intrerupe cand accelerez, de la ce o fi ?
![]() ![]() ![]() |
intrerupe cand accelerez, de la ce o fi ?
daciaclub-mike22 |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 7 Joined: 4 September 05 ![]() |
|
||
--------------------
Opel
Tigra 1.6 16 Valve
- Tip Motor: X16XE
|
|||
geti |
![]()
Post
#2
|
![]() sofer corupt Group: Members Posts: 304 Joined: 25 July 05 From: Iasi ![]() |
este sonda lamnda din moment ce ai si catalizatorul spart, sonda este sigur
|
--------------------
dacia
Cielo si Vectra
- IS OO GTO A gresi este uman dar te face sa te simti divin.Murphi
|
|
Count_Basie |
![]()
Post
#3
|
Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 24 August 05 ![]() |
Sonda se numeste LAMBDA,nu lamnda.......
|
--------------------
Ford,Dacia
Escort si 1310
- bh-;bh-
|
|
Lucian123 |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 240 Joined: 25 August 04 From: Bucuresti ![]() |
Injectoare infundate? Mergi si fa-i o curatare si ai sa vezi diferenta.
|
--------------------
DACIA LOGAN
Laureate 1.4 Rosu
- B40XXX
|
|
geti |
![]() ![]()
Post
#5
|
![]() sofer corupt Group: Members Posts: 304 Joined: 25 July 05 From: Iasi ![]() |
scuze lambda
|
--------------------
dacia
Cielo si Vectra
- IS OO GTO A gresi este uman dar te face sa te simti divin.Murphi
|
|
daciaclub-mike22 |
![]()
Post
#6
|
Membru incepator Group: Members Posts: 7 Joined: 4 September 05 ![]() |
Si eu la inceput m-am gandit la injectoare insa nu se exclud oare din moment ce prima jumatate de ora masina merge ca un vis ( nu intrerupe , fuge super ) abia dupa jumatate de ora incepe sa faca intreruperile & stuff.
Alt prieten de al meu zicea de bujii insa am renuntat la idee ca cica daca erau bujiile trebuia sa faca si la relanti (intreruperi). De asemenea inca o chestie, dimineatza porneste la sfert de cheie si fiind mai rece sta pe la 1100 ture apoi pe masura ce se incalzeste scade la 900-800 turatia (cum e si normal cred). Pornirile ulterioare dupa ce s-a incalzit masina (mai ales daca e si cald afara) sunt mai greoaie dureaza 1-2 secunde de dat la automat pana porneste (porneste mai greu), nu o mai ia la sfert de cheie. Ma gandeam ca poate asta cu pornirea o avea vreo relevanta in diagnosticul final. By the way, daca stie unde se curata injectoare in Constanta la pret rezonabil si bine ? ( am fost pe la vreo 2 asa zise service-uri - unde mi-au pus si masina pe testerul minunat cu e fire in loc de mufa stuff / imbecili - si ei faceau curatarea de injectare cu o substanta la flacon de vreo 300 ml dar direct pe motor , nu dadeau injectoarele jos - legau doar tur retur la aparatul lor - se merita asa ceva ?) |
--------------------
Opel
Tigra 1.6 16 Valve
- Tip Motor: X16XE
|
|
Flavian |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 268 Joined: 25 April 03 From: Cluj-Napoca ![]() |
Verifica totusi ochiometric bujiile. S-ar putea sa fie fisurat soclul la una din ele. Am avut si eu aceleasi simtome si .....asta era.
|
--------------------
Renault Megane 2.2
Sedan 1.5dci
2006
|
|
BAC |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 450 Joined: 1 September 04 From: Reghin ![]() |
Daca nu ai rezolvat problema arunca un ochi pe clubopel.com mai sunt uni care au patit-o ca tine. Din memorie stiu ca ar fi de vina blocul electronic sau ceva senzor.
