Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Punte spate Dacia Nova
DaciaClub - Forum Dacia > Celelalte modele Dacia - 1100, Berlina, Papuc, Nova > Dacia Nova
teroristu03
Salutare,

Am si eu o intrebare: puntea spate de la Dacia Nova, se potriveste cu cea de la Dacia 1300 sau 1310?
Trebuie sa schimb puntea sad.gif si daca s-ar potrivi as scapa mult mai ieftin decat daca as cumpara.

wacko.gif unsure.gif
C a t a l i n
Exclus.
barbutu
pentru ca tot se vorbeste de punti,am si eu o intrebare:ce punte cu discuri se potriveste pe nova?de pe ce masina?
apollo
QUOTE(barbut_88 @ 5 Mar 2008, 20:34)
pentru ca tot se vorbeste de punti,am si eu o intrebare:ce punte cu discuri se potriveste pe nova?de pe ce masina?
*




crezi ca vei reusi sa omologhezi asa ceva?sa nu mai zic de itp si eventual RAR-ul mobil.
mihai0070
mai bine lui puntea originala si scapi de belea .

apropo dece vrei sa schimbi puntea ? ce ai distrus asa de rau la ea ? sau tu vrei alta punte doar ca sa ai etrier pe spate si nu tamburi ?

puntea de nova este diferita ca de la cer la pamant fata de dacia clasica.
barbutu
sunt constient ca nu imi omologheaza nimeni treaba asta.puntea vreau sa o schimb pentru a imbunatatii franarea si poate in viitor masina va primi o inima mai mare biggrin.gif
asa ca vreau un raspuns cat mai complet:de la ce masina se potriveste si eventual daca a pus cineva sa imi dea unele safaturi pentru adaptarea noii punti.
puntea mea nu are nici un defect,este perfect functionala.
apollo
era cineva care vindea kit complet cu etriere, discuri si ce mai trebuie pentru spate.asa ca n-are rost sa schimbi toata puntea.vezi la bursa.
C a t a l i n
Eu zic să faci invers. Păstrezi sigla, și cauți o mașină care "să meargă" cu ea...
mihai0070
eu zic sa pui axa de cap tractor cu roti duble spate si o sa ai o frana de te ridica de bot radmasa.gif

da-i cu praf de mers , ca aici nu facem balarii din astea de care vrei tu , ai o problema ok te rezolvam il limita posibilitatilor , da ce vrei tu pana mea, te dau afara si mecanici in service,
barbutu
doamne!!!!! nici acum nu ma pot opri din ras radmasa.gif vad ca te-a deranjat rau de tot intrebarea mea radmasa.gif
credeam ca rolul unui forum e sa impartasim idei despre unele probleme si sa ne ajutam intre noi,nu sa facem misto unul de celalat.
am pus o intrebare cat se poate de normala,nu vad cu ce a putut sa te deranjeze treaba asta,daca erai asa de priceput imi spuneai ca s-ar potrivi o punte de pe nu stiu ce model de masina,in loc sa ma iei peste picior de parca tu ai fi buricul pamantului si noi restul lumii niste nimicuri.
oamenii ca tine fac unii membri ai forumului sa nu mai intre pentru ca sunt luati peste picior,pe cand alti utilizatori sunt amabili si te ajuta cu sfaturi si chiar au interesul sa te ajute in rezolvarea unei probleme,iar daca realizeaza ca nu stiu cum se rezolva ceva stau in banca lor si nu posteaza aiurea ca sa faca offtopic si sa umple paginile forumului degeaba si sa le creasca numarul de posturi(sa sti ca nu cresti cu nimic in ochii mei daca ai mii de posturi).
mecanicul meu nu m-ar refuza daca m-as duce cu o punte care sa se potriveasca si daca as putea sa o adaptez fara mari eforturi(sa nu crezi ca acum eu caut o punte pe care sa o pun direct pe masina fara nici o modificare,si mecanicul are atelier cu tot ce trebuie,nu imi repara masina pe genunchi in parcare).
asa ca nu inteleg de ce sunt absurd,vreau ca masina sa franeze bine,nu am venit cu o intrebare pe care de regula o pun cei care si-au luat carnetul de 2 zile:cum scot mai multi cai din motorul de dacie? sau :ce motor se potriveste pe dacie? in loc sa intrebe cum poate sa pregateasca masina pentru un motor mai mare/puternic(franare,stabilitate....)
parerea mea:puntea spate pe discuri imbunatateste franarea(cred ca se va observa radical diferenta) schimbarea placutelor se face mult mai usor decat cea a sabotilor.
numai bine
C a t a l i n
Dacă erai mai luminat, îți dădeai seama că întrebarea ta e penibilă.

