Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Cu negresa-ntre picioare
DaciaClub - Forum Dacia > Alte discutii > Jurnal de Bord
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20
vis-a-vis
In urma cu aproximativ 7-8 ani, trasesem pe dreapta Yamaha XZ-550-s-ul meu bolnavior... si anume in fata usii apartamentului, pe palierul de la etajul doi. L-am desfacut din toate suruburile, am reconditionat motorul cu piese facute, ca de cumparat nu gaseai pe vremea aia, sau aveau niste preturi astronomice. Singura problema ramasa, era releul de incarcare, piesa lipsa inca de la achizitionare.
Din aceasta cauza, acolo a ramas pana in momentul in care l-am vandut pe un pret de nimic, fiind constient ca zilele motociclismului in Romania erau in continuare in faza de pionierat si de faptul ca atunci cand fierul mergea, maneta acceleratiei era trasa la maxim si acul turometrului mai mereu in zona rosie. Se prea poate ca ghinionul sa fi fost cu noroc, astfel am ramas in viata dupa nenumaratele peripetii avute pe doua roti.

Aproape ca uitasem de cat de bine e sa stai in sa, sa te bata vantul, sa cutreieri kilometri-n sir de nebun, sa te apleci pe curbe, sa urci rampele fara sa retrogradezi viteza... cand primesc un link catre un topic de pe forumul motociclism.ro, in care se dezbatea intens una din bravadele lui Bavareze. Toti ii dadeau la cap ca e inconstient, ca merge prea tare, etc..
Am gasit acolo o adevarata comunitate, care schimbase sensul motociclismului in Romania. Citind multe din tutoriale si topicuri, am inteles ca poti fi motociclist chiar daca mergi pe un motor nu foarte puternic, cu maxim 110 km/h, chiar daca esti trecut de prima tinerete.
A incoltit in mintea mea ideea de a ma sui iar pe doua roti. Bugetul insa era mic si pretentiile mari. Oferta destul de variata iar din informatie in informatie, am ajuns la concluzia ca enduro-touringul mi s-ar potrivi manusa.
Toate bune si frumoase... dar ce model sa aleg, sa fie fiabil, sa fie accesibil, sa fie usor, dar totusi sa nu isi dea duhul la 120 la ora cu 120 de kile-n spate?
Ma gandeam la o Honda... dar ce sa fie? Africa Twin. Cam scumpa si cam grea pentru 60 de cai. XR 650 r, scumpa si asta si mai mult enduro. Ramasesem chitit pe Dominator. Insa racirea aia pe ulei, in cadru... nu stiu.
Pana vad ca isi vinde Ahile Super Tenereul la care muncise din greu. Imi zic, iar Yamaha? Iar probleme? Caut detalii pe net, vad cu cum se comporta acest model, ce motor are. Ma gandesc ca acei doi cilindri paraleli care dezvolta 70 de cai, m-ar coafa totusi.
Si ia uite-ma cautand sa ma imprumut in stanga si in dreapta sa-mi vad visul cu ochii. Am gasit ajutor la cine nu ma asteptam. Chiar s-au oferit sa ma ajute persoane care nu le vazusem in viata mea, ii stiam de pe net. I-am refuzat totusi politicos.
Ii dau vestea proprietarului ca am aproape toti banii si duminica vin la Brasov dupa magaoaie. S-accepta tranzactia si purced cu noaptea-n cap catre gara de nord.
Iau bilet, iau o sticla cu apa, ma sui in tren, intru intr-un vagon, intreb politicos daca-s locurile libere, arunc casca si rucsacul sus pe polita si m-asez la geam.
Cald si frumos... privesc pe geam gandind cum o sa fie drumul la intoarcere in bataia vantului.
Pe la Busteni innourat, valatucii de ceata se perindau printre crestele golase. Am beltit-o, imi zic in barba. Sa vezi ce ploaie incasez.
