Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: pierde lichid de frana
DaciaClub - Forum Dacia > Celelalte modele Dacia - 1100, Berlina, Papuc, Nova > Dacia Nova
shod
Ceau!
Sunt nou pe aici si deja am venit cu probleme...am o nova gti 2000 si am observat ca roata dreapta spate este umeda tot timpul.
Am dat-o jos si mi se pare ca pierde lichid de frana pe undeva...dar nu stiu pe unde.
Despre ce poate fi vorba?
iulian.bisty
sunt 3 variante :
pe la conducta
pe la niplu
pe la cilindru
corbex
Te bagi sub masina (daca e prea murdar, roaga un mecanic s-o faca -pe bani, evident!), cureti frumusel zona cilindrului de frina, iesi de sub masina, dai pompe puternice. Daca scurgerea e pe afara, o s-o observi. Daca nu vezi nimic, scoti roata, scoti tamburul, examinezi cilindrul de frina. Scoti sabotii, scoti pistonul, cureti cilindrul si pistonul cu o cirpa, pui garnituri noi la cilindru, pui totul la loc. sau scgimbi cilindrul cu totul, poate fi ovalizat sau corodat.
Sau, revin la alternativa anterioara, mergi la un mecanic.

shod
multumesc de sugestii...
corbex
N-am intentionat sa fiu rautacios. Pur si simplu asta e calea de urmat. rolleyes.gif
apollo
ca tot e vorba de frane, etrier si altele.
stiu ca pistonasul de 1310 e mai mic fata de cel de nova dar stie cineva daca etrierul de 1310 se potriveste in suportul de etrier de nova?
C a t a l i n
Nu cred, Nova avānd discuri ventilate, deci mai groase.
apollo
nu-s cu mult mai groase.e vorba de cativa mm.

eu ma gandesc daca intra in suport.presupun ca nu e mai mic ca dimensiuni si acele pene de fixare sa joace in voie.

e mult prea scump un etrier de nova.de asta intreb daca merg cele de berlina.sa nu mai zic de garnituri care sunt din ce in ce mai proaste.
scania
nu merge cel de berlina am incercat eu si nu am putut sa`l pun avea joc prea mare sad.gif
Si tot ca veni vb de frane cred ca`mi trage aer pe la servo si de ce cred asta, pedala de frana e cam mecanica dar motoru merge frumos deci aer fals nu cred ca trage, oricum servo a mea a fost desfacuta si ma gandeam sa o desfac din nou si sa pun silicon rosu pe margine., si gasesc garnitura aia de la servo pe unde iese tija de intra in pompa ca e varza aia sau pot sa etansez intre pompa si servo tot cu silicon?, am schimbat si supapa aia alba de pe furtun si tot degeaba, ca oricum trebuie sa dau pompa jos sa montez noul icp ca cel vechi l`am rupt
lvl100
QUOTE(apollo @ 10 Mar 2008, 10:17)
nu-s cu mult mai groase.e vorba de cativa mm.

eu ma gandesc daca intra in suport.presupun ca nu e mai mic ca dimensiuni si acele pene de fixare sa joace in voie.

e mult prea scump un etrier de nova.de asta intreb daca merg cele de berlina.sa nu mai zic de garnituri care sunt din ce in ce mai proaste.
*




Confirm ce a spus si scania. Nu merge deloc.

Eu am avut niplul ala rupt (1 roata pe fata si 1 pe spate) si decat sa ma apuc sa fac reductie sau cum s-o fi chemand, am vrut sa schimb tot etrierul. Si ala de 1300 nu mergea.

Ce e mai trist ca am cautat in mai multe orase mari, si nu am reusit sa gasesc un etrier de Nova in magazin.
Cu cilindru a fost usor, ca e identic ca la supernova, dar etrier nema.
apollo
etrier am gasit in oras la magazin la 90 ron si la 140 ron de origine...dar e prea mult...bine..ca cel de berlina e 70 ron de import blink.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.