doctoru1980
17 Mar 2008, 14:20
Salutare tuturor!
Am un mosulica de la care am achizitionat o Dacie 1300 din '72 (Frantuzoaica) care mai are un set motor de vanzare.
Eu nu am ce sa fac cu el deoarece motorul original merge perfect, nu consuma ulei practic nu ma intereseaza setul de rezerva.
Mosulica zice ca a achizitionat acest set motor inainte de revolutie, prin urmare sunt sigur ca este unul de calitate buna.
Daca doreste cineva imi poate da un reply si il pun in legatura cu omul. Din ce am inteles ar vrea pe el aprox. 200 RON.
thedragon
17 Mar 2008, 15:17
dute la mosulica intreaba ce firma este setul si ce contine. Numai bine
ydaniel
17 Mar 2008, 15:23
pune o poza cu el/
mar85mar
21 Mar 2008, 13:51
sfatul meu este sa nu va incurcati cu setul asta motor pentru ca nu ai nici o garantzie el vrea 200 iar in magazin e 250 va zic sigur si are si garantzie 2 ani
Albert Einstein
21 Mar 2008, 14:02
Diferenta e ca cel vechi s-ar putea sa fie frantuzesc. Caz in care asi fi interesat. Mie unul nu mi-ar trebui garantie pentru el. Daca poti furniza amanunte sau un nr de telefon ti-asi ramane recunoscator. Eventual pe pm. Multumesc.
azraell
29 Mar 2008, 20:54
si cu ce te incanta pe tine garantia ?! vrei sa zici ca daca dupa 30000 km o sa inceapa sa pape ulei te duci la garantie ?! :-s
cred ca faza cu garantia e mai mult de marketing... si de faptul ca vanzatorul sau producatorul este obligat sa ofere o foaie pe care scrie garantie... in realitate eu cred ca lucrurile stau altfel
mircea.a
29 Mar 2008, 21:11
Garantia este valabila numai la piesele montate intr-un service autorizat. Piesele montate acasa isi pierd garantia.
EUROPE_
29 Mar 2008, 21:42
Exact, iar daca incepe sa consume ulei dupa 20 000 km vrei sa spui ca ti-l schimba?
ydaniel
29 Mar 2008, 21:53
as alege de mii de ori un set facut in romania acu 20 de ani decat unu de ''import'' facuta prin turcia/polonia.
doctoru1980
2 Apr 2008, 19:44
Hello All,
Din pacate am fost foarte ocupat in ultimul timp si nu am mai intrat pe forum. In legatura cu acest set motor. Omu mi-a spus ca pretul este negociabil. Setul l-a cumparat cu mult timp in urma, prin urmare nu face parte din astea de cacao care se fac acum. Tata are o Dacie Break pe care acum cativa ani a pus un set motor de 1400 care fusese fabricat inainte de 89. Acum are aprox 100.000 de km cu el si motorul nu haleste ulei.
Asta este setul si s-a vandut cu 200 lei.
ydaniel
16 May 2008, 07:55
l-ai cumparat?
ydaniel
16 May 2008, 09:21
f bine.poate gasesti si semicuzineti frantuzesti.
CriSTI68
18 May 2008, 20:50
bloc motor din 75 am eu
Am montat setul si functioneaza super! A trebuit "spalat" cu ceva ulei. Se uscase unsoarea de pe segmenti in atatia anisori!
Merci doctoru1980 pentru informatie!
ai luat lucru bun ( de firma), aveti grija insa, ca inainte de '89 seturile erau TOATE reconditionate...chiar cu relatii tot de ala luai...(cele romanesti, desigur)
ydaniel
20 May 2008, 07:35
cum adica?tare curios sunt...piston reconditionat:-?
sau camasile..cum le reconditionezi? prin incarcare? cred ca ar iesi mai scump
vis-a-vis
21 May 2008, 08:15
QUOTE(argon @ 20 May 2008, 08:54)
sau camasile..cum le reconditionezi? prin incarcare? cred ca ar iesi mai scump
Am trait s-o aud si p-asta
cand termini cu rasul, poate explici matale cum se reconditioneaza un set
mai exact o camasa..ca la aia ma intrebam eu...iar incarcatul...e putin la misto, in caz ca nu te-ai prins
Muttley
21 May 2008, 08:18
Camasile se reconditioneaza la fel ca blocurile motor fara camasi amovibile (cilindru practicat direct in bloc).
Adica alezare + honuire.
Valabil doar pt camasi. Bolturile nu se recupereaza, pistoanele nici atat.
"Incarcarea" cu material a alezajelor este ineptie. Se practica cel mult bucsarea (alezare la diametru majorat + presare bucsa cu diametru interior = diametrul nominal). La camasi nu e cazul, ar fi doar o alta ineptie.
emircea
21 May 2008, 09:16
Asa este, blocurile motor fara camasi amovibile se bucseaza. Numai aici merita facuta operatia. Se practica la Opel, Vw, Mercedes...
Cred ca 'seturi reconditionate' vor sa fie doar seturi cu piese proaste.
si daca se alezeaza camasile, nu trebuie pistoane la alta cota? toata treaba cu setul reconditionat e o ineptie..
Muttley
21 May 2008, 14:31
Ba da, trebuie. Asa s-au si facut pe vremuri seturi motor de ~1500 cmc, plecand de la cele de 1400. Dar deja e alta poveste.
emircea
22 May 2008, 09:42
Cred ca cel mai bine ne-ar putea lamuri dobre ce-a vrut el sa se inteleaga prin 'seturi reconditionate'.
Nu prea-mi vine sa cred ca cineva se apuca sa prelucreze niste camasi uzate, sa le bucseze si sa le introduca intr-un set nou. Bucsa ar trebui sa aiba 0,5 - 0,7 mm pe raza... comparabil cu grosimea camasii in partea inferioara.
tzepesch
28 May 2008, 21:16
daca pun si eu niste poze cu setul meu de rezerva puteti sa-mi spuneti daca e Fr. sau Ro?
il am de la bunicul care avea 1300 Fr. nu renault, dar motor si cutie Fr. si mai avea un set, pe care l-am mostenit eu.
cezar_23@
29 May 2008, 16:52
as vra si eu un set motor de 1.3 sau1.4 cam cat mar costa
tzepesch
30 May 2008, 08:40
vreo 4mil. setcar
ydaniel
30 May 2008, 08:58
280-590 lei preturile pt un set.
QUOTE(cezar_23@ @ 29 May 2008, 17:52)
as vra si eu un set motor de 1.3 sau1.4 cam cat mar costa
Cu toate ca nu prea merita ii fac reclama...mai mult pentru tine. Din topic reiese ca inca il mai are.
http://www.daciaclub.ro/https://www.daciaclub.ro/index.php?showtopic=98452&hl=
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.