la servici cand cerea cerea bujii noi.
![]() ![]() ![]() ![]() |
--------------------
dacia
logan
1.6 mpi 2006
|
|
corbex |
![]()
Post
#1215
|
![]() Desi nu pare, ma plimb cu Dacia Group: Members Posts: 8.198 Joined: 11 July 06 From: bucuresti ![]() |
QUOTE(shurda @ 3 Apr 2013, 17:13) Oricum gap un pic mai mare egal cu raspuns bun la forja, ramane de vazut cum va fi pe turatii mici in jur de 1 500 si pe consum. Cred ca e invers. Un gap mai mare face pornirea mai usoara, scinteia pierzind din putere la turatii mari, pentru ca bobina nu mai are timp sa ridice tensiunea la valoarea normala. Cu un gap mai mic, teoretic pornirea aqr fi mai grea in situatii dificile, functionarea fiind insa foarte buna la turatii medii si inalte. In practica pornirea ramine excelenta si cu gap de 0,8. Pe masina personala am reglat la 0,85. Cu lera si o surubelnita subtire. Ar fi culmea sa mergi la service sa-ti regleze bujiile. Unde ar folosi tot surubelnita ![]() |
--------------------
dacia
solenza
2005, cheala
|
|
user123 |
![]()
Post
#1216
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.114 Joined: 4 August 09 ![]() |
@ shurda: bujiile vechi nu le mai am, insa am postat inclusive poze pe acest forum despre ele....in timp, electrozii laterali sau erodat foarte mult, cred ca distanta a ajuns la 1.6 mm (trecea de voie vf unei surubelnite), nu leam masurat dupa folosire...
Cand au fost noi, au avut gap-ul de 0.8mm....si la fel lau avut si cele actuale.... Am experimentat cu re-gapping la bujii iridium ( NGK IX) pe care le-am fixat la 0.95-1mm....rezultatul? o mica imbunatatire in acceleratie insa mers neregulat, intrerupt la turatii mici, smucituri.... Producatorii nu recomanda acest lucru din 2 motive: primul-si cel mai serios- riscati sa rupeti electrozii subtiri de iridium si al doilea, la fel de serios, prin re-gapping ei spun ca nu vor mai fi aliniati complet si deci scanteia nu va fi data optim.... O scanteie mare este ideala....insa uneori o scanteie mare nu are suficienta "intensitate" si de aceea, pt a fi optim se micsoreaza distanta intre electrozi- imi mentin in continuare afirmatiile despre Denso iridium, nu am gasit bujii mai potrivite pt Logan din acest punct de vedere.... Iata ce imi spunea in urma cu ceva timp un reprezentant de la Denso in legatura cu re-gappingul We have a rule not to modify TT-spark plugs and all spark plugs with Iridium on the center electrode. The reason is when you gap the electrode distance the chance of damaging the Iridium material is larger than the performance difference of this regap. So please do not regap DENSO Iridium and TT spark plugs. The performance improvement of the DENSO technology is much larger than the regapping would do for a normal Nickel plug. (Jason Post-application engineer) Insa nu trebuie sa ma credeti, puteti inclusiv voi sa le adresati intrebari, vor raspunde relative repede Ca si o mica concluzie, pt mine, cand vine vorba de iridium nu exista re-gapping( nu este nici un castig, dimpotriva); deasemenea pt mine, iridium la Logan inseamna numai Denso;daca este vorba de alta categorie de bujii atunci da, este necesar un re-gapping insa pt D-zeu nu cu surubelnita- sau mai exact, nu facand parghie pe electrodul central si grija mare sa nu se zgarie izolatorul; Indiferent de bujie, daca unul din electrozi(central sau lateral) incepe sa devina "rotunjit" atunci ea trebuie schimbata, indiferent de nr de km, asta daca doriti performanta.....desigur, masina poate merge "si asa" |
--------------------
Dacia
Renault
2004/2018 Stop, drop and roll will not save you in hell - inscriptie pe o biserica in Virginia |
|
shurda |
![]()
Post
#1217
|
Membru incepator Group: Members Posts: 4 Joined: 27 March 13 ![]() |
@user 123 Multam fain pt raspunsul tau. Le voi pune fara modificari dar le voi masura.
