Am nevoie de o masina care sa n-aiba treaba pe campuri, noroaie crunte, drumuri de tara, sleauri... Va fi muncita, calarita, handranita. Momentan nu ma gandesc decat la un SH. Ar fi bine sa nu treaca de 13 000E, dar ma pot duce pana-n 15-16 000. Deci, un SH 4x4 solid, fiabil si care sa nu ma rupa la piese. Exista asa ceva, sau sunt un mare bou? N-am idee nici macar spre ce marca ar trebui sa ma orientez.
argon
11 Aug 2008, 12:17
Papuc double cab 4x4, si restul de bani ii spargi pe femei. Masina asta o sa faca tot ce face orice 4x4 pana in banii tai, chiar mai mult.
Daca vrei confort iti iei altceva, si o sa te impotmolesti in primul sant si un satean cu un papuc d'ala te va scoate
einstein1984
11 Aug 2008, 12:19
Patrol sau land Cruiser, preferabil a doua dintre ele. Merg si varinatele Pickup (Navarra si Hilux) daca ai de carat, eventual cu o acoperire de bena din fibra de sticla. Mazda B2500 e iar apreciata. Datorita motoarelor diesel mari si vechimii, taxa ar fi cam mare daca le aduci de afara. La banii astia te poti uita de o Niva, e o masina cinstita si muncitoare. Bre argon, papucu e 4x4 dar numai o singura data ca dupa aia se strica cuplaju. Si din namol nu te scoate cu papucul, ci cu U650!
LC_TM
11 Aug 2008, 12:21
Daca gasesti un Terrano 2 ingrijit. Poti sa incerci motorizarea 2.7 TDi (i de la intercooler). Masina in sine e robusta,la partea mecanica nu e greu de intretinut. Reviziile de 10.000km sunt cam 7-8mil. Tot pe la 40-50.000km se schimba bucsele de la bara stabilizatoare,care iarasi nu sunt o avere,daca nu vrei sa o faci in service le comanzi de la ei si le poti schimba singur. Reviziile mari sunt pe la 2 ani sau 60.000km,se schimba uleiruile din diferentiale,cutie de transfer,etc. si costa cam 14 milioane parca. Nu are curea de distributie,doar curele de accesorii care se schimba tot pe la 60.000km,costa tot setul cam 2mil de lei vechi,nu stiu cat e montajul,n-am ajuns la partea aia inca. Nu merita adus din Germania din cauza taxei de inmatriculare mare.
Ce ar merita adus ar fi un Suzuki Jimny hardtop cu motor diesel. La asta nu stiu prea multe detalii,doar chestiile de mecanica(Arcuri pe foi,punti rigide fata-spate,sasiu separat de caroserie,garda la sol 19cm se poate imbunatati cu putini bani). Motorul diesele e un 1.5 dci de 85 de cai la astea noi,cele mai vechi au de 70 cai.
Depinde daca ai de carat sau nu,daca ai de carat poti cauta o Mazda B2500,dar nu stiu daca o gasesti 4x4 la banii aia si sa nu fie cu probleme.
Ar mai fi Mitsubishi Pajero Sport 2.5 TDi,masina destul de ok in sine,dar parca un pic firava la motorul respectiv,depinde cum e exploatata. Nu stiu prea multe despre ea,doar din discutiile cu mecanicii din service-ul in care imi fac reviziile,ei sustin ca dupa 100.000km incepe sa cam scuipe ulei pe la garnitura de la chiulasa,dar pentru asta nu bag mana'n foc.
Victoras2001
11 Aug 2008, 12:22
Nu car cu ea. Vreau sa se descurce bine pe camp. Si ma gandesc cum arata campul dupa o torentiala de doua zile, sau dupa o zapada zdravana.
LE. Confort nu-mi trebuie, ca am limuzina logan
LC_TM
11 Aug 2008, 12:31
Dar cine a zis ca masinile de mai sus sunt si confortabile? La nissan poti sa alegi versiunea scurta,alea de obicei sunt mai ieftine decat versiunile lungi cu 7 locuri.
