Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: De ce sunt atat de dezamagit de Logan?
DaciaClub - Forum Dacia > Dacia - Diverse > Diverse
Pages: 1, 2
router
Acum fix un an mi-am vandut Supernova (dupa 6 ani) pe care am cumparat-o de noua in decembrie 2000 si m-am hotarat sa cumpar o alta masina.

Desi Supernova nu era chiar un simbol de fiabilitate (problemele sunt f cunoscute) am fost foarte multumit de motorul si cutia Renault.


Aveam fix 9000 de euro si eram pus intr-o dilema:

-Cumpar Logan nou 9000 euro

-Cumpar second hand (Opel Astra-Ford Focus-optiunile mele)

-Cumpar masina noua straina dupa ce mai fac un credit de 3-4000.


Dorind sa am masina noua si garantie si sa nu am rate la banca am ales Loganul.

In 12 luni am facut cu el 12.000 de km (il folosesc doar in concediu si in weekend-in timpul saptamani am masina de la firma).

In cele 12 luni am fost cu masina de 10 ori in service la garantie.

La doua mii de km a inceput sa-mi curga ulei pe la distributie----dupa 5 vizite in service am rezolvat problema.

De noua cum am cumparat masina am avut scaunul soferului stricat (la montaj un surub care prinde scaunul in podea era desfacut si m-am balansat cu masina pana a aparut un joc si pana m-am dus la garantie sa-l stranga)



Tot de noua desi am avut problema cu surubul scaunului am observat ca cei care asambleaza masina la Pitesti dupa ce ca nu mi-au strans bine un surub mi-au lasat amintire inca unul sub scaun radmasa.gif


Pana acum am 4 vizite in service pentru repararea scaunului si de fiecare data cei de la garantie si vocea clientului imi spun ca se va rezolva.


Astia de la Dacia au un sistem foarte prost de asigurare al garantiei-trebuie sa faci 2-3 vizite pentru constatare pana se inlocuieste o piesa.

Mie dupa prima constatare la scaun mi s-a inlocuit armatura sezutului. Dupa alte doua vizite (constatari) verdictul este ca aceaisi piesa care mi s-a inlocuit cu una noua este problema. radmasa.gif radmasa.gif

Cat de INCOMPETENT sa fi tu ca inginer Dacotec sa spui ca tot armatura e de vina desi acum 1 luna tot asta s-a inlocuit.



Sper ca nu v-am plictisit cu povestea mea insa efectiv NU MAI SUPORT ZI DE ZI SA VAD CUM CEI DE LA DACIA ISI BAT JOC DE MUNCA MEA SI DE BANII MEI



Concluzia pe care am tras-o din toata aceasta poveste ce dureaza de mai bine de un an este ca nu voi mai cumpara DACIA niciodata.



Iar daca aveti dilema mea de mai sus si trebuie sa va cumparati o masina va rog sa va ganditi de multe ori inainte de a lua o decizie.


Succes
$$ilvviu
Mecanici incompetenti... asta e clar pt toata lumea, dar totusi dacia e o masina acceptabila pt pretul ei (ala de 6000 pt un Logan chel, cu 9000 iti iei o super-masina SH).
Am in familie un chelbos (Ambiance?) de care suntem foarte multumiti (bine... reviziile i le fac eu, deci nu am avut de a face cu meseriasii lu' peste prajit)
router
Nu sunt nemultumit neaparat de mecanici ci de sistemul de acordare al garantiei Dacia.


Sper exemplu la fiecare distributie schimbata trebuie sa ma progranmez pana obtineau acordul uzinei sa o schimbe. Iar la scaun la fel.


Eu sunt constient ca nu am cumparat Mercedes sau BMW insa e inadmisibil ca o masina noua care a costat 9000 de euro sa:

-Curga ulei de la motot la 2000 de km si sa se rezolve dupa 5 vizite

-Sa aibe un scaunul stricat si sa ma balansez in el si nici dupa 4 vizite in service sa nu obtin inlocuirea lui totala cu unul nou pentru a putea conduce in siguranta masina
Amedeus
Daca te incalzeste cu ceva, pot sa-ti spun ca dupa 150 km. parcursi cu un Opel Antara nou-nout, (31000 € nu 9000 ohmy.gif ) s-a aprins un led in bord care semnaliza ca uleiul s-a pierdut (nivel de ulei insuficient). S-a rezolvat totusi cu doar doua drumuri la service (era sonda defecta) smile.gif
router
Sa nu ma intelegeti gresit ca vreau prin acest topic sa blamez marca Dacia.

