DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages  1 2 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> lada frigorifica auto, merita?

antares
post 15 Jun 2009, 10:09
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 1
Joined: 11 June 08




salut. Ma bate gandul sa-mi iau o lada frigorifica pentru camping si parca as vrea una d-aia de se baga in priza de 12v a masinii dar nu sunt sigur ca face vreo branza sitemul ala de racire de 2 lei. Intrebarea e pentru cei ce au asa ceva: merita diferenta d epret sau mai bine-mi iau una normala si gata?


--------------------
... ... ...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
axabrt
post 15 Jun 2009, 10:17
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.577
Joined: 15 February 05
From: Ploiesti




oricum e o gluma, comparativ cu cele casnice. au elementi peltier.

daca nu are compresor degeaba. ar merge un frigider cu cumpresor mic si un inverter.


--------------------
Ford Focus mk3.5 Ecob00st
.dracnev si boboru’ este viitoru’.
User is online!Galerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 15 Jun 2009, 10:18
Post #3


fan Dacia


Group: Members
Posts: 17.768
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




E de 80 de lei sistemul de racire, nu de 2, ca cam atat e diferenta de pret. Eu unul zic ca merita, impreuna cu 2 acumulatori raciti tine frigul muult si bine.


--------------------
daca nu ai o toyota 4X4,ai gresit masina - negru pe alb
Argumentele ad hominem sunt arma prostului.
User is online!Galerie FotoPM
Go to the top of the page
+
axabrt
post 15 Jun 2009, 10:22
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.577
Joined: 15 February 05
From: Ploiesti




erau misto frigiderele alea de mini bar


--------------------
Ford Focus mk3.5 Ecob00st
.dracnev si boboru’ este viitoru’.
User is online!Galerie FotoPM
Go to the top of the page
+
l@u
post 15 Jun 2009, 20:01
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 6.057
Joined: 31 July 06




ia-ti bre o lada normala ca isi face treaba de minune si nu da banii pe kkt-uri de genul duralube


--------------------
Land Rover Freelander Td4, HSE -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bulan
post 15 Jun 2009, 20:06
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.040
Joined: 20 March 06




Eu am un frigider auto care merge la 12V si la 24V fara sa comut vreun buton.Se baga stecherul la bricheta masinii si indiferent de tensiune frigiderul porneste.Are un singur buton cu o scala gradata numerotata de la 0 la 8.Pana la 3 raceste si de la 4 in sus congeleaza fara nici un fel de probleme.Frigiderul are compresor si functioneaza cu freon presupun.Indiferent ca functioneaza la 12 sau 24 de volti poate functiona minimum 3 zile continuu fara a descarca bateria/bateriile masinii.Acest frigider i-l folosesc vara cand plec la drum lung.Cand plec doar pentru o zi doua iau cu mine o lada frigorifica simpla.In cele patru colturi ale lazii pun patru sticle pet de 1,5L patratoase pline cu apa care au stat la congelator minimum 24 de ore.Apoi umplu lada cu ce am eu de papa pentru drum.Daca mai infofolesc lada si cu vreo patura tine gheata in sticle minimum 48 de ore indifernt de cat de cald ar fi afara si am si apa rece de la gheata in sticle.


--------------------
a b c
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ov
post 15 Jun 2009, 20:08
Post #7


Academician doctor inginer, savant de renume mondial


Group: Moderatori
Posts: 7.427
Joined: 11 November 03
From: Bucuresti




da' halatu, cat e halatu'?


--------------------
Dacia 1300 1972
when life gives you lemon, make lemonade
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
l@u
post 15 Jun 2009, 20:26
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 6.057
Joined: 31 July 06




scump dom'le scump !!!!!!!!!!!


--------------------
Land Rover Freelander Td4, HSE -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bolidu
post 15 Jun 2009, 20:27
Post #9


Pai daca n-am ?!