Inca o idee,poti sa cauti un Suzuki Grand Vitara,modelul anterior,ala era tot asa cu sasiu separat de caroserie si punter rigida doar pe spate(parca,nu sunt sigur de asta),tot 19cm garda la sol. De evitat modelele XL-7,se pare ca sasiul era prea lung si se torsiona in teren .
Serje
11 Aug 2008, 12:36
Fara rautate te intreb, dar tu singur nu poti sa iei nici o decizie? Ce sa faci cu pretinu, ce nume sa-ti pui la firma, ce masina de teren sa-ti iei? Fara forum ce ai face? Ce nevasta sa-ti iei nu ne intrebi? Sau daca ii buna aia ce ti-ai luat-o? Ce sa mananci la pranz? ...
Personal, prefer Patrolul in locul la oricare din lista mea .
In alegerea masinii trebuie sa te gandesti si la impozitele mari pe care le platesti la masina cu motor mare de peste 3L . De aceea, Lada Niva este pe locul 2 in topul meu, pentru ca e o "masina noua" , motor mic, pret acceptabil .
Victoras2001
11 Aug 2008, 12:50
QUOTE(Serje @ 11 Aug 2008, 13:36)
Fara forum ce ai face?
Sincer? Nu stiu!
QUOTE(Serje @ 11 Aug 2008, 13:36)
Ce nevasta sa-ti iei nu ne intrebi?
Nu. Da as putea sa va intreb daca e bine sa i-o potrivesc eu, sau trebuie sa si-o potriveasca singura.
QUOTE(Serje @ 11 Aug 2008, 13:36)
Sau daca ii buna aia ce ti-ai luat-o?
As putea sa pun o poza, sa aflu parerea ta...
In alta ordine de idei, te-ai fi putut abtine in a-mi pomeni nevasta, ca nu-mi pica fisa cu ce te-a deranjat.
Va rog sa inchideti topicul!!!
driverx
11 Aug 2008, 12:52
Lasa baaa, nu te supara. Oamenii este rai. Hai pe topicu meu si intreaba acolo...
argon
11 Aug 2008, 12:53
QUOTE(Victoras2001 @ 11 Aug 2008, 13:50)
In alta ordine de idei, te-ai fi putut abtine in a-mi pomeni nevasta,
de ce? e aia din alt topic de care ziceai ca e a unui prieten?
logan1.5dci
11 Aug 2008, 12:53
Lada Niva (munca) L200 (nu se incadreaza in bugetul dat, decat sh.( munca +figuri)
driverx
11 Aug 2008, 12:53
Ce figuri la L200 ??
OAP
11 Aug 2008, 12:56
derapaje controlate
marksman
11 Aug 2008, 12:57
Toyota Hilux, daca vrei 4x4 "adevarat". Se descurca bine si la carat, iar in off-road e in elementul ei.
logan1.5dci
11 Aug 2008, 12:59
QUOTE(driverx @ 11 Aug 2008, 13:53)
Ce figuri la L200 ??
Dar nu le vezi prin orase? Masini de munca( papuc L200) cu tot felul de terminatii la bena?
BAC
11 Aug 2008, 13:12
Land Rover, Toyota Land Cruiser, Jeep, Mitsu Pajero....Aro
ionutctn
11 Aug 2008, 13:15
@Victoras2001 Are si omul o curiozitate. Acum nu mai are rost sa o dai cotita. Zii nene' cum e cu nevasta' ca masini se gasesc pe toate drumurile
Sony
11 Aug 2008, 13:16
Cainele moare de batran si unii de grija nevestei altuia!
BAC
11 Aug 2008, 13:31
Ce te bagi...poate stie el o treaba...
Tossi
11 Aug 2008, 13:45
Da' un Grand Cherokee nu e bun? Ca pe la banii astia cred ca poti gasi unul.
Sony
11 Aug 2008, 13:48
Aia e masina de teren?
Sudsemnatu
11 Aug 2008, 13:53
hilux mai vechi sau niva .
xcss
11 Aug 2008, 13:54
Aro. Te lamureste nea tarzy ce si cum.