In rucsac aveam doar o geaca subtire de blugi, blugi pe mine si un tricou. Imi aduc aminte ca-mi uitasem senvisurile in frigider, migalite de nevasta in toiul noptii. Dar nu-mi pasa. Gandul ca voi calari o o negresa apetisanta tine loc de foame.
S-apropie Brasovul, urinez in latrina din capatul vagonului... mai mult de emotie, cobor, o iau prin tunel, ies din gara si dau cu ochii de un mic extraterestru cu casca neagra care impingea de o matahala la fel de neagra.
Parca ghicindu-mi gandul, Achile-si da jos casca sa-i vad moaca. Imi face instructajul pasagerului, eu il ascult cuminte, chiar daca acelasi lucru il faceam si eu odinioara celor care ii suiam in spate biggrin.gif
Imi pun casca, ma sui in spate, fara preaviz, luandu-l prin surprindere pe calaretul sef. "Micutei" i se inmoaie putin balamalele, dar nu cracneste sub greutatea celor aproape 200 de kilograme. Plecam tare, conducatorul atelajului demonstrandu-si maiestria si calitatile bidiviului.
Ajungem la locul de parcare obisnuit si "micuta" cea neagra parca asteapta nerabadatoare, curioasa de ce o sa i se intample.
Facem schimb de acte si respectiv de monetar. Nu ma obosesc sa verific ceva, proprietarul fiind studiat de mult timp si inspirandu-mi incredere wink.gif
Norul din ce in ce mai amenintator imi bulverseaza ziua. Ma gandesc numai la faptul cum o sa imbibe geaca mea subtire de blugi cu apa.
Ii zic lu Achile ca vreau s-o iau pe Cheia. Se uita cam neincrezator la mine si ma sfatuieste sa nu ma hazardez, Il asigur ca voi merge circumspect.
Scurtez intrevederea, pe care mi-as fi dorit-o mai lunga, sa mai povestim de una alta... manat de norul amenintator, dar si de nerabdarea de a ma imprieteni cu naravasa neagra.
Vechiul stapan o incaleca pentru ultima oara si o scoate in strada. Ma sui si pornesc, dar nu ii dau bice la timp, si opresc motorul.
Pfff, ce-mi zic in minte... m-am facut de cacao... o sa zica nenea asta ca-s ultimul fraier si n-ajung acasa. Manat mai mult de ambitie, ma deprind din ce in ce mai bine cu gabaritul, cu comenzile. Ratez cateva intersectii spre Bucuresti, dar pana la urma gasesc calea. La iesire din oras, ii dau sa s-adape de 50 de roni, platesc si ii dau pinteni.
Merg incetisor pana spre intersectia catre Sacele. Aici incepe viata, Curbe din ce in ce mai stranse, prilej sa ma obisnuiesc cu centrul de greutate. Ies si din Sacele, ajung intr-o zona innourata si friguroasa. Ma incalzeste doar ritmul antrenant. Suspensiile moi dar totusi ferme, tin maldarul de fier pe trasele impuse. La fiecare iesire din curbe, dozajul se face excelent, nici urma de reactie brusca.
Si cele mai abrupte rampe sunt usor urcate in treapta a 5-a sau a 4-a, dupa caz, fara urma de lipsa de putere.
Imi place mult cum lucreaza cele doua pistoane, Sunt intradevat niste gemeni care stiu exact ce va face celalalt si se completeaza de minune. Nici vorba de a-si impune personalitatile unul ceilulailalt cun facea vechiul V2 de pe XZ550.
Ajung in locul de dupa Cheia, unde pe timpul armatei am facut o aplicatie. Zic sa ma opresc, sa fac niste poze.
Proasta decizie.
Asfaltul se termina cu un scuar ingust de pietris. Cricul il las jos cu greu si-mi zic ca daca nu tin bine animalul, il scap in sant.
Ma dezmortesc putin, fac vreo 3 poze si uit de faza cu cricul.