Când îți mai vin astfel de idei, încearcă întâi să îți iamginezi dacă merită sau nu, toate adaptarile, improvizațiile, și alte bălării, ce nu vor fi omologate vreodată... și care ar fi scopul final.

Deci ține minte, la întrebări tâmpite, răspunsurile vor fi doar la mișto.
barbutu
eu cred ca merita pentru ca masina va primi un motor mai mare si trebuie sa am cu ce sa ma opresc.cat despre partea cu omologatul,daca ar fi dupa ei am avea toti masinile cum au iesit din fabrica,trebuie sa risti daca vrei sa realizezi ceva.
si nu cred ca intrebarea o sa mai fie penibila cand masina va avea un motor cu mai multi cai si nu voi avea cu ce sa o opresc,atunci toata lumea imi va spune ca sunt cretin pentru ca am pus un motor mai mare si nu am imbunatatit franarea.
apollo
Cunosti sau ai idee cate implica astea?Tot ceea ce vrei sa-i faci.

Mai nou am auzit ca RAR-ul mobil opresc masini mici.Sunt controale peste controale si in special cauta scurgerile de ulei motor, ulei cutie, combustibil si jocurile la ax volan si roti.

Se retine certificatul si cineva care era cu masina firmei voia sa-i dea 4000 ron amenda pentru ca ii curge ulei pe la baia de ulei.


Sa pui motor mai mare inseamna sa ramforsezi cadrul motor ca nu o sa tina, sa intaresti toata masina.
Vibratiile sunt mai puternice si ai sa te trezesti ca iti pica cate o aripa pe drum.

Si Doamne fereste, schimbi puntea si pui ceea ce vrei tu.Dar cunosti cat de cat ceva de rezistenta, de forta de franare(ca vei avea discuri) sa nu mai zis si de proportiile de franare.

Ai sa te trezesti pe drum ca iti ramane puntea in prima groapa, ca nu era bine prinsa in suportii ei sau ca a cedat.

Te cam joci cu viata ta aici si a altora.Las-o asa cum este.

Vrei discuri pe spate, atunci schimba masina .Cumpara alta cu discuri pe spate din fabrica sau SH si sa aibe ABS eventual.
barbutu
stiu ce implica schimbarea motorul si de aceea vreau intai sa pregatesc masina pentru a putea sa primeasca un motor mai mare.cat despre schimbarea masinii,eu cred ca o dacie facuta cu cap care sa aiba cai putere mai multi,stabilitate mai buna,franare mai buna decat o dacie stock e mai interesanta decat o masina care vine din fabrica cu asa ceva.
un exemplu foarte bun este SGM-ul,are tot respectul meu pentru ca a putut sa faca o dacie asa cum nu a mai fost niciuna,si cred ca multi cand isi aduc aminte de acea masina au numai cuvinte de lauda despre ea.
vreau sa inchei aici acest subiect pentru ca vad ca voi nu vreti sa incurajati lumea sa faca aceasta treaba,si va dau dreptate,pentru ca nu toti se gandesc la toate aspectele inaintea schimbarii motorului cu unul mai puternic.(eu vreau si sper sa reusesc sa fac aceasta operatiune,pas cu pas pentru ca nu este in joc numai viata celorlati ci si viata mea,sunt constient ca o astfel de masina nu se face peste noapte si pe genunchi in parcare)

C a t a l i n
Vorbe...