Sony
11 Aug 2008, 14:07
Aro e masina de padure, nu de teren. E pentru padurea lu' tarzan.
miki
11 Aug 2008, 14:14
ia bre un Hilux! E singura masina care a ajuns si la polul nord!
driverx
11 Aug 2008, 14:36
Ce face Top Gearu din uameni
raqzvan
11 Aug 2008, 14:41
Ca in bancurile cu radio Erevan... de fapt nu e singura (in expeditia Top Gear au fost 2 Hilux si un Land Cruiser), dar nu de serie, ci modificate de Arctic Trucks, si n-au ajuns la Polul Nord geografic, adica acolo unde se agata globul in cui, ci la Polul Nord magnetic, care e pe la 82 de grade.
Sony
11 Aug 2008, 14:46
...si nu in viata reala, ci intr-un joc pe calculator.
IsNa
11 Aug 2008, 17:01
Daca nu vrei sa cari, si nu ai nevoie de spatiu mare, eu as merge pe Niva. Ieftina, simla deci fiabila, viata lunga si se descurca f. bine in teren accidentat.
Daca ai nevoie de spatiu si capacitate de incarcare, un Defender mai vechi ar trebui sa fie masina ta. Masnina aia cara orice si n-are moarte. Dar de la comfort ia-ti gandul in cazul asta.
adrian_c
11 Aug 2008, 17:13
Daca tot vrei sa scoti fum din ea, iti propun un OPEL FRONTERA. Gasesti piese pe toate drumurile.
cristio_79
11 Aug 2008, 17:19
Vezi aici:http://www.youtube.com/watch?v=ca8jj782aGg
&feature=related Aveam o cunostinta care cumparase asa ceva din stocul armatei.Avea 1000 de km.Tipul mai avea si un Patrol,dar IMS-ul dadea clasa Nissan-ului pe terenuri accidentate.Nici nu-si punea problema sa mearga cu Nissan-ul pe unde intra cu IMS-ul.
bion
11 Aug 2008, 17:37
IMS M-461 e o fierotanie foarte robusta lipsita de confort dar te scoate din noroaie. Consuma insa vreo 17 l de benzina/100km. Este un club cu site pe net unde se pot afla multe despre unde ce si cat IMS.
SiloS
11 Aug 2008, 17:50
Si Aro este o masina care te ajuta pe teren accidentat, numai ca sta prost la capitolele fiabilitate si intretinere .
logan1.5dci
11 Aug 2008, 18:07
Ce te ajuta la IMS sunt, garda la sol si 4x4 , ca motoarele doar prin minune sunt originale, am ascultat unul, era diesel. A, as fi pus cauciucuri de teren, da sigur sunt foarte scumpe.
puiu82
11 Aug 2008, 19:36
QUOTE(Illusi0n @ 11 Aug 2008, 13:57)
Toyota Hilux, daca vrei 4x4 "adevarat". Se descurca bine si la carat, iar in off-road e in elementul ei.
Subscriu.
Asi
11 Aug 2008, 20:36
Oare la ce pret ajunge la SH.. oare se gaseste?
&feature=related
Personal as alege o niva.. e usor de modificat, componente ieftine.. e o masina decenta la banii ceruti.. iar la plictiseala masina asta poate fi transformata in adevarat monstru.. sasiul duce si motor mai mare, si alte punti mai zdravene (cu roti mai mari, evident).
logan1.5dci
11 Aug 2008, 20:43
Demult ma gandesc la un camion adevarat, dar faptul ca nu am acces in oras ma linisteste.
dizzy
11 Aug 2008, 20:46
Daca nu-l scoti pe drumuri publice baga matale un Samurai ca efoarte tare si fiabil si economic. In 2000 EUR iei unul boboc neinmatriculat. Unul inmatriculat bun e vreo 5-6.
