Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: motoras pas cu pas
DaciaClub - Forum Dacia > Dacia SuperNova > Piese auto - Dacia SuperNova
Pages: 1, 2
cata_28

am gasit in tirg la vitan motoras pas cu pas la pret de 50 ron !!??!! acuma am tot auzit de niste preturi 2-300 lei ,o fi bun de ceva ??? mentionez ca era de la magazin si era nou !!!
uscatu83
cand ai gasit si unde anume in targ ca vreau si eu.
cata_28
acum 2 saptamini in vitan pe prima alee aproape de capat ... smile.gif dar intre timp am vazut ca ai luat ..!!!
uscatu83
Am luat si merge perfect. Deja am vreo 400 km cu el
cosmin_ms
salut! ce bine de voi ca va merge....:(eu am incercat doua...una dupa alta..cumparate din tg mures...marca VDO...mergea masina dezastruos...daca se poate imagina asa ceva...)pana la urma am cumparat corp clapeta...
uscatu83
Si merge cu tot cu corp clapeta?
cosmin_ms
bineinteles...desigur ca nu ala era baiu...da aia de la service m-au trimis sa-mi cumpar corp clapeta...de fapt baiu era de la rezervor...fiind murdar in zona pompei...s-a ars aceasta pompa de benzina....asa ca acuma am un corp clapeta pe masina si unu in camara..amandoua in stare perfecta...TZEAPA MEA...sad.gif
curatatul rezervorului m-a costat 6 lei!! laugh.gif radmasa.gif
uscatu83
Trebuia sa le dai una in gura la aia de la service.
gbycatalin
QUOTE(uscatu83 @ 12 Mar 2008, 21:07)
Am luat si merge perfect. Deja am vreo 400 km cu el
*




spune-mi si mie te rog scria ceva pe acel "motoras pas cu pas" vreo inscriptie ceva sau era in cutiue in punga ??? ca am gasit la un magazin de piese auto, sigilat in punga m-a costat 75 ron si l-am pus si am zis ca sar pistonele in aer s-a dus direct in 5000 rot/min
cosmin_ms
gbycatalin..asa am patit si eu....si am cumparat corp clapeta..da vezi ca sunt baieti care si-au luat..scrie-le un mesaj privat si te indruma ei...da ala de l-ai montat tu nu e bun!!!
uscatu83
Nu scria nimic pe el, dar pot sa iti zic ca l-am luat din vitande pe randul unde au jante auto pe dreapta cam al 3-lea magazin pe dreapta. asa am patit si eu cand am montat motorasul, dar se tura pe la 1500-2000 si apoi si-a revenit dupa cativa km
klaus
pai dupa schimbarea motorasului se face invatara pozitiei cuiului. Pana se face acest lucru merge defectuos.
cosmin_ms
daca stiam asta acum 10 luni..nu mai cumparam corp clapeta...asteptam sa isi revina la normal motorasul....da asa de urat facea wacko.gif ...ca am cumparat unu!
da nu imi pare rau blush.gif doar e mashina mea,nu? biggrin.gif
Urs
QUOTE(klaus @ 1 Apr 2008, 22:45)
pai dupa schimbarea motorasului se face invatara pozitiei cuiului. Pana se face acest lucru merge defectuos.
*



