intreruperi motor, la relanti intrerupe
![]() ![]() ![]() |
intreruperi motor, la relanti intrerupe
ovidiu87 |
![]()
Post
#31
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 593 Joined: 18 March 08 From: Resita ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
Solenza Rapsodie
2003
- Numar de Caras "In aceasta lume nimic nu este sigur in afara de moarte si taxe"
|
|||
bodo78cf |
![]()
Post
#32
|
Membru incepator Group: Members Posts: 4 Joined: 22 April 10 ![]() |
salutare...am si eu o mica pb: plec la drum...motorul merge ceas...am o portiune in care tre sa merg undeva in jur de 60/h...acum apare problema: masina se "hacaie" , conditii de rum excelente, sosea cu asfalt ok...viteza constanta...ce sa fie oare?? pompa de benzina? corpul clapeta?
|
--------------------
dacia
logan 1.4
1.4 mpi full 2008
|
|
bogdan_90 |
![]()
Post
#33
|
![]() baiatu' cu apa Group: Members Posts: 1.467 Joined: 16 January 08 ![]() |
am schimbat astazi si bujiile si tot asa intrerupe .am incercat si cu fise noi , am schimbat corp clapeta ,imi tragea aer fals pe acolo,tot asa face.culbutorii au fost reglati si tot asa face.
|
--------------------
ford
focus
2007
- xxx plm ,cuvantul suprem ce rezolva cea mai complicata problema.
|
|
djasu82 |
![]()
Post
#34
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
pai da cine ai dadea in guse ... nu tu bogdane parca acum un an spuneai frate din 6000 nu o las
![]() Pai ai spus ca ti-a umblat un prieten la culbutori , daca nu sunt reglati corect tacane nu ai putere destule probleme. Pentru a exclude injectoarele cu motorul pornit scoti pe rand cate o mufa de la injector si dupa aceea il cuplezi numai asa depistezi buba . Baga ddt2000 si vezi daca senzorii iti lucreaza cum trebuie. |
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
bogdan_90 |
![]()
Post
#35
|
![]() baiatu' cu apa Group: Members Posts: 1.467 Joined: 16 January 08 ![]() |
motorul merge bine, nu da erori pe ddt,nu are legatura cu plaja de turatii in care merg eu .
|
--------------------
ford
focus
2007
- xxx plm ,cuvantul suprem ce rezolva cea mai complicata problema.
|
|
bogdan_90 |
![]()
Post
#36
|
![]() baiatu' cu apa Group: Members Posts: 1.467 Joined: 16 January 08 ![]() |
ai avut dreptate la culbutorii de la evacuare nici lera de 0,10 nu intra acum dupa ce i-am reglat eu motorul merge frumos fara intreruperi dar e mai galagios si se aud batai cred ca am lasat jocuri prea mari.
|
--------------------
ford
focus
2007
- xxx plm ,cuvantul suprem ce rezolva cea mai complicata problema.
|
|
ovidiu87 |
![]()
Post
#37
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 593 Joined: 18 March 08 From: Resita ![]() |
Sper ca i ai reglat cu motorul rece...Si se regleaza astfel incat sa nu intre lera imediat urmatoare ca marime...
|
--------------------
Dacia
Solenza Rapsodie
2003
- Numar de Caras "In aceasta lume nimic nu este sigur in afara de moarte si taxe"
|
|
bogdan_90 |
![]()
Post
#38
|
![]() baiatu' cu apa Group: Members Posts: 1.467 Joined: 16 January 08 ![]() |
da la rece merge foarte frumos acum motorul nu bate nimic ,batai sunt in capul meu insa e mai lenes putin.
|
--------------------
ford
focus
2007
- xxx plm ,cuvantul suprem ce rezolva cea mai complicata problema.
|
|
tita |
![]()
Post
#39
|
Membru Group: Members Posts: 152 Joined: 12 June 10 ![]() |
Mie imi intrerupe la relanti cand e motorul rece si ajunge pe la 800 rpm.