|
--------------------
ex. Opel
ex.Vectra C
2007 OPC line
- MS
|
|
MAKRON |
![]()
Post
#9
|
![]() simply clever Group: Members Posts: 236 Joined: 18 June 04 From: silistea gumesti ![]() |
QUOTE(Count_Basie @ 4 Sep 2005, 15:16) Pe tastatura, "b" este vecin cu "n" ...o simpla eroare, nu nestiinta. QUOTE Dimineata dupa ce o pornesc (pleaca la sfert de cheie) merge perfect aprox 20 min (pana se incalzeste), apoi imi "da in nas" ................. accelereaza greoi si destul de zgomotos si nu trage asa cum trage in acele prime 20 minute cand e mai rece. Nu am inteles exact, face figuri la rece sau la cald? |
--------------------
SKODA
OCTAVIA II
AMBIENTE MY 2007
- WSP
|
|
argon |
![]()
Post
#10
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
QUOTE(mike22 @ 4 Sep 2005, 00:45) Salut, Am observat ca multi dintre cei care posteaza aici se pricep si as vrea sa va dati cu pararea in urmatoarea problema pe care o am si ma scoate din minti. Am un Opel Tigra 1.6 (benzina, an 1995, tip motor "x16xe" ). Dimineata dupa ce o pornesc (pleaca la sfert de cheie) merge perfect aprox 20 min (pana se incalzeste), apoi imi "da in nas" sau mai bine zis intrerupe cand accelerez in special 1-a, 2-a si a 3-a. Trebuie sa accelerez foarte usor ca sa nu intrerupa, de accelerat brusc nici nu vorbesc. Nu se opreste motorul sau chestii de genul si dupa ce intrerupe pe la 2000-3000 ture cum urca peste 3000 nu mai face insa accelereaza greoi si destul de zgomotos si nu trage asa cum trage in acele prime 20 minute cand e mai rece. Am fost cu ea pe tester nu a iesit nimic , sau era prea prost testerul/operatorul (am dubii in privinta lor. Nu intrerupe la relanti. Am incercat benzine diferite si 95 si 98 de la toti "providerii" si nu a avut efect. Ce ar mai fi de zis: i-am schimbat uleiul si filtrul de benzina. Se aude un zgomot (zornait) ciudat de dedesubt de la catalizator sau toba mijlocie. Daca e catalizatorul spart e posibil sa faca asa ? Astept opiniile voastre, pentru ca sunt satul de mecanici/elecricieni nepriceputi. Schimba fisa centrala cu alta si vezi daca mai face...sunt aproape convisc ca la tine aia e problema...chiar daca ma iei in gluma, macar incearca si vezi dupa aia... Si ca un sfat, nu lua Bosch, sunt cam varza si bujiile si fisele Bosch. ca fise , Tesla sunt foarte buna.. This post has been edited by argon: 6 Sep 2005, 12:14 |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
daciaclub-mike22 |
![]()
Post
#11
|
Membru incepator Group: Members Posts: 7 Joined: 4 September 05 ![]() |
UPDATE:
Am fost la munte de curand si acolo la un service Daewoo am ales varianta sfutuindu-ma cu cineva de acolo sa dam catalizatorul jos. L-au dat jos, era infundat si spart si am ales varianta sa dea ceramica jos din el si sa il puna gol la loc. Asta au si facut si e ok acum, insa desi NU mai intrerupe la accelerare dupa 30-40 minute de mers cu ea trage mai greu , nu mai are acelasi demaraj cu 2-a si a 3-a. Asta numai dupa 30-40 minute de la pornire dimineatza. Daca e motorul cald face si dupa 5-10 minute acceasi treaba. ( nu da nici o eroare in bord). Bujiile ? Sonda lambda ? . etc. voi ce ziceti ? Astept sfaturile voastre. Multumesc. |
--------------------
Opel
Tigra 1.6 16 Valve
- Tip Motor: X16XE
|
|
Ciombe |
![]()
Post
#12
|
Membru autentic Group: Members Posts: 368 Joined: 9 January 04 From: Arad ![]() |
Verifica BOBINA de inductie, sa nu fie sparta, fisurata, cursa! Pare plauzibil, dupa ce se incalzeste isi pierde proprietatile si da scantei aiurea. Aceeasi problema a avut-o un Focus...