Pur si simplu vreau sa va spun povestea mea si concluziile mele.


Produsul Dacia Logan este unul de succes insa are si probleme iar eu le-am simtit pe pielea mea si regret alegerea facuta,atat.

Iar cele doua probleme mentionate mai sus sunt cele mai grave-lista mea e ceva mai lunga insa cele doua le consider intradevar foarte grave.
bogdan_90
si eu am logan din 2006 si am avut cateva probleme dar minore. tot asa greu s-a rezolvat si la mine prin cateva vizite pe la service, in rest la bani care i-am dat pe measin sunt multumit. gandestete si la partile pozitive. sper sa nu mai ai probleme.
router
Este posibil ca ea sa fi fost ghinionist si masina sa aibe atatea probleme.

Sunt foarte multi oameni multumiti de masina care nu au avut deloc probleme cu ea.

Insa eu sunt dejamagit de sistemul Dacia si partial de produsul Dacia.
bogdan_90
sincer si eu sunt dezamagit de astia de la dacia. sunt foarte dezorganizati , produsul e okey eu sunt de parere ca totul pleaca din uzina unde masinile sunt facute cam de pomana am auzit multe lucruri de rau despre schimbul 3.
Amedeus
Inseamna ca a mea a fost facuta in schimbul 1 smile.gif Probleme 0 in doi ani.
@ router Imi pare rau pentru tine ca ai avut atatea probleme. sad.gif
router
Multumesc mult Amedeus.

Sper ca pana la urma sa mi se rezolve problema insa nu e normal ce mi s-a intamplat si ceea ce mi se va intampla in continuare pana rezolv problema.
GoGu
Poate ai avut asteptari prea mari de la masina si, in al doilea rand, nu cred ca ai experienta cu alte marci (si cu service-urile lor).

Unde lucrez eu avem un parc auto destul de pestrit si probleme (mai mici sau mai mari) au avut si altii smile.gif Si altele se strica, le zdranganesc diverse -si sunt masini relativ noi, menajate- si li se aprind becuri aiurea prin bord.
Ca sa nu vorbesc si de service-uri unde dai tot de habarnisti, aburitori si proceduri stupide.

Nu zic ca Loganul e super-masina si ca altele sunt niste porcarii si mai costa si mult pe deasupra biggrin.gif , nici pe departe. Insa sa nu picam in extrema cealalta (imi aduc aminte de un cunoscut care isi adusese un Opel SH prin anul 2000 sau 2001, ii trancanea ceva si cand i s-a zis ca trebuie schimbata nus'ce bucsa a fost f. mirat: "Cum, si la ASTEA se schimba bucsele?" radmasa.gif )
router
Sincer nu cred ca am avut asteptari prea mari.

Adica mi se pare destul de normal sa nu imi curga ulei din motor in primele 2 mii de km de la achizitionare.

Mi se pare normal sa se repare dupa o interventie nu dupa 5 INTERVENTII.

Mi se pare normal sa nu ma dau in balansuar in scaunul de Logan atunci cand pun frana.




Lista mea cu nemultumiri PERSONALE e mai lunga insa cele doua mentionate mai sus sunt destul de GRAVE zic eu.
GoGu
Nici posesorului unui Chrysler 300c nu cred sa i se fi parut normal sa i se strice caseta de directie in primul an. Shit happens. De aia ai garantie.
Ca sunt dobitoci aia in service e alta treaba...
D-FENS
Parerea mea este ca,in special ,la masina romaneasca trebuie sa ai si un pic de noroc.
router,cred ca ai avut ghinionul sa nimeresti o masina cu probleme,sper sa nu mai fi fost in lotul respectiv vreuna.Cat despre service-urile Dacia...bate vantul.
Eu am Logan de 2 ani.Am avut o problema cu sonda de marsarier,s-a schimbat pe garantie.In rest,nimic...deocamdata.
ady85btz
Nasol ce-ai patit dupa ce-ai dat o caruta de bani.Si eu am fost cu scaunu in service ca scartaia urat de tot si n-au avut ce sa-i faca :|. Asa ca urmatoarea masina nu va mai fi DACIA biggrin.gif
p.s: nu problema cu scaunu m-a facut sa-mi schimb parerea laugh.gif
einstein1984
Parerea mea este ca in orice domeniu calitatea costa. Daca vrei o masina cu un nivel de calitate ridicat costa. Daca vrei servicii post vanzare de calitate inalta costa. Pretul de achizitie pentru un Logan e destul de mic (de aia si vedem atatea pe strada). Pretul orei de manopera in service e mic (implicit si cel in garantie). Ca atare si nivelul de calitate la care te poti astepta ar trebui sa fie mai mic, poate nu la fel de mic ca cel existent acum, insa in mod cert mai mic decat la alte marci cu masini mai scumpe sau cu costuri de intretinere mai mari.
O sa radeti, insa Loganul e o masina mai bine proiectata si asamblata si cu mai putine probleme in garantie decat alte modele renault de 2 ori mai scumpe.
ydaniel
sad.gif vad ca la multe modele de logan pierderea de ulei pe la distributie si stricarea scaunului soferului sunt probleme frecvente.de ce? mellow.gif huh.gif
argon
Astea sunt probleme? astea sunt nimicuri, normalitate la Dacia...
router
Oricum din cele doua probleme prima e rezolvata si nu imi mai curge ulei de cateva mii bune de kilometri facuti.