Group: Members
Posts: 2.068
Joined: 1 July 06
From: Medgidalas




Bulan de cand caut si eu un astfel de sistem ... da-mi te rog pe pm sau aici mai multe detalii si niste poze daca poti te rog mult !!!

Cu privire la lada frigorifica nu face prea mare lucru ... Sistemul ala este mai mult ca sa iti mentina gheata sau ce ai pus rece acolo si chiar mentine dar sa iti faca de la 20-25 grade pana la 4-5 e cale lunga... eu am o astel de lada care o tin in garaj conectata la 12v de la un redresor si merge non-stop si face rece ....dupa ce a mers peste noapte si bag un tub de bere in juma de ora este rece deabinelea dar trebuie sa te misti repede cu capacul ca altfel iese tot frigul si nu ai facut nimic ...

Bulan astept informatiile de la tine si daca vrei sa faci si cateva poze ... multumesc !


--------------------
Solenza Confort 2005 Opel Astra Coupe - CT-XX-CMF
Daca te lasi de fumat, de baut si de femei, nu traiesti mai mult, doar ti se pare ca timpul trece prea incet.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
volint
post 15 Jun 2009, 21:48
Post #10


membru miserupist


Group: Members
Posts: 317
Joined: 7 September 04
From: Bucuresti (44.45682;26.13879)




QUOTE(bolidu @ 15 Jun 2009, 20:27)
Bulan de cand caut si eu un astfel de sistem ... da-mi te rog pe pm sau aici mai multe detalii si niste poze daca poti te rog mult !!!

Cu privire la lada frigorifica nu face prea mare lucru ... Sistemul ala este mai mult ca sa iti mentina gheata sau ce ai pus rece acolo si chiar mentine dar sa iti faca de la 20-25 grade pana la 4-5 e cale lunga... eu am o astel de lada care o tin in garaj conectata la 12v de la un redresor si merge non-stop si face rece ....dupa ce a mers peste noapte si bag un tub de bere in juma de ora este rece deabinelea dar trebuie sa te misti repede cu capacul ca altfel iese tot frigul si nu ai facut nimic ...

Bulan astept informatiile de la tine si daca vrei sa faci si cateva poze ... multumesc !
*




Bre! Nu iese frigul!! Intra caldura radmasa.gif smile.gif)


Am si eu una de 28 de litri. "De fabrica" tinea in interior o tempertura mai mica cu circa 15-16 grade fata de temp ambianta. Am imbunatatit-o prin adaugarea de folie de aluminiu intre peretii interior si exterior unde e izolata cu polistiren. Acum "tine" cam 20 de grade diferenta... si consuma in jur de 2 amperi.



--------------------
Dacia / Mitzu Nova GTI / hautlandăr 2000 / 2011 - B-22-YFL /
Credinta in Dumnezeu ma obliga sa fiu deschis oricarui adevar. Altfel sunt mai rau ca dracul, devin ipocrit.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IsNa
post 16 Jun 2009, 09:17
Post #11


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.147
Joined: 11 July 02
From: Timisoara




Aaaa, luati in calcul ca "bateria masinii" in cazul lui Bulan e bateria (bateriile) de la camion! wink.gif Alta mancare de peste.

In general, aceste lazi nu vor functiona prea mult pe o baterie de autoturism.

Dar sunt eficiente. Eu am una Campingaz de 30 litri, si functioneaza f. bine. NU congeleaza, dar mentine o diferenta de temp de 25C fata de mediul ambiant.
Cei 2 lei au fost 400 de fapt.

Si atentie: nu prea merg in portbagaje de sedan, nu se aeriseste portbagajul si se cam coace aparatul acolo. Daca ai hatch sau combi, e OK.

