QUOTE(daniro @ 24 Jun 2008, 15:24)
Alea sunt de fapt modificari de la Clio3 ! Uitati-va cu atentie si veti obs.
QUOTE(Stefan @ 26 Jun 2008, 18:38)
pai discutile oricum sunt mai eficiente decat tamburii (in cele mai multe situatii). era vorba de inlocuit discuri pline cu ventilate.
Era vorba de inlocuit discuri ventilate cu mai mari ventilate pe fata si din tamburi in discuri pline pe spate .
QUOTE(AR-18-MOS @ 26 Jun 2008, 19:28)
Pai ... pentru ca unii se vor crede mari piloti cu un 1.4MPI de 75Cp ...
Unii se cred deja , altii sunt .
QUOTE(cosmin_2300 @ 27 Jun 2008, 21:58)
Aloo ... nu o dati in barci !
Discurile ventilate sunt ca cele de pe DSN si sunt FOARTE bune pentru ca se incing greu !
Defapt cred ca voi vorbiti de discuri PERFORATE care pe masini cu motoare <200 cp mi se pare un moft

Sa stii ca de fapt nu acea putere conteaza , ci greutatea masinii si scopul pentru care este optimizata masina ! O masina de 120 - 150 CP are nevoie de mare de discuri ventilate spate , iar una peste 170 deja are din fabrica si franele fata imbunatatite .
Sa nu uitam ca ABS-ul lucreza mult mai bine cu discuri decat cu tamburi si apoi eu nu stiu nici o masina cu ESP , dar cu tamburi . Deci masinile de generatie noua , peste 100 CP au nevoie de discuri si pe spate !