Partea cu scaunul o voi rezolva insa pe banii mei.

Aseara m-am dus sa bag benzina 1 km langa casa mea si stateam sa ma gandesc: DE CE SUNT UMILIT IN TARA MEA PE BANII MEI?

Efectiv la fiecare frana pusa ma balansez pe scaun.

Asa ca m-am hotarat sa cumpar un scaun de la DEZMEMBRARI preferabil de AMBIANCE sau PREFERANCE (deoarece nu au reglaje pe inaltime).

OAP
QUOTE(router @ 20 Mar 2008, 22:34)
De noua cum am cumparat masina am avut scaunul soferului stricat (la montaj un surub care prinde scaunul in podea era desfacut si m-am balansat cu masina pana a aparut un joc si pana m-am dus la garantie sa-l stranga)

Imi pare rau ca ai probleme dar daca eu pateam asta cu surubul de la scaun, luam frumusel o cheie adecvata si strangeam surubul. simplu si eficace. Nu nervi, nu timp pierdut la service....etc wink.gif
V a L y O
QUOTE(argon @ 21 Mar 2008, 09:50)
Astea sunt probleme? astea sunt nimicuri, normalitate la Dacia...
*



Cam la aceeasi concluzie am ajuns si eu dupa a 8-a vizita in service ptr martorul anti-poluare. Concluzia: imi schimba IAR sonda aval. radmasa.gif
router
Eu am observat ca scaunul are joc in prima saptamana insa nu am stiut care era cauza si nici nu m-am uitat la suruburi.

Abia cand am fost la service au observat mecanici ce si cum.

Nu cred ca e vina mea.

Iar daca observam eu normal ca-l strangeam insa nu am stiu ce are.
eco_ionut
sad.gif Foarte urata experienta ta intradevar. Eu am Loganul meu din Noiembrie 2006 si din martie 2007 pana in octombrie 2007 am fost de 4 ori in Service la Automarcu's pentru ca aveam un zomot la roata dreapta fata si tot de atatea ori masina a fost luata in teste si s-a strans cate ceva si tot degeaba. Raspunsul lor a fost sa mai merg cu ea asa sa se mai agraveze ca nu isi dau seama de unde vine zgomotul. Printr-o intamplare nefericita in Noiembrie 2007 am avut un mic incident rutier, roata nu a fost atinsa, dar de atunci nu s-a mai auzit nici zgomotul. Am fost din nou la ei si raspunsul a fost ca inseamna ca era ceva nesemnificativ:(. Sper sa nu am probleme ....oricum nu stiu cat o mai tin masina. Dezamagire mare la calitatea service-ului. Masina in schimb mi se pare foarte buna pentru pretul ei. Iti doresc toate cele bune si multi Km fara probleme.
Salut
router
Azi m-au sunat de la service sa-mi spuna ca mi-au adus piesa la scaun si sa-mi faca programare pentru saptamana viitoare.


Logica imi spune ca daca vor inlocui aceiasi piesa nu se va rezolva nimic insa ii las sa se zbata.

Daca nici de data aceasta nu se rezolva voi cumpara un scaun second hand.

Vineri voi ajunge la a 11 vizita in service in cele 12 luni si 7 zile de cand am cumparat masina.
tribunul
Logica ta functioneaza perfect, trebuie minim 4 infatisari ca sa se rezolve probleme.

