cmres80
17 Feb 2008, 20:11
Am schimbat cu ajutorul unui user de pe forum (care doreste sa ramana anonim
si caruia ii multumesc pe aceasta cale) placutele de frana si am inlocuit etrierul care avea urmatoarea problema...
Va rog daca se poate sa va dati cu parerea despre cum s-a putut ajunge la situatia de mai jos...
C a t a l i n
17 Feb 2008, 20:16
Ai pierdut o plăcuță pe drum?
Discul cum arată?
alinushy
17 Feb 2008, 20:17
ai pierdut placuta de frana si a franat cilindru
cmres80
17 Feb 2008, 20:49
Cum e posibil sa pierzi placuta?
Discul s-a subtiat considerabil.
diaconuliviu
18 Feb 2008, 10:18
Ori a sarit placuta daca s-a uzat la maximum ori n-a fost montata si a frecat pistonasul direct pe disc.
Posibil ca in situatia cu placuta existenta penele sa fi fost "prea strinse", n-au permis culisarea etrierului si placutele au fost folosite pina tabla suport a ajuns de citiva mm (2-3).
mihai1677
18 Feb 2008, 14:27
Daca discul este subtire, placutele cad atunci cand sunt f uzate.
Bine ca nu s-a blocat roata!!! LA viteza mare ,,reuseai,, sa faci o mica belea!!
gogosaru19
19 Feb 2008, 19:41
aoleu moarte sigura la cum arata etrierul ala , bine ca l-ai descoperit pana nu era prea tarziu
emircea
5 Mar 2008, 13:15
Daca aerisitorul nu e rupt, se recupereaza etrierul.
Pistonasul acela cu uzura se da afara si se inlocuieste, sunt pistonase de cumparat. Mai trebuie un set de garnituri. Etrierul, inainte de a monta garniturile si pistonasul nou, se spala cu simt de raspundere cu benzina si se curata cu sfintenie...
nu spala cu benzina etrierul, numai cu alcool denaturat. Aditivii din benzina ramase in etrier iti distrug garniturile de cauciuc.
Dar etrierul n-are uzura deloc de frecarile astea anormale? Eu l-as schimba cu totul...
Placutele de frana cad intr-adevar cand sunt foarte uzate. Si eu am patit-o cu breakul lui tata, dar am ramas instantaneu fara frane cu ocazia asta, in 50 m s-a dus pedala la fund...la tine a mai mers?
C a t a l i n
6 Mar 2008, 22:07
Există și frâna de mână...
adrianne
7 Mar 2008, 06:47
Si mie mi-a cazut o placuta ce era cheala, de am ajuns acasa cu franare prin cilindru, franam cu frana de mana si calcam pedala pentru becuri, dar am raschetat putin discul. Se intampla din cauza pistoanelor ce se gripeaza, si ca nu am schimbat placutele la 5.000.
QUOTE(MAERSK @ 6 Mar 2008, 22:07)
Există și frâna de mână...
nu te ajuta cu nimic, incearca sa opresti de la 50 km/h cu frana de mana. De baza e frana de motor.
C a t a l i n
7 Mar 2008, 08:34
Combinate, evident... Și pentru un efect mai mare, scot și capacul de la torpedou pe geam, drept frână aerodinamică...
ydaniel
7 Mar 2008, 08:41
C a t a l i n
7 Mar 2008, 08:50
Când cad din mers pe asfalt, scot un zgomot asemănător cu o sticlă ce se sparge.
viorel 77
7 Mar 2008, 08:50
este putin cam inposibil sa sara placuta de frana, poate daca se sparge
C a t a l i n
7 Mar 2008, 08:53
Cad și întregi, dacă e suficient de mult tocită suprafața de contact cu discul.
ydaniel
7 Mar 2008, 08:53
ai patit sa-ti sara placuta?
C a t a l i n
7 Mar 2008, 08:56
Nu la a mea mașină. Eram într-o berlină acum vreo 10 ani cred, când se aude sub mașină un zgomot de sticlă spartă. Șoferul a tras pe dreapta, a coborât și a recuperat o placuță din mijlocul drumului.
Bingo. Si eu am mers bine-mersi pana la service , tot asa cu frana de mana si de motor, dardaca-mi sarea ceva in fata nici ca mai opream , dadeam dierct in el.
SI pentru ydaniel, DA poate sari daca e uzata. Si chiar sare.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.