Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Reglaj lombar rupt in service ...
DaciaClub - Forum Dacia > Dacia - Diverse > Service autorizat Dacia
Corbu'
ISTORIC:

- Pe data de 03/06/2008 m-am prezentat in service pentru revizia de 3 ani. Pe langa revizia propriu zisa am semnalat ca problema suplimentara balansul scaunului sofer, comunicandu-mi-se ca pentru remediere este necesara inlocuirea armaturii scaunului....insa nu era pe stoc in magazie. Ca solutie a fost reprogramarea la o data ulterioara pentru schimbare cand o sa aiba service-ul pe stoc armatura.
Masina avea garantie extinsa pana la data de 08/06/2008, deci schimbarea armaturii avea sa fie facuta pe garantie si constatarea fiind facuta in perioada de garantie. Mentionez ca nu am mai avut de reclamat nici o alta problema referitor la scaunul soferului, nu mai erau prezente defecte. Buuun pana aici.

- Nu ma suna nimeni, intr-un final trec eu pe la service si aflu ca armatura este pe stoc. Trec peste faptul ca au zis ca ma anunta ei, imi fac programare pentru schimbare armatura pe data de 03/07/2008, fix la o luna de la data reviziei. Evident la aceasta data masina nu mai este in garantie.


SCHIMBAREA ARMATURII .... sau cum rezolv una si iau teapa cu alta

- Astazi pe data de 03/07/2008 ma prezint pentru schibarea armaturii, masina este bagata la departamentul caroserie si se apuca baietii de demontat scaunul.
- Stiind de muuuultele cazuri cu reglajul lombar stricat citite pe forum (cat de usor se strica) si stiind ca nu mai am garantie din monetul asta ma duc tinta la mecanic cand avea scaunul scos si intors invers si il rog sa imi arate reglajul lombar buclucas, habar nu aveam cum arata, dar eram curios sa vad cum naiba e facut de crapa la asa de multi. Nu mi se arata nimic si ma poftesc imediat afara. Bun, nu comentez, ies din service si ii las sa repare.
- Ma suna intr-un final ca este gata masina, iau talonul si cheile si ma duc in masina parcata in curtea service-ului. Vad ca stau mult prea cocosat in scaun si incerc sa reglez suportul lombar sa fie mai tare dar supriza: reglajul lombar NU mai functioneaza, se invarte roata si atat.
- Nu plec din service si ma intorc la receptie si le explic problema. Ma preia mecanicul ce mi-a schimbat armatura scaunului si imi spune ca reglajul lombar era rupt. SAY WHAAAT ? Pai cum era rupt daca dimineata cand m-am dat jos din masina era reglat la maxim in sus (asa este reglat de 3 ani, doar asa a fost folosit) si nu avea nici o problema?


REZOLVAREA PROBLEMEI in vederea ASV

- Trebuie sa inlocuiasca cablul rupt: in speranta ca se rezolva repede si scap de taraboi intreb cat costa schimbarea lui, daca nu costa mult il platesc eu numai sa termin cu totul. .........Raspuns > pai nu se poate schimba doar cablul, trebuie sa schimbam si nu stiu ce plasa legata de el pentru ca nu vin impreuna. Totul ma costa 100 si ceva RON. POFTIM ?!?!?! Adica eu sa platesc ATAT pentru ceva ce a fost PERFECT functional cand am lasat masina dimineata in service, iar acum este stricat din vina lor? Evident nu am fost de acord cu solutia propusa de ei, eram de acord sa platesc eu cablul acela in limita a maxim 15-20 RON, dar mai mult nu sunt dispus sa platesc, mai ales pentru greselile altora.
Rezlutatul > nu se schimba pe garantie pentru ca masina nu mai are garantie, cica daca inca mai avea garantie extinsa nu se schimba pe garantie extinsa (ca fapt divers....asta de cand? armatura se schima, dar reglajul lombar nu?). Au pus scaunul la loc cu reglaj lombar stricat si cu asta basta, ei au terminat cu mine.