Partea proasta este SERVICE-ul, aici ne lovim de meseriasi, mari meserisi, un fel de zei, care pana ieri foloseau cu succes ranga si ciocanul.
Pana nu-ti murdaresc masina de ulei, nu se urca cu bocancii pe chederele de la usi, nu-ti banga ranga daca vor sa regleze ceva, nu-ti fura de pe masina cat de multe se pot, daca-ti vopsesc o piese mai trebuie sa murdareasca alte 2-3 de pe langa....si tot asa.
router
Intradevar si mecanici sunt slab pregatiti.

O alta problema grava este velul cum se acorda garantia: prefera sa schimbe de 2-3 ori cateva suruburi in loc sa schimbe piesele care intredevar sunt cauza defectului tocmai pentru a face economie.

Eu daca am sesizat ca de nou scaunul a fost montat gresit si am avut 4 interventii nici nu mai trebuia sa propun eu sa mi se schimbe intreg scaunul ci ei trebuie sa ajunga la concluzia asta.

In schimb politica Dacia REnault spune ca inlocuim de mai multe ori aceiasi piesa ca poate clientul se plictiseste si ne lasa in pace.




SUNT CURIOS DACA MAI EXISTA CINEVA PE FORUM CARE SA FI FOST IN SERVICE DE 11 ORI CA MINE IN PRIMUL AN DE LA ACHIZITIONAREA LOGANULUI?
bion
Multa sensibilitate p`icisea. Politica reno e sa incerci sa repari masinile in garantie cu minimum de cheltuieli si daca e ceva mai costisitor trebuie carpita pana iese din garantie(sursa= service dacia). Pe de alta parte la orice masina din ziua de azi sunt probleme de fiabilitate a pieselor. Interesul e sa se vanda masini nu sa tina 100 de ani. La jobu` privat sunt in dotare mertzane , vw si toata ziua sunt in service. La un mertz i s-a dus motorul pe la 80.000km. la cherokee dupa doi an ii se balanganea puntea spate si din fabricatie avea cablajul electric de la cutia automata defect. Un amic din D si-a luat un mertz s klasse la care dupa o luna a inceput sa-i curga cutia ca la o dacie veche. L-au aburit aia de la service cu lipiciuri si silicoane doar doar nu trebuie schimbata cutia. Abia dupa un scandal de toata frumusetea au schimbat cutia. Asa ca pataniile ZKR ului par minore. smile.gif smile.gif
contador
Dacia Renault are o politica dezastrusa de asigurare a garantiei.

Degeaba ne bucuram ca avem 18 luni sau 3 ani de garantie daca suntem tratati in felul mai sus mentionat si pana la urma te lasi pagubas si iti repari singur masina.


Iar povestile de mai sus intradevar sunt adevarata insa nu e normal sa fie asa.
AR-18-MOS
de 7 Luni de cand am Logan-ul, am facut o singura vizita in service. Problema a fost ca "am pierdut" o mare parte din lichidul de racire. S-a dovedit a fi din cauza lor mai precis de cand au montat instalatia GPL. S-a rezolvat in 30 minute si nu am platit nimic. biggrin.gif
denwer
"SUNT CURIOS DACA MAI EXISTA CINEVA PE FORUM CARE SA FI FOST IN SERVICE DE 11 ORI CA MINE IN PRIMUL AN DE LA ACHIZITIONAREA LOGANULUI?"

Pentru ca zici ca esti curios,voi incerca sa te consolez.Am achizitionat masina de un an si 10 luni si am parcurs 21.000 km;jumatate din km parcursi i-am facut cu drumurile la service.
bobo77
@denwer iesti pantaloni scurti, cind aveam chevrolet kalos( nu merita sa scriu cu litere mari) am fost de 16 ori in service...nu vreau sa-mi mai aduc aminte...
borkanel
stati linistiti....ce ziceti voi aici va garantez ca se incadreaza in limitele normale....ma refer la probleme nu la felul in care sunteti tratati in service.
router
QUOTE(denwer @ 21 Mar 2008, 20:02)
"SUNT CURIOS DACA MAI EXISTA CINEVA PE FORUM CARE SA FI FOST IN SERVICE DE 11 ORI CA MINE IN PRIMUL AN DE LA ACHIZITIONAREA LOGANULUI?"

