Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Nu are putere, nu trage,dupa 30 km merge in suturi
DaciaClub - Forum Dacia > Celelalte modele Dacia - 1100, Berlina, Papuc, Nova > Probleme tehnice - Dacia Clasic
cioloro
Buna ziua, sunt membru nou pe aici, am citit mai multe topicuri si vad ca sunt si oameni care se pricep.

Problema mea este urmatoarea:

- Dacia 1410 din dec 97, luata la mana a doua din iun 04.
De cand am luat-o, nu imi mergea motorul rotund.

De atunci, i-am fc urmatoarele modificari:
- Am pus carburator nou
- Bujii noi (au deja 4-5000 km, dar nu mai stiu care sunt noi si care nu, am mai schimbat din ele de atunci)
- Pompa de apa noua
- Corpul de la pompa de benzina nou
- Toate furtunele de la pompa de benzina noi
- Platina noua (de 250 km)
- Garnitura de chiulasa schimbata acum 7-800 km (treb sa ma duc sa o stranga a doua oara)
- Rezervor nou cu toate furtunase and stuff..
- Furtun de la carb la galerie (cel cu duza) nou de vreo 3-4 ori...
- Pus aprindere electronica de tip cutiuta mica rosie cu led verde, (nu mai stiu exact firma, asa arata) acum 3-400 km, nu am modificat distanta la bujii sau la platina.
- Cutia am dat-o jos odata atunci cand am luat masina, si tot nu imi intra din a 3-a in a 2-a nici moarta, decat la turatii ff mici.
- Diverse modificari care nu au legatura cu motorul : capete de bara noi, discuri noi, rulmenti, saboti, bucse, etc.

Pe scurt am bagat peste 500 EUR in ea, si tot nu merge bine.

Problemele sunt:

Dupa 20-30 km de mers constant cu maxim 100 km/h, imi givreaza carburatorul, adica il ingheata. Inainte imi arunca afara si furtunul cu duza de la carb la galerie, si telefonul (de la filtrul de aer la carb), acum le-am strans bine cu sarma si coliere, nu le mai arunca afara.

Problema este ca masina nu mai are putere, adica incepe sa nu mai traga efectiv, iar dupa 20-30 km, merge ca in suturi, si pana la urma sunt obligata sa trag pe dreapta, sa o las cateva minute, apoi iar sa pornesc, dar merge tot intrerupt.

Am fost cu ea la nu stiu cati mecanici, au mers cu ea 5-10 minute, nu frate, ca merge perfect, ca nu mai are ce reglaje sa imi faca la motor.
Nu imi merge turometrul, deci nu pot regla perfect carburatorul, care este nou, deci nu are nevoie de cine stie ce reglaje.

Mai nou am scos bujia 4 plina de ulei ... totusi uscata, nu stiu daca mai dadea scanteia cum trebuie, am scos-o in timpul functionarii si nu murea motorul de tot, adica se vedea ca isi face treaba cat de cat...

Cineva mi-a zis ca e de la bobina, ca dupa un timp, dupa ce se incalzeste, nu mai da scanteia cum trebuie...
O sa ma duc sa imi stranga chiulasa a doua oara, si sa schimb bobina.
Dar mi-e frica ca nu rezolv pb nici cu asta.

Ce sa fie? ?? ?

help!

SCUZE PT CA AM SCRIS ATATA...










ydaniel
si ie ii arunca duza,am gasit-o in capacul chiloasei!bobina daca este defecta se incalzeste,atunci trebuie schimbata!stai in buc?lipsa puteii poate fi si din cauza filtrului de aer colmatat.schimba-l(70.000 lei) verifica si daca pompa de benzina trimite suficient combustibil!!uita-te daca ai vreo conducta de benzina fisurata!
cioloro
Mersi pentru raspuns,

Ideea este ca filtrul de aer este nou, toate furtunele de la benzina sunt schimbate.

Da, stau in Buc, dar nu am fost in stare sa gasesc un service bun pana acum.

