Salut! revin cu un nou topic...de nevoie...ultimul a fost cel cu firele care mi-au luat foc la electromotor...SI SUNT DISPERAT,VA ROG SA MA AJUTATI!!!
Va rog sa aveti rabdare, stiu ca am scris cam mult,dar sper sa va ajute ceea ce o sa descriu, sa-mi dati un sfat.
Deci de atunci,cu firele am mai schimbat un electrician, am mai trecut si pe la un service,i-am mai vizitat si pe cei de la garantii Caranda...si toate de la aceeasi problema veche...MASINA PORNESTE CAND VREA EA...mentionez ca am o Nova GTI 1.6, an 2000
Poblema este ca atunci cand este frig, si dau la cheie, nu invarte si zici ca am bateria descarcata...baterie pe care am cumparat-o anul trecut in primavara...am fost la un electrician(1) care mi-a schimbat bendixul,si rotorul...si o perioada n-am mai avut probleme...cand a venit toamna, si a dat nitel frigul, intr-o seara n-a mai pornit,ca de obicei...am gasit un alt electrician(2), care mi-a zis ca sunt bucsile duse,si dupa ce mi-a montat electromotorul,la loc, pe drum mi-a luat foc un manunchi de vreo 5 fire, care s-au atins de galerie,fiindca boul nu le-a legat strans...problema persista...am cautat alt electrician(3)..recomandat si asta...mi-a masurat el pe-acolo, si m-a trimis s-o pun pe tester, ca nu vedea nimic, nici consumatori, nici furat curent...asa ca m-am dus la service Nicogel de la Plopeni, si am pus-o pe tester, dar afara nu era asa frig, si pornea la cheie indiferent de ora, asa ca nu prea am avut ce sa le arat...doar ca mi-au vazut alimentare slaba cu benzina, si mi-au curatat rezervorul,si sita de la pompa de benzina, care cica si asta nu baga suficient...ma rog mai trag de ea...dar in rest,pe tester,nu s-a vazut nimic, senzori dusi,bla bla bla...electricianul de acolo(4), mi-a masurat iar cu motorul oprit, pornit, cu faza mica/mare pornite...si a ajuns la concluzia ca nu baga alternatorul,ca ori releul sau diodele sunt duse...neavand bani la mine,suficienti am plecat cu gandul sa revin...l-am sunat pe electricianul nr 3, sa-i spun ce am facut la service, si el mi-a schimbat carbunii la alternator,a facut masuratori, a curatat nu stiu ce...si mi-a zis ca alternatorul incarca bine,chiar un pic mai mult, si ca de vina este BATERIA!
Aste era ultima veriga,ca bateria nu tine incarcata...tin sa specific,ca aceste drumuri zilnice,le-am facut cu bateria pusa pe redresor regulat, deoarece atunci cand vroiam sa plec, bineinteles ca nu pornea, dar dupa ce tineam 4-5 ore bateria la incarcat, masina pornea la cheie, dar a doua zi nu mai pornea...electricianul,m-a trimis la garantii,la Caranda,sa le spun ca nu mai tine bateria...nenea ala de acolo,mi-a facut masuratorile de rigoare, mi-a gasit-o nitel descarcata,dar cica era ok...i-am spus ca de-abia o luasem de pe redresor...el mi-a recomandat"calduros" s-o las minim 12 ore la incarcat, si sa vad dimineata,cum se comporta...asa am facut, dimineata nu mai aveam probleme, chiar o lua la cheie, si toata acesta minunata poveste a durat fix O LUNA, cand atunci cand am vrut sa plec, n-a pornit, afara fiind nitel ger...am incercat a doua,a treia zi,degeaba...nu pornea si pace...gata,zic, bateria nu tine si ma pregateam sa ma duc iar la Caranda, sa le pun bateria in brate...dar surpriza,azi dupa-amiaza, a pornit la cheie,de parca nimic nu s-ar fi intamplat...si nu mai pornise de cateva zile...
Oameni buni, nu va suparati pe mine,ca am lungit-o atata,dar ca sa fiu mai explicit, a trebuit sa fac un scurt istoric, sa vedeti ce s-a intamplat, sau ce se intampla, ca mi-a ajuns cutitul la os, nu mai stiu ce sa fac,unde sa ma mai duc, am dat o gramada de bani,pe la meseriasi si tot nu pot sa folosesc masina cand vreau...daca cineva cunoaste un electrician bun,si vrea sa ma ajute,il rog sa-mi spuna aici,sau pe mess, la id-ul "ireedeejay2"
Va multumesc pentru rabdare, si nu radeti,atat m-am priceput eu sa descriu problema mea...
P.S. am schimbar de curand, senzorul de temperatura si motorasul pas cu pas Bosch de la clapeta ralenti,si spun asta, ca sa le exclud.