Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: porneste greu
DaciaClub - Forum Dacia > Celelalte modele Dacia - 1100, Berlina, Papuc, Nova > Dacia Nova
scania
Salut, din mici probleme cu reglajele la a mea nova, problema sta in felul urmator, dimineatza porneste foartte greu din a4-5 incercare, si inainte nu facea asa, banuiesc ca sunt ceva probleme la partea de aprindere platina reglata necorespunzator, avans aiurea . Avansu il am ceva mai mic ca sa aiba cuplu bun in treptele 3-4 si sa nu ma zgaltaie cand merg cu ea la turati mici, platina nu am putut sa o reglez cu lera la distanta normala ca nu mai porneste nici calda nici sa o pici cu ceara. Ce regalaje trebuiesc facuta sa o ia usor pe gaz? avans la jumate? e bine? platina ce dist trebuie sa aiba? distanta la electrozi buji.
P.S. porneste mai usor daca in timp ce dau la automat comut de la butonu de gaz cand pe gaz cand pe treapata neutra si tot asa de vreo 3-4 ori
mihai0070
daca nu porneste la cald , atunci este posibil sa fie si bobina de vina

scania
acum la cald porneste din prima, doar prima data in ziua respectiva e chinul sad.gif
iryss31
Sal! ai putea incerca o varianta: sa puna cineva contactul doar, scoasa din viteza, fara sa dea la automat, si sa asculti la carburator daca da gaz. daca da gaz e ok si poti pune contactul pana cand declanseaza electrovalva, iei contactul si mai dai odata dar astepti 2-3 secunde sa bage gaz apoi rasucesti de tot sa invarta motorul, e in loc de shpritz pe benzina.
daca nu da gaz cand pui contactul, probabil ai probleme cu membrana sau arcul din interiorul tulumbei de GPL si poti sa mai deschizi putin surubul galben de la presiune, tot de la tulumba de GPL, cu contactul puscate 2-3 secunde pana da gaz suficient de pornire. trebuie tinut contactul 2-3 secunde pentru ca oricum inchide electrovalva si te poti insela.
Nu s vreun specialist, e doar parerea mea, eu am incercat si a mers.
p.s. Eu nu am pornit nici asta iarna pe benzina, si tot usor a pornit Bafta!
georgecpr
Asa patesc si eu cu nova mea, dar m-am gandit ca poate nu e bine sa o mai pornesc pe gaz ca omor bateria. Pe benzina porneste repede (am aprindere AT011 cu senzor) si am marit putin distanta la electrozi. Cumva porneste asa greu datorita distantei de 0.8-0.9 de la bujii? Pana saptamana trecuta pornea bine dry.gif

Ultima data a inceput sa imi apara trepidatii in timp ce mergeam cu ea pe GPL, si daca nu o acceleram, murea motoru. La un semafor s-a oprit de tot si n-a mai pornit decat pe benzina! Am sa incerc si alta bobina, poate o fi defecta asta(desi am masurat-o cand am montat aprinderea si era buna).

Avansu cum ar trebui reglat sa porneasca mai usor? Eu l-am reglat exact cum scria in instruciuni si desi nu am putere la plecarea de pe loc, speram sa porneasca bine sad.gif. Aveti alte idei?

L.E. Si eu folosesc faza cu pus contactu si astept 2-3 sec, dar acum nu mai functioneaza
scania
QUOTE(iryss31 @ 10 Apr 2008, 23:41)
Sal! ai putea incerca o varianta: sa puna cineva contactul doar, scoasa din viteza, fara sa dea la automat, si sa asculti la carburator daca da gaz. daca da gaz e ok si poti pune contactul pana cand declanseaza electrovalva, iei contactul si mai dai odata dar astepti 2-3 secunde sa bage gaz apoi rasucesti de tot sa invarta motorul, e in loc de shpritz pe benzina.
daca nu da gaz cand pui contactul, probabil ai probleme cu membrana sau arcul din interiorul tulumbei de GPL si poti sa mai deschizi putin surubul galben de la presiune, tot de la tulumba de GPL, cu contactul puscate 2-3 secunde pana da gaz suficient de pornire. trebuie tinut contactul 2-3 secunde pentru ca oricum inchide electrovalva si te poti insela.
Nu s vreun specialist, e doar parerea mea, eu am incercat si a mers.
p.s. Eu nu am pornit nici asta iarna pe benzina, si tot usor a pornit Bafta!
*



Salut sa stii ca tu cred ca ai dreptate ca atunci cand am fost sa-mi releze gpl mi-a umblat pe la acele suruburi, instalatie e gotronic o sa pun niste poze cu ceasul de gaz poate stii de care sa sucesc, ca daca nu merge il dau la loc cum e acum smile.gif
SI ar mai fii o problema, de ex pornesc si daca opresc imediat persista un miros de gaz in masina, si se aude pasait, trebuie sa las motoru sa se incalzeasca apa sa ajunga ceasu de la apa la jumate ca sa se opreasca.
La ca re dintre aceste 2 suruburi trebuie sa umblu
iryss31
cel metalic. galben, am zis mai sus. in mod normal tre sa stea strans de tot. atunci cand se uzeaza ceva in interior, mai trebuie desfacut, asa mi a zis cineva. cel de plastic e de relanti. iIdeea e ca dak n ai gaz de ajuns la pornire nu vrea, dar nici atunci cnd e prea mult. dak te poate ajuta cineva sa ti dai seama... ori e mult ori nu prea e... ar fi mai usor. Atunci cnd nu i suficient, tre sa tii contactul pus cateva secunde pana baga, iar dak i prea multpoti calca la fund acceleratia pana porneste sa traga mai mult aer, sau dai pe neutru si comutzi pe gpl imediat dupa ce a inceput sa invarta motorul. Repet, nu s specialist, dar cand am avut probleme asa am facut si a mers.
Problema cu pasaitul e din cauza ca gazul ingheata dak nu e apa calda si blocheaza ceva de inchide in interior. Daca n ai avea apa calda, s ar face zapada pe ceas si vara. Pasaitul se opreste cand se dezgheata si permite inchiderea acelui orificiu. Bafta!
scania
Salut rezolvat problema cu pornitul greu, asa a fost cum a zis iryss31 am desfacut jumat de tura surubul galben si acum porneste mult mai usor, Multam mult pt sfat
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.