Aia de mi-au schimbat garnitura de chiulasa nu stiu ce au facut, dar imi curge ulei pe la bujia 4, si pe la garnitura tot iese cate ceva.

Am sa verific bobina daca se incalzeste... Dar ideea mea era sa o schimb oricum sa mai elimin din necunoscute... ca pana la urma o sa schimb toata masina cu totul
Dyda
cioloro
Stringe chiulasa la cuplu, reglajul culbutorilor sa se faca bine , verifica daca carburatorul are toate suruburile si piulitele strinse corespunzator ( posibil sa ai 1,2,...n suruburi nestrinse si sa-ti traga aer fals si pa reglaj ), diuza sa aiba calibrarea la gaura ptr motorul tau.
Un electrician sa verifice daca bujiile au distanta buna si functioneaza toate in parametri iar fisele bujii sunt bune si nu fura curent.
dex lada
a cata oara zici cat ti-a strans chiluoasa ? si tot iese cate ceva cred ca trebuie facuta o planare la chiuloasa. (sar putea ca de aici sa fie toata problema) Nu te apuca sa schimbi bobina s-ar putea sa fie buna, incearca fara aprindere "electronica si vezi cum merg. Mai trebuie verificat si compresia la fiecare piston in parte.
Slider
Daniel care duza? "....si ie ii arunca duza,am gasit-o in capacul chiloasei!.." de regula duza aceea nu poate ajunge la culbutori. Ca nu are cum sa ajunga acolo...
RIon
Furtun gofrat intre galerie si filtru de aer este? Poate ai apa in benzina, verifica si filtrul decantor, pune o sticluta 2+2 antifreeze in rezervor.
ali73
Daca nu intra dina 3-a in a 2-a , schimba sincronul de la treapta a 2-a.
cioloro
am furtun intre galerie si carburator, duza este pusa invers, o sa o pun eu calumea, si o sa o strang si cu o sarma.
sambata ma duc cu ea sa imi stranga chiulasa a doua oara.
fara aprindere face la fel.

A, si am uitat sa va spun, cateodata din mers, iau piciorul de pe acc, nu apas nimic, adica nu ambreiaj nu frana nu nimic, si se opreste motorul...

carburatorul est enou.
pompa de benz noua, furtunasele la fel, rezervoir nou, pompa de apa noua.
chiulasa este indreptata de cand mi-a schimbat garnitura.
setul motor este bun, cica , asa au zis mecanicii aia.

da cutia cred ca trebuie data jos si inlocuit pe la ea.

RIon
cioloro frate, tu confunzi chiuloasa cu galeria... in acel furtun gofrat nu are cum sa fie diuza... nu e vorba de furtunul de cauciuc care intra in T, sau iarna e lasat sa atarne, liber, cu capatul T infundat!!
Tubul gofrat e din carton+aluminiu, diametru 13, si pleaca de la capatul filtrului de aer, opus carburatorului si intra la o teava groasa (galeria). Daca nu il ai, e o problema in aceasta perioada, vara se poate scoate, chiar e indicat. Din cauza lipsei furtunului ingheata carb-ul, si din cauza lipsei cartonului la radiator, citeste topicul sa vezi ce si cum.
Daca se opreste in mers, ai o mica problema si la avans (poate fi din cauza benzinei), si/sau surubul emulsor aer e un pic cam strans...cum e relantiul?
cioloro
QUOTE(RIon @ 4 Jan 2005, 19:21)
cioloro frate, tu confunzi chiuloasa cu galeria...  in acel furtun gofrat nu are cum sa fie diuza... nu e vorba de furtunul de cauciuc care intra in T, sau iarna e lasat sa atarne, liber, cu capatul T infundat!!
Tubul gofrat e din carton+aluminiu, diametru 13, si pleaca de la capatul filtrului de aer, opus carburatorului si intra la o teava groasa (galeria). Daca nu il ai, e o problema in aceasta perioada, vara se poate scoate, chiar e indicat. Din cauza lipsei furtunului ingheata carb-ul, si din cauza lipsei cartonului la radiator, citeste topicul sa vezi ce si cum.
Daca se opreste in mers, ai o mica problema si la avans (poate fi din cauza benzinei), si/sau surubul emulsor aer e un pic cam strans...cum e relantiul?
*



