QUOTE(mihai0070 @ 12 Mar 2008, 22:02)
sobolane dai cu praf de mers ca esti in plus.
creca tu dai cu praf sa astupi porii ca sa nu mai traga aer fals
....iti schimbai avataru' mai drace...sa nu te mai recunosc si nu alta,ca sa nu mai zic si altceva my old friend...
inca ceva:eu nu am afirmat nik despre jicloarele de la magazin decat ca sunt de doi lei
si bune de aruncat.....alea bune le gasesti cand iei carb. nou...."calibrat" in ce sens? uite ce e: urasc teoreticienii,oameni ca tine....doar simpla "gaura" de la jiclorul de ralatin creeaza probleme si nu in sensul ca nu ar fi calibrata,doar ca nu e perfect axiala...eu am demontat un weber dublu corp si i-am pus jicloarele(aproape toate) pe al meu carfil-weber...prin incercari multe reusesti
....daca te rezumi doar la citit pot sa iti urez lectura placuta si vezi cum si in ce context "te bagi".....
on topic: pentru etansare flansa carburator se face asa: se cere la magazin piese auto o garnitura de etansare intre carb. dublu corp si galerie...e din clingherit....eu am gasit la magazinele oltcit....aia se pune intre flansa si galerie si daca tot o faceti se poate pune si un pic de silicon rosu(de ala de temp) intre ele,se strang bine cele 4 prezoane.....nu o sa mai aveti nici o problema...asa am eu la a mea dacie
de 1,6 ca nu se mai putea cu rabla aia de solex
atentie la stutul filetat in galeria de adm(cateodata mai trage aer fals si pe acolo)
atentie la stutul lateral(de pe adm de sub carb....eu l-am infundat cu un dop filetat)
am patit-o eu mai demult cu supapa unisens de la servo...treaba era ca nu avea nimic doar ca "juca furtunul pe ea"....
mai poate fi talpa carburatorului "deformata"...se ia carbul si se da pe o piatra fina de polizor pana obtii o fata perfect plana....
cam astea ar fi punctele de aer fals.
daca tot o arde aiurea pb. nu e de acolo
...incerci aprinderea.....vezi delcoul si arcurile de la contragreutati...verifica jocul contragreutatilor pe axul delco(e f. important),verifica jocul axial al axului delco.....
LE: nu sufar Iveco....recomand un Actros sau un FH12...mult mai fiabil....cei care conduc,stiu