Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Dacia Nova GLI
DaciaClub - Forum Dacia > Celelalte modele Dacia - 1100, Berlina, Papuc, Nova > Dacia Nova
dumi_geo2003
De unde pot sa fac si eu rost de o carte tehnica de Nova GLI din 2000
mihai0070
mosule Gli tau nu este cu nimic mai bun decat GTi ul care inafara de injectie nu este deosebita de GT , asa ca alege ce te intereseaza GT la tot ce inseamna mecanica si tinichigerie sau GTi la sistemul de injectie wink.gif


diferenta ta este de capacitate cilindrica motor defapt , diametru interior al camerei de ardere si al pistonului , nici decum al blocului motor tongue.gif
cristi 57
O am eu! Cum vrei sa ajunga la tine? Ii fac poze, te-ajuta?

mihai0070
lasa-l sa invete sa vorbeasca , dry.gif nici macar locatia nu si-a trecut-o in profil dar vrea manual mad.gif nu zice nici buna ziua ca este nou venit , si hop vrea manual , cred ca a stat pe langa forum de ceva vreme si acum hop s-a vazut mare mecanic de voie sau de nevoie , cam la ce te astepti tu de la un manula ? sa iti faca masina sa mearga blink.gif
dumi_geo2003
Acest mesaj este special pt mihai0070.
Stiu ca am fost cam nesimti ca nu am salutat, dar puteai macar sa fii putin mai calm, de ce te-ai enervat asa rau sau tu esti "sefu" pe forumul asta.
mihai0070
Nu sunt sefu radmasa.gif , dar sunt unul din "colegii" care intimplator are cartea de nova 10561582.gif
gti98
Scuze, da' eu nu inteleg dece v-ati enervat? Ce va faceti voi in trafic, fratiorilor?
Eu ma gandeam foarte serios sa ma apuc de yoga, ceva sa nu ma enervez printre handicapatii volanului si, e drept mai rar ai mecanicii, iar voi...
Si asa suntem atat de putini "novisti" de generatia dinainte de "super" Nova...

Pentru dumi_geo: nu e cazul sa iti faci atatea probleme: multe detalii mecanice sunt identice cu clasica Dacie 1300 ( saptamana asta am schimbat burdufele la planetara stanga; identice cu cele de D1300! ) (diferenta mare apare la cutia de viteze, desi e posibil sa fie si pe-acolo unele pinioane la fel)
La capitolul caroserie-s cele mai multe diferente, dar si aici majoritatea elementelor sunt identice cu SuperNova; instalatia electrica e tot pe "arhitectura" de la berlina(cu unele adaosuri). Suspensia are multe imbunatatiri fata de berlina (McPherson pe fata a eliminat pivotul superior, arcul e limitat si accesul la fuzeta e mult mai usor; pe spate, amortizorul e alaturi de arc, ceea ce face mult mai usoara inlocuirea fiecaruia, etc. )
Principalul "obstacol" e cel psihologic (oare ma descurc? ) si, desigur mai e si problema sculelor ( mai nou, constructorii folosesc tot felul de forme bizare in locul hexagoanelor traditionale, foarte probabil pentru a limita accesul amatorilor si a asigura "exclusivitate" service-ului lor (si "exclusivitate" si la preturi, multe operatii fiind de fapt simple si perfect accesibile la nivel de utilizator)
Probleme cu adevarat mari sunt cele care cer canal de acces sub masina si/sau dispozitiv (gen macara) pentru ridicat motorul (interventii la ambreiaj-CV)..
Spor la lucru!
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.