Pentru ca zici ca esti curios,voi incerca sa te consolez.Am achizitionat masina de un an si 10 luni si am parcurs 21.000 km;jumatate din km parcursi i-am facut cu drumurile la service.
*




se pare ca tu m-ai depasit

cat despre limitele normalului: tot cea ce ni se intampla tuturor legat de garantia oferita de Dacia va garantez ca nu e normal
Kojak
Pentru cine "ma cunoaste", cred ca nu mai e cazul sa va spun care au fost probleme mele...ptr. cine nu, mentionez ca am fost de 6 ori in service cu celebra problema a scurgerilor de ulei in zona distributiei. dry.gif

Problema reala, dupa cum a subliniat si initiatorul topicului, router, nu o reprezinta loganul ca masina in sine, ci "sistemul" defectuos de remediere a problemelor aparute la masina in perioada garantiei, coroborat cu incompetenta si durerea-n ...a mecanicilor autorizati dacia.

Ca argument pentru cele spuse, cel mai concret exemplu care-mi vine in minte, este chiar cazul masinii mele:
...daca cei din service (dupa sfanta indrumare si sub acordul uzinei) nu se kkau pe ei sa etanseze / schimbe de 5 ori suruburile alea nenorocite...inlocuind de fiecare data si intreg kit-ul distributiei DEGEABA...si faceau ceea ce au facut ultima data, adica semering, pinion, etc., ar fi iesit MULT mai ieftin.

De ce sa identifice / diagnosticheze corect problema, cand se putea face o carpeala de toata frumusetea "la fata vazuta" si clientul sa plece cu problema nerezolvata...motto-ul putand fi: "NOI NU GANDIM, CARPIM"

Dar, se pare ca se merge pe principiul "zgarceniei la tarate", in final clientul fiind cel mai dezavantajat, dar si uzina in cele din urma...sau probabil ca au incasari prea mari, si isi permit sa accepte asemenea gafe ale service-urilor autorizate.

In afara de problema mai sus mentionata, per total masina se prezinta ok, d.p.d.v. al raportului pret (de achizitie, de intretinere) - calitate...dovada fiind si faptul ca alte probleme NU am intampinat in cei aprox. 35000Km cati are masina la ora actuala dupa mai bine de un an si jumatate de la achizitie.

Numa' bine! smile.gif
router
Exact carpeala e cuvantul care caracterizeaza Dacia la capitolul GARANTIE.

In cazul meu au preferat sa imi schimbe 3 piese la scaun care adunate fac cat un scaun intreg in loc sa inlocuiasca de la bun inceput scaunul.

Ce au zis francezi, ca romanaul asta IDIOT poate se lasa pagubas dupa prima interventie si nu va mai veni in service de mai multe ori fiind nemultumit de starea masini.

Pai pe aceasta cale tin sa ii anunt ca ma voi prezenta la service pana voi obosi si tot imi vor repara masina.

Practic suntem pacaliti de niste straini la noi in tara.


P.S: Tin minte cand nu erau Francezi prin 97 aveam o berlina in garantie si treaba era foarte simpla: Aveam ceva stricat, constata inginerul din service si mi se inlocuia piesa defecta.

Acum ZDRENTELE ASTEA DE FRANCEZI au ei alt mod de a asigura garantia:

Trebuie sa faci 2-3 constatari (de parca ar fi procurori criminalisti), trebuie sa astepti sa dea ei acceptul si abia atunci iti inlocuiesc piesa stricata. Iar acceptul se da doar de luni pana vineri si daca te duci sambata ''ca de atunci ai si tu liber ca muncesti de luni pana vineri'' nu ti se inlocuieste nimic ca nu ai acceptul uzinei. E normal asa nu?

Imi cer scuze daca am avut un limbaj mai deocheat dar chiar simteam nevoia sa spun ce am pe suflet.
Amedeus
"Trebuie sa faci 2-3 constatari (de parca ar fi procurori criminalisti), trebuie sa astepti sa dea ei acceptul si abia atunci iti inlocuiesc piesa stricata."

Asta probabil tot din cauza hotilor din service. "La hot, de hot ii e frica"
router
Asa e

Insa in final eu sufar, iar eu sunt client si ar trebui sa fiu cel care castiga nu cel care pierde.
GoGu
@router:
Din experienta pot spune ca rezolvarea unei probleme pe care o ai cu o companie mare (in special straina) e un lucru uneori istovitor.
Marile companii au o birocratie si un hatis de proceduri ce frizeaza absurdul, servicii de relatii cu clientii unde de cate ori te adresezi vorbesti cu altcineva, iti expui problema din nou si din nou pana la exasperare.
Trebuie sa stii unde, cui si cum sa te adresezi. Trebuie sa constientizezi ca asta e sistemul spre care ne indreptam, ori te obisnuiesti si inveti sa-l exploatezi, ori stai si injuri prin fata usilor. Si asta e valabil indiferent ca e Dacia, compania de electricitate, gaze, telefonie moblia sau un alt constructor de masini...

