ziulian
12 Jun 2008, 13:25
Salut! Sunt nou pe-aici si am si eu o mica nelamurire... Am cumparat o Nova din '98 si atunci cand am mers cu ea la identificare pentru inmatriculare tipul de la RAR mi-a spus ca am carburator de Lada (tot dublu corp) si ca daca ma opreste politia pot sa am probleme! Urmatoarea ITP o am in octombrie anul asta! Se poate omologa acest carburator sau la ITP trebuie sa-i pun unul de Dacie? Multumesc anticipat!
mihail_73
12 Jun 2008, 14:29
salut!
din cate stiu eu trebuie sa ai carburatorul original dublucorp. si merge bine cu carbul asta de lada? cam cat consuma?
ziulian
12 Jun 2008, 17:21
De mers nu merge extraordinar (cred ca trebuie sa umblu la el) pt ca in uneori masina parca merge "in suturi" daca nu o accelerez puternic
! Nu stiu daca e de la carburator ca nu prea ma pricep. Iar de consumat nu i-am facut o medie exacta, dar nu cred ca depaseste 10/100!
mike1410
19 Jun 2008, 11:22
Punel pe ala de nova ca la itp nu treci si nu o sa consume ala de lada 10 in oras niciodata poate vreo 14-15 si 9 in afara.
Sfat prietenesc pentru buzunaru tau SCHIMBAL.
ai ceva experiente cu carburatoare de Lada, sau de unde stii consumul?
pune cu incredere un weber dublu corp.
la itp nu se uita aia sa vada ce au tu sub filtrul de aer. treci fara probleme daca restul e oki
ziulian
19 Jun 2008, 16:16
@Mike Mersi pentru sfat! Cred ca o sa te ascult si o sa pun unul monocorp de 1400!
@Argon Nu am experienta cu nici un fel de carburatoare, dar cam asa mi s-a parut mie ca ar consuma... Se pare ca m-am inselat...
@ Anndi Dupa cum am scris si mai sus, o sa caut unul de 1400 ca sa mai scad putin si din consum! Iar in viitor(cat mai apropiat sper) ma gandesc sa-mi pun instalatie GPL. Credeti ca merita sa o cumpar de la un prieten care o are pe o Dacie Break?
merita GPL, dar daca pui si carb de 1,4 o sa fie cam moarta nova ta. daca te intere numai consumul e oki asa. spor la treaba.
mike1410
22 Jun 2008, 18:55
Am cunostinte am avut in familie vreo doua rude cu lada si consuma...........
Pe bune mai putin consuma unu de nova dublu nu stiu de ce ca tot dublu corp sun amndoua probabil ca jiglerele sunt de alta cota la LADA
Probabila explicatie sta in faptul ca Lada mare (care avea carb dublu corp) avea peste 1,5 tone, iar Nova are doar 0,9...
Si probabil ca deja carbul e gatuit cumva de merge asa (in suturi si vrea accelerat "tare")
Problema carburatorului e ca e sensibil la mizerie (jiclorul "de relanti" e mic-mic si se infunda urgent, si merge ca dracu' in situatia asta) si se deregleaza destul de usor, iar astea dublu corp nu merg reglate "la ureche"...
Un irma32 (de 1400) e mai simplu si economic, dar masina va fi cam lenta...
Ar trebui sa-ti faci rost (desi e greu de gasit, ca Novele cu carburator au fost putine, dar poate ai bafta la dezmembrari!)(iar nou nu cred ca merita banii, asta daca-l gasesti!!) de un dublu corp original, pentru ITP.
A mea e cu injectie, motorul merge bine, porneste pe orice vreme usor si e destul de vioaie si economica (nu amandoua odata!!), dar atatia nervi mi-a facut transmisia (ambreiajul si CV) ca-mi venea sa o duc la Remat!!
Spor la lucru!
ziulian
4 Jul 2008, 20:34
@ gti 98: Mersi pt lamuriri! Si mie mi-a facut a mea cateva figuri pana acum. Sper sa schim carburatorul cat mai curan si apoi o sa revin cu amanunte si o sa va spun cum merge!
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.