Cum se face asta ? Eu dupa ce am curatat motorasul si normal, am invartit inainte si inapoi cuiul pentru ca nu cred sa reziste cineva tentatiei naughty1.gif am incercat sa-l las in pozitia in care l-am gasit si dupa montare a mers la fel de bine ca inainte....
narcys
gbycatalin ..... acelasi lucru am patit si eu ieri...... am cumparat de la un magazin si era tot asa in cutie si sigilat in punga ...fara inscriptia VDO pe el:d l`am montat si cand am pornit motoru am crezut ca sar pistoanele mai ales ca am si toba sport pe ea:))) a iesit vecinii pe geam:d dar l`am desfacut si l`am miscat tija aia un pik dupaceea se tura singur pana la 1000 si ceva si scadea......pai acuma vad eu.dupa cum au zis si baietii dupa cativa km isi da drumu 124.gif
moustache
Nu are legatura cu nr de km, eventual cu nr de porniri opriri. La oprirea motorului, cu pedala de acceleratie pe liber, revine la o anumita pozitie plus inca ceva pasi (cred ca 10, scrie asta pe undeva prin manualul de service), asta e procedura de calibrare a pozitiei. Deci, dupa montare, puteti pune contactul, il luati, asteptati un pic si tot asa, de cateva ori si sigur se va "calibra". Normal ca daca il montezi in pozitia partial deschis, sau maxim deschis, si calculatorul stie ca el e pe pozitia inchis, va incerca sa-l deschida si mai mult, ca sa mareasca relantiul la rece (daca mai are unde), iar la debitul ala de aer motorul se tureaza la greu. Ideal ar fi ca la montare sa nimeresti pozitia in care supappa comandata de motoras calca pe scaunul din clapeta, dar asta e cam greu, insa poate fi rezolvata cu procedura descrisa mai sus. Deci, cei carora li se tureaza motorul si le sar pistoanele smile.gif sa nu mai dea vina pe motoras, ci pe modul de montare sau lipsa procedurii de "calibrare".
CIPTUNING
Aceeasi problema cu turatul in gol dupa curatarea motorasului...Am pus contactul de cateva ori inainte de a o porni dar degeaba.Pana la urma i-am nimerit pozitia si a pornit normal. DAR: cateodata, destul de rar, in timpul mersului, cand apas ambreiajul sa schimb viteza, turatia sare de nebuna la 4000 rpm. Dupa ce intra in sarcina, totul se revine la normal. Am mai patit o situatie similara in familie: clio simbol 1,4 8v- acelasi motor in mare parte ca cel de Srn- Slz, masina in garantie- acelasi simptom. Baietii de la service au avut dreptate: si-a revenit singura, doar ca la ea nu umblase nimeni in prealabil sa-i curete motorasul pas cu pas...
spiridon
narcys, daca nu si-a dat inca drumul iti "vind un pont":
dupa cum a zis moustache motorasul pas cu pas se calibreaza singur dar intr-o plaja restrinsa. Sunt patit cu un motoras exact ca al tau (sigilat dar nu vdo si cu axul bagat bine in corpul motorasului).
Procedura e una extrem de simpla: se identifica mufa ce raspunde de motoras pas cu pas, un prieten pune contactul si cu contactul pus dupa citeva secunde scoti mufa de la motoras apoi prietenul ia contactul, pui mufa la loc si repeti operatia.
De fiecare data axul motorasului va iesi din corp cite un pic, la un moment dat exact cit iti trebuie !
Dupa fiecare operatie verifici cum merge motorul !!!

tibinea
E adevarat ca isi revine singur. Dupa ce l-am curatat, l-am montat la loc fara sa cunosc prea multe detalii tehnice despre functionarea lui, am pus contactul de vreo 4 ori(luata de pe forum) si am pornit. La mine era subturata, parca mergea in trei. Am oprit si am pornit din nou si am lasat-o sa merga mai mult. Si-a revenit singura.
Ce frica am tras!!!
Din cate am citit pe aici, ar fi bine ca dupa curatare injectoare, motoras si alte operatii de genul asta, sa o pun pe tester si sa sterg erorile pe care le vede in urma demontarii si montarii componentelor. Asa e?
kat
Si eu mi-am cumparat in urma cu o saptamana motoras pas cu pas din Vitan (60 RON). Era ambalat intr-o pungulita de plastic si apoi intr-o cutiuta alba. Pe cutiuta avea o eticheta unde era scris numele firmei importatoare (era o firma din Arad nu mai tin minte cum se numeste). Peste acel tumburus avea un capac protector de cauciuc rosu. De cand l-am montat am facut aproximativ 300 km si functioneaza destul de bine. Si eu am avut probleme dupa montare (se tura motorul singur undeva intre 1500-1700 rot/min) dar dupa cateva porniri-opriri ale motorului s-a reglat. Acum relantiul este undeva la 750 rot/min.
djasu82
eu inainte de-al curata am pornit motorul 1 minut dupa aceea lam optrit am dat joc filtrul am desfacut tot corpul de acceleratie si am dat jos motorasul pas cu pas . Am folosit un spray 2+2 si am splat axul motorasului si varful lui. Dupa aceea am spalat interiorul unde intra axul motorasului pas cu pas iar in final am sprayat tot corpul cu 2+2.
Dupa ce am spers totul cu carpa si servetele am montat totul la loc , motorasul pas cu pas corpu cpaleta acceleratie filtrul de aer . Am dat cheie si totul era normal . Adica la rece pornea la 1000 de ture cum e normal fiind motorul rece iar dupa 10 minute de functionare rula la 750 de ture.
dark_angel
Am cumparati si eu ieri un motoras pas cu pas din vitan dinacela in cutie alba si tot nu sta la relanti si moare.... sa fie de la injectoare :-/ iar in afara de faptu ca nu sta la relanti atunci cand o accelerez mai tare timp de maxim o secunda turatia scade mai intai la 500 si apoi se accelereaza normal.
Aveti vreo idee ce ar putea fi ??
sad.gif
vyalli
Exact la fel am patit si eu ca tine. Am fost si am schimbat motorasul cu altul la fel facea l-am pus pe cel vechi la fel facea si dupa cateva porniri la cheie nasoale si-a revenit.