This post has been edited by IsNa: 16 Jun 2009, 09:19


--------------------
Skoda Fabia Combi + Citigo ASG 2007 / 2013
Forta sa fie cu voi !!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 16 Jun 2009, 09:32
Post #12


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.153
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




de preferabil alimentare mixta (12/220) am si eu asa ceva sint mai bune nu mai obosesti bateria masinii , cit am stat la camping anul trecut la mare o gramada au venit la mine sa imi ceara cabluri de curent , sau modificata o sursa de calculator si adaptata pentru 12V

This post has been edited by bygy007: 16 Jun 2009, 09:33


--------------------
LOGAN LAUREATE 1,6 GPL 2009 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bolidu
post 16 Jun 2009, 22:05
Post #13


Pai daca n-am ?!


Group: Members
Posts: 2.068
Joined: 1 July 06
From: Medgidalas




IsNa de unde ai luat Campingas-ul ? Am avut si eu una daia si am vadut-o aici pe forum culmea cu 400 lei ... Isi facea treaba ok dar era mult prea mare pt mine ... Nu cumva a ajuns la tine ?!


--------------------
Solenza Confort 2005 Opel Astra Coupe - CT-XX-CMF
Daca te lasi de fumat, de baut si de femei, nu traiesti mai mult, doar ti se pare ca timpul trece prea incet.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
zax
post 23 Jul 2012, 12:14
Post #14


Membru autentic


Group: Members
Posts: 713
Joined: 11 February 04
From: Bucuresti




Am reusit sa gasesc in sfarsit o lada cu peretii ceva mai grosi, nu prostioarele alea de 3mm care se gasesc prin orice magazin. Ma rog, pereti-s grosi dar cum n-a fost foarte scumpa mi s-a parut ceva dubios asa ca am desfacut-o... si surpriza, e facuta la misto:


--------------------
Hyundai/ex Renault I30 1.5Tgdi 160cp/Clio Symbol Fidji 1.5dci 80cp aprilie 2022/iunie 2006
"Orice s-ar intampla, important este sa treci peste" (Gica, operator buldozer)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 23 Jul 2012, 12:19
Post #15


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.061
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




da macar e simpla, o poti face tu cum trebuie.
E un fel de dacia a lazilor frigorifice, e buna de bricolat.


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
zax
post 23 Jul 2012, 12:38
Post #16


Membru autentic


Group: Members
Posts: 713
Joined: 11 February 04
From: Bucuresti




Am reusit sa gasesc in sfarsit o lada cu peretii ceva mai grosi, nu prostioarele alea de 3mm care se gasesc prin orice magazin. Ma rog, pereti-s grosi dar cum n-a fost foarte scumpa mi s-a parut ceva dubios asa ca am desfacut-o... si surpriza (sau nu chiar), e facuta la misto:
IMG167.jpg ( Size: 615.42k ) Number of downloads: 8543
IMG168.jpg ( Size: 546.07k ) Number of downloads: 8855


Pe langa problema evidenta din poze (faptul ca sunt spatii mari fara polistiren) ar mai fi cateva pe care vreau sa le evidentiez (ca poate nu se observa in poze):

IMG167___Copy.jpg ( Size: 630.2k ) Number of downloads: 8792


cu rosu am incercuit o zona unde polistirenul este taiat pentru a face loc unei "nise" in exteriorul lazii, al care-i rost nu-l inteleg... deci pe zona aia peretele e dublu dar subtire. Pe peretele opus exista aceeasi taietura in polistiren (ca s anu faca baietii doua modele) dar nu mai e nisa aia.

cu albastru am incercuit o bucata vizibila a axului rotilor (ca are si roti, sa nu obosesc carand smile.gif ). Problema e ca e din metal, conduce usor caldura

cu galben am incercuit contraaripa rotilor - motivul pentru care cele doua placi de polistiren de pe lateral sunt mai scurte.

Acum, ma gandesc cum s-o imbunatatesc. Cel mai simplu ar fi sa iau niste bucati de polistiren si sa mai umplu din goluri. Eventual sa pun si niste folie d-aia de supravieturie pe exteriorul cutiei interioare si pe interiorul cutiei exterioare (folie de aluminiu cu care se invelesc victimele accidentelor) desi nu prea pricep cat de ajutor e o foita asa subtire.