CONCLUZII sau cum am luat teapa

- De ce la inceput cand s-au apucat de schimbat armatura si erau cu scaunul intors invers nu mi-au spus ca e rupt cablul, este imposibil de ratat? Ulterior am vazut unde este si cum functioneaza, in timp ce schimbi armatura ESTE IMPOSIBIL sa nu il vezi.
- Dupa cum am precizat mai sus, la inceput lucrarii m-am dus la ei sa imi arate mecanismul de reglaj lombar. Daca stiam ca e rupt mai eram nebun sa il pun sa mi-l arate? M-ar fi deconspirat instant daca incercam prin absurd sa ma fac ca era OK si de fapt mecanismul era stricat. Ba mai mult, mecanicul nu a zis nimic in conditiile in care era imposibil de ratat mai ales dupa ce l-am atentionat eu. Asta denota ca reglajul lombar era functional si nu avea nimic.
- Daca sa zicem ca nu a observat atunci ca reglajul lombar este rupt, la un moment dat tot au observat. Si de ce nu m-au anuntat? Sau de ce nu m-a sunat nimeni sa imi comunice problema si sa ma intrebe ce este de facut? Au terminat de schimbat armatura, au parcat masina si au sperat ca nu observ defectarea lui de catre mecanici, au sperat ca plec si gata, au scapat. Asta este tentativa de furt, ba mai mult daca vreau repararea lui vor ca eu sa platesc. Si din tentativa de furt ajungem si la tentativa de inselaciune.
- Pana cum la ASV Ghimbav/Brasov cand megeam cu masina in service daca gaseau probleme suplimentare fata de cele sesizate de mine ma sunau/anuntau de ele si ma intrebau daca sunt de acord cu repararea lor pe garantie sau contra cost (dupa cum era cazul). De data asta NU m-au sunat, in mod evident au vrut sa acopere crezand ca nu o sa observ.

EPILOG

Am dat un telefon la Vocea Clinetului, am vorbit cu o doamna, a spus ca a facut o cerere si a inaintat-o mai departe, ma vor contacta ei. Sper sa se miste repede, pana saptamana viitoare mai sunt in Brasov, apoi plec in concediu.....cu masina. 2500 KM cu masina in concediu .....si fara reglaj lombar o sa am si spatele varza.
klaus
Trebuia sa-ti arate procesul verbal de predare primire a masinii in service in care scria ca reglajul lombar e defect si ep care ai semnat cand ai predat masina.
Nu ti-au prezentat, e distrugere de bunuri si eu i-as fi amenintat cu reclamatia penala.
Corbu'
Pai pe procesul verbal nu scrie NIMIC de reglaj lombar defect pentru ca nu era defect. Singura problema era spoilerul spate un pic zgariat ce a fost trecut in procesul verbal + armatura scaun. Chiar au mai verificat scaunul la preluare in service.....daca reglajul lombar era stricat nu era normal sa se scrie in procesul verbal ???

Nu m-am gandit insa sa cer o copie, sper sa nu il faca pierdut.

Ce s-a intamplat dupa mine > ori cand s-a montat armatura scaunului au fortat si au fortat si cablul de la reglajul lombar, acesta rupandu-se. Ori pur si simplu l-au schimbat pe al meu bun cu unul stricat. Ca o paranteza capatul cablului ce intra in componenta reglajului lombar avea litele destul de desfacute la un capat pe o distanta de aprox 3 cm. Pai un cablu care abia s-a rupt, cum puteau litele sa se desparta in asa hal de la sine?

Clar e cusuta cu ata alba, numai ca NU vor sa recunoasca.

Si colac peste pupaza, spatarul scaunului TROSNESTE acum de zici ca se rupe, cum misc un pic spatele > Trosc. Ii cred in stare sa zica ca asa era, sau placa mai veche "Asa face la toate" ..... bataie de joc .....