LA 900-1000 rpm nu intrerupe nici cand e cald nici cand e rece. Dupa ce se incalzeste numai intrerupe si numai trepideaza nimic. De la ce sa fie? |
--------------------
dacia
1300
1989
|
|
bobo77 |
![]()
Post
#40
|
![]() ........................... Group: Members Posts: 7.214 Joined: 27 January 06 From: Mangalia ![]() |
Da si tu mai multe detalii, ce masina ce motorizare, km? ca nu avem de unde sa ghicim...
|
--------------------
Dacia Logan
Laureate 1,6 mpi
2008 ph 2
- CT _ _ _ _ Multa lume,putini oameni...
|
|
bogdan_90 |
![]()
Post
#41
|
![]() baiatu' cu apa Group: Members Posts: 1.467 Joined: 16 January 08 ![]() |
2 loganuri 1.4 mpi si 1.6 mpi. aceleasi simptome dupa 80.000 km a aparut aceasta intrerupere la relanti.
|
--------------------
ford
focus
2007
- xxx plm ,cuvantul suprem ce rezolva cea mai complicata problema.
|
|
Stefan1987 |
![]()
Post
#42
|
Membru incepator Group: Members Posts: 5 Joined: 9 October 11 ![]() |
salut baieti, am si eu o nelamurire, am achizitionat prin august un logan 1.6 16v, si a mers totul bine pana acum o saptamana, cand a dat frigul...porneste bine frumos se duce pana al 2000 de rotati, dupaia cate la 0 si se opreste motorul ii mai dau odata...tot asa face...si dupaia parca nu mai trage oare ce o fi avand? ca nu imi apare nici un bec in bord aprins...va multumesc si scuzati ca am lasat atatea postari...
|
--------------------
Dacia
Logan
2011 si 1.6 16v
- bv -87 - mms
|
|
razvanamza |
![]()
Post
#43
|
![]() Membru Numarator Group: Members Posts: 509 Joined: 25 November 07 From: Buzau ![]() |
am scapat de intreruperea din ralanti schimband chiulasa. una din supape nu inchidea bine, masina a facut asa de noua, si am schimbat bobina/bujii/fise, MPP aproape degeaba. bobina era fisurata putin, MPP nu mai era perfect, dar cauza nu fusese aceea. cu aceleasi mpp/fise/bobina, motorul merge acum perfect la ralanti.
|
--------------------
Dacia
Oarecare
Candva
- Bz-00-xxx (\__/)
(='.'=) This is Bunny. Copy and paste Bunny into your (")_(") signature to help him gain world domination. |
|
mitzachiri |
![]()
Post
#44
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 1 Joined: 31 December 11 ![]() |
salut!! o problema am si eu : logan ! am pus gpl pe el la 16000km am ajuns la 40000km cu destule peripeti la instalatia gpl (in final sa dovedit a fi calculatorul de la gpl) de aproximativ 5000 km ma cam chinui cu ea nu mai trage motorul cum trebuie si parca mai si intrerupe dar nu face tot timpul cei de la sv gpl zic ca nu are nimic motorulsa schimb bujiile si sa reg, tacheti . Asa am facut ;scot bujiile si cea de la pistonul 4 afumata "tuci" restu ca noi demontez mai departe demontez bobina si o gasesc crapata la toate cele 4 gauri de fixare crapaturi de aprox. 1,5 cm ; mai departe desfac capac tacheti si incep reglajul supapele de ad la 2si 3 strinse si supapa de ev de la 4 tot strinsa restul aveau un joc de 0.10aprox (maxim) am reglat tacheti 0.15 ad. si 0.25 ev.am schimbat si bujiile tot cu dinalea de fabrica; a fost o idee mai bine pina sa incalzit mot.dupa tot asa face .Am desfacut buliile si iar bujia de la nr.4 e afumata. specific ca am probat bobina cu alta de pe o solenta (tot crapata dar functionala perfect)intrebare? sunt scaunele de la supape ?