|
--------------------
Oltena 12 TRS,
Dacia 1304 Papuc
- B-83-JJJ, AR-30-JJJ
|
|
Buyaka |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru pasionat Group: Members Posts: 507 Joined: 23 July 04 From: Bucuresti ![]() |
... Verifica si bobina dar cel mai probabil sunt injectoarele imfundate... ce se intampla: la pornire de la rece injectoarele (comandate de UCE) au timpul de deschidere mult mai lung (bine, de ordinul milisecundelor) si din aceasta cauza iti merge OK pana se incalzeste motorul ... acelasi fenomen insa mai diminuat e si la pornirea de la cald (un timp mai scurt)...nu te zgarci la un curatat de injectoare... se curata si pe masina cum ai spus tu, dar cea mai sfanta varianta e sa te duci la un service care are instalatie cu ultrasunete, personal nu prea am incredere in prima metoda.
Bafta! |
--------------------
Dacia Berlina '96
Opel Frontera '97
'96; 4x4 '97
- B
|
|
Marty |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru cu privire de ansamblu Group: Members Posts: 5.840 Joined: 14 April 03 From: Corbu ![]() |
mike22, citi km. are masina ? Daca ti-ar fi facut asa pina s-ar fi incalzit motorul, era clar problema de injectoare! Asa, verifica senzorii (aer, detonatie, temperatura apa) si LFR-ul (motorasul pas-cu-pas).
Daca esti din Bucuresti (nr. tau provizoriu de inmatriculare te tradeaza ca fiind din Cta.), da-mi de veste si te duc la un prieten de-al meu care lucreaza la Di-Bas. |
--------------------
Gillette
De unica folosinta
2011
- B 999 NAM Mindru absolvent de grup scolar.
|
|
daciaclub-mike22 |
![]()
Post
#15
|
Membru incepator Group: Members Posts: 7 Joined: 4 September 05 ![]() |
Sunt din Ct intr-adevar. Insa nu imi este greu sa dau o fuga la Buc pt un service bun. Aici la Cta....numai gunaie...si tzepe de mecanici si service-uri. Toti isi dau cu presupusul. stiti cum e....
Ma gandeam asa....... 1. Sa schimb bujiile si fisele ? 2. Sa verific sonda Lambda ? ( merge oare verificata la ochi sau trebuie pur si simplu schimbata ?) 3. Sa desfund injectoarele ? (masina are 130.000km) 4. filtrul de benzina e nou, nu bag benzina nasoala sau alte chestii 5. am bagat si vreo 2 flacoane de "injector cleaner" de la peco (nu mai stiu marca) pana acum si i-am dat pe autostrada forja 180-200km/h insa nici o diferenta In curand cobor jos in parcare....la ce as putea sa ma uit eu ? (nu sunt mecanic dar nici dobitoc - deci ce as putea evalua la ochi sau demota usor ?) |
--------------------
Opel
Tigra 1.6 16 Valve
- Tip Motor: X16XE
|
|
Marty |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru cu privire de ansamblu Group: Members Posts: 5.840 Joined: 14 April 03 From: Corbu ![]() |
1. Fisele si bujiile n-au nici o treaba, ti-ar face in permanenta asa.
2. Sonda Lambda e ok, altfel ti-ar fi aparut la tester ca fiind defecta 3. O idee buna 4. OK, oricum nu era de acolo! 5. Vezi punctul 4. Fa rost de un spray Contact Cleaner si ia la mina toate mufele care-ti ies in cale (le lasi pe alea de la injectoare ca n-au nici o vina). Trebuie sa ai un senzor de aer pe galeria de admisie, 2 senzori de rotatie pe volanta si senzorii de temperatura apa pe undeva pe linga pompa. Da cu Contact Cleaner in mufe si zi-mi cum se comporta. P.S.: daca tot face figuri, s-ar putea sa fie bulit unul dintre senzorii de rotatie. |
--------------------
Gillette
De unica folosinta
2011
- B 999 NAM Mindru absolvent de grup scolar.