UPDATE> Se pare ca armatura scaunului nu a mai fost schimbata, sau mai bine zis au pus-o pe cea veche inapoi, de aceea scartaie si trosneste. Pe ordinul de reparatie scrie > RENUNTARE....o fi armatura noua, o fi cea veche, pana la urma nu mai conteaza si nu ma interesaza. Scaunul balanseaza in continuare si in plus m-am ales cu reglajul lombar rupt.

Atasez un scan dupa documentele din service.
tester
tare nasoala e situatia .... ai incercat o amenintare cu OPC? si daca nu te cred in stare ar fi bine chiar sa mergi sa faci o reclamatie... deobicei cedeaza cineva din service care are ura din intamplare pe ala.
Si observ ca inca nu vati invatat ca nu are drepturi sa va dea afara mecanicul oricat ar sta el in cap... daca nu ii convine ca stai langa masina pleaca la alt service scurt pe doi... ca e clar ca nu are ganduri curate iar din pacate tu iai zis in fata ce are de facut.. sad.gif (sigur avea pe vreo unul in asteptare de reparare reglaj lombar si la rezolvat pe ala si pe tine tea rezolvat ca esti obraznic) si ca alta adaugare cand mergeti in service mergeti fara NIMIC in masina daca se poate benzina max 4 litri cat sa o mai foiasca ei pe acolo, truse, scule, casetofoane... si alte minuni prin masina lasatile acasa... ca din pacate inca suntem in romania si desi am avansat un pic la nivel de fabrica de masini la partea de service au ramas aceasi HOTI.
BZN
N-au nici cea mai mica sansa...,trebuie sa inlocuiasca ce AU stricat. E posibil insa ca toata vina sa cada pe cel care a primit masina, P. Sorin . Service-ul sa recunoasca acum nu prea mai poate...
Corbu'
QUOTE(tester @ 4 Jul 2008, 17:17)
tare nasoala e situatia .... ai incercat o amenintare cu OPC? si daca nu te cred in stare ar fi bine chiar sa mergi sa faci o reclamatie... deobicei cedeaza cineva din service care are ura din intamplare pe ala.


Am mai fost inca o data la seful de service cu cele doua documente in mana si i-am aratat clar nu era defect nimic, l-am rugat sa rezlvam problema pe cale amiabila, daca nu voi fi obligat sa ma duc la ANPC. A zis ca nu il intereseaza, sa fac ce vreau.


QUOTE(BZN @ 4 Jul 2008, 17:24)
N-au nici cea mai mica sansa...,trebuie sa inlocuiasca ce AU stricat. E posibil insa ca toata vina sa cada pe cel care a primit masina, P. Sorin . Service-ul sa recunoasca acum nu prea mai poate...


Pai P.Sorin, baiatul ce a preluat masina nu are nici o vina. A vorbit frumos, s-a purtat frumos, si-a facut treaba, a notat ce era de notat, de reglaj lombar nu avea cum sa noteze pentru ca nu avea nimic.

Ce ma enervau in service era ca imi tot aruncau in fata ca "era rupt" + "noi nu am umblat la reglajul lombar". Cum sa nu, a crapat singur. Posibil sa nu fi umblat, dar daca au lucrat neatent si au fortat e posibil sa il fi rupt chiar ei. Si ma gandesc ca nu au cum sa recunoasca, doar la inceput m-am dus la mecanic sa mi-l arate si nu a vrut, m-au poftit afara.
BZN
QUOTE(Corbu' @ 5 Jul 2008, 19:09)
Posibil sa nu fi umblat, dar daca au lucrat neatent si au fortat e posibil sa il fi rupt chiar ei.
*