Iar cu modificările mașinilor ce circulă pe drumurile publice, sper să ajungă unde le e locul toți acești "mecanici" inconștienți, care pun viața altora în pericol prin încropelile lor... Adică la zdup., precum în țările civilizate.
apollo
QUOTE(barbut_88 @ 7 Mar 2008, 13:48)
un exemplu foarte bun este SGM-ul,are tot respectul meu pentru ca a putut sa faca o dacie asa cum nu a mai fost niciuna
*




Nu incurajez pe cineva ca sa faca o prostie.NICIODATA.

Exemplu bun SGM-ul, dar doar pentru curse.Ai vazut ce a patit cu toate modificarile aduse?Nu?

Si cei care au creeat Nova, au facut-o cu cap.Ca de altfel, gaseai "Punte Nova cu discuri" sau o alta varianta a novei cu discuri pe spate.
cristidb
Si ca sa-ti satisfac curiozitatea, franele spate cu tamburi sunt mai mult decat suficiente. Daca vrei sa imbunatatesti ceva la frane umbla la cele fata, care sunt responsabile de 80% din franare. Forta de franare pe spate e limitata oricum. Daca umbli la limitatorul de franare aflat pe partea dreapta, unde se prinde puntea de lonjeron poti creste forta de franare pe spate, dar la frane mai puternice se vor bloca rotile spate si masina va derapa.
barbutu
sa inteleg ca diferenta dintre puntea de nova si una pe discuri este atat de mica incat nu se merita efortul schimbarii??
ce recomanzi pentru fata?nova are discuri ventilate,sa ma risc ducandu-ma la un strungar sa le faca niste santuri in ele asa cum am vazut pe unele brembo sau sa optez pentru unele gata facute??
multumesc anticipat.
cristidb
Recomand in primul rand o servofrana de papuc, care are diametrul mai mare. Daca vrei sa schimbi discurile si etrierii cauta ceva care sa se potriveasca. Eu nu stiu.
apollo
preferabil discuri gata facute.

cat despre serva de papuc, se postriveste la fix cumva?mai trebuiesc alte adaptari?daca zici ca are diametrul mai mare, eu nu prea o va intrand la locul ei.
mihai0070
draga barbut_88,


nu te impresionez cu mii de posturi pentru nu ma intereseaza persoana ta .

daca pui o astfel de intrebare "alta punte spate" , o sa fii subiectul meu de misto si o sa ii rog pe moderatori sa te mute la cafea si acolo o sa vezi cu adevarat de ce sunt in stare la MISTO biggrin.gif


"nu am venit cu o intrebare pe care de regula o pun cei care si-au luat carnetul de 2 zile:cum scot mai multi cai din motorul de dacie? sau :ce motor se potriveste pe dacie? in loc sa intrebe cum poate sa pregateasca masina pentru un motor mai mare/puternic(franare,stabilitate....)" Ia-ti alta ... si acum sincer mai bine ne intrebai ce intreaba un pusti cu carnet de 2 zile , ca intrebarea ta este de unul cu carnet de o zi .


Inainte de ai pune novei alt motor si o franare eficienta , da-i in blana novei tale 180 km /h si daca mai traiesti poate ne spui si noua cum tremura si scartaie din toate suruburile , si tu vrei sa o duci la cat 220 radmasa.gif , nova merge ok si este destul de stabila si la 130 , deci ce vrei frate mai mult de atat , da te tii dupa un 1.9 TDI ????????? blink.gif

un ultim sfat , ttrezeste-te , bea o cafea si uitate in parcare , este o nova , asa cum am si eu si catalin si iulian si multi altii , este o nova din care nu vrei face un mercedes nici o data ,

cat despre discuri de frana ventilate nova are asa ceva (spre deosebire de logan) si iti recomand sa dai gauri in ele cu un spiral de 10 , sa arata si sport , sa vezi atunci eficienta ,