|
--------------------
dacia
logan
2007 1.4mpi
- B-05-JGN
|
|
sonnic53 |
![]()
Post
#45
|
Membru autentic Group: Members Posts: 779 Joined: 18 May 09 From: Vrancea ![]() |
Nu am gasit ceva expres pentru compresie asa ca o sa scriu aici.logan 1.4 plus gpl.la rece porneste din prima dar se balbaie vo 30 secunde zici ca se dezmembreaza masina.la cald porneste din prima si merge perfect.si la cald si la rece pe benzina daca bag picioru in ia se gatuie uneori doar la rece primele 30 secunde da si rateu.am luat o compresie la rece1-13,5. 2-12.3-12.4-9,5 am pornito am lasato sa mearga 10 minute apoi am luat compresia cu motoru cald 1-13,5.2-13,3.3-13,3.4-13. aproximati.cemi recomandati.?ma pune pe ganduri compresia de 9 la rece,iar la cald se duce in 13.multumesc
|
--------------------
Vw Golf 3
Logan 1.4
2007
|
|
user123 |
![]()
Post
#46
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.114 Joined: 4 August 09 ![]() |
Referitor la compresie : se ia in mod normal folosind 2 metode - uscat si umed Uscat este cum ai luat-o tu prima oara ; daca iti pare ceva in neregula ( de ex compresie scazuta pe un cilindru) atunci folosesti putin ulei ( aruncat in cilindru respectiv) cu seringa si repeti treaba Daca " compresia" se normalizeaza la valori, atunci foarte probabil segmentii sunt de vina Daca ramane la fel, atunci iei in calcul supape/chiulasa/simeringuri supapa/ghiduri supapa.... Asta e metoda "umeda" In realitate, la tine nu cred sa fie probleme....daca nu iti scoate fum albastru dupa o frana de motor serioasa si nu mananca ulei in exces, as zice sa nu te arunci la segmentari/etc .....cel putin nu inca.... Poti sa repeti operatiunea, cand o masori evita sa dai multe chei; tot la masurare, cand invarte incearca sa obtii acelasi nr de turatii la fiecare cilindru, altfel risti sa iti dea cu virgula, cum e posibil sa fie cazul tau Referitor la mersul intrerupt, nu cred ca "compresia" are de-a face....vezi electronica, aprindere, benzina veche , chestii din astea care s-au tot scris... |
--------------------
Dacia
Renault
2004/2018 Stop, drop and roll will not save you in hell - inscriptie pe o biserica in Virginia |
|
sonnic53 |
![]()
Post
#47
|
Membru autentic Group: Members Posts: 779 Joined: 18 May 09 From: Vrancea ![]() |
Masina nu scoate fum deloc,nu consuma gram de ulei,gram de apa.este ok.pornirea dimineata primele 30 secunde e problema,tremura groaznic,iar motorasu deschide la maxim cred,zici ca are turbina.dupa 30 daca o opresc porneste perfect mereu.deci sa incerc la rece sa pun putin ulei in pistonu 4,"gen o lingura de ulei" e destul?pai nu am tinut cont de cate ture invarte.am tinut pana nu mai urca,si cand opream el ramanea la o valoare.am invartit intre 4 si 10 turi.cel putin la pistonu 4 am stat vo 10 turi poate poate mai creste,dar nu
.o sa incerc maine treaba cu uleiul.nu se intampla nimic apoi daca ramane acolo?o reglare de tacheti ar schimba ceva?am incercat una doar ca motorul era caliu.nu rece ca dupa o noapte de stat.inainte de reglaj pornea si murea de cateva ori dimineata,apoi tremura si se stabiliza.cam 3 saptamani am de cand e facut reglaju la tacheti.a mai ramas balbaitu si in sarcina pe benzina uneori ingenuncheaza,nare rost sa zic ca am schimbat o gramada,speram sa fie ceva din compresiile astea.una peste alta daca reglajul tachetilor se face ca la carte e posibil sa influenteze compresia?multam,si scuze pentru text asa lung This post has been edited by sonnic53: 30 Sep 2017, 18:13 |
--------------------
Vw Golf 3
Logan 1.4
2007
|
|
user123 |
![]()
Post
#48
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.114 Joined: 4 August 09 ![]() |
Nu se intampla nimic cu uleiul pus acolo cu bun simt - adica depinde de lingura care o folosesti; eu pun maxim 3-4ml cu o seringa
Incearca sa citesti valoarea care o vezi cand invarte, nu cea care ramane dupa ce nu mai invarte.....ultima depinde de pozitia pistonului si te poate duce in eroare.....cred ca 3-4 ture sunt suficiente, n-am dat niciodata 10 O reglare a culbutorilor poate face minuni.....la mine a facut la GPL mai demult cand la rece daca o scoateam din viteza, se oprea.... Culbutorii daca vrei sa-i reglezi corect, ii reglezi musai la rece......rece adica dupa o noapte de stat, nu motor caldut,caliu sau altceva......si camele fixate musai in acelasi loc pe patina culbutorului samd ( as putea scrie mai multe dar mi-e lene si nu stiu daca conteaza pt cineva) Poti incerca o reinitializare a parametrilor pe benzina si apoi sa mergi cateva zile exclusiv pe benzina ( de calitate eventual de 98-100).....daca isi revine e din setarile GPL... Nu cred ca ai probleme cu compresia din ce zici, trebuie sa cauti altundeva problema In ultima instanta, pune si un videoclip cu pornirea la rece a motorului, face cat 1000 cuvinte This post has been edited by user123: 30 Sep 2017, 18:33 |