Sony
12 Aug 2008, 15:39
Un Universal 650.
bion
12 Aug 2008, 16:27
Asta n`are moarte E de pe vremea bunicului aruncator de bani [attachmentid=1627465723] Varianta off road [attachmentid=1627465724] Varianta de mers la Bamboo [attachmentid=1627465725]
tkx
12 Aug 2008, 19:41
am avut ocazia sa merg cu un daihatsu feroza. e de-a dreptul mirobolant pe camp. din cate stiu nu se mai fabrica
tarzy
12 Aug 2008, 21:00
QUOTE(argon @ 11 Aug 2008, 12:17)
Papuc double cab 4x4, si restul de bani ii spargi pe femei. Masina asta o sa faca tot ce face orice 4x4 pana in banii tai, chiar mai mult.
Daca vrei confort iti iei altceva, si o sa te impotmolesti in primul sant si un satean cu un papuc d'ala te va scoate
mda .... la unii iar da "stiinta" pe afara
fara a denigra in nici un fel performatele off road ale papucului imi permit sa afirm ca la banii aia poti cumpara chiar si 3 masini mai performante
QUOTE(xcss @ 11 Aug 2008, 13:54)
Aro. Te lamureste nea tarzy ce si cum.
QUOTE(Sony @ 11 Aug 2008, 14:07)
Aro e masina de padure, nu de teren. E pentru padurea lu' tarzan.
baieti aveti grija sa nu va intre vre-un bondar in gura si apoi sa va mirati de ce va indica lumea ce marca de apa de gura va trebuie
la subiect
daca "off"-ul nu e extrem parerea mea sa te uiti dupa un ternano sau pajero, sunt masini robuste cu intretinere decenta si cu un comportament pe asfalt de asemenea lejer
ptr ceva mai extrem - toyota
bafta
SilviuB
12 Aug 2008, 21:09
Land Rover Freelander (au motoare de 2000 cmc de la bmw) cred ca se incadreaza in ceea ce vrei, dar nu pentru offroad extrem.
xcss
12 Aug 2008, 21:15
Land Rover Defender. Chiar daca de anul asta e produs de Tata .
Sony
12 Aug 2008, 21:17
Bre, ce noroc pe matale sa ai tata patron!
Marty
12 Aug 2008, 23:22
Suzuki Jimny. 15500 Euro, nou, cu TVA inclus. Se zice ca-i masina de coafeza, deci ti-ar sade bine-n ea.
b76bgaarh
12 Aug 2008, 23:22
domn profesor imi faci si mie un discount?????
acum serios ma gandesc sa imi iau si eu una de asta pt tara....dar nu prea le am cu tehnica...cu reparatul, cu mesteritul cu bricolatul...si in maxim 3000 de euro nu prea gasesc ceva interesant.........sau un motor nou.....
SiloS
12 Aug 2008, 23:27
QUOTE
daca "off"-ul nu e extrem parerea mea sa te uiti dupa un ternano sau pajero, sunt masini robuste cu intretinere decenta si cu un comportament pe asfalt de asemenea lejer
ptr ceva mai extrem - toyota
Raspuns de specialist ... scurt si la obiect !
Victoras2001
22 Aug 2008, 02:32
QUOTE(Serje @ 11 Aug 2008, 13:36)
Fara rautate te intreb, dar tu singur nu poti sa iei nici o decizie? Ce sa faci cu pretinu, ce nume sa-ti pui la firma, ce masina de teren sa-ti iei? Fara forum ce ai face? Ce nevasta sa-ti iei nu ne intrebi? Sau daca ii buna aia ce ti-ai luat-o? Ce sa mananci la pranz? ...
Pai vezi mai Serje cum e lumea asta facuta? Cenzuratii ... in loc sa puta. Iar ........ consacrati nu pot sa .... de ......! Nu ma apuc sa citez din clasicii forumului, dar ar trebui sa-ti dea de gandit. Te-ai bagat ca musca-n lapte, sau ma rog, in curu' vacii. Te-ai trezit vorbind si ti-a fost tarseala sa te mai opresti.
QUOTE(bion @ 12 Aug 2008, 17:27)
Asta n`are moarte E de pe vremea bunicului aruncator de bani [attachmentid=1627465723]
Hai lasa! Zi ca tu l-ai invatat sa conduca schela aia. Bijuterie! E ca omu' dupa ce iese din spital. Daca nu traiesti mult, s-ar putea sa te tina toata viata.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.