user posted image

Ma sui sa plec si incerc sa trag cricul peste bordura facuta de asfalt. Miscare fatala, pentru ca ma aplec cu tot cu motor spre partea cu santul si nu mai gasesc cu piciorul decat aer de care sa ma sprijin. Vazand ca nu mai e loc de reechilibrare, mai mult m-arunc de pe negresa si ma proptesc direct in casca, la baza santului. Animalul cade peste piciorul meu.
Zic, gata mi-am belit piciorul, sa vad cum dracu' mai ajung acasa. Incerc sa trag usor piciorul din menghina. Nu vrea sa iasa. Mai mult la gandurile negre, trag o data cu putere si ma eliberez. Motorul merge, curge benzina din rezervor, caut cheia si iau contactul.
Vad negru de nervi si ma acuz de prostia de incepator pe care am comis-o.
Trag in disperare de animal s-o duc de tot in vale, macar sa nu mai curga benzina. Incerc s-o ridic, dar ma pripesc si n-o apuc ca lumea. Vad un nene care era la picnic cum vine grabit catre mine sa ma ajute. Cand ajunge in dreptul meu deja ma proptisem decisiv, si cu ajutorul lui, ridic matahala.
Ii multumesc cu un "sarumana" si ma gandesc la toate cele bune pentru omuletul asta. barbat trecut de prima tinerete, albit putin prea devreme, aproape de 50 de ani peste care se vedea ca au curs destule greutati. Sa-ti dea Dumenzeu sanatate, OMULE.
Ma intreaba daca totul e bine si daca o tin. Il asigur ca da. Ma scutur de iarba, indrept protectiile de ghidon si frana de picior. Incerc s-o pornesc. Pleaca la a doua cheie.
Ma sui pe ea si o iau prin iarba, pana gasesc o urcare domoala spre sosea. Ies furibund in sosea si un Peugeot se lamenteaza cu claxonul spre mine. Nu-mi pasa, sunt prea ranit in orgoliu.
Urmatorii kilometri ii parcurg domol. Motorul toarce ca o pisicuta. Sunetul lui imi bucura sufletul, uit de toate. Ies din munti si caldura ma invadeaza. Merg incet la pas cu masinile. Trec de Ploiesti, o iau inspre Buftea. Caldura ma toropeste putin. Ma racoresc cu niste vant artificial provocat de cei 70 de cai care ma duc cu aproape 170 la ora.
Denivelarile nu se simt, chiar daca am incetinit la doar 120 la ora. Restul drumului e rutina, pana ajung la podul Otopeni si decid s-o tai prin padurea Baneasa pe un mic traseu off-road. Traversez niste balti cu noroaie. Doar o singura data derapez usor. Imi place mult cuplul in ture mici. Ies din padure, in Pipera, apoi Petricani, apoi in fata blocului. Priponesc negresa in fata scarii, ma dau jos si-i zic unui vecin care repara la un scuter, dupa ce-l salut... "Mi-am luat si eu scuter". Zambim unul la celalalt.
Cam astea-s peripetiile din prima zi.
In concluzie, foarte incantat de alegerea facuta. Motorul in sine mi se potriveste manusa. E exact ce vroiam de la o motocicleta. Mai e loc de lucrat ceva pe la suspensii. Mi se pare cam moale cea de pe spate. In rest, mai am de studiat.
logan1.5dci
biggrin.gif Da stranse-si ceva in tine. laugh.gif

S-o calaresti sanatos !
Muttley
Poza ie veche. Pune poza cu "stripes"-urile tongue.gif
BlaueCorsa
Cred ca un jurnal de bord moto e o premiera pe DaciaClub. Asa ca... felicitari, sa-ti traiasca achizitia, si la multi kilometri fara probleme!
vis-a-vis
QUOTE(Muttley @ 27 Jul 2008, 22:52)
Poza ie veche. Pune poza cu "stripes"-urile tongue.gif
*

Stai ca, compun si restul... vine si randu' lor tongue.gif
St
Interesant faptul ca s-a hotarat vis-a-vis sa ne prezinte vaca lui, credeam ca o tine doar pentru el...

Asfalt uscat!


Asteptam urmatoarele patanii, cu dovezi, parol!
Muttley
Tin sa precizez o chestie care nu se simte din poze... Motoreta e un monstru! E o vaca mare cat un bou. De cat era janta pe fata???
BoboM
Interesant numele topicului 04.gif Multi kilometrii fara probleme si asfalt uscat!
Solon
Vizaviule, cat ti-a luat sa scrii? biggrin.gif
Zippy
Frumos povestit, aproape ca ma face sa-mi doresc si eu un motor.Asfalt uscat si sa o calaresti sanatos!
vis-a-vis
Multam tuturor de urari!

