acum cateva zile imi intra greu in marsalier trebuia sa trag tare de el iar de azi am probleme cu treapta 1 si 2 , ca sa revin intr-a I -a o iau de la a 3-a in jos pentru ca direct nu vrea sau rar si greu . astept pareri . va multumesc !
variable_dynamics
25 Apr 2008, 10:54
Ulei mai ai in cutie? Verifica nivelul!!!
Posibil sa trebuiasca un reglaj al timoneriei.
Foloseste functia SEARCH!!! Problemele de genul asta s-au discutat indelung.
Numai bine.
mihai0070
28 Apr 2008, 21:28
Ulei mai mult ca sigur ai , dar ai dereglat sau s-au uzat , deplasat bucsile de plastic de la timonerie , daca gasesti incearca sa schimbi toata bara aia de comanda , poate ca nu mai preinde bine nici la imbinarea cu maneta
ca defapt si de drept acolo este marea problema de reglaj , cat sa incline si cat sa culiseze maneta ,
smecheras
27 May 2008, 21:30
nu mai deschid alt topic...
intreb aici
am schimbat de curand bucsele acelea de plastic de la cutia de viteze si s-a simtit o ameliorare a schimbarii
inainte: marsarier bagam cu 2 maini smucind de levier, a-1-a trebuia smucita ca daca nu intra a 3-a...
acum intra mai bine, cel putin marsarierul, insa parca se putea un pic mai bine(tine de reglaj sau daca mi-a schimbat acea bucsa nu mai are ce regla?)
mihai0070
27 May 2008, 23:11
reglajul se face din bara de comanda, la nivelul articulatiei , maneta schimbator si bieleta de comanda , nu la bucsi
_unul_
28 May 2008, 11:12
Salut,
am nevoie si eu de ajutor. Sunt amaratul posesor al unei Nove, la care tocmai ce am constatat ca s-a rupt un dinte de la coroana diferentialului. Stiti cumva de unde as putea lua doar acea coroana dintata si la ce pret? La mine este grupul de 56:15 (de fapt acum doar 55
) si as avea nevoie tot de acelasi raport. Daca stiti cumva chiar din Cluj de unde sunt eu, as fi foarte fericit.
_unul_
29 May 2008, 17:21
Nu imi doream sa inghet acest topic cu intrebarea mea.
Chiar n-are nimeni idee de unde as putea gasi acea coroana? Nu tre' sa fie musai din CJ. Pls help!
Nu este nimeni cu o cutie de Nova desfacuta? din care sa-mi poata vinde si mie acea coroana dintata?
costinu
2 Jun 2008, 10:09
pe mine ma intereseaza carcasa. nu stiu insa care parte din ea. cea in care sta uleiul cred.
Diferentialul se inlocuieste ca subansamblu.
Interesant e ca pinionul mai mic e cel mai solicitat; fie e defect de material, fie ai prins un corp strain, dur (saiba, surub)?
Solutia ieftina ar fi ceva SH, de la vreo dezmembrare; trebuie insa sa umbli...
Bafta!! (ca e cam greu cu piesele de Nova!)
Costinu: aia se mai gaseste; partea care vine peste volanta+ jumate de diferential+locasul selectorului e mai greu de gasit...
Bafta si tie!
Salut,
fiind vorba de o masina de raliu, cred ca o schimbare de treapta mai violenta o fi fost cauza. Chestia era ca functiona si fara dintele acela, insa la un moment dat, a ajuns dintele intr-o zona unde freca de carcasa de tabla a diferentialului si se auzea un sunet ciclic. Si asa am hotarat sa desfac sa vad care e baiul.
Dupa o saptamana de cautari prin dezmembrari sau chiar la magazine am gasit un singur subansamblu 'tren mobil-roata diferential' si l-am luat. Baiul e ca va fi alt raport de transmisie (in loc de 15/56 voi avea 17/59) si va influenta un pic performantele maisnii, insa nu am de ales. Piese noi nu am gasit nimic nimic altceva, iar 2nd nu se da numai cutia cu totul...
Eventual de ne-am fi combinat vre-o 3-4 de aici de pe forum sa fi luat una intreaga si s-o fi impartit dupa nevoi
Ei, asta e acum, bafta la cautari si pentru ceilalti.
Vlad019
6 Jun 2008, 15:49
Salut
Sunt incepator, Nova GTi, din Constanta si am probleme cu cutia de viteze. Daca cumpar una noua e foarte scumpa si abea imi permit. Daca aveti de vanzare vreo cutie, contactati-ma la id yahoo messenger: ciuty_x
ca tot am deschis acest topic ma gandesc ca ar trebui sa va spun ca eu am rezolvat repede problema , am inlocuit bucsile de plastic de la timonerie . S-a chinuit mecanicul de le-a reglat pt ca dc le deplasezi cu putin de sub masina nu mai iti intra in vit si aia a fost . am scapat subtzire !
Ce inseamna "probleme cu cutia", de te gandesti sa o schimbi toata??
Problemele "cele mai grele" sunt, dupa modesta mea parere, cele care necesita (semi)carcase inlocuite, mai ales partea numita "carter ambreiaj" (cealalta e "cutie mecanism" si mai e capacul peste pinioanele de a V-a).
Eu nu merg la raliu, dar cauciucaria tot cedeaza in timp (fabricata la inceputul lui '98, a trecut in al 11-lea an...) si mi-au crapat simeringuri la cutie, de aici probleme aproape fara capat, am invatat cum trebuie pastrate si manipulate simeringurile (noi), cum se monteaza (e a dracu' de delicat!!) etc.
Bafta!! (la piese bune, la un mecanic priceput, sau chiar la un un coleg de forum de la care, eventual prin contact personal, sa invatati cum sa rezolvati problemele!...)
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.