Mentionez ca am curatat tot corpul clapeta am montat motorasul pas cu pas am tras de parghie pana la capat si tot nu au vrut..Si acum colac peste pupaza merge perfect cel vechi care avea buba (mai ciudata situatie)

Incearca sa o pornesti si sa mergi cu ea putin poate isi revine
Koffy
QUOTE(dark_angel @ 6 Jan 2009, 00:07)
Am cumparati si eu ieri un motoras pas cu pas din vitan dinacela in cutie alba si tot nu sta la relanti si moare.... sa fie de la injectoare :-/  iar in afara de faptu ca nu sta la relanti atunci cand o accelerez  mai tare timp de maxim o secunda turatia scade mai intai la 500 si apoi se accelereaza normal.
Aveti vreo idee ce ar putea fi ??
sad.gif
*


Cumpara si u piese de origine k astia nu lucreaza pe incredere.
vyalli
QUOTE(Koffy @ 7 Jan 2009, 10:05)
Cumpara si u piese de origine k astia nu lucreaza pe incredere.
*




Acum tine si de buzunar ca un motoras pas cu pas turcesc sau unde e facut e 70 de ron si unu de origine 300 de ron.Eu m-am documentat destul cand am vazut ca am problema cu motorasul pas cu pas chiar mi-am printat documente cum se monteaza si un user chiar a dat o solutie interesanta( cand pui la loc corpul clapeta sa il dai cu mastik sa izolezi bine ma gandesc ca si asta l-a ajutat pe fostul motoras pas cu pas de merge bine acum biggrin.gif )

inca o data tine si de pret ca cele de la renault sunt exagerate
Koffy
QUOTE(vyalli @ 7 Jan 2009, 12:02)
Acum tine si de buzunar ca un motoras pas cu pas turcesc sau unde e facut e 70 de ron si unu de origine 300 de ron.Eu m-am documentat destul cand am vazut ca am problema cu motorasul pas cu pas chiar mi-am printat documente cum se monteaza si un user chiar a dat o solutie interesanta( cand pui la loc corpul clapeta sa il dai cu mastik sa izolezi bine ma gandesc ca si asta l-a ajutat pe fostul motoras pas cu pas de merge bine acum  biggrin.gif )