|
|
daciaclub-mike22 |
![]() ![]()
Post
#17
|
Membru incepator Group: Members Posts: 7 Joined: 4 September 05 ![]() |
QUOTE Fa rost de un spray Contact Cleaner si ia la mina toate mufele care-ti ies in cale (le lasi pe alea de la injectoare ca n-au nici o vina). Trebuie sa ai un senzor de aer pe galeria de admisie, 2 senzori de rotatie pe volanta si senzorii de temperatura apa pe undeva pe linga pompa. Da cu Contact Cleaner in mufe si zi-mi cum se comporta. P.S.: daca tot face figuri, s-ar putea sa fie bulit unul dintre senzorii de rotatie. Atasez o poza facuta pe la pranz cu ceea ce se vede sub capota, unde zici sa ma uit sa curat contactele alea ? (daca poti sa iei poza si sa ii pui cateva sageti sau cerculetze rosii ca nu ma pricep asa bine - nu stiu ce e si unde e volanta , galeria de admisie etc. plz help ![]() merci de ajutor ! ps: debitmetrul de aer era decuplat de mine cand am facut poza poza_SANY1199.jpg ( Size: 164.08k ) Number of downloads: 4334 This post has been edited by mike22: 14 Sep 2005, 21:18 |
--------------------
Opel
Tigra 1.6 16 Valve
- Tip Motor: X16XE
|
|
Marty |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru cu privire de ansamblu Group: Members Posts: 5.840 Joined: 14 April 03 From: Corbu ![]() |
Vezi ca trebuie sa scoti capacul pe care scrie EcoTec. Cele patru tevi din spatele lui reprezinta galeria de admisie. Volanta se afla la imbinarea dintre motor si cutia de viteze.
La cum arata motorul ala, scrie pe o hirtie cam tot ce ti-a zis lumea pe aici si du-te la un om care se pricepe cit de cit. E greu sa diagnostichezi si sa repari o masina numai din vorbe si din poze! P.S.: Am in grija un E46 care face oarecum la fel, da sa moara cind il accelerezi ca sa pleci de pe loc. Mai intai da in nas si abia pe urma se tureaza. Stai sa vad ce mama ciorilor are ala si-ti zic ce sa faci si la tine. |
--------------------
Gillette
De unica folosinta
2011
- B 999 NAM Mindru absolvent de grup scolar.
|
|
Buyaka |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru pasionat Group: Members Posts: 507 Joined: 23 July 04 From: Bucuresti ![]() |
Daca masina are 130000 si n-au fost curatate injectoarele neaparat curatale si de asemenea pune baietii de la service sau chiar tu daca te pricepi, sa-ti curete si clapeta de acceleratie.
Multa bafta! |
--------------------
Dacia Berlina '96
Opel Frontera '97
'96; 4x4 '97
- B
|
|
daciaclub-mike22 |
![]()
Post
#20
|
Membru incepator Group: Members Posts: 7 Joined: 4 September 05 ![]() |
QUOTE(Marty @ 15 Sep 2005, 08:00) P.S.: Am in grija un E46 care face oarecum la fel, da sa moara cind il accelerezi ca sa pleci de pe loc. Mai intai da in nas si abia pe urma se tureaza. Stai sa vad ce mama ciorilor are ala si-ti zic ce sa faci si la tine. la fel face si la mine........insa ti-am zis numai dupa ce se incalzeste motorul. astept un update de la tine sa vedem ce a avut e46 pana atunci iau spray (azi nu am avut timp) si le iau la rand cu curatatul... This post has been edited by mike22: 15 Sep 2005, 17:21 |
--------------------
Opel
Tigra 1.6 16 Valve
- Tip Motor: X16XE
|
|
LucescuC |
![]()
Post
#21
|
![]() Calaret Group: Members Posts: 1.300 Joined: 1 August 03 From: Iasi ![]() |
Iti recomand sa verifici ce presiune iti baga pompa de injectie.Eu zic ca sunt sanse sa fie din cauza pompei de injectie care nu mai face presiunea corecta.
