Salutare.Problema mea e urmatoarea:acum 6 luni am schimbat arcurile si amortizoarele spate la berlina. in peimele 4 luni(cu aproximatie)a stat ridicata de spate frumos. de vreo 2 luni s-a lasat de spate la fel ca inainte sa fac shimbu.Intrebare mea este unde gasesc si eu niste inaltatoare pt arcuri si amortizoare(in zona pitestiului)ca am cautat aproape peste tot si nu am gasit.Asta pt ca nu am bani momentan pt arcuri noi.am citit cateva topicuri dar nu am gasit nimic.
alinushy
4 Feb 2008, 21:12
pe dumbravei ai fost? sau prin mioveni
ydaniel
4 Feb 2008, 21:19
exista 2 tipuri de inaltatoare:din cauciuc sau metalice.
totusi nu recomand solutia cu inaltatoare-se pica l itp.
mai bine iei arcuri de fata,tai 1 spira din ele.
pe dumbravei am fost ,dar nu la toate magazinele,stii unul care are?itp-ul abia l-am facut deci momentan nu e problema,din pacate bani de alte arcuri momentan nu am.e vreo diferenta intre cele de cauciuc si cele metalice(alea de cauciuc se pun la arc,cele metalice la amortizor??)
alinushy
4 Feb 2008, 21:30
ma nu stiu unu anume, dar mai bine mai astepti si aplici varianta lui ydaniel, e si mai sanatos asa
mad toz
4 Feb 2008, 21:31
Recomand sa te duci la remat sau dezmembrari,iei 2 arcuri de fata,tai din fiecare 1 spira si jumatate si le pui pe spate si nu vei mai avea probleme mult timp.Nu sunt bune inaltatoarele ,pe langa faptul ca ridica masina prea sus si sta aiurea ,va fii si mai instabila.
Acu depinde de tine ce vrei sa faci.
si doua arcuri la dezmembrari(informativ) cat ar costa?cum iti dai seama de uzura?sau merg indiferent?
eu am avut pe cealalta masina inaltatoare si a mers bine,era stabila,era ridicata frumos de spate nu exagerat.acum depinde si de stilul de condus,ca daca vrei sa iei curba ca la raliu se da de spate si cu inaltatoare si cu arcuri de fata/break puse.
alinushy
4 Feb 2008, 21:42
mama ce de lume din pitesti
eu n-as pune inaltatoare
ydaniel
4 Feb 2008, 21:55
pai ca 30-50 lei bucata de arc fata;) vezi sa nu fie prea ruginite.
ok o sa fac un efort financiar si o sa-mi iau arcuri,ca acum cu 4 persoane in masina imi ating presurile de jos.da se pun cu taietura in jos sau in sus?conteaza?daca nu le tai se intampla ceva(inafara ca o sa fie rigida suspensia)
.multumesc pt sfaturi.
faci cum vrei da cu arcuri de fata pe spate o sa-ti zdruncini si creierii,si cu spirele taiate si fara. poate de break ar fi mai bune da nu stiu cum e cu amortizoarele.da si cu inaltatorele,nu stiu de ce sunteti importiva(ati avut si nu au fost bune?)ca la mine nu am avut nici o problema nici macar la itp,bine acolo nu cred ca s-au uitat aia bine.
Mihai Simon
4 Feb 2008, 22:19
Eu am Break si am inaltatoare si la arcuri si la telescoape (precizez ca toate 4 telescoapele sunt noi) si sunt foarte multumit! Sta bine in curbe, are stabilitate, nu scutura si nici nu se mai lasa de spate ca inainte! Mie imi place!
Bafta!
mad toz
4 Feb 2008, 22:54
QUOTE(pcv @ 4 Feb 2008, 23:16)
faci cum vrei da cu arcuri de fata pe spate o sa-ti zdruncini si creierii,si cu spirele taiate si fara. poate de break ar fi mai bune da nu stiu cum e cu amortizoarele.da si cu inaltatorele,nu stiu de ce sunteti importiva(ati avut si nu au fost bune?)ca la mine nu am avut nici o problema nici macar la itp,bine acolo nu cred ca s-au uitat aia bine.
Daca vii la bucuresti te plimb o tura cu masina si o sa observi ca nu te zdruncina
.Am avut eu inaltatoare pe masina si ma bucur ca am scapat de ele.Masina arata foarte urat cu inaltatoare.
Acum fiecare cu parerile lui.
Si eu am facut aceiasi prostie ca si adyss,am cumparat arcuri noi de spate de "uzina" si dupa 6 luni erau moi ,cu arcurile de fata nu am probleme.
si eu am avut arcuri fata pe spate si nu mi-au placut deloc,prea rigida suspensia.am pus arcurile vechi inapoi cu inaltatorare si a fost super bine.dar ai dreptate fiecare cu parerea lui.omul ne-a cerut sfaturi si noi ii oferim.
acum si la tine si la mine depinde probabil de montaj(cred).
la tine merg bine arcurile, la mine au mers inaltatoarele,adyys tu hotaresti.
desi nu cred ca e vorba de aspectul masini ci de a nu se mai lasa asa mult cand e incarcata.