O a doua varianta ar fi sa scot polistirenul si sa umplu tot spatiul dintre cele doua cutii cu spuma (in genul celei ce se foloseste la termopane) - dar oare nu fac o prostie - fiind mai densa ma gandesc ca izoleaza mai prost decat polistirenul expandat...

Cam asta ar fi cu partea de cutie. Capacul e si asta cu probleme:
IMG171.jpg ( Size: 439.28k ) Number of downloads: 8848


cu rosu e incercuita o gaura (probabil a fost necesara pentru turnare) ce comunica in tot interiorul capacului. O sa-i pun un dop si probabil o sa captusesc capacul cu folie de aluminiu... sa il umplu cu spuma?

Pe tot conturul capacul are un sant in care probabil trebuia bagata o garnitura... n-au mai bagat-o. Stiu ca exista niste tuburi flexibile din cauciuc stie cineva unde gasesc (sau ce altceva as putea folosi pe post de garnitura?

Multumesc

PS: dupa ce am postat am vazut cat am scris... pentru cine n-are rabdare fac un rezumat al intrebarilor:

1. sa las peretii asa cum sunt (eventual sa mai umplu din goluri cu polistiren) sau sa scot polistirenul si sa umplu tot spatiul ala cu spuma? Ca idee polistirenul este de 3cm pe pereti si 2cm pe fund

2. Ma gandesc sa captusesc interiorul cutiei exterioare si exteriorul cutiei interioare cu folie de aluminiu - ajuta?

3. Sa umplu capacul cu spuma sau sa-l las asa, cu strat de aer? (dop in gaura aia ii pun oricum)

4. Unde gasesc de cumparat un ceva ce-l pot folosi pe post de garnitura pe conturul capacului?

This post has been edited by zax: 23 Jul 2012, 12:43


--------------------
Hyundai/ex Renault I30 1.5Tgdi 160cp/Clio Symbol Fidji 1.5dci 80cp aprilie 2022/iunie 2006
"Orice s-ar intampla, important este sa treci peste" (Gica, operator buldozer)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C@talin
post 23 Jul 2012, 13:35
Post #17


Dealer autorizat droguri/Stil romantic: Sef.


Group: Members
Posts: 5.405
Joined: 5 December 05
From: cucu




Luați i lada cu sistem de răcire pe amobiac dacă vreți să facă gheatza.


--------------------
Range Rover V8 5.0 Vogue SE - B 666 IAD
Sold my soul to the devil for the Range.
Ladies if you wanna hang with me, you need a good rope .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
corbex
post 23 Jul 2012, 13:42
Post #18


Desi nu pare, ma plimb cu Dacia


Group: Members
Posts: 8.198
Joined: 11 July 06
From: bucuresti




QUOTE(klaus @ 23 Jul 2012, 13:19)
da macar e simpla, o poti face tu cum trebuie.
E un fel de dacia a lazilor frigorifice, e buna de bricolat.
*


Exact! Ii pune polistiren unde lipseste si are o lada frigorifica rezonabila.
Pe caniculele astea, am pus doua peturi de 2l inghetate bocna intr-o lada mai proasta decit a lui Zax si mi-a tinut mincarea rece pina seara. Nota bene, afara erau 38 de grade, in masina dumnezeu stie cite au fost. Dadusem aerul conditionat mai incet, la pozitia "Argon".

This post has been edited by corbex: 23 Jul 2012, 13:51


--------------------
dacia solenza 2005, cheala
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CGDBZ
post 23 Jul 2012, 13:48
Post #19


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.487
Joined: 8 July 09
From: BZ




Din cate stiu eu polistinenul pentru podele ar fi mai bun (polistiren extrudat parca), sa-l inlocuiesti pe tot. Dar daca nu vrei sa cheltui alti bani este bine daca astupi spatiile goale cu polistiren normal. Am si eu o lada simpla si mai facut curios, cred ca o desfac sa vad cum arata cu toate ca a mea are peretii mai subtiri. Eu o folosesc si in casa caci daca beau de la frigider ma doare in gat .