--------------------
Dacia
Renault
2004/2018 Stop, drop and roll will not save you in hell - inscriptie pe o biserica in Virginia |
|
sonnic53 |
![]()
Post
#49
|
Membru autentic Group: Members Posts: 779 Joined: 18 May 09 From: Vrancea ![]() |
O sa fac un video cu fiecare.sper sa pot sati trimit in privat.si daca ajungem la un rezultat promit sa afisez aici.daca nu deranjez cum fac video te caut in privat.mersi fain
|
--------------------
Vw Golf 3
Logan 1.4
2007
|
|
user123 |
![]()
Post
#50
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.114 Joined: 4 August 09 ![]() |
Pune link si pe public; ideea e sa gasesti rezolvare, nu conteaza ca e din ce spun eu sau din ce spune altcineva Desemenea poate fi folositor si pt altii care citesc |
--------------------
Dacia
Renault
2004/2018 Stop, drop and roll will not save you in hell - inscriptie pe o biserica in Virginia |
|
bygy007 |
![]()
Post
#51
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.177 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
fiind posesor de gpl de multi ani , si avind in vedere ca in prima faza pornirea se face pe benzina , intreb cind ai bagat benzina ultima oara
This post has been edited by bygy007: 30 Sep 2017, 21:48 |
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
sonnic53 |
![]()
Post
#52
|
Membru autentic Group: Members Posts: 779 Joined: 18 May 09 From: Vrancea ![]() |
Benzina,acum cateva zile.am incercat si scos toata benzina din rezervor si pusa proaspata.nici o schimbare.am facut filmulet cu pornirea,mai fac si cu compresia si postez
1 Oct 2017, 19:17: deci avem pornirea de dimineata dupa o noapte stata de afara si interior acelasi moment.nu bagati in seama kilometri ,vizionati cu sunet va rog https://youtu.be/FFL2q5OvZkM si https://youtu.be/b-3u6ponz4U apoi avem filmare dupa compresie https://youtu.be/-ZgeWtT-i78 unde se aud si niste rateuri daca o accelerez in timp de ia este rece,daca o las sa mearga 2,3 minute o oprest si apoi ii dau cheie merge perfect toata ziua,fara rateuri fara nimic. la compresie a iesit neasteptat de bine ,dar masina nu a stat decat 5 ore pe dreapta ,dar motorul era rece,nu ca peste noapte dar era rece. piston 1 https://www.youtube.com/watch?v=eiasVlUKnKo piston 2 https://youtu.be/dNab7KV1qMY piston 3 https://youtu.be/JJ-g6PgrgYE piston 4 simplu https://youtu.be/WfKFThzeR8M piston 4 cu ulei pus https://youtu.be/9t4ANcolJJQ acum orice parere buna sau rea e bine venita. ma intereseaza sa scap de balbaiala aia din fiecare dimineata , iar in sarcina nu trage pe benzina ,chiar o ingenunchiaza.sa nu fie multe intrebari aici,am schimbat motoras pas cu pas,bobina,fise,bujii,pompa benzina,nu mai stiu acum exact.mersi mult This post has been edited by sonnic53: 1 Oct 2017, 19:17 |
--------------------
Vw Golf 3
Logan 1.4
2007
|
|
user123 |
![]()
Post
#53
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.114 Joined: 4 August 09 ![]() |
Balbaiala aia e mers neregulat dar care nu are de-a face cu "compresia" Compresia la 4 e ff buna din ce vad pe manometru fara ulei ...si la ceilalti cilindrii e la fel As zice mai degraba chestie de aprindere sau electronica......adica daca sigur sunt bune bujiile/fisele/bobina atunci e din setarile GPL, care bruiaza un pic mersul pe benzina Deci o reinitializare a parametrilor UCE apoi mers cateva zile pe benzina.... De curiozitate, ce bujii ai pus? vezi sa nu fie facaturi.... |
--------------------
Dacia
Renault
2004/2018 Stop, drop and roll will not save you in hell - inscriptie pe o biserica in Virginia |
|
sonnic53 |
![]()
Post
#54
|
Membru autentic Group: Members Posts: 779 Joined: 18 May 09 From: Vrancea ![]() |
Bujiile sunt renault cu 2 electrozi.care vine masina de la mama ei.chestia este ca doar la prima pornire merge asa,dupa ce sa incalzit puti nu mai am treaba.dar si la cald se gatuie pe benzina daca accelerez brusc,iar la rece rateu.hmm.