Mihai Simon
4 Feb 2008, 23:05
corect pcv
adyys poti sa incerci si cu inaltatoare la arcuri si telescoape. toata investitia te duce pana la 20 ron. ca sa incerci cu arcurile, eu zic ca te costa mult mai mult, si dup-aia poate o sa vezi ca nu-ti convine...
tu hotarasti!!!
bafta!
Nici eu nu as pune inaltatoare.Arcuri de fata din care tai o spira.Asta e o solutie ok(asa cum a spus si ydaniel).
cred ca o sa incerc mai intai cu inaltatoare(ca sunt ieftine doar 20) si daca nu-mi convine o sa-mi cumpar arcuri.oricum la stabilitate nu-mi fac probleme ca rar depasesc 80km/h.nu-mi place viteza.aspectul nu ma intereseaza,adica nu cred ca e diferenta intre inaltatoare si arcuri fata taiate,pe mine ma intereseaza sa nu mai aud frecand presul cand merg cu prieteni sau cand car cate ceva.deci o sa incerc inaltatoarele si apoi daca nu-mi convine pun arcuri.o sa caut pe dumbravei sa vad daca gasesc.multumesc
e bine si asa. poti sa pui inaltatoare temporar(pana faci rost de bani pt arcuri,dar eu cred ca nu o sa mai vrei sa-ti pui arcuri) si dupa aia sa-ti cumperi arcuri fata. daca nu ajungi maine pe dumbravei o sa ma duc eu sa cumpar niste piese si o sa ma interesez si de inaltatoare(cat si unde).
CriSTI68
5 Feb 2008, 00:03
pe berlina ca sa o inalte putin merg arcurile de break la remat le iei la pomana, inaltatoare am eu 2 bucati dar din cauciuc, am avut odata si inaltatoare de fier pe ea
ydaniel
5 Feb 2008, 06:51
acurile de spate de break au aceelasi diametru ca cele de berlina de spate dar sunt mai dure.arcurile de fat sunt comune ambelor modele,comparativ cu cele de in spate au spira mai groasa in diametru,sunt mai lungi si mai dure.cu arcuri de fata pe spate intr-adevar suspensia e dura.sau mai e o varianta ,sunt niste arcuri mici care se pun pe puntea din spate langa prinderea basculei.unele model au venit din fabrica cu aceste arcuri.
SGM.MYKE
5 Feb 2008, 14:59
Arcuri fata la dezmembrari 30RON perechea. La Bradu.
Mihai Simon
5 Feb 2008, 15:12
QUOTE(ydaniel @ 5 Feb 2008, 06:51)
...mai e o varianta ,sunt niste arcuri mici care se pun pe puntea din spate langa prinderea basculei.
nu recomand!!!
am avut si eu si abia am asteptat sa ma scap de ele!! scutura, e rigida si fuge spatele in curbe!!!
legat de arcurile de spate de break, i-am dat si eu la un prieten cu o berlina sa si le puna, dar aceasi chestie... scutura! sunt mai tari!
ydaniel
5 Feb 2008, 20:00
un prieten a avut 36.000km o dacie cu arcuri suplimentare si am condus-o si eu multi km.statea f bine in curba.acu cine stie ce cotet de masina ai avut cu amortizoare,bucse si tendoane varza.
Nu va mai "certati"!
Am hotarat sa pun momentan inaltatoare(arcuri de break oricum o pun dar mai incolo ca nu am bani acum),pcv ai facut rost de inaltatoare cum am vorbit? va multumesc la toti pt sfaturile date,dar asa o sa se rezolve treba pt mine
.
acu am ajuns.Da ti-am facut rost.Omu le avea prin garaj.Sunt noi ca le-a luat si nu a apucat sa le mai puna ca a turtit rau masina si nu vrea nimic pe ele,ca oricum nu avea ce face cu ele .Sa-mi dai id de mes pe PM sa mai vorbim.
Eu nu recomand d-alea de cauciuc ca mi se bloca intr-o veselie un amortizor din cauza unuia. In service, acum vreo 10.000km am fost in graba mi-au dat jos unul. Am ramas cu unul pe o parte, si in cealalta parte fara. Stiu, nu e bine, etc. etc., dar momentan n-am ce face. Eventual il dau si pe celalalt jos. Mai am si arcuri de break pe spate, suspensia e teapana bine, nu se lasa prea rau masina nici incarcata bine de tot, dar fuge spatele dupa cum mai spunea cineva mai sus.