Stiu care este chiulasa, ca mi-au desfacut astia de mi-au schimbat garnitura, si am vz care e, si galeria iar stiu care e.
Eu nu am nici un furtun de la filtrul de aer la galerie.
Vorbesti de la capatul din stanga al filtrului de aer (dinspre far) unde este chestia aia cu arc ce se poate inchide/deschide? De acolo ar trebui sa plece furtunul despre care vorbesti?

carton la radiator? ? ? am mai auzit de chestia asta dar nu stiu la ce trebe.

la relanti cateodata sta perfect, alta data face ca dracu, in special dupa ce merg cu ea un timp, si opresc pe la stopuri face ca tractorul.

deci nu sta rotund, nici macar pe loc la relanti, dar dupa ce merg un pic, face si mai rau. adica intrerupe asa si pe loc...

eu nu ma pricep f bine, am doar de 6-7 luni masina, ce am mai prins si eu de la unii altii... sorry daca mai gresesc uneori exprimarea sau termeni smile.gif)

si recunosc, de sarbatori aveam de gand sa arunc o petarda aprinsa in rezervor...
Desi urasc petardele...

ydaniel
QUOTE(Slider @ 4 Jan 2005, 13:28)
Daniel care duza? "....si ie ii arunca duza,am gasit-o in capacul chiloasei!.." de regula duza aceea nu poate ajunge la culbutori. Ca nu are cum sa ajunga acolo...
*


duza aia de la furtunul de reciculare vapori de ulei!nici mie nu mi-a venit sa cred cand am vazut-o acolo!
RIon
Incearca asa:
1. scoate furtunul ala din T (cel de la chiuloasa spre T-ul din carb., ala de plastic), lasa-l sa atarne pe undeva.... si astupa pana in primavara capatul T ramas liber - asa isi va reveni (poate cu un reglaj) relantiul. Diuza trebuie sa fie in celalat furtunel ramas in T. Curata si acea diuza, apoi in carburator ar trebui sa cureti, in camera de nivel probabil ai mizerii, de la furtunul pe care ti-am indicat sa il scoti.
2. tubul gofrat se pune in partea filtrului care e aproape de teava de la galerie (am atasat o poza, sper sa se vada). Gandeste-te ca pe acolo, daca nu ai tub gofrat (e vreo 25 000lei), intra aerul rece si apare givrajul in carburator
3. despre carton la radiator se gasesc 2 topicuri pe forum, citeste-le cu atentie (si eu am masina de 7 luni, si am invatat foarte foarte multe de aici), e bun cand coboara temperatura sub 0grade Celsius.

E foarte important acel tub. Incearca si varianta propusa de mine. De stricat nu se strica nimic, eu cred ca va merge ok. Let us know.
cioloro
QUOTE(RIon @ 5 Jan 2005, 00:22)
Incearca asa:
1. scoate furtunul ala din T (cel de la chiuloasa spre T-ul din carb., ala de plastic), lasa-l sa atarne pe undeva.... si astupa pana in primavara capatul T ramas liber - asa isi va reveni (poate cu un reglaj) relantiul. Diuza trebuie sa fie in celalat furtunel ramas in T. Curata si acea diuza, apoi in carburator ar trebui sa cureti, in camera de nivel probabil ai mizerii, de la furtunul pe care ti-am indicat sa il scoti.
2. tubul gofrat se pune in partea filtrului care e aproape de teava de la galerie (am atasat o poza, sper sa se vada). Gandeste-te ca pe acolo, daca nu ai tub gofrat (e vreo 25 000lei), intra aerul rece si apare givrajul in carburator
3. despre carton la radiator se gasesc 2 topicuri pe forum, citeste-le cu atentie (si eu am masina de 7 luni, si am invatat foarte foarte multe de aici), e bun cand coboara temperatura sub 0grade Celsius.