|
--------------------
Vw Golf 3
Logan 1.4
2007
|
|
user123 |
![]()
Post
#55
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.114 Joined: 4 August 09 ![]() |
Iar pe GPL merge bine nu? Tocmai de asta zic ca din cauza GPL s-au dus naiba parametrii pe benzina.....adica o reinitializare parametrii cu DDT si mers cateva zile pe benzina ca sa invete din nou Bujiile chiar daca sunt renault cu 2 electrozi pot fi facaturi.....insa mai pot fi si fisele Pana sa schimbi piese, incearca sa faci un reset la parametrii cu DDT cum am zis mai sus si sa mergi cateva zile exclusiv pe benzina |
--------------------
Dacia
Renault
2004/2018 Stop, drop and roll will not save you in hell - inscriptie pe o biserica in Virginia |
|
sonnic53 |
![]()
Post
#56
|
Membru autentic Group: Members Posts: 779 Joined: 18 May 09 From: Vrancea ![]() |
Pe gpl merge perfect masina.o sa vad daca gasesc pe cineva in vrancea sa faca treaba cu DDT.
|
--------------------
Vw Golf 3
Logan 1.4
2007
|
|
user123 |
![]()
Post
#57
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.114 Joined: 4 August 09 ![]() |
Atunci bingo - exact ce am zis Reseteaza parametrii aia cu DDT, mergi cateva zile exclusiv pe benzina Mergi inclusiv mai turat pe benzina, sa o dezmortesti un pic, gen 4-5000 rpm in tr3-4.... Se intampla mereu sa se deregleze pe benzina de la GPL...... |
--------------------
Dacia
Renault
2004/2018 Stop, drop and roll will not save you in hell - inscriptie pe o biserica in Virginia |
|
Adrian Frigo |
![]()
Post
#58
|
![]() Membru cu o tigaie de dacie Group: Members Posts: 2.031 Joined: 4 February 15 From: Undeva,pe dreapta ![]() |
QUOTE(sonnic53 @ 1 Oct 2017, 17:18) ...nu bagati in seama kilometrii... 606 350! ![]() ![]() De curiozitate,ai umblat vreodată în motor?Dar în cutie? |
--------------------
Dacia 1300/
1310/1410 GTL/CL/Lj/Renault
/1972/1986/1997/2000 și ceva...
- XX-00-UAP/ACR Mașina este ca femeia,dacă nu o întreții....TE LASĂ!
Daciot convins! |
|
cris06 |
![]()
Post
#59
|
![]() Mester Group: Members Posts: 597 Joined: 7 October 08 From: Iasi ![]() |
Ce instalatie de gaz e pe masina?
Injectoarele de benzina au fost verificate/ curatate vreodata? |
--------------------
Daewoo
TF19Y Cielo Exe Plus, E3/ GPL BRC 24-11 SEQ/
2006
- IS.06.---
|
|
sonnic53 |
![]()
Post
#60
|
Membru autentic Group: Members Posts: 779 Joined: 18 May 09 From: Vrancea ![]() |
Cutie niciodata.motor reglat tacheti odata,si asta de cand cu balbaitu asta.nu bate nu nimic.ulei la 10,12.000 si cam atat.poate am fost mai norocos.si acum umezeste intre motor si cutie,dar trebue schimbat si ambreaj.asa ca amandoua odata.gazu e de 30.000 maxim
2 Oct 2017, 06:01: Tomaseto stag 200.sa incercat si curatarea injectoarelor.nimic. This post has been edited by sonnic53: 2 Oct 2017, 06:01 |
--------------------
Vw Golf 3
Logan 1.4
2007
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 9th May 2025 - 05:30 |