ciprianhugianu
15 Feb 2008, 17:13
Solenza Scala, jante aliaj, pana acum vreo doua saptamani fara probleme; am intrat mai cu viteza in niste gropi si de atunci volanul tremura si la viteze mici, de 20 km/h, cu atat mai mult la cele mari. Ce trebuia sa fac?
Multumesc!
Cipri
Mihaitzu
15 Feb 2008, 17:32
Eu zic sa echilibrezi rotile.
b34uen
15 Feb 2008, 18:24
eu cand am patit asta am schimbat capul de bara
cristio_79
15 Feb 2008, 22:12
Eu as fi de parere sa mergi intr-un service si sa verifici toate jocurile si unghiurile.Dar inainte mergi si echilibreaza rotile si sa ai presiunea corecta in anvelope.Mai ales ca spui ca ai luat gropi cu viteza.
asta e simtom de una sau mai multe jenti descentrate, eventual pune rotile din spate pe fata si vezi daca mai face.
vezi ca unu din cauciucurile de pe fata are galma si eu tot asa am patit cauciucurile pe 14 care se pun pe jenti de aliaj sunt mai proaste pentru ca au talonu mic si cum ai dat intr-o groapa mai tare cum sa facut si galma
corbex
16 Feb 2008, 12:40
Vezi daca mai ai jantele drepte. Cele de aliaj se strimba mai usor ca cele de otel.
Pune-le pe masina de echilibrat, eventual fara anvelope pe ele. Se va vedea.
Daca s-au strimbat, nu prea mai scoti mare lucru din ele, cu ce utilaje sint disponibile la noi.
radu77
16 Feb 2008, 13:40
QUOTE(ciprianhugianu @ 15 Feb 2008, 17:13)
Solenza Scala, jante aliaj, pana acum vreo doua saptamani fara probleme; am intrat mai cu viteza in niste gropi si de atunci volanul tremura si la viteze mici, de 20 km/h, cu atat mai mult la cele mari. Ce trebuia sa fac?
Multumesc!
Cipri
Am schimbat capetele de bara... si acum e ok
b34uen
16 Feb 2008, 14:25
dupa ce schimbi capul de bara sa ii faci si o geometrie
ciprianhugianu
16 Feb 2008, 16:08
Dragi prieteni, multumesc de raspunsuri; sintetizandu-le, voi incerca pe rand: echilibrarea (si desigur inspectia vizuala a cauciucurilor) apoi capetele da bara si geometria directiei. Voi reveni sa va spun care a fot problema.
Multumesc!
Cipri
Nu se rezolva cu echilibrarea, am patit-o si eu, adica o echilibreaza, dar aparatul ala al lor nu sesizeaza ca janta e descentrata, eventual in timp ce se invarte, te uiti atent sa nu aiba joc axial si/sau logitudinal.
marius80_eugen
18 Feb 2008, 15:49
In primul rand ridic-o pe rampa si incepi sa tragi de roti si vezi ce si cum se manifesta . Pana nu faci asta nu ai de unde sa stii cu ce sa incepi .
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.