E foarte important acel tub. Incearca si varianta propusa de mine. De stricat nu se strica nimic, eu cred ca va merge ok. Let us know.
*



Mersi pentu sfaturi, dar in poza pe care ai trimis-o tu, pe acolo trebuie sa bag tubul gofrat?
Am sa ma duc la un magazin sa cer, probabil sambata, cand ma duc sa imi stranga baietii garnitura de chiulasa a doua oara.
Deci tu zici sa nu schimb bobina?

Dar daca inchid capatul ala la filtrul de aer, tot intra aer rece?
RIon
Mai dragaaaaaa....
Pe acolo trebuie introdus, pe la capatul filtrului (poate ma ajuta si pe mine cineva cu o berlina care poate da si mai exact detaliul), e un tub scurt de 15-25 cm, ala trebuie sa intre perfect pe teava aia de galerie.
Nu stiu de bobina, du-te la un electrician sa o masoare, vei afla daca mai e buna.
Scriai mai sus ca nu poti regla relantiul, ca nu merge turometrul - se poate regla si la urecahe, si il poti verifica cu lampa aia stroboscopica de reglat avansul - asa am aflat eu ca am o eroare de aproape 50 la turometru smile.gif
Daca inchizi capatul, nu mai intra aer deloc.... cablu gofrat la galerie, sa nu se produca givraj frate. Ala pune-l de acum, nu astepta pana nu stiu cand, ca tot rau iti va merge masina.

Later edit: uite aici gasesti discutia despre cartoane la radiator:
http://www.daciaclub.ro/https://www.daciaclub.ro/index.php?showtopic=11224&hl=

Later later edit: Si inca ceva !! Dupa ce iti pui la punct aprinderea (cu filtre curate, evident - benzina/aer - apropos, foloseste o benzina ,,buna" la reglaje), fa testul cu sonda de CO infipta in esapament, sa iti arate pe aparat ca e <1 (mai mic decat 1) pentru a avea un consum mic - nu afecteaza performanta masinii, sau, cu relantiul reglat, mai strangi surubul emulsor aer de la carburatoe, pana simti ca aproape se ineaca, si il cam lasi asa, cu simt.
cioloro
QUOTE(RIon @ 5 Jan 2005, 10:43)
Mai dragaaaaaa....
Pe acolo trebuie introdus, pe la capatul filtrului (poate ma ajuta si pe mine cineva cu o berlina care poate da si mai exact detaliul), e un tub scurt de 15-25 cm, ala trebuie sa intre perfect pe teava aia de galerie.
Nu stiu de bobina, du-te la un electrician sa o masoare, vei afla daca mai e buna.
Scriai mai sus ca nu poti regla relantiul, ca nu merge turometrul - se poate regla si la urecahe, si il poti verifica cu lampa aia stroboscopica de reglat avansul - asa am aflat eu ca am o eroare de aproape 50 la turometru smile.gif
Daca inchizi capatul, nu mai intra aer deloc.... cablu gofrat la galerie, sa nu se produca givraj frate. Ala pune-l de acum, nu astepta pana nu stiu cand, ca tot rau iti va merge masina.

Later edit: uite aici gasesti discutia despre cartoane la radiator:
http://www.daciaclub.ro/https://www.daciaclub.ro/index.php?showtopic=11224&hl=

Later later edit: Si inca ceva !!  Dupa ce iti pui la punct aprinderea (cu filtre curate, evident - benzina/aer - apropos, foloseste o benzina ,,buna" la reglaje), fa testul cu sonda de CO infipta in esapament, sa iti arate pe aparat ca e <1 (mai mic decat 1) pentru a avea un consum mic - nu afecteaza performanta masinii, sau, cu relantiul reglat, mai strangi surubul emulsor aer de la carburatoe, pana simti ca aproape se ineaca, si il cam lasi asa, cu simt.
*



Bai fratioare, imi pare rau ca nu esti din Buc, ca la tine veneam, te si plateam, ca decat sa dau banu la mecanici care nici macar cat zici tu nu sunt in stare sa zica, dar sa mai si faca...