|
--------------------
Renault , Honda
Clio symbol 1.5 dci, Transalp 600 V
2003, 1998
- GL-05-XLN, IS-80-LCG Ganditi-va de doua ori inainte de a rani pe cei apropiati!
|
|
daciaclub-mike22 |
![]()
Post
#22
|
Membru incepator Group: Members Posts: 7 Joined: 4 September 05 ![]() |
azi noapte am avut o bucurie ... mi-au spart geamul lateral (dreapta) cred ca pt a fura cd player-ul (deh nu e cu fata detasabila si nu l-am scos pana acum) sau vreun vecin din invidie (daca il aflu ii tai tendoanele cu bucati de geam si cheder).
Un tester (ok) de Opel la Buc. unde pot gasi ? si cam cat costa ? |
--------------------
Opel
Tigra 1.6 16 Valve
- Tip Motor: X16XE
|
|
Marty |
![]()
Post
#23
|
![]() Membru cu privire de ansamblu Group: Members Posts: 5.840 Joined: 14 April 03 From: Corbu ![]() |
QUOTE(mike22 @ 16 Sep 2005, 07:08) azi noapte am avut o bucurie ... mi-au spart geamul lateral (dreapta) cred ca pt a fura cd player-ul (deh nu e cu fata detasabila si nu l-am scos pana acum) sau vreun vecin din invidie (daca il aflu ii tai tendoanele cu bucati de geam si cheder). Un tester (ok) de Opel la Buc. unde pot gasi ? si cam cat costa ? Di Bas pe Fundeni. Te duci si intrebi de Gabi. |
--------------------
Gillette
De unica folosinta
2011
- B 999 NAM Mindru absolvent de grup scolar.
|
|
Smudo |
![]()
Post
#24
|
Membru autentic Group: Members Posts: 617 Joined: 7 August 05 ![]() |
QUOTE(Marty @ 14 Sep 2005, 09:55) Poate postez aiurea, dar e vorba de opel... Cu senzorii de rotatie (drehlaufregler sau leerlaufregler) e cam problema la opel, dar stiam ca se manifesta altfel toata chestia. Si anume, cind e motorul cald porneste mai greu, si in primele 2-4 secunde dupa ce a pornit face ca si cum s-ar opri, ai impresia ca se opreste chiar, dar pe urma isi revine si merge normal. Am inteles ca senzorii aia sint destul de scumpi, de obicei se cam demonteaza si se curata, dupa care se sufla (asa am inteles eu, sper sa nu gresesc). Cu toate ca nu de multe ori aduce rezultate operatiunea, citeodata poate chiar sa o inrautateasca, si atunci nu iti mai ramine decit sa schimbi senzorii aia. Calibra mea face cum am scris mai sus, atunci cind motorul e cald si merg distante scurte, dar dupa ce porneste merge si trage normal. |
--------------------
x
x
- X Cumparindu-ti Dacia, te simti de parca te-ai duce la bagaboante dar tu esti voyeur. In loc sa te satisfaca masina prin confort si performante, trebuie sa te satisfaci tu insuti, adaugind diverse chichite si bagind bani pentru a indrepta cretinismele unui producator idiot! (Marty)
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 9th May 2025 - 06:58 |