Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: as vrea carb de berlina pe nova GT
DaciaClub - Forum Dacia > Celelalte modele Dacia - 1100, Berlina, Papuc, Nova > Dacia Nova
Gusteru29
salut,...exista careva pe acest forum care ma poate ajuta cu un carburator de berlina?
Aici ma refer la faptul ca trebuie sa-l aiba carburatorul cu tot ce trebuie pentru a fi pus pe o nova, (monteze pe masina).
Sau exista varianta sa il cumpere tot cineva dintre voi cu tot ce trebuie care se pricepe si sa merg la el sa-l puna pe masina.
Toate aceste contracost.Iar daca ar fii sa mi-l cumpere voi da si avans inainte.


PS eu nu am timp sa stau sa caut sau mai bine zis chiar nu ma pricep.


carburatoru meu merge bine.... nu mi-a facut probleme prea mari....defapt deloc doar ca imi cam suge benzina si cand in apuca parca trage masina aiurea.
am tot vazut pe forum ca toti cei care au carb normal sunt foarte multumiti de el si lipsiti de probleme.

merci... smile.gif
ovidiumuresan
Dupa ce faci operatiunea asta ce intentionezi sa faci cu vechiul carb dublu corp ?
Gusteru29
vechiul carburator am sa-l patresz pentru ITP.masina o am de un an si sincer nu mi-a facut probleme deloc carburatorul.cand este foarte foarte cald parca trage masina altfel, nu stiu de ce.consum in afara la 110 120 cam 7% , in oras in weekend cam 11,5 mers normal, iar pe zile aglomerate stat si cate 2 ore in trafic(din berceni in militari(tur-retur)) a luat si 14, 14 si ceva biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif
oricum a fost reglat pe banc acu un an...poate ca trage aiurea de la vreun furtun ceva...oricum eu nu ma pricep ce si cum e pe acolo...parca la plasticul ala de la filtru de aer are o problema..se prinde doar intr-un surub din 4 si furtunul de la ala de tabala daia ca la hota lipseste...plus cel de la capacul de culbutori parca asa ii zice care duce in chestia aia de plastic si in carb este fisurat....poate aia o fii problema..............

PS:
scuze am dat din una in alta...dar mi-am adus aminte.
asa cum am spus poate se gaseste un binevoitor sa ma ajute si pe mine cu un simplu corp poate o fii mai usor cu el:D tongue.gif
Gusteru29
nimeni??
apollo
Gusteru29, la mesaje private nu raspunzi?
scania
Salut, am reusit sa reglez carbu sa meraga masina fumos cu el, si acum vreau sa`i modofic ceva la el adica sa intre mai repde a 2 treapta bine asta pe benzina, ca pe gaz banuiesc ca nu are importanta.
Nu conteaza consumul si 20% poate sa ia doar sa aiba demaraj calumea.
apollo
tinand cont ca "neoficial" inca, pana la sfarsitul anului, benzina va ajunge la 8RON/litru...cred ca ai sa-ti pui carburator de 1310 smile.gif
Gusteru29
scuze...am raspuns si la PM smile.gif
anndi
nu are cum sa ajunga la 8 lei litru de benzina! Deja e mai scumpa l anoi ca in UE. TRE sa se opreasca cu hotia in tara asta!
mmi&g
Eu iti zic sa te mai gandesti de 5 ori inainte sa-l schimbi cu unu simplu,mai ales daca nu ai probleme cu asta.Asa am facut si io l-am schimbat doar de dragul de a-l schimba si apoi dupa o saptamana l-am pus la loc.
Cu asta dublu asta iarna imi lua 13,5 in buc gpl,iar acum in acelasi trafic jur ca imi ia 10%,nu mi-a venit sa cred ce diferenta
apollo
QUOTE(mmi&g @ 1 Jun 2008, 19:56)
Eu iti zic sa te mai gandesti de 5 ori inainte sa-l schimbi cu unu simplu,mai ales daca nu ai probleme cu asta.Asa am facut si io l-am schimbat doar de dragul de a-l schimba si apoi dupa o saptamana l-am pus la loc.
          Cu asta dublu asta iarna imi lua 13,5 in buc gpl,iar acum in acelasi trafic jur ca imi ia 10%,nu mi-a venit sa cred ce diferenta
*




stai ca nu inteleg.de ce sa se gandeasca de 5 ori pana sa puna monocorp, atata timp cat tu esti multumit ca iti consuma mai putin?
gabi1
O mare parte din masinile astea merg foarte bine cu carburator dublucorp de 10 ani.O parte si mai maaaare au trecut la carburator simplu in prima luna de la cumparare(adica la urmatorul proprietar),pentru ca au intrat in panica din cauza zvonurilor.Multi folosesc doar filtrul decantor(paharelul),care la o simpla golire poate contamina grav carburatorul.