Cred ca am sa trag la imprimanta discutia noastra de pana acum, sambata ma duc cu ea in service si le zic la aia uite bah, fir-ati ai dracu, poate mai invatati si voi ceva, ca toti cica sunt beton dar nu stiu nimic.

Am sa incerc sambata sa fac ce mi-ai zis tu... sa vedem cum o sa fie
Si numai premium pun in ea de ceva vreme, in speranta sa mearga bine..

A propos, stie careva vreun service bun in Buc?
RIon
Iti multumesc pentru aprecieri... vei invata si tu multe de aici, in paralel cu practica pe propria-ti masina...
Sper sa te ajute, abea astept rezultatul...
BOBINATOR
Am si eu o intrebare pt RIon , daca poti sa faci o poza mai de aproape (genul cu "aici ") ca sa pot indentifica futunul cu duza care vine de la galerie la carburator.
Si mai am o intrebare cum treb sa arate duza respectiva si din ce material.
AAA si era sa uit ,ce rol are?
Muttley
RIon, in poza pusa de tine, ce-i treaba aia galbena de pe conducta de alimentare?
radu logan
am avut si eu aceiasi problema(cu carburator nou)... e de la benzina...ca sa rezolv problema..atunci cand merge in suturi ma dau jos si suflu in jigleur !!
Ov
QUOTE(BOBINATOR @ 7 Jan 2005, 01:16)
Am si eu o intrebare pt RIon , daca poti sa faci o poza mai de aproape (genul cu "aici ") ca sa pot indentifica futunul cu duza care vine de la galerie la carburator.
Si mai am o intrebare cum treb sa arate duza respectiva si din ce material.
AAA si era sa uit ,ce rol are?
*




in partea de sus a carburatorului, deasupra furtunului de benzina o sa vezi un T mare si negru care intra in carburator. In T-ul ala intra 2 furtune de cauciuc. Unul merge la tacheti (adica in capacul ala negru de deasupra motorului)(recuperare vapori ulei) si celalalt coboara undeva sub carburator, pe langa filtrul de aer. In furtunul asta trebuie sa fie o duza, adica un capacel mic si negru (de obicei) care obtureaza furtunul si care are o gaurica in mijloc.
BOBINATOR
Daca la mine nu are acea duza , desi motorul merge bine ?
Ov
unele dacii au diuza aia direct in teava in care intra furtunul.
RIon
BOBINATOR, am gasit pe undeva acea poza, nu am aparat...nici macar nu e masina mea, a mea e Nova... dar cred ca ai primit raspunsul...daca nu ai diuza, cumpara si pune-o, e vro 3000 lei...