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 23 Jul 2012, 14:00
Post #20


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.061
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




conform http://www.engineeringtoolbox.com/thermal-...vity-d_429.html spuma poliuretanica si polistirenul expandat au cam acelasi indice de conductivitate termica, deci ar fi indiferent care e utilizat.
Eu as umple cat as putea cu polistiren si as face completarea cu spuma poliuretanica.
Daca aerul simplu (intre 2 suprafete) ar fi atat de eficient, atunci nu ar fi necesara izolarea caselor din zonele friguroase cu vata minerala, s-ar face case doar cu goluri de aer, de ce sa fie necesara vata minerala care costa in plus?
Referitor la capac, eu l-as lasa asa cum e, dar nu cred ca i-ar face rau niste injectare cu spuma.


23 Jul 2012, 15:02:
QUOTE(CGDBZ @ 23 Jul 2012, 14:48)
Din cate stiu eu polistinenul pentru podele ar fi mai bun (polistiren extrudat parca), sa-l inlocuiesti pe tot.
*

Asta e un mit urban, care nu are nici o legatura cu realitatea.
Avantajele polistirenului extrudat sunt doar rezistenta mecanica mult mai mare si impermeabilitatea la vaporii de apa.
In rest indicele de transfer termic e aproape identic (+/- 10%). Diferenta minora (de 10%) nu justifica diferenta de pret (mai mult de dublu)

This post has been edited by klaus: 23 Jul 2012, 14:02


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
yhattori
post 23 Jul 2012, 15:12
Post #21


*


Group: Members
Posts: 456
Joined: 18 August 09




QUOTE(klaus @ 23 Jul 2012, 14:00)
conform [url=http://www.engineeringtoolbox.com/thermal-conductivity-d_429.html]http:
Daca aerul simplu (intre 2 suprafete) ar fi atat de eficient, atunci nu ar fi necesara izolarea caselor din zonele friguroase cu vata minerala, s-ar face case doar cu goluri de aer, de ce sa fie necesara vata minerala care costa in plus?

*



din motive mecanice/fonice. consulta linkul pe care l-ai pus chiar tu.


--------------------
* * *
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Markos
post 24 Jul 2012, 00:04
Post #22


fost programator


Group: Members
Posts: 8.016
Joined: 27 October 05
From: Scursurești Vale




QUOTE(klaus @ 23 Jul 2012, 15:00)
Asta e un mit urban
*


Legendă urbană, te rog frumos..


--------------------
Reno Megan Privilej
"Partidele politice sunt cai la carul de aur al istoriei românilor; când devin gloabe, poporul român le trimite la abator." - P.Țuțea
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Smiley
post 24 Jul 2012, 07:13
Post #23


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.138
Joined: 12 August 04
From: Bucuresti




QUOTE(klaus @ 23 Jul 2012, 15:00)
.........spuma poliuretanica si polistirenul expandat au cam acelasi indice de conductivitate termica, deci ar fi indiferent care e utilizat.........
Daca aerul simplu (intre 2 suprafete) ar fi atat de eficient, atunci nu ar fi necesara izolarea caselor din zonele friguroase cu vata minerala, s-ar face case doar cu goluri de aer, de ce sa fie necesara vata minerala care costa in plus?..........
*



...si ambele sunt mai "proaste" decat aerul simplu (0.3 vs 0.024). in schimb ambele sunt mult mai bune la izolarea fonica si ofera si ceva rezistenta mecanica (daca te impiedici si intri cu nasul in perete, cel cu vata minerala in spate e posibil sa reziste smile.gif )


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
yhattori
post 24 Jul 2012, 09:29
Post #24


*


Group: Members
Posts: 456
Joined: 18 August 09




cea mai buna izolatie termica este vacuum-ul. transferul de caldura prin convectie este impiedicat total, ramine cel prin radiatie si cel prin conductie. pentru cel prin radiatie instalezi o folie din metal reflectorizant (argint, aluminiu, aur...) iar pentru cel prin conductie minimizezi punctele/suprafetele de contact intre volumul ce trebuie izolat si carcasa exterioara.


