Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Probleme cu motorul
DaciaClub - Forum Dacia > Celelalte modele Dacia - 1100, Berlina, Papuc, Nova > Dacia Nova
burtik4u
Salutare la toti... sunt nou pe aici .. Am si eu o problema

Am o dacia NOVA din '96.. pe carburatie.. are carburator de 1400.. de ala simplu.. motorul de 1600...imi si consuma ulei si imi si pierde f mult pe la capacul de culbutori.. Am Schimbat si garnitura de la capac, am pus si garnituri la piulitelede la capac.. dar tot iese... in fine
am mers intr'o zi cu ea vreo 200 de km.. supa care am tras putin pe dreapta si m;am gandit sa opresc si motorul putin.. cand am dat la automat ... mergea greu.. ca si cum ar fi blocate pistoanele, am ridicat joja si am vazut k am f putin ulei.. cu mult sub limita.. adik erau cam 2 cm pe joja.. am mai completat cu vreo jumatate de litru (atat aveam la mine) si am impins'o putin.. si in 2 metri a pornit... si tot in acceasi zi am mai mers inca 300 de KM.... inf (aveam mai mult ulei de rezerva) biggrin.gif partea nasoala acum vine, de atunci IMI SCOATE FUM ALB, SI DACA E CALD MOTORUL TOT ASA MERGE CAND DAU LA AUTOMAT.. DECI CA SI CUM AR FI BLOCATE PISTOANELE.. Ce ar putea fi?? Segmentii?.. pistoanele ovalizate?:| ,, astept raspunsuri.. multumesc anticipat

HEELLLLLPPPP
gabi1
1.daca pierzi mult ulei,iar furtunul care vine de la capacul culbutorilor mai comunica inca cu filtrul de aer,motorul se inneaca cu gaze la pornire;

2.bobina de inductie este bolnava;

3.mai poate fi avansul exagerat de mare,cand dai sa pornesti,electromotorul invarte sacadat si in salturi cu tendinta uneori de a se opri brusc
burtik4u
dap.. inca mai comunica cu carburatorul.. nu ar fi asta o problema... maine de dimineata merg la masina si trag un furtun in jos... si chestia cu bobina.. pun alta . nici asta nu e o problema.. dar nu inteleg ce ar trebui sa fac sa nu mai consume asa ulei.. .
gabi1
Ai nevoie de bani..... biggrin.gif ,trebuie schimbat setul motor,arborele trebuie rectificat.Daca inca nu consuma mai mult de 1litru de ulei la 1000km mai bine lasa-l asa.

Atentie la RAR cu furtunul ala,ca se vede de la o posta.
burtik4u
pff... e posibil sa consume si mai mult.. da nu imi pot da seama, k imi si pierde mult , adik curge pe langacapacul de la capacul culbutorilor, si pe la piulitele capacului.. am pus o gramada de garnituri dar deloc ~X(
gabi1
Ce vezi tu pe la garnitura capacului si piulite e doar o aroma de ulei.99% este ars din cauza uzurii segmentilor/pistoane/camasi.
burtik4u
nu se poate chiar asa.. adik vreau sa zic k am pus 3 litri de ulei si dupa 200 de KM nu mai era aproape nimic in baie. nu se poate sa se consume chiar asa.. parerea mea
scania
daca tu zici ca ai verificat uleiul cand era motoru proaspat oprit sunt de acord sa nu fie aproape nimik pe jorja trebuia sa`l lasi cel putin o ju8matatre de ora ca sa poti sa vezi ceva pe jorja cat de cat corect nu imediat....
iar in legatura cu pierdutul uleiului bagfa niste silicon pe langa garnitura aia la capac
burtik4u
oameni buni , wink.gif) am schimbat uleiul, am schimbat si bobina, am schimbat si electromotorul, am schimbat si o borna (am zis poate fura curent.) si tot asa face.. cred ca mai mult ca sigur e ceva de la pistoane.. Imi Trebuie Un Set Motor Nou ?:-s
mike1410
Daca invarte greu cand e cald motoru sa stii ca s-au cam dus domnii cuzineti(cine a avut oltcit poate stie) asa ca iti trebe un set sau in cel mai fericit caz neste cuzineti noi si arborele la rectificat.

Motoru va mai functiona dar totusi nu te gandi ca mai tine ceva.
burtik4u
cred ca am rezolvat, nu prea incarca alternatorul, sau chiar nici acum nu stiu exact cauza, dar cert e ca se intapla ceva la player.. dupa ce l-am inchis, a inceput sa incarce mai bine alternatorul si mergea de fiecare data la automat, nu mai mergea greoi... am sa ma mai uit odata la firele de la player. mc la toti ..
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.