De la impactul suferit la Cheia, incheietura stanga e putin afectata si strang cu greu maneta de ambreiaj care a fost putin "scurtata" de fostul proprietar.
Urmatoarele zile si urmatorii kilometri se deruleaza prin traficul "preaiubitului" Bucuresti si chiar daca balena trece de sfertul de tona cu plinul facut, se strecoara cu usurinta.
Si cum motociclistul fara cazaturi e ca nunta fara lautari, vine si ziua in s-o tavalesc si eu un pic mai serios.
Scenariul e urmatorul: ma grabesc sa plec la munca, inca putin chiaun de somn, ies din scara, bag cheia, trag socu', pornesc. Se aduna o sleahta de vreo 3 caini care latra ca dobitocii, iritati probabil de zgomotul motorului. Insa mai iritat sunt eu de potaile care parca vor sa ma trezesc mai repede. Intorc din trei miscari, ca cu masina... decat ca pe doua roti e mai greu si cu socul tras mai mult decat ar trebui, accelerez sprintar cu ochii dupa potaile care latrau de zor in stanga mea. La doua scari mai incolo iese dintre masini alta potaie, exact in acelasi moment intorc capul inainte si-l zaresc. Primul instinct e sa apas cu putere maneta dreapta, ce actioneaza franta pe roata din fata. S-a dovedit ca uneori prea multe putere strica, pentru ca am reusit sa blochez roata si sa simt cum roata spate continua sa traga, socul fiind tras cam mult. Urmarea e ca tot ansamblul a iesit din starea de echilibru si din pozitia perpendiculara, s-a deplasat paralel... pe sol. S-a auzit un harjait metalic, iar eu am incercat fara succes sa raman in picioare sau sa fac macar o saritura peste cap, rezultatul fiind un plonjon in genunchi si pe-o parte. Cum insa nu am practicat fotbal si nu cunosc tehnicile de tavalire pe gazon si simularea de fault, am sarit imediat in picioare, "sa nu ma rada" vecinii. Piciorul stang ma asculta cam greu, pantalonii dintr-un material cam de camasa, au cedat repede in dreptul genunchiului din care siroia sange.
Opresc motorul din cheie si incerc sa ridic iar animalul de jos... noroc cu un nenea instalator de la bloc, care imi da o mana de ajutor.
In nemernicia mea, gandul imi e sa plec mai departe, dar levierul schimbator e incolacit pe sub scut, iar maneta de ambreiaj (ce s-a dovedit apoi a fi fost lipita de ghidon cu poxipol) e rupta de la prindere.
O duc cu chiu cu vai in fata scarii, ma duc sus, fac un dus si plec la munca sangerand pe alocuri.

Urmatoarele zile-s de recuperare si de remediere a pagubelor.

user posted image
logan1.5dci
Vad ca o cam incasezi cu motorul ala, propun sa-l vinzi si scapi teafar. biggrin.gif
argon
hauleu, mai epileaza-te pe picioare ca nu esti aerodinamic huh.gif

PS: nais stori.
Muttley
Razbunarea cotetzarilor - partea I
dizzy
Sa o stapanesti sanatos!
Mergi cu grija, sa nu avem si vesti nasoale!
driverx
QUOTE(argon @ 28 Jul 2008, 09:18)
hauleu, mai epileaza-te pe picioare ca nu esti aerodinamic  huh.gif

PS: nais stori.
*



Take the bright side. Chiar daca nu are echipament corespunzator, padurea ii mai amortizeaza impactul cu asfaltul plus mai atenueaza ceva frecari pana apuca sa se opreasca negresa.
roland
"niste vant artificial provocat de cei 70 de cai care ma duc cu aproape 170 la ora"

N-o lua ca ofensa, dar poti pati chestii nasoale la vitezele alea si nu doar tu ci si colegii tai de trafic. Crede-ma ca unul care se asigura in oglinzi la o depasire mai mult ca sigur nu te va vedea la viteza asta si o poti pati.
vijelie
Șase! A venit profu'!
liviu2004
QUOTE(vis-a-vis @ 28 Jul 2008, 04:56)
Urmatoarele zile-s de recuperare si de remediere a pagubelor.
*




Mă, da parcă aratau mai bine bubele alea, ori poza e făcută la fresh?