inca o data tine si de pret ca cele de la renault sunt exagerate
*





Cam asa este cu preturie sunt bomba fata de cele din import,numai k nu sunt asa de sigure precum cele de origine. Decat sa dai 70 ron pe un motoras pas cu pas si sa nu se conformeze (sa nu tina relantiul sau sa se acelereze) mai bine mai strangi niste bani si iti cumperi ceva bun, de calitate. Asa am si eu probleme cum motorasul se tureaza 1500-2000 cand motorul este rece si apas pedala de frana. Knd incep sa franez masina se tureaza la 2000 chiar si peste 2000. Asa ca daca asta numai face parele altul(o sa incerc sa-l curat). Dar eu unu mi-as luat de origine ai si garantie la acel produs cumparat. Sper sa mai duca asta si sa nu fiu nevoit sa-l schimb. smile.gif
djasu82
si tu ai alte probleme o diagnoza si iti readuce motorasul cel original la parametri initiali. Si inca odata nu mai da banu aiurea pana cand nu esti sigur ca de acolo e buba ! Se poate sa fie alceva de exemplu potentiometru de pe axul cu fluture cel dupa corpul clapeta. Fiindca el citeste cat de mult se deschide clapeta si tot el da impulsurile pentu injectie si motorasul pas cu pas.
Daca ar fi de la injectoare motorul ar trebui sa trepideze cand il accelerezi si cand sta pe loc sa trepideze de parca ar functiona in 3 bujii. Verificati daca aveti scantee pe fiecare bujie prin aceasta metoda va dati seama daca bobina de inductie , fisele si injectoarele sunt bune.
De exemplu se scoate o fise cu motorul pornit la relantii si daca turatia scade putin si totusi da scantee prin fise injectorul respectiv e bun implicit bujia atunci cand cuplati fisa la loc si turatia revine la normal. Daca fisa arunca scantee iar motorul si inainte cufisa scoasa si dupa ce s-a scot fisa trepideaza acolo se cauta buba si mai cu seama bujia si sau injectorul infundat.
vyalli
Poti sa cureti si senzorul de turatie.
Skype
La magazinele din Militari (inainte de Autogara pe stg) am gasit motoras la 130RON.
vyalli
QUOTE(Skype @ 12 Jan 2009, 12:42)
La magazinele din Militari (inainte de Autogara pe stg) am gasit motoras  la 130RON.
*




blink.gif o fi de la criza dar imi e greu sa cred ca e atat de ieftin.

Poate o fi facut prin alta parte tongue.gif
Skype
este posibil sa fie facut prin alta parte. La acelasi magazin corp clapeta = 900 RON
vyalli
QUOTE(Skype @ 13 Jan 2009, 18:32)
este posibil sa fie facut prin alta parte. La acelasi magazin corp clapeta = 900 RON
*




Parca atat era si in magazinele Dacia cu totu 900 de ron dry.gif
aluibasarabeanu
Vecinul meu si-a cumparat motoras de logan cu 35 ron si functioneaza foarte bine.
vyalli
QUOTE(aluibasarabeanu @ 21 Mar 2009, 13:25)
Vecinul meu si-a cumparat motoras de logan cu 35 ron si functioneaza foarte bine.
*



cum naiba 35 de ron?? eu am dat 70 de ron pe el ph34r.gif .Cred ca a luat doar capacul la el radmasa.gif .

Poate nu l-a montat bine ca e o adevarata distractie cu el sa il montezi rolleyes.gif
Reckno
motorasul pas cu pas asigura doar reglarea turatiei la relanti la pornire...

pretul este de 40 ron...il aduc eu. detalii pm..

motoras pas cu pas de origine pt dsn nu se mai fabrica, decat corp clapeta cu totul.
klaus
QUOTE(Reckno @ 3 Apr 2009, 10:20)
motoras pas cu pas de origine pt dsn nu se mai fabrica, decat corp clapeta cu totul.
*


blink.gif
Pai si ce, motorasul ala e turnat in corpul clapeta? Nu se poate desface? Si daca exista pe corpul clapeta, inseamna ca se mai fabrica.
Poate nu s-o mai gasi separat, dar de fabricat se fabrica, ce naiba, doar merg si loganurile cu ele. Inclusiv alea de 16V
Reckno
din cate cunosc eu corpul clapeta difera de la logan la dsn...eu am intrebat la piese auto la dacia si nu au motoras pas cu pas de origine...
klaus
Si cam ce diferente ar fi intre corpurile clapeta, asa in mare? Dat fiind ca e cam acelasi motor.
Si eu vorbeam de motoras pas cu pas. Care e piesa separata pur si simplu. Faptul ca nu o vinde renault separat e alta treaba, insa poate fi luata ca reper de pe alte modele (exemplu motorul de 16v)
Asa de exemplu si ledurile de la butoane se pot arde, faptul ca producatorul schimba butonul cu totul nu inseamna ca ledurile respective nu se mai produc sau nu pot fi schimbate separat.
djasu82
Reckno vezi pozele asa ca nu mai vorbi aiurea ... loganurile au acelasi motor in afara de 1.5 .
Reckno
frate deci pb e in felul urmator:

1. tu cred ca vrei sa faci mai multe posturi ca Klaus

2. corpu clapeta o fi la fel

3. Motorasul pas cu pas ala cu vdo pe el nu se gaseste decat cu corpul clapeta si in buc e 5 mil

4. separat nu e de origine dar merge la fel de bine si nu se merita sa dai 5 mil pe un plastic
RenaultR27
Salut as dori si eu sa imi achizitionez un motoras pas cu pas si am dat de un baiat care il vinde la 55 lei si mi-a spus ca e facut in mexic. ce parere aveti? Va multumesc.
vyalli
pai in comparatie cu 300 de ron tu ce crezi.Problema e sa mearga si sa nu iti faca figuri.Am testat vro 2 pana sa gasesc unul bun asa ca spor la treaba
RenaultR27
Dar exista posibilitatea sa imi cumpar un motoras pas cu pas original VDO fara tot corpul clapeta? Va multumesc.
djasu82
nu am inteles cum vi s-a ars motorasul pas cu pas sau nu mai regleaza cum trebuie ? Daca il desfaceti veti observa ca acel surub se inverte intr-un camp creeat de 3 bobine din cate imi aduc aminte iar ele nu se pot arde .. sunt spire putine. De obicei apar probleme din alta parte care calculatorul uce injectie le memoreaza si sunt afisate la un diagnostic. Daca cu ajutorul programului ddt2000 se da comanda readucere la parametrii initiali totul se autoregleaza daca nu sunt semnalizate in timp real acele probleme aparute.
vyalli
QUOTE(RenaultR27 @ 19 May 2009, 22:15)
Dar exista posibilitatea sa imi cumpar un motoras pas cu pas original VDO fara tot corpul clapeta? Va multumesc.
*



Da 50-70 de ron turcesc sau 300 de ron original
RenaultR27
Multumesc pentru informatii. Am gasit original Siemens VDO cu 230 RON.
pynky_2231
am si eu o intrebare ... surubu ala cu arcu ... trebue sa intre fortzat in gaura aia ... sau trebuie sa intre mai greu asa ... ?ca la mine are un fel de lipici asa pe surubu ala .... ?? l am desfacut azi .. si este parca este lipit .. ?
marian_lazar2003
sal all am si eu o problema la masina nu stiu sigur dak e de la motoras da banuiesc k d acolo e pornes masina si dak incerc sa plec pur si simplu imi moare motoru iar dak il las 10 min nu mai am probleme am curatat locul unde e motorasu cu o periuta si isi revenea da pt cateva zile ma puteti ajuta cu un sfat va rog
drosophilla
Salut!

Si eu mi-am luat motoras cu 70 ron...insa este dubios ca am schimbat 2...daca va luati d-astea no name aveti grija sa il aveti si pe cel vechi la voi si masurati din ochi cuiul acela ce oscileaza...ar trebui sa fie egale...cei ce ati patit sa va sara motoru la 5000 rot ati cumparat motoras cu acel cui mai scurt...asa am patit eu...
Dupa ce il montati puneti contactul si lasati-l vreo 5 min ca cica ar trebui sa il citeasca calculatorul...asa mi-a zis mecanicul....
S.Alex-F
QUOTE
Daca il desfaceti veti observa ca acel surub se inverte intr-un camp creeat de 3 bobine din cate imi aduc aminte iar ele nu se pot arde .. sunt spire putine.


aici ma bag si eu...cam asa e...
rare cazurile in care se ard bobinele...si chiar daca s-ar arde , inlocuirea cu unul nou ar fi ineficienta pana la repararea factorului ce a cauzat arderea vreuneia...deci...in caz contrar riscul sa se arda si cel nou e...MARE!

Cu toate astea...
DjAsu.....de ce nu le putem remedia...atunci cand ...se decalibreaza..

Stii ceva....."scuipa" tot!
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.