Se cam incurca treaba...
rooster
Poti sa pui numele si fotografii cu moacele mecanicului care te-a poftit afara si al nesimtitului de sef de service ?
Vreau sa vad cum arata hominizii, sa stiu si eu, si poate si altii, cum sa tratam de la inceput cu specimenele astea.
tester
QUOTE(Corbu' @ 5 Jul 2008, 19:09)
Am mai fost inca o data la seful de service cu cele doua documente de receptie a masinii in mana si i-am aratat clar nu era defect nimic, l-am rugat sa rezlvam problema pe cale amiabila, daca nu voi fi obligat sa ma duc la ANPC. A zis ca nu il intereseaza, sa fac ce vreau.
*


Dute mai peste ei cu OPC-ul nu mai sta... o intinzi asa si iti manaci singur nervi... ca daca face OPC un control amanuntit SIGUR mai gaseste cel putin unul ca si tine si apai sa vedem atunci daca mai comenteaza asa cei din service...
Corbu'
@BZN. Pai de ce se incurca treaba? Eu am spus una din posibilitati, ori l-au rupt ori l-au scos direct pe al meu ce era bun si mi-au pus unul stricat. Altceva nu imi imaginez ce ar fi putut face si pe undeva nu ma intereseaza, ideea este ca la intrare in service reglajul era 100% functional, la iesire era stricat. Pentru binele lor sa mergem pe varianta 1, varianta cu schimbatul are implicatii mai profunde.

@rooster poze nu am si nici nu o sa fac. Nu as merge asa departe sa ii numesc hominizi, inteleg pana la un punct ca sunt agajati si nu vor sa muste mana celui ce ii "hraneste", dar totul pana la un punct, deja s-a ajuns prea departe.

@tester o sa ma duc si cu ANPC-ul peste ei, insa vreau sa mai stau de vorba cu un reprezentant Dacia (vocea clientului). Chiar sunt curios daca nici acum nu se implica in acesta situatie si daca se face ca ploua atunci cand un Dealer Autorizat Dacia isi bate joc de clienti in halul asta. Si pagubit de ASV Ghimbav in special sectia Caroserie/Tinichigerie sigur exista, chiar pe pagina cu Service autorizat Dacia de pe daciaclub.ro mai este cineva cu o lucrare de mare "calitate" efectuata in acest service (Luati-va Logan! Problema pavilion, service de calitate la ASV Auto Brasov).
Corbu'
Mda, traim in Romania si asta ne ocupa tot timpul.
Am vorbit acum cu ofiterul de la ANPC si raspunsul este ca nu am dreptate blink.gif .
A fost la service, a fotografiat mecanismul de reglaj lombar si cica nu se poate strica daca se umbla la armatura metalica; l-au aburit bine se pare. Se poate strica insa daca cineva se tranteste pe scaun.... Oare inginerul ce a reglat de 3 ori geometria la roti si volanul tot sta stramb o fi fost nervos? S-a trantit in scaun. Sa mai fac politie? Neah, imi este scarba pana peste cap. Ideea e ca am intrat in service cu masina buna, ei au stricat-o. De acum NU voi evita pe cat posibil service-urile autorizate Dacia, nu am nimic de castigat decat nervi.

Part 2 > sa imi schimbe totusi armatura scaunului stricata pe GARANTIE, motivul pentru care m-am prezentat la ei. Masina nu mai are garantie, am doar nota de constatare. Deja imi vine sa vomit cand ma gandesc. Oare o merge sa fac in alt service ?
Lord Hades
Incearca la SICARO, il gasesti in Triaj. Aici nu te da nimeni afara din service. Eu am facut chiar si un album foto la revizia de 20k.

E politica de service sa il dai pe om afara si sa il poftesti la un suc, sa stea in conditii civilizate, dar la noi se sta in service nu de curiozitate ci de frica sa nu fim furati.

Parerea mea e ca nu ai vorbit cu cine trebuia de la ASV. Trebuiasa il cauti pe cel mai mare sef si sa il ameninti cu reclama proasta. Cei de la OPC sunt pe langa subiect oricum si sunt usor de aburit.

Ai rezolvat scaunul intre timp?
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.