PS: Bei maine o bere în parcare la muncă? Vin io cu ele gata pregatite, reci biggrin.gif. Fără alcool.
tarzy
ce am retinut eu in toata povestea asta

ca nu prea te descurci sa ridici animalul de pe jos de unul singur ..... si nici nu prea te-ncurci cand e vorba sa-l tavalesti ....

ca si solutii nu vad decat:
1. tot timpul sa ai insotitor
2. bagi sala la greu sa-ti mai up-date-zi brandu'
3. ai marunt in buzunare sa-i "cinstesti" pe aia de pe strada care te ajuta sa-ti ridici motoru'

bafta
St
tarzy....pai daca tu poti sa ridici singur 250 kg ai 10 beri de la mine.

PS: vizavi n-are 60 kg wink.gif


@liviu. Poza e la cald. unsure.gif
argon
QUOTE(St @ 28 Jul 2008, 12:20)
PS: vizavi n-are 60 kg wink.gif

*




nu, da' are multiplu de 60 biggrin.gif
logan1.5dci
radmasa.gif 250 e multiplu de 60? biggrin.gif
St
Pai tocmai,sa nu creada omu ca nu poate sa ridice vaca de pe jos pentru c-o fi vre-un slabanog...


@logan1.5dci

Cum ai gandit tu smecheria asta? blink.gif
logan1.5dci
biggrin.gif nici eu nu-mi dau seama de unde a iesit, nu-mi pot explica. cool.gif




cred ca n-am citit bine.
claus
visule, sa ai grija de negresa (si de tine) tongue.gif
si sa va bucurati unul de altul cat mai mult
bulan
QUOTE(argon @ 28 Jul 2008, 08:18)
mai epileaza-te pe picioare ca nu esti aerodinamic

PS: nais stori.
*


Cum sa se epileze?Ce vrei sa devina omul crenvust?Barbatii fara par si cicatici nu sunt barbati adevarati!

Nais stori indeed.

Tati ai grija de tine nu ne da palpitatii!
argon
nea bulan, n'auzisi ca ciclistii se epileaza sa fie mai aerodinamici? tinand cont ca e si ciclist demult trebuia sa fie epilat deja..mai ales ca, acum cu taraboanta ii consuma mai mult daca nu e epilat.
Muttley
Pe langa ciclisti, inotatorii se mai epileaza. Astia ca sa fie hidrodinamici.

Dar pe motocicleta, daca merge cu cracii dezveliti, in cativa ani se aseaza-ntr-un foarte comod si practic scaun cu rotile.
Alexu7
radmasa.gif
vis-a-vis
QUOTE(roland @ 28 Jul 2008, 10:38)
N-o lua ca ofensa, dar poti pati chestii nasoale la vitezele alea si nu doar tu ci si colegii tai de trafic. Crede-ma ca unul care se asigura in oglinzi la o depasire mai mult ca sigur nu te va vedea la viteza asta si o poti pati.
*

O iau ca pe o ofensa pentru ca nu stii conditiile date si ti-ai dat cu presupusu' cu oglinzi si alte aberatii.
Asa pot spune si eu ca esti cel mai prost sofer si e bine sa ramai sa scrii pe forum decat sa iesi pe strada... dar n-o fac, pt ca nu te cunosc wink.gif