Sa mai povestesc o data, pe scurt singurul meci pe care l-am avut cu service-ul dacia:

Aproape de terminarea garantiei am solicitat verificarea si completarea "freonului" in instalatia AC (stiind de pe forum ca e foarte probabil sa nu am cantitatea corecta).
La service au zis ca e contra-cost, ca e consumabil, ca nu acopera garantia bla-bla.
Nu m-am certat nici macar un minut, doar am intrebat de doua ori daca sunt siguri ca asa este. Ei ii dadeau ca asa sunt directivele, asta fiind semn ca nu acolo rezolv problema.
In aceeasi zi am scris la VC, am expus problema, si am explicat, argumentat, ca nu inteleg decizia service-ului si, implicit al Dacia si ca solicit, IN SCRIS, un punct oficial de vedere asupra problemei. Totul pe un ton civilizat si oficial (chiar usor "lemnos").
Bineinteles ca nu am primit un raspuns scris (deh, scripta manent smile.gif ) dar am fost sunat dupa o zi sau doua si de la VC, si de la service, am fost chemat si mi-au verificat si completat freonul, cu scuze, zambete si alte amabilitati de astea corporatiste smile.gif

Poate asa trebuie sa faci si tu, scrii la VC, invoci faptul ca ti se pare un pericol la adresa securitatii personale si a familiei faptul ca ti se poate rupe scaunul in timpul mersului, cu rezultate neplacute pt. tine si pt. imaginea marcii, apoi vezi ce se intampla wink.gif

Chestia cu "clientul nostru, stapanul nostru" e tot arma de marketing, stai linistit... De castigat, per total, tot ei castiga. Mai castigi o batalie, ei castiga razboiul smile.gif
volint
Off topic.

Acum multi ani (in '94) "mi-am tras" o dacioara noua si primul drum (normal tongue.gif ) a fost "intins" : Bucuresti - Cheia (gratarel, bericica, etc). La intoarcere (sambata seara dupa o zi de stat) constat ca nu exista frana de seviciu!!! (pedala la fund si masina parca mergea mai repede)...
Am reusit s-ajung acasa intreg (nu doresc nici dusmanilor sa treaca prin ce-am trecut eu cu frana de motor si cea de mana la coborare).

Luni: invoire - service - constatare - verdict : pompa de frana (dublu circuit). Remediul : "schimbare pompa!! ....da'... n-avem in magazie... stiti... e rar defectul.. trebuie s-asteptati sa vina de la uzina cam 2 saptamani."

Ce-am facut? Am plecat (pur si simplu), m-am oprit la primul magazin de piese auto, am cumparat pompa, si am shimbat-o in parcarea magazinului (Pantelimon) cu ajutorul unui baiat de la magazin (mi-a facut pedale 053.gif ).


Ce vreau sa zic : la cumpararea unei masini, luati in calcul si posibilitatea ca in service (in oricare unitate) sa nu existe NIMENI care sa STIE/VREA/POATA sa va rezolve o anumita problema aparuta la masina.

Loganul e de "varsta" frageda si inca nu exista pe toate drumurile un "Nea Gica" sa cunoasca totul despre el (Logan) cum e in cazul berlinei.
Pana sa dati vina pe "sistem" ganditi-va ca "mecanicul"/inginerul/constatatorul poate fi angajat ieri (sau doar de proba).
Si nu in ultimul rand, mecanicii au si ei "specializari" : motoare, transmisii, tren rulare, etc... Daca pui un "motorist" sa-ti regleze unghiurile de incidenta la directie, sigur ca vei trage stanga si masina va pleca dreapta (exagerez). Eu personal cunosc un "motorist" (asta e fisa postului unde e angajat) care-ti face cutii de viteza de zici ca-s de formula 1 - precise, fara jocuri ciudate/fluieraturi/scurgeri de ulei.

Sistemul e gandit sa lucreze cu personal CALIFICAT si COMPETENT. La noi exista, insa nu sunt indepinite amandoua conditiile simultan unsure.gif .

In final va urez sa aveti noroc de "meseriasii" care "pica" pe problema cu care va confruntati.