--------------------
* * *
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
zax
post 24 Jul 2012, 16:10
Post #25


Membru autentic


Group: Members
Posts: 713
Joined: 11 February 04
From: Bucuresti




QUOTE(corbex @ 23 Jul 2012, 13:42)
[...] am pus doua peturi de 2l inghetate bocna [...] si mi-a tinut mincarea rece pina seara.
*


Eu as vrea sa tin carnea vreo 4-5 zile... daca o las 3 zile-n congelator tine o zi si-n sacosa.

QUOTE(Smiley @ 24 Jul 2012, 07:13)
...si ambele sunt mai "proaste" decat aerul simplu (0.3 vs 0.024)
*


0.03 nu 0.3... nu-i asa mare diferenta. Oricum, si spuma si polistirenul se bazeaza practic tot pe aer dar prins in structura lor. Aerul o fi ok dar ma gandesc ca daca-l lasi sa se plimbe de colo colo (ala din interior se raceste si coboara, ala de la exterior urca) face mai rapid transferul termic... zic si eu, ca altfel nu mai puneau deloc polistiren)

QUOTE(yhattori @ 24 Jul 2012, 09:29)
cea mai buna izolatie termica este vacuum-ul.
*


D-asta n-avem.
QUOTE(yhattori @ 24 Jul 2012, 09:29)
pentru cel prin radiatie instalezi o folie din metal reflectorizant (argint, aluminiu, aur...)
*


ok, asta se va face
QUOTE(yhattori @ 24 Jul 2012, 09:29)
pentru cel prin conductie minimizezi punctele/suprafetele de contact intre volumul ce trebuie izolat si carcasa exterioara.
*


Cum la vid am renuntat nici cu asta nu o sa-mi bat capul.

Cred ca o sa pun spuma in ea dar mai incolo. Deocamdata voi pune folie si niste polistiren daca gasesc.

Multzam de opinii.


--------------------
Hyundai/ex Renault I30 1.5Tgdi 160cp/Clio Symbol Fidji 1.5dci 80cp aprilie 2022/iunie 2006
"Orice s-ar intampla, important este sa treci peste" (Gica, operator buldozer)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
LiazAdrian5256
post 18 Aug 2012, 18:04
Post #26





Group: Members
Posts: 0
Joined: 18 August 12
From: București.




Are și tata la mașina noastră, ladă frigorifică. Încă două lăzi.
Una care "funcționează" normal, și una, care merge pe curent happy.gif
Sunt chiar bune, lași acolo o bere, un suc, și rămâne rece. Mai ales, când este vară, și e foarte cald ohmy.gif


--------------------
Dacia 1310 Break 1995
(h)Adrian.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
daniM
post 18 Aug 2012, 18:28
Post #27


Membru autentic


Group: Members
Posts: 580
Joined: 11 July 07
From: Gugulania




Tata are 3.e mai tare ca taica-tu!


--------------------
. . . - Skoda Octavia
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vizitatorul
post 18 Aug 2012, 18:44
Post #28


Membru autentic


Group: Members
Posts: 248
Joined: 10 May 09




6 oua......?


--------------------
Dacia 1310 L 1998 - B453SCU
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
daniM
post 18 Aug 2012, 19:02
Post #29


Membru autentic


Group: Members
Posts: 580
Joined: 11 July 07
From: Gugulania




Yap!Vrei homlet?


--------------------
. . . - Skoda Octavia
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vizitatorul
post 18 Aug 2012, 19:07
Post #30


Membru autentic


Group: Members
Posts: 248
Joined: 10 May 09




Nu.


--------------------
Dacia 1310 L 1998 - B453SCU
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages  1 2 >
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 7th February 2023 - 13:40
Forum Renault