___________________________________________________


Dupa ce mi-am oblojit ranile cateva zile, am inceput sa dezmembrez mobra de piesele afectate.
Am scos maneta si am dat-o la sudat unui bun prieten sudor de meserie, care mi-a facut lucrare artistica sudand in aluminiu, parbrizul crapat l-am lipit cu superglue, levierul schimbator l-am luat la ciocanul de cauciuc pana l-am readus la forma initiala. Totusi am dat comanda de o maneta noua care inca intarzie sa soseasca.
Am pus levierul si maneta, nu si parbrizul... mi-am tras o fasa elastica peste genunchi, mi-am pus blugii, geaca si casca si am dat sa ies afara din casa.
Ma opreste nevasta...
- Unde te duci ma sontorogule?
Zic...
- Ma duc sa dau o tura, sa vad daca merge bine maneta.
- Nu mai bine mai astepti un pic sa-ti treaca genunchiul?
- E mai bine sa ma sui acum in sa, stiu eu de ce...
si am iesit...
Ma sui cu gandul sa dau o tura mica pe DN1.
Merg usor, studiind toate miscarile. Ies din Bucuresti si la Prisma, mare de masini, nicio bresa pe unde sa trec. Fac stanga spre Corbeanca si merg la pas. Unele masini ma depasesc. Suspensia imensa si moale inghite toate denivelarile... rotile sar peste niste gropi pe care le vad tarziu, strang din dinti, dar degeaba, ca nu se simt decat ca niste mici damburi.
- Buna treaba, imi zic in gand si merg catinel mai departe.
Ajung pe o portiune dreapta si urc pana pe la 130. Se simte lipsa parbrizului, viziera castii vibreaza destul de tare. Ajung in drumul vechi catre Pitesti, virez dreapta.
Zona e plina de fel si fel de insecte care se strivesc de casca.
Se lasa seara exact cand virez iarasi dreapta pe drumul catre Peris.
Drumul destul de denivelat si miile de insecte ma fac sa merg incet, cam cu 50-60.
Aprind luminile si imi dau seama ca faza scurta e cam oarba si cea lunga e cam tare.
Ajung in dreptul unei "zone comerciale" formata din cateva chioscuri cu nume de "magazin mixt".
Intru in primul si incep sa vorbesc singur ca vreau o apa plata. Minoritarul serveste pe altcineva, iar eu ies si ma indrept catre al doilea magazin.
Iau doua apa plate la jumate si un pachet de servetele.
Beau ce beau, apoi inmoi un servetel si incep toaletarea castii.
Dupa ce-o fac luna, ma sui pe dihanie si observ ca pentru lumini mai exista totusi un buton care comuta faza scurta cu cea lunga.
Demarez usor 50 de metri pana la bariera. Alta viata, am lumina. Ca prostu', mersesem ba cu pozitiile, ba cu faza lunga.
Trec calea ferata si dupa ce depasesc aproape toate masinile care formau coloana, ma indrept spre DN1. Fac dreapta spre Bucuresti si continui drumul in ritm usor (cam cu viteza legala) si plictisitor, pana acasa.
- Sunt din nou in sa si toate merg bine, imi soptesc in barba.
logan1.5dci
"Ma sontorogule" radmasa.gif , la cum povestesti se vede, de la o posta, ca te pasioneaza si te simti bine cu negresa ta.
Asta e cel mai important. Da ai grija la astia cu patru roti..... nu gandeste toti si unii e prosti. biggrin.gif
b76bgaarh
hai bre visule...la cum povesteti ma sperii... si numai imi iau motorul de 250-450 de cc ......

oricum arata bine bestia.....pe intuneric......
vis-a-vis
Urmatoarele zile au fost de dus pana si de la munca.

Impreuna cu pretenu' Dragan, care m-a sponsorizat sa-mi indeplinesc visu' (si caruia ii multumesc pe aceasta cale, cat si lu' colegu' Muttley dar si nevestii), urzim o tura mai ampla pentru sfarsitul de saptamana. Visam de mici sa calarim niste mobre prin munti si uite ca se intrezarea la orizont s-o comitem acum, in al doisprezecelea ceas.
La o sugestie de traseu cu biclele a colegului MuciX, ne hotaram sa o luam pe Valea Buzaului pana in Brasov, apoi pe Bran-Rucar si in cele din urma spre Targoviste.

Ne luam noi rucsacii-n spate si bidiviii (unul cu nume predestinat, Pegaso) intre picioare si purcedem spre soseaua groazei ce leaga Regatul de Moldova. Adapam si verificam presiunea in copite la OMV-ul de la Lizeanu si o taiem pe Colentina pana spre Afumati. Croaziera 100-110 intre localitati si 60 prin.
Ajungem pe centura Buzaului si facem primul popas cu penele de calator aferente.