Eu recomand la toti cei care mai au inca dublucorp sa testeze macar cateva zile si un carburator simplu ca sa .....castige experienta biggrin.gif .Diferenta la consum este de maxim 0.5 litri si asta pentu ca ai o rezerva de putere pe care o folosesti fara sa vrei s-au cand ai nevoie.

Recomand si o ordine de verificare in caz de suspiciune defect carburator:

1.contact electric;
2.bobina inductie;
3.condensator delco;
4.aer fals pe la filtrul de benzina;
5.bujii;
6.carburator contaminat ... .
cosmin_2300
QUOTE(apollo @ 1 Jun 2008, 22:38)
stai ca nu inteleg.de ce sa se gandeasca de 5 ori pana sa puna monocorp, atata timp cat tu esti multumit ca iti consuma mai putin?
*


A zis ca l-a schimbat ... si apoi l-a pus la loc ( probabil l-a si curatat ) si acum ii consuma mult mai putin smile.gif
mmi&g
Cata dreptate are Gabi.
La carb dublu nu i-am facut absolut nimic ,cum l-am dat jos asa l-am si pus inapoi.Mentionez ca l-am pus inapoi dupa ce am facut primul drum in afara orasului cu cel simplu si nu am fost deloc multumit de putere.
Eu nu am nimic impotriva carb simplu doar ca sfatuiesc pe toti sa nu schimbe ceva care merge.(cum am facut eu)
ovidiumuresan
Ciudata experienta am avut si eu in acest weekend cu Daciana mea 1310 T din 1996 cu carb dublu Solex cu care functioneaza de peste 12 (doisprezece) ani fara probleme si cu un consum mai mult decit rezonabil (ce-i drept in afara orasului si condus foarte prudent mi-a luat si 5,6 l/100 km). Simbata asta mi-am pierdut-o toata incercind sa adaptez un carfil simplu pentru a-l repara umpic pe asta la care oricum nu vreau sa renunt. In primul rind am avut mari probleme dupa montare deoarece 3 pompe de benzina pe care le-am montat si remontat nu au vrut de nici un fel sa debiteze benzina in carburator. Pina la urma am reusit combinind corpul de la pompa mea cu corpul superior de la alta pompa, pentru a avea retur. A luat`o din prima insa nici cum nu mergea motorul uniform. Daca-l lasam sub 2000 de ture se oprea instantaneu. Am avut de fata o persoana care a incercat sa mai ajusteze nivelul amestecului de la surubul respectiv, pentru ca multe nu ai ce regla la un asemenea specimen de carb. Carbul nou-montat era un Weber 32 IRMA cu jiclare de 32 IRM2AM. La nervii care mi i-a facut am montat la loc Solexul si acum ma pune gindul sa iau un Solex dinasta de la dezmembrari si din amindoua sa fac unu bun. La al meu nu mai functioneaza pirghia de actionare a clapetei de acceleratie odata cu tragerea socului si asta ma enerveaza la culme cind e rece motorul. Intrebarea mea ar fi daca e din cauza ca am avut jicloare IRM2AM pe corp IRMA. Am facut o greseala daca am montat jicolarele alea ? Astept lamuriri. Va multumesc.
gabi1
Daca ai folosit jicloare de 1.4 pe carb de 1.3 nu se intampla nimic,doar ca ai demaraj mai bun si consum mai mare.Probabil ai circuitul de ralanti infundat s-au mult aer fals pe la flansa de adaptare.
ovidiumuresan
se poate sa fie ceva de la carburator ??? sau doar din cauza aerului "fals" care patrunde in galeria de admisie ? Oricum cred ca o sa ma las pagubas si o sa-mi inlocuiesc carbul dublu cu altul similar. Mie mi-a mers bine din 1996 masina doar ca nu mai functioneaza mecanismul pirghiilor pentru clapeta de acceleratie cind e tras socul si tremura la turatii medii. Daca e accelerata brusc si este folosita la capacitate maxima merge fara probleme, are un sound cum nu se gaseste pe motoarele de 1.4 cu carb weber si merge brici. Problema e la folosirea normala cind demarajele se fac progresiv fara a accelera brusc. Sa fie de la dereglarea circuitului de progresiune ?
carburator
i-am pus la mine carb de berlina 1.4.l-am luat de la vitan cu 20 de ron smile.gif) si nu merge =)) cand accelerezi usor se opreste =))
RIon
cauta niste posturi de ale mele ffff. vechi, de prin 2004, ai sa gasesti detalii ok despre schimb are carb si reglajele ulterioare, filtru aer adaptat etc.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.