Spor!!..
adrian.paul
Ce sa zic eu sunt multumit de primul logan, are 2 ani si nu a fost deloc in service in afara de revizii. De aceea urmatoarea masina este tot logan si imi vine saptamana viitoare.
bobo77
Principala nemultumire a mea, este legata de calitatea vopselei, in rest in 3 ani doar probleme minore, nu mai amintesc de reteaua de service, pentru ca asta e problema generala in Romania...
router
QUOTE(GoGu @ 22 Mar 2008, 01:15)
@router:


Poate asa trebuie sa faci si tu, scrii la VC, invoci faptul ca ti se pare un pericol la adresa securitatii personale si a familiei faptul ca ti se poate rupe scaunul in timpul mersului, cu rezultate neplacute pt. tine si pt. imaginea marcii, apoi vezi ce se intampla  wink.gif

Chestia cu "clientul nostru, stapanul nostru" e tot arma de marketing, stai linistit... De castigat, per total, tot ei castiga. Mai castigi o batalie, ei castiga razboiul  smile.gif
*




exact asta am facut de 3-4 ori insa imi spun ca e normal sa se inlocuiasca cate o piesa de la scaun pana gasesc problema

adica siguranta mea va fi ok pana schimba ei piesele pe rand

aberant

Oricum incepand de luni fac demersuri la banca si imi iau credit pentru un Ford Focus 2 second hand din Germania.

Am un prieten care aduce 3-4 masini pe luna si ma voi duce cu el sa-mi cumpar una.

La 7500 de euro imi iau Ford Focus din 2005.
driverx
QUOTE(router @ 21 Mar 2008, 14:53)
Intradevar si mecanici sunt slab pregatiti.

O alta problema grava este velul cum se acorda garantia: prefera sa schimbe de 2-3 ori cateva suruburi in loc sa schimbe piesele care intredevar sunt cauza defectului tocmai pentru a face economie.

Eu daca am sesizat ca de nou scaunul a fost montat gresit si am avut 4 interventii nici nu mai trebuia sa propun eu sa mi se schimbe intreg scaunul ci ei trebuie sa ajunga la concluzia asta.

In schimb politica Dacia REnault spune ca inlocuim de mai multe ori aceiasi piesa ca poate clientul se plictiseste si ne lasa in pace.
SUNT CURIOS DACA MAI EXISTA CINEVA PE FORUM CARE SA FI FOST IN SERVICE DE 11 ORI CA MINE IN PRIMUL AN DE LA ACHIZITIONAREA LOGANULUI?
*



Imi pare rau, da' plangacios mai mare ca tine nu prea am mai vazut pe aici. Da, de 11 ori e trist, dar mai triste sunt procesele din spate care au dus la asa ceva. Trist e ca te plimbi prin service si pe drumuri cu un scaun desfacut. Da, vina este a celor de la Dacia ca scaunul tau joaca, dar atitudinea ta fata de problema ti-a creat cifra aia imensa. Esti genul de om (cred) numa' bun pt aia din service-uri sa te terfeleasca. Nu stii sa pui problemele si sa te impui, cel putin de la un anumit moment. Pe tine te-a dat gata un surub, ce sa mai vorbim de un sistem, si el cu hibele lui multe.

Am scris pe forum ca mi-am schimbat sonda marsarier intr-o ora maaaa. De ce se poate? Am mers ferm la ei le-am zis ce are masina, ca am scos stopu, verificat becuri, verificat traseele din stop, dar ca n-am verificat nimic cablaraie la masina (era noapte oricum) si l-am intrebat instant daca au pe stoc sonde. Tipul nu a mai zis nimic, a inceput la clampaceasca la calculator sa vada. Baaaa, eu putem sa ii mint, ca ei nu au mai verificat nimic, investigat nimic si puteam merge sa imi schimbe sonda buna cu alta noua. Dar tu trebuie sa te plimbi pentru un surub.

Acum un an si ceva am schimbat sonda aval. NU vroiau sa o schimbe, ma trimiteau acasa asigurandu-ma ca e benzina, am facut la fel, m-am intors, i-am convins, mi-au facut comanda la piesa, a treia oara cand am mers, aveam donda noua. E drept...de 3 ori, dar oricum mergeam de minim 2 ori, pentru ca nu se putea rezolva pe loc.

NU apar Dacia, dar inainte sa le critici sistemul (asa cu probleme cum e el), eu cred ca e mai sanatos si mai constructiv pentru propriua persoana sa cauti problemele LA TINE. Si nu o zic in sensul rau. Vorbesc foarte serios. Ar fi constructiv pentru tine, nu pentru mine, nu pentru Dacia.
router
Chiar ma miram ca inca nu ai aparut si tu sa-ti dai cu parerea despre problema mea.