user posted image

user posted image

Gasim drumul catre Brasov si mergem incet in coloana.
Trecem o cale ferata si Pegaso-ul incepe sa gafaie si isi da duhul pentru cateva minute.
Ganduri negre imi trec prin casca... deja ma gandeam incotro s-o apucam, inainte sau inapoi? nedumerire.gif
Alarma falsa... monocilindrului nu-i place regimul subturat, adica sub 3000 de ture se cam ineaca si nu arde bine benzina. Dupa doua-trei bice, vasnicul armasar necheaza tare si sacadat, trezindu-se din somnu-i, precum martoaga lu' Fat-Frumos dupa ce a mancat jaratec.
Pornim in galop catre dealurile ce-si aratau coamele in departare.
Drumul neted si virajat ne incanta simturile. Dupa fiecare curba, motocicletele se inclina mai mult si rotile se incadreaza mai bine in ample arce de cerc virtuale.
Rampele de 7-10% sunt urcate chiar si in treapta cinci. Nici urma de efort pentru bivolita de sfert de tona.
Pana sa ajungem la barajul Siriu, deja curbele sunt prietenele noastre.
Pegaso-ul cere tributul turatiei inalte si este alimentat. Rezervorul cam mic nu-i permite o autonomie prea mare.

user posted image


Pana aproape de Brasov, traficul este lejer, soseau de vis. Ne e cam foame, dar ne hranim cu privelistea. Ne hotaram sa ne abtinem pana in Bran, unde exista o pensiune "Dealul Frumos", unde, zice partenerul de drum, se manaca bine si ieftin.
Orbecaim noi putin prin Brasov umplem ambele rezervoare si in cele din urma iesim spre Bran.
In depresiune soarele se simte mai abitir cum isi trimite razele pe bratele noastre care incep sa se inroseasca si sa usture putin. Mentionez ca toata tura am mers in tricouri pentru ca altfel nu se putea.
Intram noi pana in fundurile Branului, unde gasim susnumita pensiune.
Ne asezam la masa, cerem doua ciorbe de burta, doua cefe, doua salate si o apa minerala.
Cioba de burta ne este adusa intr-un bol din care am umplut farfuriile de cate doua ori. Cefele se lasa putin asteptate, dar numai bine cat sa se faca loc si pentru ele in burdihane. Intre timp imi dau cu niste smantana pe maine, scontand pe efectul ei intocmai ca a unei creme antisolare. Efectul cel mai pregnat este ca dupa aplicare am capatat un miros de vacar.
Vin si cefele, groase cam de 2-3 centimetri, atarnand din farfurii.
Nu ne dam batuti pana nu le dovedim.

Platim festinul cu 60 de roni si o luam repede din loc, sa nu ne ia somnul.
Spre Rucar drumul aglomerat pe alocuri, incepe sa se cam strice.
Din spate ne depaseste o furie galbena, eu incerc sa ma tin dupa ea. Pe liniile drepte si la urcus o vad cum se departeaza, pe curbe mergem cam la fel.
Se opreste la un moment dat, noi trecem mai departe.
Ne oprim si noi in portiunea cea mai inalta a serpentinelor sa admiram privelistea.
Vine si galbena din spate si se aseaza langa noi.
Calaretul ne saluta si incepem sa vorbim despre motoare. Omul era locanic si cam stia traseul, iar usurica lui avea motor de 1000 si vreo 150 de cai. Isi astepta nevasta sa treaca cu masina.
Ne despartim si plecam toti mai departe. Galbena se pierde pe serpentine, adica ne lasa in urma biggrin.gif
Drumul pana in Rucar devine gretos, la fel si dupa. Cand tocmai se imbunatateste, spre Campulung, noi trebuie sa viram stanga spre Targoviste.
Aici gropi la tot pasul, sosea valurita si tot felul de astfel de lucrari romanesti.
Trecem printr-un satuc si vreo 3 insi pe trecere, ne oprim si ii vedem cum se uita ca prostii la noi.
Pegaso-ul plictisit de prostia vazuta, fornaie zgomotos si pleaca ca din pusca.
Plec si eu nedumerit.
O ardem in forja unul dupa celalalt, depasim cam tot ce-i pe sosea sa mai alungam plictiseala.
Ajungem in Targoviste, o taiem pe o varianta ocolitoare dar rupta-n doua si iesim spre Bucuresti.
Traficul intensificat si soseaua foarte buna ne plictiseste.
Depasim cand si cand, pe alocuri acceleram.
La un moment dat pierd Pegaso-ul din oglinzi.
Trag pe dreapta... scot telefonul, dar il vad cum apare-n zare. Cam nesatul, a ramas pe rezerva de benzina.
Mergem usor pana la prima benzinarie pe care era s-o ratam.
Plecam mai departe si soseaua se transforma intr-un soi de autostrada. Totul devine monoton. Facem stanga la rondul din Chitila, iesim spre Buftea, apoi facem iar stanga la "Doi Cocosi".
Mergem lejer pana acasa, unde o punem de bere.
BZN
Cam lung circuitul...uite ca ai trecut pe la mine(Rucar) ,zona misto - drumul rau...pacat ca ai ratat Cheile Dambovicioarei, aveai un ocol de 10 km...
vis-a-vis
E timp wink.gif
Am aflat de "ele", a doua zi, la munca...
Oricum, astept sugestii de locuri si trasee biggrin.gif
cosmin_2300
Citeste atent tongue.gif
BZN
Pentru tine si motor am niste trasee "muma", da un semn cand ai de gand sa treci prin zona, si ca sa iti faci o parere uita-te aici peste fotografii...
http://www.daciaclub.ro/Romania-pitoreasca-t104267.html
cosmin_2300
QUOTE(cosmin_2300 @ 28 Jul 2008, 22:01)
Citeste atent tongue.gif
*