Parerea mea, mai las-o asa si pune-i arcuri de fata noi cu spira taiata. As face si eu la fel dar cred c-o duc cat de curand la Remat, deci mai merg cu ea asa...
parpanel
5 Feb 2008, 21:57
Nu recomand inaltatoare din alea tipa oala din cauciuc. Se monteaza si o tija metalica in capatul de jos al amortizorului. Eu le-am dat jos pentru ca mi s-a rupt surubul din capat al amortizorului cu prima ocazie cand am facut un drum la mare cu 2 persoane in masina.
ydaniel
5 Feb 2008, 22:10
QUOTE(Merced @ 5 Feb 2008, 21:15)
Eu nu recomand d-alea de cauciuc ca mi se bloca intr-o veselie un amortizor din cauza unuia. In service, acum vreo 10.000km am fost in graba mi-au dat jos unul. Am ramas cu unul pe o parte, si in cealalta parte fara. Stiu, nu e bine, etc. etc., dar momentan n-am ce face. Eventual il dau si pe celalalt jos. Mai am si arcuri de break pe spate, suspensia e teapana bine, nu se lasa prea rau masina nici incarcata bine de tot, dar fuge spatele dupa cum mai spunea cineva mai sus.
Parerea mea, mai las-o asa si pune-i arcuri de fata noi cu spira taiata. As face si eu la fel dar cred c-o duc cat de curand la Remat, deci mai merg cu ea asa...
tunere
vezi poate te vedem si pe tine la tv! ca si asa pe site-u la pro tv scria ca accidentu a fost in pitesti.daca vi pana la mine iti dau un set de amortizoare de spate folosite,da bune
crys_bb
5 Feb 2008, 22:13
eu am inaltatoare pe amortizor...facute de tata pe cand traia...si nu au fost probleme la itp.....daca vreti detalii trim msg pe privat
daniel nu cred ca ajung la TV, nu am obiceiu sa bruschez volanu, in niciun caz la viteze mari.
ydaniel
5 Feb 2008, 23:06
f bine;)
Si asa, mai mult sta decat merge in ultima perioada. Azi mi-a scos peri albi cat am schimbat garniturile de la cilindrul de frana pe spate, nu mai vreau s-o folosesc vreo doua-trei zile, sa se invete minte.
ydaniel
6 Feb 2008, 07:29
mai cumparai un cilindri nou...eu am schimbat vreo 3 seturi pana a mers ceva,dar dupa 5okm iar s-au dus.... asa ca...piese noi si de calitate;)
Mihai Simon
6 Feb 2008, 10:33
QUOTE(ydaniel @ 5 Feb 2008, 20:00)
cine stie ce cotet de masina ai avut cu amortizoare,bucse si tendoane varza.
merci ydaniel!!!
iti intorc complimentul...
fiecare a scris ce a incercat si impresiile lui personale!!! nu comentarii de 2 lei...
ydaniel
6 Feb 2008, 10:48
ce te-ai suparat?nu de la arcurile suplimentare iti facea asa masina
Muttley
6 Feb 2008, 12:56
Nu zau?!?
Da' masinile sport de ce au suspensia-n interiorul jantei?
Sau sa zicem altfel... La Dacie, in loc de cele doua arcuri din lateralele puntii, oare cum s-ar comporta daca ar avea un singur arc pe centru?
ydaniel
6 Feb 2008, 15:01
deci ce vorbim noi si ce vrei sa zici?
Muttley
7 Feb 2008, 19:56
Tu afirmi ca...
QUOTE(ydaniel @ 6 Feb 2008, 10:48)
nu de la arcurile suplimentare iti facea asa masina
...iar eu te contrazic. In plus, ti-am si demonstrat ca n-ai dreptate.
ydaniel
7 Feb 2008, 20:36
cum zici tu:)
Mi-am montat inaltatoarele de cateva zile si am facut cateva drumuri,inclusiv azi am fost la tara(100km),si nu am vazut nici o schimbare la stabilitate sau franare cum spuneati uni dintre voi,deci inafara de un spate ridicat frumusel(nu mai ating presurile nici cu 4 saci de grau) nu am de ce sa ma plang.
oricum cei ce vor mai citi topicul pt a se documenta sa aleaga ce vor,arcuri sau inaltatoare.cei ce vor sa care cu ea(la mine a fost ceva rar sa car cu ea greutati din astea)sa aleaga arcuri fata,cei care vor doar sa nu mai fie lasata de spate si sa nu sacrifice prea mult confortul cred ca inaltatoarele sunt mai bune si mai ieftine(bani+timp).multumesc baieti pt sfaturi.
ydaniel
9 Feb 2008, 20:49
eh,fiecare face cum ii place.dar nue bine sa fie inalta.daca o folosesti la carata ia un 1304.
CriSTI68
9 Feb 2008, 22:41
o prefer cat mai joasa
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.