@corbex dispozitivele electronice (calculatorul) si electromagnetice (bobina) lucreaza de obicei la viteze pe care cu greu le putem cuantifica deci bobina are timp sa se si odihneasca intre doua scantei ![]() @ total bujiile pe care le-ai cumparat tu sunt din clasa superioara celor pe care le am eu deci teoretic ar trebui sa functioneze similar dar cu pastrarea parametrilor un timp mai indelungat. Gata am pus bujiile. Fara modificari de gap. Fisele originale tip beru de culoare neagra au fost masurate. Cea lunga 2.2 kohm, cea scurta 1.1 kohm. Masurate si niste fise noi tesla silicone premium. ![]() Decizia logica dupa acesta masuratoare este evidenta: Pastram fisele vechi de aprox 7 ani. Mai ales ca aveau din belsug vaselina pusa acolo de fabrica. Se returneaza fise tesla catre magazin. Se inlatureaza ceva ca o aparatoare metalica din jurul mansoanelor de cauciuc care vin pe bujie a fiselor originale beru. Rezistenta interna a bujiilor denso ik20-5304 iridium power aprox. 5.2 kohm cu mici diferente sub 5 la suta. Gapul inca o data precizez 1.1 dat de specificatiile producator. Masurat de mine cu dispozitive optice, deci fara contact direct al bujiei cu dispozitivul de masurat: una 1.093 una 1.087 doua bucati 1.098. Demontat bujii vechi tip champion. Modelul cu trei electrozi 1 central + 2 laterali. Gapul intre electrodul central cei laterali sub fotma circulara intre 1.87 si 1.93 ![]() Ma mir ca mai mergeau. In fine, resetat CB pornit si dat o tura de vreo 25 de km prin oras pe unde aveam treaba cu vreo 3 opriri. Fara pretentii de a monitoriza ceva pt. ca motorul era rece. Termin treaba si si spre casa. De data asta cu urechea ciulita si cu un ochi la CB si micrometru la picior. Total vreo 35 km. Traficul zic eu mediu spre liber.Consum la final 8.2. ![]() Senzatia ca nu e masina mea ca am gresit si m-am suit in alta. Zici ca i-am pus Olinth si respira altfel. Mai vedem peste cateva sute de km pentru ca eu cred ca acum sunt prea entuziasmat. Totusi imi pare rau ca nu am facut chestia asta imediat cum a iesit din garantie. This post has been edited by shurda: 4 Apr 2013, 19:56 |
--------------------
dacia
logan
1.6 mpi 2006
|
|
Leo0608 |
![]()
Post
#1218
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.108 Joined: 13 September 08 ![]() |
@shurda, le pun asa pe stock . Revin cu detalii
|
--------------------
logan
pentru?
200x
- X XX XXX
|
|
dutzu |
![]()
Post
#1219
|
Membru incepator Group: Members Posts: 29 Joined: 1 May 07 ![]() |
Salut
Asta seara mi-am schimbat si eu bujiile tot equiem cu 2 electrozi schimbate cu denso k20tt. Prima constatare a fost ca nu mai tremura maneta schimbatorului, apoi am facut o tura cu ea de proba si wow loganul meu are zvac , acelasi logan care devenise un lenes incurabil sper sa nu fie doar o parere creata de entuziasm dar parca mergea altfel , mai curat mai lin si mai silentios. Totusi ceva ma nelinisteste : nu stiu daca e de acum dar nu cred sa mai fi auzit acest tzacanit , ca un secundar dar zgomot mai accentuat , si zona din care pleaca fisele spre bujii parca de acolo se auzea , initial am avut impresia ca din zona alternatorului dar nu. atasez si niste poze cu vechile bujii care au dus 41000km 80% in oras ce parere aveti? Attached thumbnail(s) IMG_2901.JPG ( Size: 2.2mb ) Number of downloads: 2961 IMG_2902.JPG ( Size: 2.11mb ) Number of downloads: 3023 IMG_2903.JPG ( Size: 2mb ) Number of downloads: 2932 IMG_2904.JPG ( Size: 2.07mb ) Number of downloads: 2894 |
--------------------
dacia
logan
abs plus/2007 abs plus 1.4 mpi, 2007
|
|
corbex |
![]()
Post
#1220
|
![]() Desi nu pare, ma plimb cu Dacia Group: Members Posts: 8.198 Joined: 11 July 06 From: bucuresti ![]() |
Aici scrie ca tensiunile date de bobina difera in functie de turatia motorului. De aici necesitatea reglarii distantei intre electrozi in asa fel incit sa raspunda bine pe toata plaja de turatii.