Ce ai avut bre cu postul meu ? tongue.gif
S-o stapanesti sanatoasa tongue.gif
catala2k
S-o stapanesti sanatos si sa te poarte multi km fara probleme!

... cred ca e bestiala senzatia de viteza pe doua roti, de mult imi doresc si eu un "motor", dar de fiecare data cand vroiam sa ma apuc de scoala aflam cate o veste nasola despre un motociclist. Inca incerc sa ma motivez... mai am timp.

Numai bine, si respect din partea "conservelor", eu unul mereu fac loc la motociclisti.
Muttley
QUOTE(Muttley @ 27 Jul 2008, 22:52)
Poza ie veche. Pune poza cu "stripes"-urile tongue.gif
*


De ce am primit un minus consistent la reputatie pt postul asta? La clipuri video deja nu mai postez, acu' trebuie sa ma ascund peste tot, sa ma abtin de la orice???

Ba laba trista si necunoscuta, am un merit mare pt existenta acestui topic. Sa ma pish pe tine si pe razbunarea ta plina de frustrare.

Da, pare, da' nu-s nervos. Nu ti-a iesit.
AR-18-MOS
Muttley, nu te enerva fara rost. Da-le naibii de puncte ... Iar vrei sa fii banat? Si eu primesc regulat de la 4-5 userii "consistenti" si nu ma supar. Sunt doar niste cifre.
Stefan.A
vis-a-vis, asa ca idee, ce buget trebe pt o d'asta ca a ta?
Tu cam cat ai dat pe ea, cu cati km si cat crezi ca te duce de aici inainte?
Cam asa ceva vreau si io peste ceva timp, cand sper sa am mai mult timp liber.
St
Pai daca n-ai mai condus moto o sa-ti fie foarte greu sa incepi cu una ca a lui...
vis-a-vis
Am dat 5400 de lei si 250 de euro. Am schimbat maneta rupta cu tot cu prinderi, care a facut 135 de lei. Am mai luat un spray de lant, 46 de roni.
Am luat-o la 68000 de km, m-apropii de 70000 si trebuie sa schimb uleiul.
Intra 4 litri si costa cam 45 de lei litrul.
In rest, benzina... pana acum am un consum de 5 litri la suta de kilometri.
In stilul asta de mers, cred ca duce lejer peste suta de mii. Macar sa apuc eu sa-i fac.
logan1.5dci
QUOTE(vis-a-vis @ 29 Jul 2008, 18:28)
In rest, benzina... pana acum am un consum de 5 litri la suta de kilometri.

*



Si eu cu loganu am aproximativ 5 litri la suta, asa mult consuma un motor? biggrin.gif
Macar pune-i un atas , sa-ti mai scoti din bani. radmasa.gif Glumesc omule.
vis-a-vis
Stii tu, unii isi iau vehicule de placere, nu sa-si manance de sub unghii.
cosmin_2300
QUOTE(vis-a-vis @ 29 Jul 2008, 18:28)
In stilul asta de mers, cred ca duce lejer peste suta de mii. Macar sa apuc eu sa-i fac.
*


Ai in plan alte "Trante" cu motoru' ? blush.gif
vis-a-vis
Numai Dumnezeu stie...
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.