Muttley_BTL, ala galben e SuperFuelMax, nu am gasit alta poza, nu vreau sa ii fac reclama, dar era singura poza in care puteam indica...
Dyda
Va rog, nu doresc sa ma considerati un membru forumist lipsit de caracter sau de modestie dar nu stiu de ce am impresia ca la acest topic ne invirtim dupa deget. Inainte imi arunca afara si furtunul cu duza de la carb la galerie, si telefonul (de la filtrul de aer la carb), acum le-am strans bine cu sarma si coliere, nu le mai arunca afara.- Acest lucru se datoreaza faptului ca ai avans foarte mare sau f mic ( se produc detonatii destul de puternice ) . Faptul ca nu are putere se datoreaza aceluiasi lucru. Multi mecanici sau pseudomecanici merg pe reglaje mici la avans , la fel si la nivel benzina in carburator – spun ei ptr consum mic –FALS- plus ca tregeti de motor de-l ia gaia.Pentru mine acest lucru inseamna sa transformi un lup intr-un animal vegetarian.- Scuzati daca se considera ca am sarit calul .
Cioloro
Dupa mintea mea mai veche fa te rog urmatoarele :
Desfaci capac carburator si regleaza nivelul constant de benzina – este mic
Montezi capacul si stringi toate suruburile la capac carburator pompa sprit si cele 2 piulite de 13 la fixare carburator pe colector
Desfaci capac delcou si reglezi distanta platina 0,45-0,50 mm dupa care reglezi avansul dupa scinteie
ATENTIE la cum montezi fisele bujie
Pornesti motorul si-l incalzesti ,apa peste 45 grade dupa care iarasi reglaj la avans – aici rotesti delcoul dar ceva gen pas cu pas pina gasesti turatia de virf la relanti.Apoi treci la reglaj amestec aer si tot asa pina gasesti turatia de virf iar motorul sa toarca rotund fara intreruperi.
Sunt ferm convins ca dupa aceste reglaje executate cu credinta nu_ vei mai avea probleme
cioloro
QUOTE(Dyda @ 7 Jan 2005, 13:29)
Va rog, nu doresc sa ma considerati un membru forumist lipsit de caracter sau de modestie dar nu stiu de ce am impresia ca la acest topic ne invirtim dupa deget. Inainte imi arunca afara si furtunul cu duza de la carb la galerie, si telefonul (de la filtrul de aer la carb), acum le-am strans bine cu sarma si coliere, nu le mai arunca afara.- Acest lucru se datoreaza faptului ca ai avans foarte mare sau f mic ( se produc detonatii destul de puternice ) . Faptul ca nu are putere se datoreaza aceluiasi lucru. Multi mecanici sau pseudomecanici merg pe reglaje mici la avans , la fel si la nivel benzina in carburator – spun ei ptr consum mic –FALS- plus ca tregeti de motor de-l ia gaia.Pentru mine acest lucru inseamna sa transformi un lup intr-un animal vegetarian.- Scuzati daca se considera ca am sarit calul .
Cioloro
Dupa mintea mea mai veche fa te rog urmatoarele :
Desfaci capac carburator si regleaza nivelul constant de benzina – este mic
Montezi capacul si stringi toate suruburile  la capac carburator  pompa sprit si cele 2 piulite de 13 la fixare carburator pe colector
Desfaci capac delcou si reglezi distanta platina 0,45-0,50 mm dupa care reglezi avansul dupa scinteie
ATENTIE la cum montezi fisele bujie
Pornesti motorul si-l incalzesti ,apa peste 45 grade dupa care iarasi reglaj la avans – aici rotesti delcoul dar ceva gen pas cu pas pina gasesti turatia de virf la relanti.Apoi treci la reglaj amestec aer si tot asa pina gasesti turatia de virf iar motorul sa toarca rotund fara intreruperi.
Sunt ferm convins ca dupa aceste reglaje executate cu credinta nu_ vei mai avea probleme
*



MERSI pentru ajutor, am sa incerc asta, dar nu eu, am notat tot si chiar azi ma duc cu ea in service sa imi stranga chiulasa a doua oara, si sa imi fac toate chestiile astea.

inca o chestie care s-ar putea sa va intereseze, desi ar trebui pusa ca un topic nou:

v-am mai zis eu ca mi s-a turtit rezervorul, eu am crezut ca este de la niste bagaje puse in portbagaj, dar nu era asa.
cand am scos rezervorul de tot, era turtit si pe dedesubt, desi nu am atins masina, masca de sub rezervor era neatinsa.
Deci, rezervorul a patit ca atunci cand vrei sa scoti aerul dintr-o sticla.

s-ar putea cauza sa fie asta: am inteles ca prin busonul de la rez treb sa intre aer in timpul mersului, si cand trage benzina, treb sa traga si ceva aer?? si il trage pe tot care este in rezervor, pana cand nu se mai poate, si atunci intr=-un fel videaza rezervorul si il turteste pe toate partile...

si normal ca dupa 30 km termina aerul din rez si incepe sa mearga in suturi .. ??

sa fie si asta o cauza..
?