A propos de cei ce merg pe gaz. Uite ce zice Bosch. Ati auzit de omul asta. Pe el puteti sa-l credeti. This post has been edited by corbex: 8 Apr 2013, 20:43 |
--------------------
dacia
solenza
2005, cheala
|
|
florin_eusebio |
![]()
Post
#1221
|
Membru incepator Group: Members Posts: 9 Joined: 12 April 05 ![]() |
sa va arat eu ce bujii am schimbat azi de pe logan 1,4 8V din 2005 septembrie, masina a facut 112750 Km fara ca bujiile sa fie macar scoase si curatate, si va spun ca motorul a mers exact la fel de la inceput pana la sfarsit cu aceste bujii, nu stiu acum cum trage acum ca doar i-am dat cheie sa vad de pleaca si l-am turat oleaca apoi l-am oprit. Am curatat bujiile cu peria de sarma si se vede pe electrodul central cum a fost mancat de miliardele de scantei luate in bot, cred ca distanta intre elementi e sigur mai mare de 1 mm
am uitat sa precizez ca bujiile astea nu mai sunt pe motor ![]() 15 Apr 2013, 17:01: cam asa arata frecate cu peria... ![]() oricum masina prindea 140 fara prea mare chin, drumuri nu prea avem si benzina buna This post has been edited by florin_eusebio: 15 Apr 2013, 17:01 Attached thumbnail(s) DSCN1086.JPG ( Size: 4.16mb ) Number of downloads: 1887 DSCN1087.JPG ( Size: 4.28mb ) Number of downloads: 737 DSCN1093.JPG ( Size: 3.66mb ) Number of downloads: 1670 DSCN1092.JPG ( Size: 4.1mb ) Number of downloads: 616 |
--------------------
dacia berlina
dacia berlina
- vs o2 com
|
|
juann |
![]()
Post
#1222
|
Membru autentic Group: Members Posts: 254 Joined: 3 August 08 ![]() |
Va rog sa-mi spuneti daca pentru un logan 1.6 8v facelift produs in 2008 se potrivesc bujiile astea:
"Bujie Dacia Logan,Sandero 1.4/1.6 mpi cu 2 electrozi Beru pentru modelele dupa 2008- Caracteristici : Electrod masa; Bujie:cu rezistenta; deschidere cheie : 25NM , dimensiune filet : M 14x1, 25 Distanta dintre electrozi [mm]:0,9; lungime filet 19mm" Producator : Borgwarner Beru Systems Germania - 14 F - 7 LDUR4 , 14F-7LDUR4- Dimensiunea bujiilor de pe logan facelift sunt de 16 sau 19? |
--------------------
DACIA
Logan
2008/Preference
- is 01 abc
|
|
GIC |
![]()
Post
#1223
|
![]() Doar membru Group: Members Posts: 929 Joined: 13 January 04 From: Oradea ![]() |
Se potrivesc. Hexagonul e de 16mm.
|
--------------------
Dacia
Duster 2021 TCe 150 EDC / Rover 45 1.6L -
2002 Nicio faptă bună nu rămâne nepedepsită!
|
|
vi_escu |
![]()
Post
#1224
|
![]() Membru somnambul Group: Members Posts: 1.996 Joined: 13 November 04 From: republica procurorilor ![]() |
florin_eusebio, greu de crezut ca motorul mergea in regula cu bujiile alea.
|
--------------------
Logan
ABS plus 1,6MPi
. 2007 Decat mult si fara rost mai bine putin si prost!
|
|
sobolan |
![]()
Post
#1225
|
![]() membru paros... Group: Members Posts: 8.241 Joined: 10 March 06 From: GL ![]() |
1914 .....
1927... 2013....pe logan ,benzinar 8v ,merg BRICI bujiile cu un sg. electrod de la Beru sau Bosch ....restu' sunt cum sunt ! This post has been edited by sobolan: 8 Nov 2013, 22:12 |
--------------------
Logan-1.5dci-2017--
Golf mk5 - syncro - 2007--
Golf mk3-2.0 GTI-1993 colectionar de fiare vechi...
|
|
draculafly |
![]()
Post
#1226
|
Membru autentic Group: Members Posts: 287 Joined: 25 March 08 ![]() |
pentru un logan 1 6 8v cu gpl aftermarket ce bujii s ar preta mai bine?
|
--------------------
dacia
logan kiss
2007
- b91 fad
|
|
Leo0608 |
![]()
Post
#1227
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.108 Joined: 13 September 08 ![]() |
de la denso, luate de la magazin online, bujii denso vk20y le aduce la comanda pre 79 ron/bucata
face toti banii ![]() This post has been edited by Leo0608: 14 Nov 2013, 21:14 |
--------------------
logan
pentru?
200x
- X XX XXX
|
|
Kojak |
![]()
Post
#1228
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.786 Joined: 18 January 07 From: Bucuresti ![]() |
Sau il poti intreba pe useru' @Cristi1980, iti poate recomanda si magazin.
This post has been edited by Kojak: 14 Nov 2013, 22:27 |
--------------------
Dacia
Logan
2006
|
|
draculafly |
![]()
Post
#1229
|
Membru autentic Group: Members Posts: 287 Joined: 25 March 08 ![]() |
79 lei toate patru nu bucata!
|
--------------------
dacia
logan kiss
2007
- b91 fad
|
|
concurent |
![]()
Post
#1230
|
Membru autentic Group: Members Posts: 213 Joined: 18 January 07 ![]() |
Pentru un dci din 2006, ce marca de bujii imi recomandati?
Beru, Bosh sau Champion? Eu as alege Bosh dar am citit o parere, n-ar fii o alegere buna. Ma ajutati? Multumesc. (nu ma injurati... nu le-am schimbat niciodata, iar de 3 zile imi pleaca la a 4-5 cheie) |
--------------------
Dacia
Logan 1.5 DCI
2006
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 1st May 2025 - 05:08 |