In primul rand vreau sa-ti spun ca imi esti extrem de antipatic si ti-o spun in fata (nu e prima oara cand iti spun si nu imi e rusine sa o fac)

In al doilea rand nu ai citit atent tot ce am scris eu in legatura cu cele doua probleme care daca ar fi sa ma iau dupa tine s-au intamplat numai din vina mea iar Dacia nu a facut nimic gresit.

Daca vrei sa-ti dai cu parerea despre un subiect te rog frumos sa citesti toate postarile mele legate le problemele cu scurgerile de ulei si cu scaunul.

Si acum ca sa-ti fac o recapitulare vreau sa-ti spun ca am dat cel putin 10 telefoane la vocea clientului si 7-8 mailuri(unele chair cu poze) si am facut 11 vizite in service programate (eu mi-am facut programare sau ei m-au chemat)

Nu ma cunosti si te rog frumos sa-ti pastrezi parerile tale despre mine numai in mintea ta.

Eu cred ca pentru tine e normal sa :

-primesc o masina cu scanul soferului montat gresit (si scuza-ma ca nu verific eu la fiecare drum daca scaunul meu are surubirile prinse bine)

-sa imi curga ulei la motor in primele 2000 de km.

-sa fac 11 vizite la garantie in primul an de la achizitionare.

-abia dupa 5 interventii la distributie sa nu imi mai curga ulei

-dupa 5 interventii la scaun problema sa nu se rezolve



In final vreau sa imi cer scuze colegului meu de forum ca mi-am expus aici problemele care le-am avut cu Dacia mea.

Sper sa gasesca in sufletul lui puterea de a ma ierta.


Seara buna.
SiloS
@router, tu nu puteai sa strangi surubul ?
router
Nu am stiut care este cauza laganatului in scaun.

Sincer m-am uitat la scaun dar nu am observat ca aia era cauza.

Abia in service mi-a aratat mecanicul ce avea.

Normal ca daca observam il strangeam ca nu e mare inginerie insa nu am observat.


Oricum cei de la montaj scaune sunt chiar buni de tot la DACIA dupa ce ca nu mi-au strans bine un surub mi-au mai lasat AMINTIRE sub acelasi scaun alt surub-cred ca s-au gandit ei sa fie de rezerva.
aphophis
of doamne daca si un surub strans nu stiu cum e superproblema, ce sa zicem de aia de la hyundai care schimba amortizoare spate si coloane de directie intr-o veselie? Parerea mea e ca in unele chestii se exagereaza (faza cu scaunele) insa la altele nu (partea cu scursul nu stiu cum). Aia e problema tehnica de luat in calcul nu chestii cum se plang unii ca vezi doamne scartie masina. De ce oare la alte marci, chiar si dupa ce schimba tot felul de softuri, coloana de directie si amortizoare, ba mai dau si sute de lei (mai asa spre o mie) tot is multumiti oamenii aia de masinile lor? Haideti sa fim realisti si sa consideram masina rabla doar daca exista motive suficiente. Calitatea service-urilor nu cred ca intra la motive pt care sa consideri o masina rabla. Pentru a cumpara insa o a doua masina, consider insa un motiv suficient sa dai skip, cu mentiunea ca ce se intampla la dacia are o mare probabilitate sa se intample si la alte marci.

Sanatate
contador
Poate ca ai dreptate.

Si eu sunt de aceiasi parere si cred ca e normal ca scaunul sa se miste cand pui frana si nici de cum nu e o problema grava.

Deasemenea e normal si firesc ca pentru a beneficia de garantie sa te duci de 11 ori in service in primul an.

aphophis
vad ca unii citesc doar ce le place. si isi inchipuie ca doar la dacia gasesti oameni incompetenti in service. Probabil daca vor schimba marca si vor intampina aceleasi probleme (sau mai grave) vor ajunge la ce ziceam eu
contador
Din nou ai perfecta dreptate.

Daca ROUTER a semnalat o problema destul de prezenta in service-uri autorizate Dacia acum chiar trebuie sa il consolam spunandu-i ca si la alti se intampla asta.

Deasemenea trebuie sa-i spunem ca e vina lui ca a avut scaunul montat gresit si ca de ce nu s-a uitat la suruburi cum a cumparat masina.

Deasemenea omul e foarte plangacios si nu trebuie sa ne impartaseasca problemele lui aici pe forum ca nu ne ajuta deloc.





Deja exagerati.

This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.