oricum nu e reglata bine din multe pct de vedere, sper sa o rezolv azi.
va anunt cand ma intorc...
Ov
ia vezi tu sa nu ai cumva si returul infundat.
diaconuliviu
QUOTE(cioloro @ 8 Jan 2005, 09:42)

sa fie si asta o cauza..
?

oricum nu e reglata bine din multe pct de vedere, sper sa o rezolv azi.
va anunt cand ma intorc...
*



??nu te-ai intors?
Da, aia era o cauza;daca n-ai rezolvat, incearca sa mergi cu masina fara buson si daca nu mai are simptomele dupa cei 30 km... ai gasit cauza..
mai greu va fi sa umfli rezervorul la loc laugh.gif blink.gif
DodoBird
QUOTE(cioloro @ 8 Jan 2005, 09:42)
MERSI pentru ajutor, am sa incerc asta, dar nu eu, am notat tot si chiar azi ma duc cu ea in service sa imi stranga chiulasa a doua oara, si sa imi fac toate chestiile astea.

inca o chestie care s-ar putea sa va intereseze, desi ar trebui pusa ca un topic nou:

v-am mai zis eu ca mi s-a turtit rezervorul, eu am crezut ca este de la niste bagaje puse in portbagaj, dar nu era asa.
cand am scos rezervorul de tot, era turtit si pe dedesubt, desi nu am atins masina, masca de sub rezervor era neatinsa.
Deci, rezervorul a patit ca atunci cand vrei sa scoti aerul dintr-o sticla.

s-ar putea cauza sa fie asta: am inteles ca prin busonul de la rez treb sa intre aer in timpul mersului, si cand trage benzina, treb sa traga si ceva aer?? si il trage pe tot care este in rezervor, pana cand nu se mai poate, si atunci intr=-un fel videaza rezervorul si il turteste pe toate partile...

si normal ca dupa 30 km termina aerul din rez si incepe sa mearga in suturi .. ??

sa fie si asta o cauza..
?

oricum nu e reglata bine din multe pct de vedere, sper sa o rezolv azi.
va anunt cand ma intorc...
*



Vezi poza am desenat mai clar unde se pune gofratul .....iar tot pr givraj ...vrifica si daca talpa de incalzire de la baza carburatorului nu este infundata !!!!!! ....acolo unde vin cele 2 furtune de apa !!!!

Tunner
Ce motor murdar in pozaaa smile.gif)
cioloro
Salut baieti, am fost in service, scuze de intarziere, dar nu am avut deloc timp.

Am testat-o pana la prima iesire de pe autostrada Buc-Drajna, si m-am intors inapoi, am mers cu 120-125, nu stiu de ce nu a vrut mai mult, dar nici eu nu am fortat.

Concluzia este ca nu mai intrerupe dupa 30 km. M-am intors fericit acasa.

Acum 2 zile, am plecat cu masina la servici, surpriza : tot nu imi sta calumea la relanti, si mi se pare ca imi bate un tachet ceva..

Imi vine sa o iau pe campie...

Deci, inainte mergea bine in trafic, in oras, asa cat de cat, acum face ca dracu, dupa ce se incalzeste merge mai bine, dar daca stau 1 min la un stop, in ultimele 20 secunde incepe sa intrerupa rau de tot, cu turatii aiurea, imi balanseaza indicatorul la ulei... de la 2 la 6...

nu stiu ce sa ii mai fac
doar sa recurg la solutia care am vrut sa o aplic in noaptea de revelion, si anume sa dau drumul la o petarda in rezervor...

ca de la buson era toata treaba pana la urma. si am mai dat si vreo 5 milioane prin serviceuri degeaba
cioloro
A, ca sa nu uit, sa va zic ce am fc:

furtun gofrat
buson nou
strans garnitura
reglat tacheti (cica i-a reglat..)
curatat bujii
verificat fise, tot felul de furtunase
si altele de care poate nu imi aduc aminte...

rezervorul se poate sa fie din nou vidat, sau cel putin strambat un pic... dar asta nu poate sa fie o cauza a intreruperilor... cred...
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.