ca idee , incearca sa-i pui punte de ford focus 1.4 benzina cu suspensie individuala, ia vezi pica la surub ? radmasa.gif
barbutu
stai linistit ca nici pe mine nu ma intereseaza persoana ta,si faza ca ma ameninti ca o sa faci misto de mine nu ma impresioneaza cu nimic.
lumineaza-ma te rog:spune-mi ce intreaba un pusti cu carnetul de 2 zile
mie si la 160 mi se pare stabila nova,nu la fel de stabila ca la 130 dar este stabila fata de berlina sa zicem asa(ca am cu ce sa o compar)
ma uit pe geam,fumez o tigare si vad o nova cu potential
cat despre ultimele 2 recomandari.....
mihai0070
cata originalitate ai la copy si paste biggrin.gif

ce stie sa zica un pusti cu carnet de 2 zile , citeste portul Post #10 ESTE AL TAU


pe langa potentialul ala pe care il vezi pe geam , acest maret potential pe care tu il compari cu o berlina blink.gif (fara sa ii jicnesc pe berlinari), tot mai vrei sa ii pui punte cu etrieri si motor de x masina
apollo
gauri cu spiral?la prima franare nu mai ai placute smile.gif)

barbut, fara suparare, dar asta e parerea la toti.
nu merge sau daca merge implica modificari prea multe, nesiguranta si costuri enorme.

Cred ca nu vrei sa ramai cu ceva pe constiinta sau cred ca nimeni nu-si doreste asta.
barbutu
"nu am venit cu o intrebare pe care de regula o pun cei care si-au luat carnetul de 2 zile:cum scot mai multi cai din motorul de dacie? sau :ce motor se potriveste pe dacie? in loc sa intrebe cum poate sa pregateasca masina pentru un motor mai mare/puternic(franare,stabilitate....)" Ia-ti alta ... si acum sincer mai bine ne intrebai ce intreaba un pusti cu carnet de 2 zile , ca intrebarea ta este de unul cu carnet de o zi .
radmasa.gif radmasa.gif radmasa.gif [postul tau:#21]copy-paste si te-ai contrazis degeaba
renunt la aceste discutii in contradictoriu,si o sa intreb pe cineva care a facut treaba asta si stie despre ce este vorba.
daca nu stiai:un membru al forumului are o astfel de nova(punte spate c discuri&multi cai)
se poate sterge,muta sau se poate continua offtopicul.
apollo
barbut, daca e acea persoana care o stiu, si-a pus doar discuri pe spate.Puntea a ramas aceeasi.
cristidb
Si de ce e 1,9 TDI motorul de referinta?
paulica
Iata ca am cautat eu pt. dvs:
http://www.daciaclub.ro/https://www.daciaclub.ro/index.php?showtopic=7168&hl=
mihai0070
QUOTE(apollo @ 8 Mar 2008, 09:47)
barbut, daca e acea persoana care o stiu, si-a pus doar discuri pe spate.Puntea a ramas aceeasi.
*



stie apollo ce stie , ce vrei tu nu se poate si punct , tu chiar nu intelegi huh.gif
barbutu
mihai0070:era chiar asa de greu sa imi spui ca nu se poate schimba puntea cu totul DAR ca se pot monta discuri pe puntea existenta?cred ca era mult mai civilizat sa imi spui de la inceput acest lucru decat sa ma iei la misto.
acum cu toate aceste informatii aflate incep si eu sa simt ca forumul acesta este unul pe care se poate discuta cu adevarat.
RESPECTELE MELE PENTRU PAULICA multumesc mult pentru ca ai dat dovada ca vrei sa ma ajuti pe mine si pe membri acestui forum care vor o astfel de modificare la nova.
suma respectelor.
mihai0070
Dragule ... tu ai spus de PUNTE , de unde era sa intuiesc eu ca tu vrei DOAR discuri si etrieri pe spate , ai pus o intrebare stupida ai parte de caterinca , invata sa scrii exact ce vrei pe acest forum si te voi trata cu tot respectul cuvenit , ( vezi 99% in posturile mele ) pana atunci ai vazut ce ai de facut asa ca treci la munca si sa nu uiti sa pui poze cool.gif
anndi
Merg butuci de golf cu tot cu rulment si suport de etrier sau flansa si pui butucii tu tot, deci merg de la aproape orice masina
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.